/spanien/barcelona/forum/11608.aspx/spanien/barcelona/forum/11608.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2011-07-02 16:07
Så där ja, nu har jag även bokat hotell till Munchen. Det blev ett fint hotell i närheten av Allianz Arena. Nu är det bara biljetter kvar. :)
Barcelona Cataloniaboy
2011-07-02 16:05
Då var det väl tur att man inte bänkade sig framför TV:n... Jag förstår inte varför vissa försvarar damfotbollen hela tiden, inser dem inte att dam- kontra herrfotboll är i två skilda världar?
Barcelona barcetia
2011-07-02 16:02
addeh

länktips.
Barcelona Cataloniaboy
2011-07-02 16:02
Jag hade tänkt och sitta uppe och se Argentina-Bolivia i natt men var så jäkla trött och somnade en kvart innan avspark. :P Dock tur att Canal+Sport1 sänder matchen i repris ikväll 18.30. Jag stör mig så jäkla mycket på tiderna i Copa América, alla Argentina-matcher spelas ju 2.45 svensk tid.
- - -
8 miljoner euro för Jeffren? Tveka inte ens! Jag trodde bara att han var värd omkring 5 miljoner euro. Såg att ni snackade om hans pappa, vad är det han har gjort? dos Santos-brödernas pappas bästa polare. :P
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-02 16:01
Det värsta är ju att om man säger att damfotboll suger så ska alla säga att man är sexistisk och "macho".

Atlético addeh
2011-07-02 15:59
Seriously, vem tusan bryr sig om damfotboll? Det är ju som en helt annan sport.

Division fem går an att titta på, där är brudarna snygga. Landslagsfotboll? Nej tack.
Barcelona barcetia
2011-07-02 15:56
DM1982

Tror att vilket U17 lag som helst hade slagit svenska damlandslaget. Så illa är det.
Barcelona Rambla~
2011-07-02 15:50
DM1982

Det jobbiga är ju att det såg ännu värre ut i första halvlek så länge Nordkorea var pigga. De stressade sönder svenskorna så de bara fick slå bollarna ifrån sig. Helt värdelöst passningspel på nästan alla spelare. Det enda som kan få lite godkänt är väl försvarsspelarna som försvarar hyggligt och ligger bra i sina postioner. Fast uppspelen är bedrövliga. PL-klass på träfötterna. :)
Barcelona DM1982
2011-07-02 15:43
Rambla~

Sitter också och kikar på Sverigematchen, det är inte en fröjd för ögat. Otroligt lågt tempo, dåliga passningar, skott som går sju meter fel, pinsamma inlägg mm. Och då har jag, tro det eller ej, inget emot att titta på damfotboll. Tyskland spelar riktigt bra och rolig fotboll och USA har ofta bra lag. Men det här är bara för dåligt.

Jag tittar också på U17 VM och det är helt otroligt vilken skillnad det är på pojkarnas och damernas VM. Tror att det sämsta laget i U 17 skulle slå det bästa damlaget.
Barcelona Blaugrana91
2011-07-02 15:38
el Maestro!

Det är så komiskt att Realfansen tror att Aguero kommer gå till Real.
Extra kul är det eftersom Real inte ens är intresserade av att köpa honom överhuvudtaget, Atleticos tränare Manzano sa här om dagen att ett par klubbar är intresserade av Kun och Real är INTE en av dem. Han sa vidare att Real inte hört av sig överhuvudtaget till Atleitco gällande Aguero...

Det är bara Marca och AS som tror att Aguero kommer gå dit...

Sen skriver både Marca och AS typ att Agueros vilja är att gå till Real... Jaså är det? När har han sagt att han vill till Real? Detta enda Kun har sagt är att han är öppen för alla förslag, och bara för att han säger det så kommer han gå till Real? Haha
Fabregas har ju t.o.m sagt att han inte utesluter något, men alla vet ju vart han vill spela. Att spelare går ut och säger att dem är "öppna för fler förslag" är oftast för att den säljande klubben ska få mer pengar för spelaren, desto fler som är intresserade desto högre blir buden tillslut.

Jag hade gärna sett Aguero i Barca, men jag tror han går till Juve, det verkar så allafall.
Barcelona Rambla~
2011-07-02 15:32
Jisses vilket dåligt passningspel damslaget har alltså. De kan verkligen inte hålla i bollen mer än 3 sek. Lite kul hur svenska journalister försöker få Schelin till en världsanfallare när hon i själva verket är en medelmåtta som inte kan avsluta. De behöver verkligen hitta damspelare som är trygga med boll och kan hålla i den lite. Nu är det rena hönsgården när alla springer omkring som yra höns och jagar boll.
2011-07-02 15:29
1.70-ligan

Någon har tydligen hackat Sanchez xbox live konto och sett att han spelar med Barcelona som lag.

Tydliga tecken på att det är en tidsfråga innan han ger tummen upp utanför Camp Nou.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-02 15:27
Hetfield

Men vad innebär det då? Skulle speltillverkarna sitta inne på inside information :P?
2011-07-02 15:26
el Maestro

Alla spelare som är osäkra väntar på Real Madrid. Det är fakta.

You can't argue with that logic.
Barcelona el Maestro!
2011-07-02 15:25
Hehehe.

"Agüero väntar in Madrid"

Är det inte tvärtom?: Real Madridfansen väntar på Agüero. Ni lär vänta på honom väldigt länge.
Barcelona Rambla~
2011-07-02 15:24
David Villa #7

Hade en liten unge i London frågat samma sak, kan du vara säker på att han svarat Arsenal. Till sådana "små fans" säger nog spelarna vad dessa vill höra för att slippa mer tjöt från ungarna. :P
Barcelona Barca4eva
2011-07-02 15:23
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

LOL, I love the irony.
2011-07-02 15:22
Enligt de spanska tidningarna så spelar Sanchez med Barcelona som lag i PES och Fifa. Det är väl rätt så klart att han är klar för oss nu.
Barcelona Barca<3
2011-07-02 15:21
skickar samma sak igen

OT Någon som är insatt i FIFA 11 på data som vet hur man får dom senaste laguppställningarna o hur man går till väga om man vill lira lira live samt göra ett konto så man möter vara skicka gärna pm :) tacksam för hjälpen
David Villa #7
2011-07-02 15:21
Haha.
Enligt EMD så fråga ett barn Fabregas om han hellre vinner CL med Arsenal eller joinar Barca så svara Fabregas '' El Barca ''
David Villa #7
2011-07-02 15:20
Haha.
Enligt EMD så fråga ett barn Fabregas om han hellre vinner CL med Arsenal eller joinar Barca så svara Fabregas '' El Barca ''
Barcelona Rambla~
2011-07-02 15:18
Jag anser att Jeffren agerar ganska korkat här, ja det är väl hans farsa också misstänker jag. Vad är det för fel att gå til Udinese? Ett lag som spelar underhållande fotboll och som dessutom spelar CL nästa säsong. Jämför det med Fulham som är ett ganska så profillöst lag som på sin höjd tar en mittenplats eller slåss om att få stanna kvar i PL. Varför vill man dit istället för Udinese? Jag begriper verkligen inte det. För att inte glömma det faktum att om han fortsätter att vara en glaslirare så har han ju absolut inget att göra i PL.

Fast å andra sidan som DM1982 är inne på. Får Barcelona €8M ska vi bara vara glada för Jeffren och pappans dumhet. :P
Barcelona Blaugrana91
2011-07-02 15:15
1.70-ligan

Fabregas till Real ryktet är fake, alla spanska tidninar använder Sky som källan dvs. dem som hittade på ryktet. ;)

Hehe undra vad Sanchez "tumme upp" kan beyda då? :P
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-02 15:13
addeh

co-sing. Var inne på samma sak i morse.
Atlético addeh
2011-07-02 15:11
Agüero uträttade mer på de tjugo minuterna han fick än vad Tevez och Lavezzi gjorde under hela matchen. Enligt mig bör hans plats i startelvan mot Colombia vara självskriven.

Ska man se något positivt i det brukar det segrande laget alltid göra någon dålig match genom turneringen. Spanien torskade första i VM mot Schweiz.
Barcelona DM1982
2011-07-02 15:10
Inte en chans att Jeffren går för 15 miljoner. Får vi 8 millar för honom är det helt ok, pengar som kan gå till värvning av Sanchez. Jeffren är en bra spelare men väldigt skadebenägen. Undrar om han fixar den engelska ligan?
Barcelona barcetia
2011-07-02 15:06
Ryo

Henderson då, haha sämst är han!
Barcelona Barca4eva
2011-07-02 15:04
Vem fan bryr sig om han har gjort "tummen upp"...
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-02 15:02
Mascherano

Ingen aning. Det kan göra det, men det kan också vara tagit ur luften eller att man har förvridigt sanningen lite. Det är ändå SPORT vi snackar om :P
Barcelona Mascherano
2011-07-02 14:57
1.70-ligan
Sen står det även i SPORT att Sanchez ska ha gjort "tummen upp" när ett fan viftade med en Barcatröja med chilenarens namn på ryggen.

Tror du det stämmer?
Annons: