/spanien/barcelona/forum/1159.aspx/spanien/barcelona/forum/1159.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Coach Pep.
2016-02-16 21:46
Rambla

Gracias. ;)
Barcelona Coach Pep.
2016-02-16 21:43
Kröjff

Du har sannerligen näsa för undersökande journalistik, och om du har hittat en röd tråd i mina inlägg så får det väl stå för dig, men saker och ting behöver inte övertolkas. Hur som helst hör inte mina politiska åsikter hemma här, och jag ber om ursäkt för eventuell opassande sarkasm. Jag är medveten om att jag går överstyr ibland.
Barcelona Rambla~
2016-02-16 21:42
Haha, lugna ner er lite och ta inte allting på så blodigt allvar. Coach Pep är en cool cat som gillar och reta upp er lite just för det är så tacksamt att göra det. Ni tänder ju till på alla cylindrar över minsta lilla och skapar ett onödigt stort dram ur ingenting. Coach Pep är harmlös och menar egentligen inget illa och har ett stort cule-hjärta dessutom. Chilla. :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gabriel
2016-02-16 21:33
Fuerza Haha nej men det har inget med saken o göra, äcklas fortfarande av smutsiga Chelsea!
Barcelona Fuerza
2016-02-16 21:32
@Gabriel:

Sett till matchbilden så är resultatet inte helt orättvist.
Barcelona Rambla~
Ibland räcker det att råka stå rätt plats på en hörna och få bollen rätt på sig och den studsar ner framför dig i perfekt skottläge utan att du har en aning om hur det gick till.
Barcelona 100% AntiMadridista
Visar hur rädda kommentatorerna är för att kritisera Zlatan. Tycker att det var misstag av Zlatan och den andra PSG spelaren som inte fick bort bollen. Costa lyckades vinna en nickduell mot både Zlatan och en annan PSG spelare.
Barcelona Gabriel
2016-02-16 21:30
Usch äcklas!
Barcelona Katalano
2016-02-16 21:26
[QUOTE=Vampíro]Luktar 0-0 det här. Chelsea har parkerat framför mål och Paris(Ibra) är inte tillräckligt skickliga för att skapa något. Frågan är om inte Cavani hade varit att föredra, han är åtminstone rörlig i straffområdet. [/QUOTE] Våra matcher ser sällan bättre ut första 30 min och jag kan garantera att det inte beror på att vi inte är tillräckligt skickliga för att skapa något. Ge dem lite mer tid. Nu har de gjort mål på fast situation men jag är säker på att vi har många fler målchanser att vänta.
Barcelona Junta Dimision
2016-02-16 21:25
@Vampíro:

Jinx :).
Barcelona Liunil Masse
2016-02-16 21:24
Zlatan!
Barcelona Katalano
2016-02-16 21:24
där kom målet. zlarre på frispark
Barcelona wallmannen
2016-02-16 21:21
Nja, känns som det kan trilla in mål åt nått håll.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Vampíro
2016-02-16 21:12
Luktar 0-0 det här. Chelsea har parkerat framför mål och Paris(Ibra) är inte tillräckligt skickliga för att skapa något. Frågan är om inte Cavani hade varit att föredra, han är åtminstone rörlig i straffområdet.
Barcelona Kröjff
2016-02-16 20:52
Coach Pep

Du har mer än en gång nämnt Boixos Nois i dina inlägg och på ett sätt som långt ifrån "låtit" avståndstagande. Nu börjar jag förstå varför. Humor?! Skämtar du?!!
Barcelona wallmannen
2016-02-16 20:52
Haha, nä. Jag saknar Pedros yviga armar.
Barcelona Liunil Masse
2016-02-16 20:48
[QUOTE=wallmannen]Pedro från start! That settles it. [/QUOTE] Zlatan då? ;)
Barcelona wallmannen
2016-02-16 20:45
Nu när vi har söndagsskola.
Finns det några ateistiska klubbar?
Barcelona wallmannen
2016-02-16 20:43
Pedro från start! That settles it.
Barcelona Coach Pep.
Federer

Ungefär så ja. Nåväl, jag medger att jag har rå humor, men vissa verkar ju helt sakna sinne för humor. Personangrepp är inte nödvändigt.
Barcelona Katalano
Coach Pep. Det är svårt för folk att förstå ironi och sarkasm i text utan smileys. Har svårt att tro att du är allvarlig med din kommentar om islamistisk/muslimsk klubb hit och dit, speciellt när du skriver att du av denna anledning håller på andra laget och ändå sitter här i ett barca forum. Är du allvarlig trots allt så kommer jag aldrig att kunna ta dina inlägg på allvar igen. Edit: Ser nu att du var sarkastisk. Hoppas elden är släckt nu. :)
Barcelona Nemesis 10
2016-02-16 20:41
Coach Pep du är ju helt vilse? Menar du allvar?
Flavia
2016-02-16 20:41
Att vara "Coach Pep." på Les Rambles är sannerligen inte lätt.

Först bli kraftigt ifrågasatt efter att stämplat Neymar som "överskattad dribbler" och nu menar att PSG skulle vara en "totalitär islamisk klubb".

Lol....
Barcelona Federer
2016-02-16 20:40
@Coach Pep.:

Haha du bekräftar med denna kommentar att du är en riktig pajas som borde spärras. Så bara för man är från Qatar och äger ett företag/klubb/whatever så är den klubben/företaget Islamisk? Great logic. Det är alltså Judiska Chelsea FC mot Islamiska PSG som spelar ikväll enligt din utmärkta logik.
Barcelona Mido
2016-02-16 20:39
[QUOTE=Coach Pep.]Varför är det en efterbliven kommentar? Det är ju shejker som äger PSG, vilket betyder att PSG är en islamisk klubb. Inget fel med det. Detsamma gäller Barcelona, som också dansar efter Qatars pipa. Vi är muslimer mer eller mindre, oavsett om vi vill eller inte, tills den dagen vi gör oss av med dem. ;D De flesta europeiska lag är såklart "kristna" klubbar rent kulturellt. Men Barca är rent kulturellt en muslimsk klubb nu! [/QUOTE] Du äcklar mig! Ditt kräk..
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-02-16 20:36
[QUOTE=Coach Pep.]Jag håller på Chelsea eftersom ingen shejk äger dem. PSG, liksom Barcelona, är ju en totalitär islamisk klubb. [/QUOTE] äcklig, äcklig kommentar av dig.
Flavia
2016-02-16 20:34
Cristiano har faktiskt rätt med att han har gjort flest bortamål i ligan (105 st) ända sedan han kom till Spanien, Messi har gjort 102 bortamål i ligan.

https://www.whoscored.com/Players/11119/History/Lionel-Messi
https://www.whoscored.com/Players/5583/History/Cristiano-Ronaldo

Om man räknar in Champions League, så har Cristiano gjort 141 bortamål medan Messi har endast gjort 128 borta mål.

----

Portugisen har säkert ett helt fyllt med målstatistik...
Barcelona Federer
2016-02-16 20:34
@Coach Pep.:

Islamism? Haha på vilket sätt? Qatarisk klubb ja men vad har religion saken att göra? Helt jävla efterbliven kommentar från din sida.
Barcelona wallmannen
2016-02-16 20:30
Ja, det kanske blir en halvmåne på Barcas emblem.. ;-) Jag kommer bara titta helt objektivt, men kommer Pedro in då svänger pendeln över mot FC Oligark.
Barcelona Gabriel
2016-02-16 20:29
Kommer aldrig i hela mitt liv att hålla på Chelsea så länge de inte möter Real Madrid. Äckligaste laget i hela Europa! Ser för övrigt fram emot att se Verratti visa Fabregas hur en riktig mittfältare spelar fotboll.
Annons: