/spanien/barcelona/forum/1158.aspx/spanien/barcelona/forum/1158.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Trippeln
2016-07-22 01:57
Cessi Kostade inte Renato typ 75 miljoner? Men jag håller med dig. Hade hellre sett Gundogan eller Banega istället för Gomes.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona El Pistolero #9
2016-07-22 01:55
Med tanke på transferbomberna Barca leverar detta fönster, bli inte förvånade om en spelare kommer som det inte ryktats mycket om.
Barcelona Cessi - 3
2016-07-22 01:53
Visst Andre Gomes kan bli ett bra värvning men han är säkert tänkt som rotationsspelare. Finns ingen chans att han bänkar Iniesta eller Rakitic. Vi fick betala 50 M? Inter fick Banega helt gratis. Bayern fick Renato Sanches för 35 City fick Gundogan för 25 Kroos kostade också 25 för två år sedan Hur tänker ledningen? Dessa spelare hade säker gjort minst lika bra ifrån sig. Jag menar vi fick betala 40 för Arda som var, låt oss vara ärliga, dålig på våren. Vi och afferär funkar inte riktigt. Vi får nästan alltid betala överpriser. Varför kan vi inte lära oss från Real, Bayern och andra stora lag när det gäller att förhandla?
Barcelona Trippeln
2016-07-22 01:48
Haha nu rapporteras det att Real Madrid i sista stund värvat Gabriel Jesus framför ögonen på Manchester City. Han var så gott som klar för City för 32 miljoner euro, men nu verkar det vända. Rolig Silly Season än så länge, bli inte förvånade om vi plockar Vietto imorgon =)
Barcelona Trippeln
2016-07-22 01:41
Gabriel Perez ville ha Beckham för att Beckham var snyggare än Ronaldinho. Låter inte det som Perez? Vad gäller Neymar så köper jag inte snacket om att han valde Barca med hjärtat. Han och hans pappa försökte mjölka så mycket pengar som möjligt, bara gudarna vet hur mycket Neymar egentligen kostade.
Barcelona Gabriel
2016-07-22 01:37
MARCA: Madrid withdrew from signing Andre Gomes at the last minute after James made it clear he wanted to stay. Lol. Köper inte era bullar Marca!
2016-07-22 01:35
Roncero. Måste vara Spaniens bästa komiker?
Barcelona Gabriel
2016-07-22 01:30
Roncero alltså. Ja, för Gomes kommer ju verkligen att vara odiskutabel ordinarie spelare i Barcelona före Rakitic och Iniesta? Sanningen är den att han föredrar klubben Barcelona före klubben Real Madrid och han väljer hellre att sitta på bänken i Barcelona och kämpa för sin plats än att göra det i Real.
Barcelona Gabriel
2016-07-22 01:27
Trippeln Förlåt men att Real Madrid valde bort Ronaldinho pga Beckham är ju helt felaktigt. Sanningen är den att Real Madrid redan hade fyllt deras icke EU-kvot och att det inte fanns någon plats för Robaldinho. Man ville därför att Ronaldinho skulle "vänta" ytterligare en säsong i PSG med löfte om att köpa honom året därpå.
Barcelona Rambla~
Ett visst rövhål från AS och Madrid som är bitter?
Barcelona Barca4life98
Hoppas bara att Enrique vågar rotera nu, även MSN. Nu kommer vi att ha tillräckligt bra spelare för att kunna rotera ordentligt. Skulle nästan vilja säga att vi har den absolut bästa mittfältsuppsättningen nu.
Tiki-Taka
2016-07-22 01:21
Tror inte Samper lånas ut....hoppas inte det iallafall!
Barcelona Barca4life98
2016-07-22 01:19
Tiki-Taka Kommer inte Samper lånas ut? Annars skulle det vara bra att han får vara andravalet där. Cessi Just det, tror ändå att Denis kommer att gå före Munir till vänster.
Barcelona Cessi - 3
2016-07-22 01:17
Du glömde Munir som verkar stanna, ta bort Denis från ena position, du har han två gånger.
Tiki-Taka
2016-07-22 01:09
Ta bort mascherano som back up till Busi och lägg in Samper där. Masch finns redan på backlinjen
Barcelona Ribohn Fan
2016-07-22 01:08
Cessi

Alldeles rätt, men utan någon högerback av klass!
Barcelona Barca4life98
2016-07-22 01:07
Ter Stegen (Bravo) Vidal, Pique, Mascherano, Alba (Roberto, Umtiti, Mathieu, Digne) Rakitic, Busquets, Iniesta (Gomes, Mascherano, Denis) Messi, Suarez, Neymar (Rafinha, Vietto, Denis) Vad tror ni, borde se ut såhär va? Om vi värvar Vietto...
Tiki-Taka
2016-07-22 01:05
Du glömde Mathieu och Masip i den truppuppställningen....förväntar mig också att adriano, Douglas, vermaelen och Turan lämnar nu då
Barcelona Cessi - 3
2016-07-22 01:03
När säsongen drar igång tror jag att truppen ser ut så här: (Titta på ålder bara)

Bravo, -------33
Ter Stegen--24
Vidal----------26
Roberto------24
Pique---------29
Umtiti---------22
Masche------32
Digne---------22
Alba-----------27
Samper------21
Busquets----28
Rakitic-------28
Iniesta-------32
Rafinha-----23
Gomes------22
Denis S-----22
Vietto--------22
Munir--------21
Neymar-----24
Messi--------29
Suarez-----29

Medelålder blir: 25,7
Bra cifra enligt mig. Det är väl Masche, Ini och Bravo som drar upp den lite gran men de behövs för erfarenhet och status och allt annat. Truppen känns stabil, balanserat och hungrig vilket är viktigast.
Barcelona Cessi - 3
2016-07-22 01:02
dubbel
Barcelona Trippeln
2016-07-22 01:00
Vampiro Real Madrid valde själva bort Ronaldinho då man ville ha Beckham. Neymar? Neymar föredrog inte Barca, Neymar och hans pappa föredrog pengarna. Sen vet man aldrig vilket intresse Real ens har haft för dom andra spelarna. Kan vara ren trams från tidningar också. Neymar Zidane har ett bra tag om Perez kulor. Perez är redan hatad av stora delar av Real Madrid, skulle han sparka Zidane så kommer han korsfästas. Hade det inte varit för Zidane så hade Perez redan värvat Pogba, Lewandovski och Alaba denna sommaren. Kanske någon mer med tanke på hur han fungerar. Nu verkar man istället gå mot en lugn sommar och satsa på kvalitén man redan har.
2016-07-22 00:57
André Gomes best moments.
Barcelona Ribohn Fan
2016-07-22 00:53
Denis kommer att vara rotationsspelare, som ytterforward och när nu Neymar är borta för OS, lär han vara starter.
Barcelona Vampíro
2016-07-22 00:50
Bow down.
Barcelona Cessi - 3
2016-07-22 00:48
Detta måste betyda att Arda försvinner annars är det överbefolkat i mitten. Priset är lite för hög eftersom Bayern köpte Sanches för 35 och han är 4 år yngre samt bättre spelare enligt mig. Men tänk på att vi har köpt fyra sticken 22-åringar den här fönstret. Köper vi Vietto också som också är 22, då har vi föryngrat rejält.
2016-07-22 00:47
[QUOTE=Blaugrana91]Ok Andre Gomes klar från ingenstans haha coolt. En riktig bra värvning! Ännu en gång förlorar Real mot oss o ett transferbattle. ;) [/QUOTE] Det är inte ens en utmaning längre ;)
Barcelona Barca4life98
2016-07-22 00:45
Vad kommer det här att innebära för Denis Suarez? Hoppas verkligen att han får speltid. Välkommen André Gomes!
Barcelona barcagurl
2016-07-22 00:39
Ungefär som många tvekar på Gomez nu är vad jag kände när vi värva Rakitic. Och det blev skitbra rent av sagt. Bara att Gomez är yngre. Det finns en andledning till att killen är så otroligt jagad, av de största klubbarna som Real, Juventus, United osv.. Ut med Arda nu, Douglas, Adriano samt kanske låna ut Rafinha? Varför inte liksom? Skadad otroligt mycket, behöver speltid när han är hel! Vi har hämtat tillbaka Deniz nu så en utlåning vore väldigt bra i mina ögon. Vietto är ett måste, eller rättare sagt en anfallare är ett måste. Inom 3 dygn är Vietto vår tror jag. Barca svänger snabbt i kurvorna om man säger så! Ungt blod denna sommar, tillomed TVÅ backar detta fönster! Överraskad är man.
Barcelona Ribohn Fan
2016-07-22 00:38
Jag tror att av den trupp vi har idag, skulle även Andre Gomes vara våran bästa högerback. Det talar mest om hur dåliga högerbacken vi har, än att det är där han ska spela!
Barcelona Vampíro
2016-07-22 00:36
Säga vad man vill om Lucho men han är en kompromisslös vinnare och jag kan tänka mig att han fortfarande ligger sömnlös om nätterna och tänker tillbaka på den där jävla svackan under våren. Visst vann vi en fantastisk dubbel men tro fan att han avskyr hur laget bara kollapsade under några veckor samtidigt som vi agerade språngbräda åt Madrids väg till CL. Han visste att truppen var tunn och ropade om fler spelare i vintras men nope det blev inget och vi körde med i princip samma elva i varje match tills energin tog slut. Nu vill han ha en riktig jävla konkurrens i laget, ingen ska gå säker inte ens trion. Spelar nån dåligt så ska vi ha alternativ istället för att tvingas köra med samma manskap i hopp om att de hittar formen igen. Har varit så jävla trött på Barças mesiga agerande på marknaden senaste åren. Har vi inte kunnat få spelare X så ger man bara upp och nöjer sig med truppen som man har. Man kan inte heller lita på att Messi och Andrés ska bära oss i all evighet, speciellt nu när de blivit äldre utan det är dags för lite nytt blod. Förresten kan det vara så att Barto honeydickade alla när han sa att vi endast hade ca €25M kvar?
Annons: