/spanien/barcelona/forum/11571.aspx/spanien/barcelona/forum/11571.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas - Amsterdam = Heaven on earth!
2011-07-06 00:48
Barca4eva

Ryanair kan ta sig där bak ;)
Man åker hellre med lite klass och kommer till el Prat.
Spanair/SAS brukar ha hyfsade priser på vissa datum men jag kan tänka mig att dom ökar lite på stora matchhelger också.

Annars, Lufthansa, Iberia, Air France via Paris eller liknande.

Bona nit!
Barcelona Barca4eva
2011-07-06 00:44
Andreas - Amsterdam = Heaven on earth!

Jag har märkt det med Ryanair, priserna har stigit som fan när det gäller resor till Tyskland. Dam-VM, perhaps?

Men det blir nog inte Ryanair, finns lika billiga flyg dit hos andra bolag.
2011-07-06 00:27
Barca4eva

Kan hända att priserna ökar.
Ni som ska åka med Ryanair, var snabba med att boka.
Deras priser till stora fotbollsstäder såsom Barcelona, London och Manchester ökar drastiskt på matchdagar. tex fredag och hem på söndag blir mycket dyrare när spelschemat släpps.

Övriga bolag som Lufthansa, Spanair, Iberia ökar inte så markant, man kan märka en liten skillnad på weekend resor när det är stora matcher, typ El Clasico.
Spanien truten
2011-07-06 00:25
Blaugrana91

Inget nytt med andra ord.
Barcelona Barca4eva
2011-07-06 00:24
Andreas - Amsterdam = Heaven on earth!

Brukar de öka när spelschemat släpps?

Jag har tänkt o dra ner dit nångång i oktober och flyget ligger på runt 1.5-2000 lax just nu, vilket är rimligt.
2011-07-06 00:19
Pitt, jag som har dåligt med pengar nu..

Aja, flygbiljetterna ökar inte så mycket ändå.
Man kan ju börja planera så smått i alla fall =)
Barcelona Blaugrana91
2011-07-06 00:11
Iniesta: "Cesc? It's possible it can happen, hopefully. We've talked by phone and he's calm, awaiting the events." [la sexta]
Barcelona Barca4eva
2011-07-06 00:10
addeh

Jaså, imorn lottas spelschemat?
Finally, nu kan man iallafall börja planera en resa till Barcelona.
Atlético addeh
2011-07-06 00:04
Du är lite mystisk. Har dock för mig att du bor i Göteborg. En matchträff är ingenting som lockar?
Barcelona Rambla~
2011-07-06 00:01
Mystiske? Moi? Äsch :P
Atlético addeh
2011-07-05 23:59
Imorgon lottas spelschemat för nästa säsong. Antar att flera här inne kommer börja planera för att sticka ned och se någon match?

Ska någon förresten på matchträffen i Göteborg i augusti? Vore kul om så många som möjligt dök upp. Rambla den mystiske förväntar jag mig dock ingenting av. :P
Barcelona Rambla~
2011-07-05 23:59
€30M för Coentrao? Pheeew, Benfica är inte att leka med i förhandlingar. Playing hardball. :P
Barcelona FC Barcelona #10
2011-07-05 23:53
Gonzalez_Barca

Jääääävlar vilket mål :o
Atlético addeh
2011-07-05 23:52
Rambla

Det kan gå lite fort ibland. Tack för rättningen.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-05 23:51
Inte heller så svårt att peta Riise. Däremot att behöva tävla med Abidal och Adriano (räknar med att Maxwell försvinner) lär inte vara kul.

Ärligt talat, tycker inte ni att det är väldigt suspekt med Cesc, det känns som att han är mer eller mindre klar för oss. Om han verkligen hatade uppmärksamheten och om han brann för att stanna kvar så hade han bara stängt dörren för gott och sagt: "F*ck you, låt mig vara ifred.".

Faktum att han verkar "vänta" på att förhandlingarna ska gå fram säger mycket.
Barcelona Rambla~
2011-07-05 23:43
Nja, det är Sportings president som står på sig, viker inte en tum verkar det som. Roma trodde väl de kunde pruta lite nu när de låg i vinnarspåret efter det att Barca vägrat att höja sitt bud. Precis som jag tidigare varit inne på, tror inte att Angel var vidare prioriterad för Barca då man inte gick in hårdare för honom. Vilket talar för att man vill ha en billig vänsterback som kan hoppa mellan B och A-lag. Dessutom tror jag inte att Angel lockas av att spela i Segundan och B-lagsfotboll, även om det egentligen är andra A-lag man möter i Segundan. Hm, blev lite rörigt där men ni fattar. :P Han föredrar nog då hellre Roma i och med att Lucho är där. Då kommer han att få sin chans att slå sig in i startelvan.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-05 23:34
Har Roma också problem med att köpa Angel? Trodde dealen var klar. In i leken igen, Zubi! :P
Barcelona Shanghai - Angelina Jolie
2011-07-05 23:27
Tycker Gios mål mot USA var vackrare. Så det målet blir årets. :)
Barcelona Rambla~
2011-07-05 23:26
addeh

"predenten" ?

Lite bråttom att få ut artikeln? :P
2011-07-05 23:26
Wenger står väl utanför La Masia och säger "No no, it's the rules, you can't blame us for taking them." :P

"Don't hate the player, hate the game."
Barcelona Rambla~
2011-07-05 23:24
Livsfarligt att flytta upp så många unga talanger som 8 spelare till Barca Athl. Wenger är väl redan informerad. :P
Atlético addeh
2011-07-05 23:24
Udinese kommer få det väldigt svårt i CL nästa säsong (om de kvalar dit) om de inte lyckas behålla Sánchez, Inler & Zapata som alla ryktas vara på väg bort. Den sistnämnde sägs för övrigt vara nära Villarreal.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-07-05 23:23
Lite OT..

Grymt snyggt mål i länktips, årets?
Barcelona Rambla~
2011-07-05 23:22
Tydligen är även Roma €1M bakom Sportings värdering av Angel. Alltså inte bara Barca som har svårt att stänga den affären. Lite envisa att förhandla med verkar de allt vara Sporting.
Barcelona Canaletes
2011-07-05 23:20
Tror ni vi kommer värva nån back?

Tror iaf att det inte blir båt med tanke på att Fontás nu fått A-lagskontrakt och att Pep vet att han kan lita på Busquets eller Mascherano om det blir kris.
2011-07-05 23:15
Zarate? F*ck no.
Barcelona Rambla~
2011-07-05 23:09
Nej verkligen inte!
Barcelona Ladinho
2011-07-05 23:08
Jag har inte sett så mycket av honom men ni som har gjort det, vad tycker ni? Tror ni att han är något för oss?
Barcelona Blaugrana91
2011-07-05 22:53
Rogge

Jaha jag måste ha missuppfattat det hela då, trodde Arsenals första träning var igår. :P

Det har ryktats att Maxwell kan få lämna, även Milito kan nog få lämna. Så klubben lär nog försöka köpa in en ny försvarare, dessutom har man ju även flyttat upp Fontas.
Real Madrid Alex.K
2011-07-05 22:53
Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!

Självklart lär det uppkomma en del problem angående speltid för vissa spelare, men "Mourinhos spelare" brukar väl aldrig klaga vare sig det gäller speltid eller något annat? Visst, spelarna som inte får spela så himla mycket lär väl bli besvikna och lite småsura för att de inte får spela, men jag tror inte att det kommer påverka truppsämjan speciellt mycket.

Jag tror och hoppas verkligen att Marcelo får fortsätta som förstaval ute till vänster. Men nu kanske han inte behöver spela lika mycket som han gjorde under förra säsongen, utan han lär väl vila mer, speciellt i Copa del Rey och i vissa ligamatcher. Sen så blir det väl så att både Marcelo och Coentrao kommer spela samtidigt i vissa matcher såsom i El Clasico. Jag är alltså inte orolig angående speltiden för dem.

Rogge // Ja, truppen innehåller 30 spelare just nu vilket är för mycket. Men det är ganska logiskt med tanke på att vi har köpt ett par spelare samtidigt som vi inte har sålt några än. Truppen lär väl innehålla runt 23-24 när säsongen drar igång.
Annons: