/spanien/barcelona/forum/11569.aspx/spanien/barcelona/forum/11569.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2011-07-06 16:45
Enligt Gazetta Dello Sport är Sanchez väldigt nära Barca nu, verkar som JDS ingår i dealen.

Scrolla ner till nyheten som är puclicerad kl 14.34 där står det.

Vi får se om det stämmer! :)
Atlético addeh
2011-07-06 16:14
Málaga har nästan en helt ny startelva och det kommer ta ett tag att spela ihop sig. Därför känns det ganska bra att ställas mot andalusierna i första omgången.

Madrid tar sig an Athletic på hemmaplan. Verkligen ingen lätt match.

Betis - Sevilla måste ändå vara omgångens match, ska bli riktigt kul att få se det derbyt igen. Lär taggas rejält i staden hela sommaren nu.
Barcelona Canaletes
2011-07-06 15:51
Jäflar, Betis - Sevilla första matchen... :D
Barcelona barcetia
2011-07-06 15:50
Myrran

Tack för den, mycket uppskattat! :D
Barcelona Canaletes
2011-07-06 15:42
Tycker det är sjukt bra att vi får Málaga första matchen då laget inte lär vara på din absoluta topp med alla nya spelare. De skriker Villarato i mina öron direkt!!!

Angående Jeffren till Valencia så är det inte så troligt då man gjort klart med Piatti.
Barcelona Myrran
2011-07-06 15:42
En rolig artikel om La Masia och en brittisk pojk vid namn Kai Fifield som fått pröva att spela med Barca.

Favorit text ur artikeln: "He worked out that by the time Messi retires he'd be old enough to take his place."
Barcelona barcetia
2011-07-06 15:41
Frodo

Verkligen, Mark Bolton var kung! En programledare med kärlek för fotbollen, älskade när han dissade ut Reals spel.
Barcelona Rambla~
2011-07-06 15:29
Sid Lowe är annars med på Real Madrid Tv, som utomstående objektiv så klart, tillsammans med iditoen Demel och någon annan brttisk journanlist från The Sun/News of the world.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-07-06 15:27
westinho. Jaha, det är CL-kval sama dag alltså? Är det inte lättare att byta dag helt enkelt.
2011-07-06 15:26
Frodo. Jasså, vad har hänt med honom? Har han uttalat sig om kvinnor? ;-)

Mark Bolton är bra, men jag diggar verkligen Graham Hunter också. Tänk om de kunde få in Sid Lowe i studion också.
Valencia Villa/Silva
2011-07-06 15:17
westinho-sergio 16//

Jag vet faktiskt inte hur trovärdig Jeffren ryktet är nu när det ser ut som om Piatti är klar för oss. Men definitivt ett interessant rykte.
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-07-06 15:14
Heywood Jablome - Por qué, Messi?

Skrev nedan att den sena tiden är pga det vankas CL den dagen, och El clasico får inte spelas förrän de matcherna är slut. Varför det är så vet jag inte.
Barcelona Frodo
2011-07-06 15:13
Heywood Jablome - Por qué, Messi?

Synd att Mark Bolton lämnar. Han var riktigt bra så jag förstår inte hur Skysports tänker.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-06 15:13
tycker real har en fördel som har lättare matcher i början eftersom chansen till poängtapp oftast är som störst i då, innan laget är samspelat. Det är väl en marginell fördel, men jag hade gärna sett dem möta tuffa lag inledningsvis
2011-07-06 15:08
Returmötet i spanska supercupen spelas 23:00 på Camp Nou. Vafan är det för dum tid egentligen?

Barcelona Alvés - Por Que?
2011-07-06 15:07
Jag längtar verkligen till supercup matcherna då Real Madrid kan få göra en slags El Pasillo om vi vinner den så får vi lyfta bucklan på hemmaplan.
Barcelona Thiago - Next no.1
2011-07-06 15:03
Enligt Udineses sportchef har Sanchez varit tydlig med att han vill till hit. http://www.fotbollskanalen.se/1.2198388/2011/07/06/sanchez_till_udinese_jag_vill_till_barcelona
Postat via SvenskaFans-appen
2011-07-06 15:03
addeh.

Mourinho kanske också var ironisk förra säsongen, han borde kanske ha vågat använda sina smilband mer ;-)

Fyfan, nu längtar man verkligen efter La Liga! Saknar gubbarna på revista la liga. För övrigt ett program som jag rekommenderar till alla här. Sänds på skysports och de talar intressant om alla lag - inte bara Barcelona och Madrid.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-07-06 14:59
Malaga kommer ju knappast vara ihopspelade tills dess, så allt annat än en vinst där är underkänt.
Barcelona dios-maradona
2011-07-06 14:50
Galet att få möta Malaga första matchen, kommer bli en bra match!
Barcelona Alvés - Por Que?
Lite tufft vi får det i början, som förra säsongen.
Barcelona barcetia
barclasico

fyfan :S
Barcelona Barclasico
2011-07-06 14:48
där har ni de !
Barcelona Barclasico
2011-07-06 14:48
Omgång ett:

* Real Madrid - Athletic Bilbao.
* Malaga - Barcelona.

Omgång två:

* Barcelona - Villarreal.
* Zaragoza - Real Madrid.

Omgång tre:

* Real Madrid - Getafe.
* Sociedad - Barcelona.

Omgång fyra:

* Barcelona - Osasuna.
* Levante - Real Madrid.

Omgång fem:

* Valencia - Barcelona.
* Racing Santander - Real Madrid.

Omgång sex:

* Barcelona - Atletico Madrid.
* Real Madrid - Rayo Vallecano.

Omgång sju:

* Sporting Gijon - Barcelona.
* Espanyol - Real Madrid.

Omgång åtta:

* Barcelona - Racing Santander.
* Real Madrid - Real Betis.

Omgång nio:

* Barcelona - Sevilla.
* Malaga - Real Madrid.

Omgång tio:

* Granada - Barcelona.
* Real Madrid - Villarreal.

Omgång elva:

* Barcelona - Mallorca.
* Real Sociedad - Real Madrid.

Omgång tolv:

* Real Madrid - Osasuna.
* Athletic Bilbao - Barcelona.

Omgång 13:

* Barcelona - Zaragoza.
* Valencia - Real Madrid.

Omgång 14:

* Real Madrid - Atletico Madrid.
* Getafe - Barcelona.

Omgång 15:

* Barcelona - Levante.
* Sporting Gijon - Real Madrid.

Omgång 16:

* Real Madrid - Barcelona.

Omgång 17:

* Sevilla - Real Madrid.
* Barcelona - Rayo Vallecano.

Omgång 18:

* Real Madrid - Granada.
* Espanyol - Barcelona.

-------------------------
Där har ni de !
Efter detta vänder serien !
Spanien truten
2011-07-06 14:41
Haha, sjukt kul bild i länktips! Wenger's brev till Rosell (ta det inte som något provocerande, kom ihåg att det bara är ett skämt).
Atlético addeh
2011-07-06 14:40
westinho & cbvá

Jag trodde inte jag behövde lägga till någon smiley eller dylikt för att ni skulle inse min ironi, tydligen framgick det inte. :-)
Barcelona barcetia
2011-07-06 14:39
westinho

Absolut inte om man heter mourinho. Då är det tvärtom, för om han vinner första El Clasico kan han köra ultra defensivt på bortaplan. Det brukar vara fördel, men undantaget är mourinho där det är tvärtom.

Shanghai

Neuer hade aldrg lämnat Tyskland. Därför United gick efter de GEa.
Barcelona Shanghai - Angelina Jolie
2011-07-06 14:36
Jag är sjukt förvånad hur Real inte jagade/intresserade av Manuel Neuer. De tar ju allt liksom allt varför inte hämta en världsmålvakt och sätta honom på bänken. Minns ni när vi vann trippeln, så tog Perez över och han värva en efter en bara för att ingen skulle snacka om Barca. Säsongen efter när vi förlora mot Inter i semin så köpte han faktiskt smart inga stora stjärnor. I år när vi vann dubbeln så laddar han om på nytt dvs köpa 2-3 stora stjärnor till laget.

Fy va svårt det kommer att bli och möta stor stasande Malaga på borta plan dessutom. Iaf jag hoppas att Våra spelare är taggade och motiverade.
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-07-06 14:34
Barcelona winger Jeffren Suarez (23) is close to joining Spanish club Valencia. The talks on a transfer are ongoing. [sport]
Real Madrid cbvá
2011-07-06 14:21
Annons: