/spanien/barcelona/forum/11557.aspx/spanien/barcelona/forum/11557.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barca111
2011-07-15 16:01
Det har varit tyst om Alexi Sanchez ett tag nu, någon som har senaste nytt?
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-07-15 15:59
Andreas

hoppas för gudsskull att de inte är slutsålda när jag köper dom den 25..

Priserna är ju hur grymma som helst.
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-15 15:56
Rambla~

Det är bara att ligga på, ring dom - brukar oftast vara det bästa.
Skulle inte förvåna mig alls om det är slutsålt när det var sådana priser.
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 15:55
Rambla~

Märkte också det. Damn.
Barcelona Rambla~
2011-07-15 15:53
Barca4eva

Det verkar som om det bara går att handla från Bayerns officiella websida när det gäller online. Jag försökte men för tillfället så hade inte några biljetter tillgängliga för onlineköp. Skumt. :/

"Regrettable no contingent is currently available for sale. Please contact our service centre, the fan shop or branch office."
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 15:51
Rambla~

Jaha, två matcher.

Då får man försöka hitta en bra sida och leta biljetter, kan hända att jag drar dit när jag ändå är i Tyskland då.
Barcelona Rambla~
2011-07-15 15:45
Barca4eva

Det gör det ju också och även billigare. Kategori 1-5. Du får även tänka på att det är för 2 matcher priset gäller. Vänster kolumn gäller dag 1, den andra finalen och match om 3:e pris dag 2.

1 60 Euro 70 Euro
2 50 Euro 60 Euro
3 40 Euro 45 Euro
4 30 Euro 35 Euro
5 18 Euro 22 Euro
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-15 15:44
Jag skrev även detta igår men det tåls att upprepas:

Biljetter till el Clasico den 17 Augusti kommer att släppas för medlemmar klockan 10.00 Måndag den 18 Juli.
För icke medlemmar kommer de biljetter som finns kvar och de som har "släppts" via Seient Lliure systemet gå till salu för alla Måndagen den 25 Juli, även denna gång 10.00.
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 15:37
Rambla~

Hmm..har för mig att det fanns biljetter för runt 30 euro tidigare.
Barcelona Rambla~
2011-07-15 15:36
Andreas

Tack. Jag reggade mig precis men det verkar inte finnans så många biljetter kvar verkar det som.

Barca4eva

Gått upp i pris? Det har väl varit samma pris hela tiden?
Barcelona B-Guden
2011-07-15 15:35
real is my bitch,,arsenal too

Han har ju själv sagt att HAN INTE ÄR OLYCKLIG I ARSENAL FLERA JÄVLA GÅNGER -.- slute lev i dröm världen
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 15:33
real is my bitch,,arsenal too

Släpp skiten för guds skull.
Barcelona real is my bitch,,arsenal too
2011-07-15 15:23
Arsene Wenger: Jag låter Fabregas flytta till FC Barcelona om han säger att han är olycklig här…..Men han måste säga det 100 miljoner gånger……På varje officiellt språk i hela världen, samtidigt som han äter en ask polvorones (En typ av kakor) under vatten då han samtidigt bränner sin Arsernal tröja……Om han gör allt detta så låter jag honom löpa…..
Barcelona Smogen
2011-07-15 15:16
Tarrak

Det är trollen man blir av med om man kör med "invites". Borde knappast bara vara vår sida som drabbas så kanske något att föreslå centralredaktionen?

Under tiden tror jag att fler moderatorer och oftare ban på den som missköter sig skulle hjälpa en hel del. Nolltolerans på personangrepp kanske? Stäng av så dom får lugna ner sig lite.

Ett alternativ är att ha väldigt korta tider på bannar, typ 48 timmar eller så, men upprepad misskötsamhet ökar tiden?

Ps. Är i Paris o mitt internet fungerar sådär, um du undrar varför jag ligger en timma efter i diskusionen hela tiden.
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 15:15
Damn, biljetterna till Audi Cup verkar ha ökat i pris...
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-15 15:05
Rambla~

Jag vet inte om du har blivit så mycket klokare gällande biljetter till Audi Cup men i länktips har du i alla fall officiella biljettsidan, dvs via Bayern Munchens hemsida.

Man måste vara registrerad för att köpa biljetter, borde dock gå på fem sekunder.
Hur man går tillväga med utskrift och så bör vara beskrivet om man registrerat sig och gått vidare några steg.

Det bör med största sannolikhet vara att man skriver ut en lapp hemma för att sedan hämta ut därborta men ska låta det vara osagt då jag inte har en aning utan bara gissar.

Barcelona Rambla~
2011-07-15 15:02
DM1982

Jag har ingen vidare lust att resonera med honom via PM. Jag tänker heller inte älta detta vidare mer. Tyckte bara att jag måste få försvara mig när han hela tiden försöker smutsa ner mitt namn på forumet. Speciellt när jag inte ens är här. Såja, nu lägger jag ner detta.
Barcelona DM1982
2011-07-15 14:59
Grabbar, grabbar....kör det där via PM.
Barcelona Rambla~
2011-07-15 14:58
Carles Puyi Puyol - El Gran Capitan

Du är just en snygg liten filur. Sitter här och beklagar dig över mig och att jag bara sysslar med personliga påhopp. Vad är det DU själv sysslar med nu då? Detta när jag inte ens är här och kan försvara mig över dina "påhopp"?

Det är uppenbart att du stör dig på mig och bara letar fel i allt jag skriver. Jag har aldrig påstått att jag alltid har rätt, jag hoppar inte på andra personer för att de tycker annorlunda än vad jag gör. Bara för att du påstår detta gör det inte sant. Begrips? Kan du nu vara så vänlig och sluta upp med att hoppa på mig så fort mitt namn nämns på forumet?
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-15 14:54
tarrak

Alltså, nu menar jag inte att de Arsenalfansen är "trollen".
De är som du säger tydliga med att de är just Arsenalfans, vad jag menade var att vissa bara kommer in här, droppar ett inlägg om hur smutsig och äcklig klubben, hur Xavi är si och så etc.
Sånt skriver dom alltså här, på ett Barcelona forum.
Det besvaras ofta tillbaka av någon här med samma medicin, typ att Wenger är en äcklig fransman som bor utanför La Masia etc.
Sen var hela ruljansen igång igen, samma visa varje dag - som inte leder någonstans heller för den delen.

*Önsketänkande om bara Cesc kunde ge ett besked*

Samtidigt förstår jag Arsenalfansens ilska, vi ska inte komma och tro att vi kan köpa Fabregas som trots sina skadebekymmer är en fantastisk spelare för 350 miljoner kronor.
Det rätta värdet på Cesc bör som Arsenal säger, lika på en sisådär 450-500 miljoner.

Detta om man jämför vad både vi och andra lag köpt spelare för tidigare.

Mina fem cent..
Barcelona tarrak
2011-07-15 14:47
Andreas

Jag vet inte riktigt om jag håller med dig. Jag tycker att de som varit här och argumenterat för Arsenals sak, har varit tydliga med att de är just gooners. Om de råkar ha en Barçatröja bredvid nicket spelar då ingen större roll. Jag tycker att det är alldeles för mycket fokus på person i de diskussionerna, bättre att fokusera på sakfrågan, istället för att trollanklaga vilket aldrig leder någonvart.
Barcelona De Goda "Erat hat gör oss starkare"
2011-07-15 14:45
Jag ser verkligen fram emot denna försäsong. Det är en mycket bra blandning av topplag och medel lag. I länktipset står det inte heller om Porto och Madrid skall tilläggas.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-15 14:43
Det märks att vissa är ute efter att jiddra och skapa negativ energi här inne.
Barcelona Carles Puyi Puyol - El Gran Capitan
2011-07-15 14:39
@Fernando Gago - King Of Barcelona

Ställ då inte frågor som du vill att jag ska svara på?!
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-07-15 14:35
Carles Puyi Puyol - El Gran Capitan

Just nu uppmuntrar jag inte en diskussion alls då elbracos åsikt är just en åsikt. Han tycker Rambla skriver bra. Du har en annan åsikt, ska vi argumentera och diskutera kring detta fram och tillbaka?
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-15 14:35
tarrak

Inte genom utomstående? Nja, du håller väl med om att mycket har spårat ur när det blivit krig mellan Barcelona och Arsenal fans?
Ofta har det varit Arsenal fans som "registrerat" sig tillfälligt med en Barcelona tröja, sen skrivit en text om hur äcklig denna klubb är osv.

Sen drar dom iväg när den negativa energin har uppstått för att citera Hetfield.

Undvik att besvara dessa då? - blir man ofta tipsad om.
Ja, fast då låter man dom förstöra forumet, en pågående diskussion kan bli förstörd av detta "trollande".

Tröttsamt, bara så fruktansvärt tröttsamt.
2011-07-15 14:33
En lösning är ju nolltolerans mot troll, om en person är ute efter att skapa tjafs så klipp det direkt innan det blir rena kriget. Tro mig, man får bra trollradar efter ett tag.
2011-07-15 14:30
tarrak

Du har rätt, man blir bara så frustrerad. Det är en väldigt vanlig trend att folk som ogillar Barcelona registrerar sig här och trollar, när de har fått en negativ energi här inne så drar de iväg. Folk som aldrig skriver dyker plötsligt upp när det är dags att spotta på Barcelona. Det är rätt så äcklande.
Barcelona De Goda "Erat hat gör oss starkare"
2011-07-15 14:29
Det som jag irriterar mig mest på och kan också få mig att tappa sinnet är att folk är oartiga. Om alla kunde göra sitt bästa och försöka vara ARTIGA så är jag övertygad om att nivån skulle höjas rejält och det skulle bli bra mycket trevligare här inne.

Mycket bra initiativ till en bra debatt Tarrak, hoppas att det blir verklighet.
Barcelona tarrak
2011-07-15 14:26
Smogen

Bra idé, men den typen av tekniska lösningar är bortom vår kontroll. Det är en fråga för Centralredaktionen och de som driver sidan. Dessutom tycker jag inte att problemen den senaste tiden har så mycket med utomstående att göra, utan mer med våra egna.

Hetfield

Må så vara att det finns ett fåtal som låtsas vara Barcelona-supportrar. Jag tycker ändå inte att det är någon poäng att skrika troll varje gång någon kommer med en avvikande mening. Bättre att argumentera med sakargument mot "trollet" än att bara attackera dess person. Det är lite som att anklaga någon person för att vara medgångssuporter, det går ändå inte att bevisa och personen ifråga kommer ändå aldrig att erkänna.
Annons: