/spanien/barcelona/forum/11551.aspx/spanien/barcelona/forum/11551.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Denyo
2011-07-07 23:39
Hetfield

HIT ME!

Variit borta på semester ett tag nu ge mig en liten resume på hur silly season ser ur för vår del
Barcelona Andreas - Vegas, here i come baby!
2011-07-07 23:37
1.70-ligan

Cesc Fabregas klar den 25e + lön, det hade inte varit en dålig måndag de ; )
En halvan av mig vill se Cesc i Barca men inte den andra, i alla fall inte just nu.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-07 23:33
Jag skulle inte hoppas för mycket på Sanchez. Rosell är stenhård om pengarna, om Barcelona inte tänkte betala 30 miljoner för Rossi så tänker man inte heller böja sig för vad Udinese vill ha. Om Pozzo ska leka Scarface för oss så kommer Rosell bara att gå till plan B, svårare än så är det faktiskt inte.

No way.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-07 23:32
Och Malaga vill ha Sneijder. Lol, vad äre som händer nere vid solkusten?
Xavi > Zidane
2011-07-07 23:31
Någon som kan länka en grym compilation av Thiagos prestationer i u21 EM? Tack på förhand
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-07 23:29
Hetfield

"Jag tror inte heller att Barcelona är så ivriga heller, man har ju andra alternativ som Neymar, Lavezzi, Hazard och Mata. Det är bara så enkelt."

Så enkelt blir det inte om man drar ut på tiden hur länge som helst. Jag hoppas att Sanchez inte är den enda spelaren som man jobbar aktivt med för lyckas man inte stänga den dealen och man saknar en plan B, ja då blir det riktigt svårt att få till något bra. Nu tror jag inte barca är så dumma, men hur håller man en plan B vid liv så länge då han bara får vänta på hur det går med Sanchez?

Som Andreas säger, det blir säkert bra tillslut, men det vore skönt om något blir klart snart :P Nu får vi väl vänta till minst den 25:e eller nåt :P
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-07-07 23:29
Andreas

Jag har faktiskt ingen aning om Sylvinho kommer hjälpa till i ungdomsleden eller inte. Jag har inte läst eller hört (från Kåmarks källor) om det.

Jag vågar inte ens tänka på bortamatchen mot Bilbao.
Barcelona Andreas - Vegas, here i come baby!
2011-07-07 23:24
H.Alavi - Magico!

Onekligen intressant ska det bli att följa Bilbaos framfart kommande säsong.
2011-07-07 23:24
Problemet med Sanchez är priset, det är allt. Barcelona vill ha Sanchez och Sanchez vill till Barcelona. Det är pengar, Udinese vill ha så mycket det går och Barcelona vill inte betala för mycket. Jag tror inte heller att Barcelona är så ivriga heller, man har ju andra alternativ som Neymar, Lavezzi, Hazard och Mata. Det är bara så enkelt.
2011-07-07 23:23
Då är det klart, enligt Atletic-red, att Marcelo Bielsa tar över Bilbao. Jösses vilken anfallsfotboll vi kommer att få se på San Mamés.
Barcelona Andreas - Amsterdam = Heaven on earth!
2011-07-07 23:20
1.70-ligan

Det blir nog bra i slutänden, får se vad det blir.

H.Alavi - Magico!

Var det inte snack om att Sylvinho skulle hjälpa till i ungdomsleden i Barcelona eller liknande när han la av? Det kan vara jag som minns helt galet dock.
Jag gillar Sylvinho så hoppas det finns något han kan tillföra klubben.
Barcelona Barca Barca
2011-07-07 23:20
Andreas

Sanchez kan bara göra bra ifrån sig, det räcker man hans djupledslöpningar och hemjobbet han gör. Sen att han är teknisk och bra passningsspelare är som grädde på moset.
2011-07-07 23:18
Först Juliano Belletti. Nu Sylvinho. Brassen har bestämt sig för att lägga skorna på hyllan. Lite ledsen är jag kring beslutet trots att han inte tillförde något alls under tiden i City.

Äsch, det är nog för att spelarna från Rijkaard-eran håller på att få slut på krafter. Gio, Sylvinho och Belletti har slutat. Inte mycket kvar innan Ronaldinho, Giuly, Deco, Puyol m.fl. lägger skorna på hyllan.

Tw Dani Alves: "One of the greatest professionals of this sport has said goodbye to football!! Thanks for everything, my brother Sylvinho"
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-07 23:17
Andreas

Med mig är det tvärtom. Magkänslan blir bättre ju mer jag tänker på det. Tror han skulle göra jättebra ifrån sig i Barca och bättra på bredden i offensiven något enormt. Dock är han inte livsviktig och kommer man inte överens med Udinese bör man söka efter andra alternativ medans det ännu finns tid kvar
Barcelona Andreas - Amsterdam = Heaven on earth!
2011-07-07 23:12
Jag tycker vi ska skippa Sanchez överhuvudtaget, har helt enkelt ingen bra magkänsla där :P
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-07 23:11
Ja det är mycket möjligt att Sanchez hamnar i Barca...Men OM den värvningen inte blir av, vad händer då? Det är inte så lätt att bara snappa åt sig en annan spelare i slutet av silly season. Utbudet minskar ständigt och tiden att göra en bra del med de alternativ som finns kvar är knapp. Jag hoppas ledningen vet vad de gör och att de inte riskerar att missa att förstärka någon lagdel som de hade tänkt förstärka.
Barcelona Blaugrana91
2011-07-07 23:05
1.70-ligan

Sanchez kommer komma hit, han vill bara till Barca.

Napoli? Knappast.

För det första den där Udinesepresidenten snackar rätt mycket skit.
Sen säger han bara så där för att försöka trissa upp priset ännu mer, han vill säkert vänta till efter Copa America för att se om han kan få mer pengar som sagt.

Men som sagt Sanchez vill hit och jag är säker på att han kommer få som han vill.

Vi får ha tålamod, precis som Bartomeu sa igår. :P
Barcelona Barca Barca
2011-07-07 23:02
1.70-ligan

Sanchez kommer komma till barca. Udinese spelar sina sista kort på bordet, ena stunden är det Man City som har lagt bud andra stunden är det Inter, nu har både City o Inter förnekat att dom är ute efter Sanchez längre och ingen annan storklubb ute i europa vill ha honom eftersom sanchez själv uttryckt sin önskan om att spela för oss. Napoli är ett påhittad nyhet från någon i Udinese styrelset som försöker punga ut lite extra miljoner från Barca.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-07 22:46
Jag tycker fan vi kan skita i Sanchez om Udinese kräver så mycket pengar. Men den stora frågan är ju hur trovärdig denna artikeln är. Jag menar, skulle Napoli kunna buda över oss?

Har sagt det innan, jag är lite orolig för vad som händer om Sanchez-affären drar ut på tiden och inte blir av. Risken är stor att man får minst lika svårt att köpa hit en annan forward då. Jag hoppas man har en plan B, men det kommer vara svårt eftersom Sanchez-affären är så utdragen. Ska den spelaren som är plan B bara sitta och vänta då eller?
Barcelona haeger
2011-07-07 22:38
Jag hoppas att Keita stannar, om det betyder att han inte får lika mycket speltid som förra säsongen och Thiago är före i rangordningen.
Han är en bra truppspelare som behövs ibland.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-07-07 22:35
Tror inte heller på Keita-ryktena. Möjligtvis om Cesc skulle anlända och maliern känner att han kommer ytterligare steg från startelvan så är det väl inte omöjligt att han söker sig bort. Men just nu trivs nog Keita ganska bra med sin speltid.

Ska tillägga att om man ska se det strikt ekonomiskt så är det nog denna sommaren man ska sälja Keita om man vill tjäna pengar.
2011-07-07 22:32
1.70-ligan

Don't ruin this for me man, I'm having a great moment :P

C*ckblocker.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-07 22:31
Tror inte ett dugg på ryktena om Keita :P
2011-07-07 22:27
AC Milan have asked Barcelona about midfielder Seydou Keita (31) and have made the player a serious offer. [el confidencial]

Mali midfielder Seydou Keita (31) has asked his agents two months ago to look for another club, where he can be a starter. [el confidencial]

*Svimmar*
Xavi > Zidane
2011-07-07 22:26
Brasilien har väldigt många duktiga spelare i laget, men ingen som riktigt sticker ut särskilt mycket som t.ex. Neymar gjorde i tidigare årskullar. ¨

Ademilson och Piazon är de som imponerar mest på mig, Ademilson gjorde ett världsklass nummer innan som borde resulterat i ett mål, fantastiskt snyggt när han klacka bollen me yttersida över en back och tog med sig den.

Synd att hans avslut inte höll lika hög klass bara
Barcelona DM1982
2011-07-07 22:22
Stream U17
Xavi > Zidane
2011-07-07 22:19
Har ni inget bättre för er så kolla gärna u17 VM på eurosport, Brasilien- Uruguay just nu i semifinalen. Fantastiskt bra match faktiskt
Spanien truten
2011-07-07 22:16
Det är sjukt trist att Alves citat var påhittat. Då menar jag inte att jag skulle vilja att det vore sant utan att det är trist att folk sprider falska uttalanden som enbart skadar.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-07 22:11
Alltså, hur ligger det till med Sanchez egentligen? Ena dagen säger Pozzo att han bara vill hit och vi är närmast, nästa dag är den en annan klubb. Tror inte på något längre.
Barcelona Blaugrana91
2011-07-07 22:09
B-Guden

Det är väl ingen som klagat på Barcas skulder? :P
Vi pratade om klubbens intäkter.
Annons: