/spanien/barcelona/forum/11550.aspx/spanien/barcelona/forum/11550.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-10 20:21
Fernando Gago - King Of Barcelona

Ja, det är väl så..
Kan tänka mig rubrikerna på Sveriges trovärdigaste tidning just nu; nu tar Sverige GULD!

Jag sitter också och klagar, fasiken vad segt allt går men men, denna match var trots allt ganska "okej" :)

Kvittering i 122 minuten och att sedan vinna på straffarna, fränt!
Barcelona Barcadinho.
2011-07-10 20:19
Kul med dramatik i matchen Bra-USA.
Men rätt svårt att uppskatta kvalitet inom damfotbollen.
För dålig fotboll helt enkelt.
Jag satt och snackade med en kompis under Sveriges match om vilken liga damfotbollen kan jämföras med herrfotboll i låt oss säga Sverige.
Jag vet inte, svårt att säga, kanske div 1.
Man behöver förstås inte ha lika stora krav. Det är så klart kul med dramatik och jag hoppas att Sve går hela vägen o tar guldet.
2011-07-10 20:19
Andreas - V.V

Men känns typiskt svenskt att torska när det väl är en final. Jag kanske bara är pessimistisk. Tycker dock inte damfotboll är så intressant. Jag blir så frustrerad på spelet för det är så långsamt och så mycket felpass.
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-10 20:16

"Vi" slog ju USA ;)
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-07-10 20:13
Fernando Gago

Enligt Wikipedia gjorde han 32 mål på 37 matcher så man tycker ju att han borde kunna det! men det återstår att se helt enkelt...
2011-07-10 20:12
USA vinner väl allt nu?
Atlético addeh
2011-07-10 20:09
Straffar är galet kul att kolla på, även om det rör sig om Dam-VM. Fasen, nu kan Sverige banne mig ta hem hela turneringen. Både Tyskland & Brasilien utslagna.
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-07-10 19:55
Barcelonistas

Skulle nästa vara det bästa som man kan göra att låna ut honom så han får regelbunden speltid i både första divisionen och i EL. Så han får utvecklas i ett år så kommer han tillbaka. Bara lån alltså inte så dom kan köpa.

Då han skulle gå rakt in i ATM startelva på mittfältet.
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-10 19:54
WOW!

Nog för att det är Dam-VM men USA kvitterar mot Brasilien i den 122 minuten!!!
Barcelonistas
2011-07-10 19:48
If Arsenal midfielder Cesc Fabregas joins Barcelona, Atletico Madrid will try to sign Thiago (20) on loan for one or two seasons. [marca]

Atletico kan drömma vidare, finns inte en chans att Thiago går ditt. Jag har sakt det för och säger det igen Thiago är vår framtida guldklimp, och kommer bli ordinarie i vårat Barcelona med tiden. Nu inför den här säsongen hoppas jag Guardiola kan rotera lite mer så Thiago ochså får lite speltid.
2011-07-10 19:48
elbraco

Borde inte Soriano kunna ösa in mål i Salzburg om han gjorde typ 26 stycken i La Segunda?
Barcelonistas
2011-07-10 19:46
Messidinho

För Milan är 250 mille mycket pengar.
Barcelona Messidinho_10
2011-07-10 19:39
Blaugrana91

Japp Rosell har sagt för några veckor sen, om inte Milan betalar för Zlatan så kommer de inte få spela i CL.

Är det så jävla snåla 250 är fan inte mycket eller?
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-07-10 19:37
Barcelona B forward Jonathan Soriano (25) will join Salzburg on a 4-year deal. The Austrian club pay Barcelona a transfer fee of 2M.
Då önskar vi all lycka åt Soriano!

Tydligen så vill Barcelona inkludera Henrique, Keirrison eller Hleb i Sanchezaffären. Eftersom jag tycker om Udinese så hoppas jag inte att dom går med på Hleb men Henrique och Keirrison håller väl en relativt bra nivå för Udinese? Om inte så får dom en bra truppspelare iaf.
Barcelona F_C_B
2011-07-10 18:34
Vet inte men Galliani har för några månader sen sagt och "lovat" Milanfansen en spelare Mr X(vem det nu är). Och är det så att det här påverkar Milan som det ser ut att göra så kommer man vara tvungen att strunta i Mr X och lägga pengarna för Zlatan i värsta fall.

Det kommer nog vara en klarare bild av det hela på tisdag.
Barcelona Blaugrana91
2011-07-10 18:27
F_C_B

Som sagt undrar verkligen om detta kommer påverka Zlatanaffären?

Rosell sa ju för ett tag sen att Milan inte betalat för Zlatan än, hur ska dem ha råd att göra det nu då? :S
Barcelona F_C_B
2011-07-10 18:21
Här säger Galliani att det kan vara ett problem för Milan. På tisdag ska Berlusconi träffa klubben för att snacka lite mer om marknaden.

Adriano Galliani admits patron Silvio Berlusconi’s massive €560m damages bill “is a problem for Milan, but we’re already competitive.”
The President’s company, Fininvest, has been ordered to pay €560m in damages due to a civil trial over corruption in the 1991 take-over of Mondadori.

This will inevitably eat into the money set aside for the transfer kitty, something that Vice-President Galliani fully admits to.

“It is something that hits the owners of Milan very hard, as the club is owned by Fininvest,” he told Sky Sport Italia.

“Berlusconi will be at the Milanello training ground on Tuesday to present the squad. I think it’ll be a good time to talk.

“As for how it affects the future of Milan, this is something President Berlusconi has to consider.

“He loves Milan very much, as this is his ‘baby’, having bought the club from a bankruptcy tribunal in 1986 and brought them to a great deal of success.”

Even if this fine affects the transfer strategy, Galliani is confident the Rossoneri have what they need.

“Milan are absolutely a complete and very competitive squad. We’ll see what happens, but the team is fine as it is.”
Barcelona F_C_B
2011-07-10 18:17
Andreas

Det har stått lite överallt men här har du en källa. Nu kommer det uppgifter om att Berlusconi kan sälja klubben till nån rysk snubbe, iallafall 51% av Milan.
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-10 18:14
Blaugrana91

Säker på att det rör sig om hela 560milj EURO? Det är 5 miljarder och således sjukt mycket pengar.

Har du någon källa?
Barcelona Blaugrana91
2011-07-10 18:11
Lite OT
Men läste nyss att Berlusconi måste betala tillbaka €560 Miljoner (!!!!) (vet ej varför), detta kommer med all säkerhet påverka Milans Silly Season, då Gailliani säger att laget är bra som det är nu.
Då funderar jag på om Milan har betalat oss för Zlatan?? Om dem inte gjort det redan undrar jag om dem ens kommer ha råd att göra det nu?...
Barcelona Barca4eva
2011-07-10 18:01
Så mycket BÄTTRE menar jag :p
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Jeffren
2011-07-10 18:00
Andreas - V.V

Oj, tack för tipset det ska jag göra
Barcelona Barca4eva
2011-07-10 17:59
Hetfield Hahaha nu märkte jag hur konstigt det lät :p Men tänker man efter så är inte Silly Season så mycket värre. Jokes :p
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-10 17:57
Jeffren

Gör det INTE!

Kolla biljettpriserna på www.viagogo.com
Boka sedan hotell separat från hotels.com

Du sparar garanterat flera tusen på detta.
Barcelona Jeffren
2011-07-10 17:55
menar ska nu i veckan
Barcelona Jeffren
2011-07-10 17:55
Ska ni veckan boka biljett Barcelona-Real Madrid

Gör detta via Nickes.com 2 nätter inklusive biljett ca 8.500 sedan ordnar jag flyg på egenhand

Åker utan tjejen då hon inte är så sugen denna gång
Barcelona Jeffren
2011-07-10 17:54
Barca4eva

Tackar
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-10 17:49
Man ska nog inte använda förkortningen "SS" :P
Barcelona Barca4eva
2011-07-10 17:46
Jeffren Kungen Messidinho_10 såg in i framtiden och sade att Cesc skulle vara klar inom 24h, det var igår då. Men nä, det som står i Silly-bloggen är väl det mesta man behöver veta om man nu följer SS.
Barcelona Jeffren
2011-07-10 17:33
Någon som har något nytt angående Fabregas?

Tack på förhand
Annons: