/spanien/barcelona/forum/11543.aspx/spanien/barcelona/forum/11543.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gio Style
2011-07-09 01:05
Xavi > Zidane

Bra att du baserar hela ditt omdöme efter en dålig match, tummen upp för den ;)
Barcelona Gio Style
Gnälliga i hela Uruguay tycker jag, Caseres är arg på alla, Lugano likaså, Suarez grinar som en flicka och flintisen i deras mittfällt ser ut som att han skulle vilja sänka varje spelare efter att det blir frispark emot/för honom.

Tycker att det ser ut som om Sanchez påverkas av rykterna... ser lite nervös och slarvig ut.

In med Valdivia nu i HT
Xavi > Zidane
Hoppas verkligen Pozzo envisas med att inte sälja Sanchez, vill inte se honom i Barcatröjan faktiskt. Mycket hellre Neymar eller Aguero
Xavi > Zidane
2011-07-09 01:03
Värdelös match, Copa America har varit en enorm besvikelse hittills. Sanchez har inte uträttat ett skit heller, inte den överskattade Cavani heller
Barcelona Yaya24
2011-07-09 01:01
caceres är grym
Barcelona Barca4eva
2011-07-09 00:59
Gnällig han är, Suarez.
Barcelona Katalano
2011-07-09 00:59
Hade varit ett UNDERBART mål- Vilken känsla ;)
Barcelona Blaugrana91
2011-07-09 00:54
Haha ojoj, tänk om det blivit mål där!
Barcelona Katalano
2011-07-09 00:54
Det där var helt sjukty... ribban!
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-09 00:53
rodo

Nej, han tillhör numera Sevilla.

*Kolla gärna våran Silly Season blogg för senaste uppdateringar gällande övergångar och rykten*
barca#1
2011-07-09 00:53
@ rodo
Nej, han såldes till sevilla.
Valencia rodo
2011-07-09 00:51
Hur är det med caceres nu? är han fortfarande en barcaspelare?
Barcelona BB
2011-07-09 00:50
farligt nära straff för. chile där, men caceres hade väl koll ;)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca4eva
2011-07-09 00:48
Varför ska man skjuta där...
Barcelona BB
2011-07-09 00:36
håller med om att copa america börjat lite knackigt men jag tycker den här matchen startat bra och blir det inte mål i den här matchen med spelare som sanchez, suazo, forlan, cavani, suarez så när annars. ska det bli mål?
Xavi > Zidane
2011-07-09 00:32
Hittills har U17-VM varit hundra gånger mer underhållande än Copa America
Barcelona Messidinho_10
2011-07-09 00:14
Det här blir en bra match!!
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-09 00:12
Precis tillbaka från Donken med 2 grymt goda Mcflurry Daim, yummy!

Heja Chile!
Barcelonistas
2011-07-09 00:09
För er som har tråkigt så visar dom Real Madrid - Man United cl på viasat fotboll. Och utan att överdriva kan jag säga att dagens Barca hade mördad de real madrid laget.

Sen de United laget som dom rulla upp på Bernabeu var absolut inte lika bra som dom är idag.
Barcelona moedinho
2011-07-09 00:03
HugoBoss, Blaugrana91

Tack.
Barcelona Blaugrana91
2011-07-09 00:03
Stream till Uruguay-Chile med engelska kommentatorer.
Barcelona HugoBoss
2011-07-08 23:59
Chile-Uruguay börjar om 10 minuter.
Barcelona moedinho
2011-07-08 23:58
När börjar Chile-Uriguay?
Barcelona Blaugrana91
2011-07-08 23:52
Silva

€29 Miljoner? Barcas bud har väl varit på €35 Miljoner? Eller har jag fel?
Silva
2011-07-08 23:40
Om det är så att det första budet var på 29 miljoner pund/euro för Fabregas så är det, ja, väldigt ogenomtänkt gjort. I dagens fotbollsmarknad så är Andy Carroll värd 35 miljoner. Ja, man ska inte jämföra med andra priser säger de flesta, men vad ska man egentligen jämföra det med? Nu var Carroll ett undantag (hoppas jag) men ett bud på 40 miljoner euro verkar rimligt. Det är inget överpris och det är inget skambud.

Det som är ännu roligare är att om Liverpool köper Downing för den summa som rapporterats (18-20 miljoner), så kommer Carroll, Henderson och Downing tillsammans ha kostat 65-75 miljoner pund enligt rapporterna. Silva, Yaya Toure och Tevez, tre spelare av absoluta världsklass och de viktigaste spelarna i City, kostade tillsammans 75 miljoner pund om rapporterna stämmer. Jag vet vad jag hade valt...
Barcelonistas
2011-07-08 23:38
Kan inte sluta kolla på det här klippet, helt sjukt vad vi spela ut Bayern.
Barcelona Blaugrana91
2011-07-08 23:35
Jag är personligen ganska säker på att Cesc kommer i år. Att Wenger säger som han gör säger mig inte ett dugg, visst Wenger vill säkert att Cesc ska stanna, men Fabregas vill själv till Barca. Och detta vet Wenger om. Även om han verkar ignorera Cesc önskan....

Man har sett redan denna säsong att Cesc haft tankarna på annat håll, han har verkat okoncentrerad osv i Arsenal under den gångna säsongen tycker jag allafall, och det vet jag faktiskt många Arsenalfans som också sagt.

Varför tror jag då att Cesc kommer i år? En stor anledning till det är Pep, ingen vet hur länge Pep kommer fortsätta träna Barcelona efter nästa säsong och just Cesc har flera gånger sagt hur mycket beundrar Pep och sagt att han väldigt gärna vill bli tränad av honom i Barcelona. Så det känns ganska logiskt att han kommer nu. Dessutom tror jag att om Cesc kommer och det går bra för honom i klubben att Pep kanske överväger att fortsätta längre i klubben, vi alla vet att Cesc är en spelare Pep verkligen vill ha i klubben och skulle han verkligen vilja lämna precis när Cesc kommit? Jag tvivlar starkt på det.
Jag tror alltså att en ev. värvning av Cesc kommer göra att Pep stannar längre i klubben.

Fler anledningar till att jag tror Cesc kommer är för att han säger att han vill vinna titlar och det gör han inte i Arsenal. Inget tyder heller på att Arsenal kommer satsa något extra inför kommande säsong, så ska han stanna ännu ett år i Arsenal och återigen bli utan titlar?
Cesc sa för ett tag sen att han vill vinna titlar som sagt och att det gör man i Barcelona.

Sen till er som är mot en värvning av Cesc, varför?
Jag tror inte att en ev. värvning av Cesc skulle påverka Thiago negativt, Thiago har ju själv sagt att han välkomnar en värvning av Cesc.
Jag tror vår trupp bara skulle må bättre av att bli lite bredare så då skadar det väl inte att ha både Cesc och Thigao tillgängliga?
Tänk t.ex. om Xavi är skadad inför en CL-semi, Thiago skulle säkert göra ett bra jobb, men Cesc har ju lite mer erfarenhet av såna matcher.
Tro nu inte att jag tvivlar på Thiago eller något, för det gör jag inte, men jag tror att det är bra om man inte stressar fram med honom i A-laget, låt han utvecklas i sin egen takt, han är ju trots allt väldigt ung. Det kommer finnas mycket speltid för honom också, en säsong är lång och det är bara bra om det roteras mer.

Jaja vi får se hur det blir. :P
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-08 23:34
1.70-ligan

Dygna..

Obs: Rekomenderas bara om du har erfarenhet av det :P
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-08 23:31
Står inför ett dilemma. Sak upp tidigt imorgon igen, men vill jäkligt gärna se matchen. Vad gör man? Kompromissar och ser en halvlek? Om jag känner mig själv rätt ser jag hela matchen och är ett vrak imorgon efter en hel veckas för lite sömn,,
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-08 23:28
S*tan vad skönt med semester, bara ligga uppe och chilla hela nätterna.

Skönt med lite fotboll idag också, nu måste jag sticka iväg till macken och införskaffa lite godis.

Får dock se om man kommer fram, hela jävla stan är ju överfylld av raggare..
Annons: