/spanien/barcelona/forum/11542.aspx/spanien/barcelona/forum/11542.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona sanchezzz
2011-07-09 01:34
Glöm sanchez o neymar,, suarez is the shiiiit :D
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-07-09 01:34
CR-seven

Är du verkligen född 1987 eller 1997? Nu när du har blivit spärrad från Puertan så behöver du inte komma hit och smutsa ner forumet. Det får räcka nu troll.
Barcelona Barca4eva
2011-07-09 01:33
Xavi > Zidane

Tänk bara på var båda två spelar..
Barcelona Gio Style
2011-07-09 01:33
Xavi > Zidane

Dock håller jag inte med om att Sanchez har dålig speluppfattning.
Men alla tycker väl olika :)
Barcelona Gio Style
2011-07-09 01:32
Håll koll på Valdivia som byts in i Chile nu.
Brukar bjuda på ett o annat ögongodis :)
CR-seven
Why so serious??? Skrev 1 inlägg så skrivs mitt namn 50 gånger på en sida.
Xavi > Zidane
Det är sånt man kan lära sig snabbt, ser han att världens bäste springer som en galning bredvid honom kommer han också göra de. Dock så kan man inte träna upp Sanchez spelförståelse lika lätt
Barcelona Gio Style
2011-07-09 01:31
Men Neymar är ju urusel på presspel också, finns ju fördelar och nackdelar med bägge spelarna
Barcelona Blaugrana91
2011-07-09 01:30
Uruguay 1-0
Xavi > Zidane
2011-07-09 01:29
Rosell hade aldrig gett så mycket, men jag tror att Neymar hade tillfört mycket mer än vad Sanchez hade gjort. Jag vet att du är Chilenare och gillar Sanchez väldigt mycket, men jag tycker han är för dålig i sitt tiki-taka spel och han har inte den bästa speluppfattningen. Neymar besitter en väldigt bra speluppfattning för sin ålder, otroligt bra.

Men han hade utan tvekan floppat i Real, det är i Barca talanger tar steget till storstjärnor. I Real ruttnar dom bara, det är inte rätt miljö för en kreativ spelare som santos tränare (tror jag) sa
Atlético addeh
2011-07-09 01:27
1-0 Uruguay, Alvaro Pereira.

Vem ligger bakom målet från grunden? Jo, Diego Forlán. Bra gjort av Suárez som slog sista passningen innan målet.
Barcelona Blaugrana91
CR-seven

Komiskt att du kommer in här snabb som en galning och länkar till första bästa artikeln om att Neymar kanske går till Real bara för att någon här nämner att dem gärna ser Neymar i Barca...

För det första gör du nog bäst i att inte tro på alla rykten som finns.
För det andra ska du nog inte tro på allt Neymars agent säger, bara för att han sagt att Neymar föredrar att gå till Real betyder det inte att det är så. Han har tidigare sagt att Neymar vill spela i Chelsea och i Barca med Messi...
För det tredje Neymar har sagt själv att han vill stanna kvar i Santos och inte har några planer att lämna på ett tag.

Personligen väljer jag dessutom Sanchez före Neymar alla dagar!
Trequartista21
Jag gillar direkta spelare som Sanchez, Aguero, Adam Johnson och Robben. De som utmanar, petar bollen på ena sidan och sprintar förbi och inte ska showa och trixa som Robinho. Cristiano har blivit en sådan spelare från att ha varit en "Robinho" vilket har gjort honom mer effektiv. Neymar har stor potential och bra spelförståelse men det är en stor risk att köpa en 19 åring för 40 miljoner euro. Han är definitivt mer direkt och smartare än Robinho, men, det är någonting med honom som jag inte gillar. Troligen priset, haha. Nej, han har stor potential men Sanchez skulle passa bra här då han är väldigt lik Pedro, han jobbar stenhårt hem, han är snabb och har fantastisk teknik.
Barcelona Gio Style
2011-07-09 01:24
Xavi > Zidane

Jag skulle faktiskt må illa om vi betala dem summorna som Santos vill ha. Jag menar, grabben har ju inte visat någonting än, ALLS.
Kan lika gärna vara en ny Robinho...
Xavi > Zidane
2011-07-09 01:22
Neymar känns helt enkelt mer talangfull och besitter en större potential enligt mig, en potential han inte kommer få ut något av i Real Madrid, men till det priset det ryktas om så känns de väldigt orealistiskt. Då blir mitt förstaval Kun, behöver nog inte förklara varför
Barcelona Barca4eva
2011-07-09 01:21
Gio Style

Oj, ett litet missförstånd av mig. Jag visste inte att du menade hans inlägg om Sanchez då han postade två inlägg direkt efter varandra.

För det är väl hans kritik mot Sanchez du menade?
Atlético addeh
2011-07-09 01:20
Är Lodeiro skadad? Vore sjukt om han blev satt på bänken då han i mina ögon var Uruguays bästa spelare mot Peru.
Trequartista21
2011-07-09 01:19
CR-sevens inlägg blev spärrad på Puertan, gud vad skönt det känns...vill få tyst på det där trollet, han snackar för mycket. När Argentina hade match igår så var Messi det enda han skrev om, han ville få igång diskussioner om att Messi "suger" men ingen hängde med. Troll.

Ja, jag var tvungen att kommentera det.
Barcelona Gio Style
2011-07-09 01:17
Barca4eva

Formulerade mig precis lite bättre...
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-07-09 01:16
Den här CR-seven är ganska rolig. När någon ryktas till Barcelona så är det alltid skitsnack och vi ska drömma om det. Men när någon ryktas till Real Madrid så är det sanning. Orkar inte med trolls som CR-seven.
Barcelona Barca4eva
2011-07-09 01:15
Ähh orkar fan inte kolla.

Gio Style

"Värdelös match, Copa America har varit en enorm besvikelse hittills."

Du vet väl att fler än en match har spelats HITTILLS.
Men okej, vi kanske tolkar saker på olika sätt.
Barcelona Gio Style
2011-07-09 01:15
Namn: Xavi > Zidane
Sänt: 2011-07-09 01:05
Hoppas verkligen Pozzo envisas med att inte sälja Sanchez, vill inte se honom i Barcatröjan faktiskt. Mycket hellre Neymar eller Aguero
Namn: Xavi > Zidane
Sänt: 2011-07-09 01:03
Värdelös match, Copa America har varit en enorm besvikelse hittills. Sanchez har inte uträttat ett skit heller, inte den överskattade Cavani heller

Där Barca4eva. Men ok, var nog jag som drog förhastade slutsatser, han kanske har tyckt så hela vägen.
Det är inte många som har sett alla Alexis matcher här, det vet du också.
Så ja, många bildar sig en uppfattning under Copa America så chansen var ganska stor att det var så i detta fallet då 8/10 här inne inte har någon koll på Sanchez, att döma av det som skrivs här dagligen.

Varför Neymar isf? Bra i brasilianska ligan?
Trequartista21
2011-07-09 01:14
CR-seven

Ok. Ni får honom, du behöver inte komma in och bevisa för oss. Jag vill själv inte ha Neymar, jag hoppas att ni köper honom. Skulle gärna vilja se Ronaldo, Kaka, Higuain, Benzema, Di Maria, Özil, Neymar, Callejon, Altintop, Xabi, Lassana, Khedira, Sahin och Granero i samma lag. 14 spelare konkurrerar om 6 platser. Dessutom så ska en av Coentrao och Marcelo sitta på bänken. Det blir härligt att se..

Jag har inte tagit med Gago, Pedro Leon och Canales, spelare ni säkert försöker låna ut/sälja.
Culé - Messi
2011-07-09 01:13
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-07-09 01:12
Bra början på tuneringen :/
Atlético addeh
2011-07-09 01:12
Fasen, trodde Uruguay-Chile började 02:45. Aja, inget mål ännu en första halvlek verkar varit en besvikelse. Antar att Forlán & Co inväntar min hemkomst.
Barcelona Barca4eva
2011-07-09 01:11
CR-seven

Det där är förmodligen inte sant...men hade det varit det så är det väl ändå fördel-Barcelona enligt artikeln du precis länkade?
Xavi > Zidane
2011-07-09 01:11
CR- Seven dicks in my mother

Allt kan hända, tror nog han vill spela i en större klubb med chans att vinna riktiga titlar. Men synd bara att Pep inte vill ha honom
Xavi > Zidane
2011-07-09 01:10
Jag har sagt från den första sekunden då Sanchez ryktades till oss att han inte dög för Barca. Har ingenting med matchen idag att göra
CR-seven
2011-07-09 01:10
Xavi > Zidane

Du kan bara drömma om Neymar.
Annons: