/spanien/barcelona/forum/11536.aspx/spanien/barcelona/forum/11536.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Redaktionen
2011-07-07 15:58
Vi gör en storstädning och plockar bort alla meningslösa inlägg. Ni som känner att ni vill fortsätta bråka får göra det via PM.
Barcelonistas
2011-07-07 15:57
Pedro: "It’s getting harder each year because teams have a greater desire to beat you, but we'll try to have another successful season."
Redaktionen
2011-07-07 15:52
Otroligt låg nivå här inne just nu från både culés och madridistas. Om vi skulle använda oss av reglerna som tydligt föreskriver att one-liners, personangrepp, oseriöst beteende, innehållslösa kommentarer är förbjudna så hade 90% av er som skrivit under de senaste timmarna blivit spärrade. Detta har vi varken orka eller lust med, så ta nu ett personligt ansvar och kliv ur sandlådan. Om ni väljer att strunta i denna varning, måste vi tyvärr ta till spärrar.
Barcelona Zibarca
2011-07-07 15:44
Det måste verlkigen reta CR Seven att Barca är så bra och att Real Madrid aldrig har varit eller kommer att komma upp i den här nivån som Barca satt. Detta är en nivå av fotboll som fotbollsvärlden aldrig har sett tidigare. Ett lag som fullständigt dominerar andra lag. Att få en tränare som Mourinho att ställa upp med 10 försvarare visar bara hur rädd han är för Barca och vilken respekt han har för dom. Såpass mycket respekt att han vägrar att bli förnedrad med 5-0 igen.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-07 14:24
Barcelona have yesterday offered to include Brazilian left back Maxwell (29) in the deal on Arsenal midfielder Cesc Fabregas (24). [as]

Rambla, se där ;)
CR-seven
2011-07-07 14:09
Antonio Puerta

Då spelade inte Zidane, det var det vi pratade om ;).
Barcelona Barca4eva
2011-07-07 13:58
FC Barcelona #10

En anfallare behövs mer än Cesc.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-07-07 13:56
Skit i Sanchez och gå all in på Fabregas.
Ge mer speltid till Afellay och ta upp några B-lagsspelare om det krisar sig =P

Skulden sjunker och man slipper betala drömsummor för Sanchez.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-07 13:52
hoppas bara man har en plan B ifall inte sanchez kommer. Och att inte den planen heter Bojan Krkic
Valencia NoelHenok
2011-07-07 13:48
Grattis till Kiko Femenía. hade gärna sett honom som backup i valencia. men önskar honom all lycka hos er!
2011-07-07 13:43
Pozzo (owner Udinese): "A fair price should be paid for Sanchez. So far we talked with 2 clubs but it didn't lead to anything serious" [rkk]

Seriöst...palla. Skit i Sanchez och gå för en annan om Pozzo ska vara så dryg. Antingen så släpper man spelaren eller så tvingar man spelaren att vara kvar.
Barcelona messinah!
2011-07-07 13:40
Messidinho_10:
Japp gago kom in, men måste säga att han inte sög mer än någon annan Argentina spelare.

Argentina hade väldigt svårt med att försöka stoppa Milito, och hans passningar resulterade nästan ett flertal gånger i assist till colombia.
Messi kämpade verkligen med att försöka hålla upp en likartad antal passningar som skulle kunna resultera i assist, men måste nog medge att Miltio var bättre för Colombia än Messi var för Argentina. ;)
Barcelona Rambla~
2011-07-07 13:39
Hetfield

Keite däremot, det hade också varit en kliockren värvning för Wenger och Arsenal. Problemet är väl åldern då, vilket bara skulle ge honom ettårskontrakt inför varje säsong.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-07-07 13:38
Hur fan kan Gago blivit inbytt? Det är ju skandal.

Han måste spela från start.
Barcelona dios-maradona
2011-07-07 13:36
Sanchez borde välja en annan klubb än Barca dom försöker inte tillräckligt han har gjort allt i sin makt för att få komma, Verkar som barca bara koncentrerar sig på Cesc som är en onödig värvning, Han borde gå till Man U där skulle han bli en världspelare
Barcelona Rambla~
2011-07-07 13:35
Gogogo

Hahah, ja du, lika roligt varje gång Aftonbladet, SVT och annan svensk media försöker ta kontakt med denna Raiola. Han är verkligen arrogant och ohyfsad agent personifierad. :D
Barcelona Messidinho_10
2011-07-07 13:35
Skojar ni med mig eller, jag såg inte match. Men KOM Gago in verkligen eller driver ni som vanligt??
Barcelona messinah!
2011-07-07 13:33
Zidane var bra, Xavi är bra, Messi är bra.. C.Ronaldo suger.. kan inte våra 2 forum bara enas under dessa fakta?? ;P
2011-07-07 13:33
Rambla

Jag sätter Maxwell på pakethållaren och cyklar honom till London om det är vad som krävs. Keita kan få jogga bredvid.

Barca4eva

Jag kan tänka mig hur konversationen gick:

Batista: "Jaha, dags att slänga in Pastore"
Gago: "F*ck no, jag går in."

End of story.
Barcelona Barca4eva
2011-07-07 13:30
Hetfield Gago tog in sig själv
Postat via SvenskaFans-appen
Gogogo
2011-07-07 13:30
Rambla~

Ni kanske kan be Aftonbladet ringa? De verkar ha bra kontakt och har numret om de inte vill ringa själva. Säg "det gäller zzzlllaMAXWELLLL" så kanske han lyssnar :)
Barcelona Rambla~
2011-07-07 13:28
Hetfield

Ok, vem av du eller jag får som uppgift att ringa upp Raiola och tala om för honom att vi vill att hans klient går till Arsenal som en del av summan för Cesc? Tror du att han lyssnar på oss? :)
Barcelona Messidinho_10
2011-07-07 13:26
Jag tycker Argentina borde ge Messi fria tygglar, så han får gör som han vill t ex ta ut startelvan osv.. Fuck Baptista!!
Barcelona Rambla~
2011-07-07 13:26
Gogogo

Självklart skulle din och min värdering av Cesc se helt annorlunda ut. Det handlar mest om att det skulle kännas surt att betala sådana priser för en spelare som klubben faktiskt en gång fostrat och sen mot sin vilja tappade. Lägg till att han bevisligen inte behövs, de senaste säsongens resultat är ett bevis på det (titlarna). En tredje aspekt är att åtminstone jag anser att klubben har flera intressant unga mittfältstalanger på väg att snart kunna etablera sig.

Så nej, jag tycker att det priset är åt helsike för högt. £40M + Maxwell alltså. Ja även om det vore i euro.
Real Madrid RM King
2011-07-07 13:25
Messidinho//¨

Jag hoppas att du skojar, men om du inte gör det, få höra, räkna upp 20 spelare som är/har varit bättre än Zidane.

Zinedine Zidane - Best Player Ever <3
Barcelona Frodo
2011-07-07 13:24
Maxwell är en trevlig person och en professionell spelare men han är överflödig i Barcelona. Han har hittills visat sig vara ett bra köp om man ska se till prislapp och prestationer.
2011-07-07 13:24
Lavezzi är ingen målskytt, så att klaga på honom känns fel. Däremot så ska Tevez, Higuain osv. vara bättre.

Jag säger det igen, Batista är en idiot. Spelar med Di Maria och Cambiasso istället för att satsa på Kun och Pastore. Gago? Varför tar han in Gago?
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-07-07 13:23
Alla som såg matchen, smörpassen Messi lade fram till Lavezzi som sedan missar öppet mål var inte Lavezzis fel, det var Messi som lade passen för bra!

Messi har bättre medspelare i Barcelona och måste göra sig själv sämre för att sina landslags polare ska kunna göra något utav chanserna.

Im a genius i tellsya!
Kaljic 40 year old virgin
2011-07-07 13:21
Man bör ta bort titlarna Zidane vann när han var dopad, då har han 0 Vm-titlar
2011-07-07 13:21
Rambla

Maxwell vore faktiskt perfekt för Arsenal, han har erfarenheten och säkerheten att hjälpa Arsenal. I Barcelona så är både Abidal och Adriano före.
Annons: