/spanien/barcelona/forum/11520.aspx/spanien/barcelona/forum/11520.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

FORUMET ÄR JUST NU HELT STÄNGT.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-07-21 00:56
Cesc Fabregas, who believes they had an understanding he could leave, has again asked Wenger this week to let him join Barcelona. [mirror]

Seriously, låt grabben få gå. När ska han fatta att ingen bryr sig eller tror på hans lilla "projekt". Satsa på superstjärnan Gervinho istället.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-07-21 00:55
Haha

Roligt att de världen över ägnar mer tid åt oss än sin egna klubb. Kan bara roas av det faktum.
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-07-21 00:45
Mognadsnivån på Arsenals kinesiska fans? 8 år?
Rätt så tuffa, skrämmer livet ur mig faktiskt.
Fc Barcelona en mi corazón!
2011-07-21 00:09
Co-sign

l
l
v
Barcelona Barca4eva
2011-07-21 00:04
live is a bitch and R-madrid is her syster

Började tro att du var norsk eller dansk :p
Barcelona live is a bitch and R-madrid is her syster
2011-07-21 00:02
fel menade mittfältare
är ganska trött ..det e därför
Barcelona Barca4eva
2011-07-21 00:01

Ja, en midfiltare du vet...

Hahahah.
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-07-21 00:01
live is a bitch and R-madrid is her syster

Lika bra att avvakta med all firande gällande Sanchez, hur många gånger har vi inte varit nära att värva honom?
Det stavas "mittfältare" och han heter Cesc.

:P
2011-07-20 23:54
midfiltare?

Wtf?
Barcelona live is a bitch and R-madrid is her syster
2011-07-20 23:52
kommer hem nu och ser att Alexis är nästan klart...fan vad skönt
nu behöver vi bara en back och en midfiltare kanske "CESK"
Barcelona Gio Style
2011-07-20 23:50
Jo jag stör mig också på sånt, men sånna kommer hela tiden.
Och jag har inte heller bett dig älska Sanchez.

Syftade på ditt något omogna första inlägg om att han skulle bli ett fiasko och fick ännu ett omoget svar tillbaka.

Jag påpekade endast att du inte kan hata alla nyförvärv pga fanboys, dags att se på det med öppet sinne då vi alla vill klubbens bästa.
Och att du får förtydliga om du överdriver, då det är lätt att ta dig på orden om man ser tillbaka på dina inlägg som berör ämnet.

Att du sedan får det till att byta ditt nick gör det ännu mer omoget.

Men för all del, behåll den så har du ett nick att skryta över när säsongen är över ;)
2011-07-20 23:41
Gio Style

Det är inte fel, det jag stör mig på är folk som ska gnälla och klaga så fort man tar ut Sanchez. Det är som med Zlatan eller Yaya, när Busquets petade Toure så blev alla yayanister galna av ilska.

That's alla. Det är alltid kul med fler culés, om det är vad de blir.
2011-07-20 23:39
Den startar om från början? Det tycker ju jag är en aning fel. Spanien ledde ju. Vad fan.
Barcelona Gio Style
2011-07-20 23:34
Hetfield

Försöker du göra mig glad över ditt fåniga namn?
Vad är du, 12 år?
Där satte du mig verkligen på plats... :(

"Jag blev kär i Barcelona tack vare Rivaldo och Ronaldinho, men nu går klubben före alla spelarna. Det jag menar är att man ska älska klubben först, inte en spelare. Tydligt exempel var det med en mupp för ett par dagar sen som hette "Dogge" och störde forumet med en massa "Sanchez är bäzt" snack."

Kanske har vi en massa som blir kära i Barcelona tack vare Sanchez?
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-07-20 23:31

Nej, den startas om helt.
2011-07-20 23:28
Åh. Trist. Hur blir det med omstart? Fortsätter den där den slutade?
2011-07-20 23:27
Fernando Gago

Oväder. Åska och regn.
2011-07-20 23:25
Varför blev Spaniens U-19 match avbruten förrut idag?
2011-07-20 23:17
Om Rossi blir klar för t.ex: Juventus så kommer jag att festa.
Raul is a bitch
2011-07-20 23:16
Står fast vid att jag hade föredragit Neymar/Kun alla dagar i veckan, dock så var det allra VÄRSTA alternativet Rossi. Sanchez är i min mening ett helt okej köp som kanske kan avlasta Pedro och Villa på ett mycket bättre sätt än vad Bojan och Jeffren kunde
2011-07-20 23:14
comprende

Men din mupp, om du läser lite längre ner så skrev jag det namnet för att göra en viss person glad.
2011-07-20 23:13
Hmm, Villarreal budar på Gilardino. Rossi klar för Juve måntro?
Barcelona comprende
2011-07-20 23:13
Hetfield

Du har snackat skit om Sanchez tills nu, och nu helt plötsligt har du bytt namn till Hetfield - Sanchez is the next star .

HAHA vilket jävla skämt du är
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-07-20 23:12
Imorgon blir Alexis Sanchez officiellt presenterad! Fan va skönt!
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-20 23:04
H.Alavi - Magico!

Håller med dig. Ska bli jäkligt intressant att se Ibis andra år. Samma sak med Villa. Tror vi kan vänta oss ännu mer av båda dessa herrar i år. Och detta utan att de på något sätt var dåliga i år - plus Sanchez på det. Det ser bra ut... hoppas Deulofeu, Rafinha, Kiko och grabbarna får några minuter att dela på också :)
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-20 23:04
H.Alavi - Magico!

Håller med dig. Ska bli jäkligt intressant att se Ibis andra år. Samma sak med Villa. Tror vi kan vänta oss ännu mer av båda dessa herrar i år. Och detta utan att de på något sätt var dåliga i år - plus Sanchez på det. Det ser bra ut... hoppas Deulofeu, Rafinha, Kiko och grabbarna får några minuter att dela på också :)
2011-07-20 23:03
Jag har svårt att ta en person på allvar som hejar på Arsenal.
2011-07-20 23:01
Jag har svårt att ta en person på allvar när killen skriver "asså", det är något som småflickor tjejer säg när de pratar om den snygga killen i klassen.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-20 23:01
Freixa (director): "There are contacts with Arsenal, as everyone knows. If we can sign Cesc, great. If not, we have an excellent squad."

Jag förstår inte. Man är jätteangelägna om att få hit Cesc och är övertygade om att han skulle bli viktig för oss (vilket jag till viss del håller med om). Men om man inte lyckas köpa honom, blir det ingenting då?

Förstår inte riktigt logiken, Visst, det må inte finnas ytterligare en spelare som Cesc på marknaden, och det är just hans tjänster man vill åt - men vill man åt någon spelare så pass mycket och anser att han skulle tillföra så mycket till laget... då måste det bildas ett slags tomrum om affären inte blir av. Så för mig är det inte Cesc eller inget. Vi kanske inte behöver en mittfältare just, men någon mer värvning bör ske isåfall.
Kanske är det Peps tanke också. Jag menar, han har ju sagt att han vill ha en bredare trupp nästa år.
2011-07-20 23:00
"Barca"

Och du tror vi tar dig på större allvar/bryr oss ett jävla dyft om vad du säger när du skriver det där eller?

Herregud.

Det är bara roligt att detta sker, så blir ni sura och jävliga. Bli sura på er älskade kapten istälelt. Det är rätt standard att inte slänga upp hela beloppet direkt. Men det har ju ni ingen aning om för ni köper ju inte längre spelare och nöjer således med att slå Bolton och Birmingham med högst siffror under säsongs gång.
Annons: