/spanien/barcelona/forum/11512.aspx/spanien/barcelona/forum/11512.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-13 15:49
Mascherano

Första gången till Barcelona?
Du verkar liiiite i extas..

Varför valde du inte el Clasicó istället?

Alvés - Por Que?

Allt man vill är att höra antingen "Ja" eller "Nej" ..
Ett j*vla velande fram och tillbaka bara, usch.
Barcelona F_C_B
2011-07-13 15:49
Mascherano

Se länktips
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-07-13 15:45
Intressant med, när det är officiella uttalanden om att Cesc har sagt att han vill lämna. Kanske trots allt blir denna sommaren Cesc-gate tar slut.
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-07-13 15:41
Vet inte om detta har varit uppe än, men intressant. Kanske presenteras på hemsidan samtidigt.

When the deal was already closed Udinese tried to change some clauses but Barça didn’t give in. He will sign for 5 years, 27 million euros + 11 (bonus)

Arsenal accepts to sell Cesc for 40 million euros

Bojan will be sold to Roma as soon as Alexis’ signing is announced.
Barcelona Mascherano
2011-07-13 15:37
Andreas - V.V
Kompis haha du är rolig du. Jag har en kusin som bor i Barcelona. Han ska fixa biljett åt mig:) Så softa! Ska bli härligt vara i Barcelona två veckor. Barca Vs Villarreal blir en grym match! OHHHH
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-13 15:33
Mascherano

Haha, spännande..
Med tanke på att inte ens resebolagen fått biljetter tilldelade sig än..
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-07-13 15:28
Tw Bojan: "At the moment, we have some work to do... Enjoy lunch!!!!!! htpp://yfrog.com/kkwxmloj"

Tw Bojan: "Hello everyone! At the moment at Olot with Frank, Eloi and Alfons signing... A lunch! Waiting... :)"

Härligt humör han är på :)
Barcelona Mascherano
2011-07-13 15:24
Då var det klart! Har bokat Barca Vs Villarreal. Ojoj Mäktigt!!!
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-13 15:23
om det stämmer äre konstigt att inget är officiellt ännu. Skulle, med betoning på skulle, kunna innebära att man vill göra Alexis och Cesc officiella samtidigt och därför väntar.
Barcelona Mascherano
2011-07-13 15:21
F_C_B
Skicka länk:)
Barcelona F_C_B
2011-07-13 15:09
Vet inte om det har skrivits här innan men Jimenez, Sanchez landsman, säger att Sanchez har berättat att han har valt Barcelona och redan skrivit på.

Barcelona Andreas - V.V
2011-07-13 15:05
1 timmas diskussion som gjorde alla klokare, eller hur var det nu?...
Barcelona Frodo
2011-07-13 15:02
Rogge

Jag övervakar inte ert forum. Tycker bara det är intressant att se moralpredikare som dig leka martyr här för att sedan återgå till ditt forum och håna Barcelona.

Först kommer Arsenalfans in här, skriver bullshit, får respons, kan inte komma med bra motargument, fortsätter antingen gå runt i cirklar eller lämnar forumet som martyr. Sen gör man samma sak nästa dag.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-13 14:55
YES, let's join hands and celebrate. Nu kan du gå tillbaks till forumet och komma med teorier om att vi har så usel ekonomi.
Barcelona Blaugrana91
2011-07-13 14:55
Rogge

Du är bara korkad...

Det är ingen här som säger att Barcas ekonomi är på topp, MEN den är knappast så dålig som ni Arsenalfans samt media försöker få den till.

Sen Rosell tog över så har ekonomin helt klart gått åt rätt håll, nästa år kommer klubben dessutom gå med vinst, skulderna har minskat och intäkterna ökar, dessutom har man sänkt kostnaderna.

"Barca är ekonomiskt försvagade och inte längre en maktfaktor på spelarmarknaden"

Det är därför klubben håller på att göra transfermarknadens två största spelarköp i form av Sanchez och Fabregas? Okej då vet jag....

Rogge
2011-07-13 14:54
Ger mig inte in i den diskussionen igen, onödigt då vi aldrig kan enas ändå. Nu ska jag kolla fotboll. Detta var mitt sista inlägg här. Hej.
2011-07-13 14:50
Ja, vi är ju ingen maktfaktor när både Cesc och Sanchez är nära oss. Jag tycker att det är otroligt drygt att leka ekonom när man inte ens har en korrekt bild av det hela.

Cesc (ca 40 miljoner) och Sanchez (ca 28 miljoner + 11 miljoner i variabler), ja, vi har riktigt usel ekonomi =/

Arsenal får nöja sig med Gervinho osv. :P
Rogge
2011-07-13 14:48
Frodo

Är det att håna lag? Att säga att många fans vägrar att inse att Barca är ekonomiskt försvagade och inte längre en maktfaktor på spelarmarknaden. Du verkar ju också hänga där en del, övervakar du oss kanske?

Fernando Gago

Vi får nog nöja oss med att vi ser olika på en del saker och därmed säger jag farväl, det leder ingenstans.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-07-13 14:48
Rogge & Truten

Tycker ni ska koncentrera er på Malaysia XI vs Arsenal nu...

Spanien truten
2011-07-13 14:47
Tror det behövs ett gemensamt chill pill här.
Barcelona Frodo
2011-07-13 14:41
Rogge

Så du hånar inte andra lag Ratti? Du skriver ju direkta lögner på Arsenalforumet om att alla Barcafans tycker att vår ekonomi är på topp. Detta trots att de flesta här inne är medvetna om att så inte är fallet. Du och några till övervakar les rambles dygnet runt, går tillbaka till ert forum, vrider på en hel del som sagts här och hånar Barcelona. Värdighet var det va?
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-07-13 14:40
Du ser ju ner på oss uppenbarligen, du kommer ju in här och spyr din moralpropaganda liksom dina gelikar från Arsenal. Handlar väl inte direkt om att vi som Barcelonasupportrar hånar er pga att vi vinner, vi är snarare rätt trötta på era vridanden av logik och ert excellenta sätt att alltid lyckas få er själva att bli martyrer och de utsatta i alla lägen och alla andra, vi bland annat, blir the bad guys. Handlar ingenting om att vi är mer framgångsrika än er. Det är en tolkning du uppenbarligen gjort mycket lättvindigt.

Återigen, har jag inte syftat på ert prisskåp utan på er klubb som sådan, Jag ogillar den och ert sätt att agera, jag ogillar era supporters. Okej?
2011-07-13 14:39
När han sa att Arsenal är ett skitlag så syftar han kanske inte på titlarna, så fråga innan du generaliserar alla. Jag gillar inte Arsenal ett dugg och allra minst Wenger. Det är något jag står för.

Eller, tolererar Arsenal, men ogillar Wenger.
Rogge
2011-07-13 14:37
Ja, om man använder det för att se ner på andra, inte annars.
2011-07-13 14:35
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

Alla som håller på Barcelona nu är medgångssupportrar. Vi vinner ju titlar. Det är hemskt osympatiskt att hålla på ett lag som är bra.
Rogge
2011-07-13 14:35
Frodo

Jag tror att jag sa att tolkningen var subjektiv, inte själva citaten.

Och nej, jag började inte hålla på dem då, mycket tidigare, men den diskussionen leder ingen vart. Onödigt av mig att ta upp det. Sorry.
Barcelona Blaugrana91
2011-07-13 14:34
Men herregud varför kommer ni Arsenalfans in här och tjafsar...

Xavi får väl säga sanningen om han vill?

Alla vet att Cesc vill hit mer än något annat, Xavi säger bara vad alla redan vet, något att hänga upp sig på?
2011-07-13 14:34
Rogge

Vadå "inte svårt"? Det är väl inte lättare att heja på ett lag som vinner titlar. Alla lag har en viss charm, mitt andralag är Roma. De vinner inte titlar, men det finns en charm och underground med det.

Du drar alla över en kam när du säger sånt, jag reser till Barcelona ständigt och genomsyras av allt som har med klubben att göra. Är jag också en medgångsfan bara för att vi vinner titlar?

Enligt samma logik så är det väl lättare att följa Arsenal än t.ex: Sunderland. Allt är relativt.
2011-07-13 14:33
Rogge

Jag kallar Arsenal för skitlag utifrån mitt egna val som individ, inte som Barcelonasupporter. Det handlar mer om mina åsikter om din klubb än att det är en liten klubb som inte vinner något. Jag gillar helt enkelt inte Arsenal. Fair enough?

Kommer jag någonsin in på ert forum och snackar skit? Nej. Jag håller mig här och snackar om Barcelona. Att jag sedan inte gillar Arsenal är upp till dig att kalla elakt och "inte särskilt vackert". Jag skulle kunna ljuga och påstå att Arsenal är en av mina favoritklubbar. Men varför ska jag göra det?
Rogge
2011-07-13 14:33
Fernando Gago

Gör det då, njut istället för att håna andra lag. Mycket smartare och värdigare. Du förtjänar säkert framgången men du bär den inte särskilt vackert.
Annons: