/spanien/barcelona/forum/11511.aspx/spanien/barcelona/forum/11511.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mascherano
2011-07-13 16:05
Andreas - V.V
Det bästa är att ha en kusin som bor i Barcelona åka dit hela tiden. Och se Barcas matcher. Helt fucking nice!! Dags att dra. Ha de bra alla!
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-13 16:03
105 x 68 är Hamburgs arena.
Det är ju samma som Camp Nou väl?

Sjukt hur mindfucked man kan bli beroende på vinkel, det kändes ungefär som att målvakten skulle kunna dra en utspark över hela planen hur lätt som helst. Mysko!

Camp Nou känns liten men inte ens i närheten av "Hamburg"
Ändå ska det vara samma mått =/
Barcelona Mascherano
2011-07-13 16:02
Andreas - V.V
Varför gråta? Får man inte vara glad att man ska se en Barca match? Även om jag har sett Barcas matcher flera gånger så är det samma känsla. Man är ju alltid glad att se Barca. Inget fel med det eller?
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-13 15:57
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

Hahaha, nu när drog upp liten plan.
Jag var i Hamburg i förra veckan typ, dagen innan det var någon boxningsmatch där som var sjukt hypad (Klitschko vs Haye) typ titelmatch i tungvikt.

Nog om matchen men arenan, fyfan vad liten det var!
Den såg ut som en fyrkant, helt allvarligt.

Mascherano

Du har alltså varit i Barcelona 25 gånger och sett el Clasico flera gånger.
Ändå låter det så här när du bokat en match mot Villarreal;
"Då var det klart! Har bokat Barca Vs Villarreal. Ojoj Mäktigt!!! "

Haha, yea and I am Obama.

Barcelona Mascherano
2011-07-13 15:57
Andreas - V.V
Om det är första gången jag åker till Barcelona? Nä! Har varit där ungefär runt 25 gånger. Det är ju för att min kusin bor i Barcelona. Jag är mycket där för att hälsa på och självklart för att se Barcas matcher. Barcelona är mitt hem. El Clasico har jag sett många gånger. Jag ska vänta tills de släpper ut biljetten då kommer jag köpa det. Om man får tag på det då:)

Nu väntar käk. Ha det bra alla!
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-07-13 15:54
Som Xavi sa på officiella hemsidan att Fabregas är trött och vill flytta hem, då räcker det med ett enkelt uttalande i en intervju live så man kan höra honom säga att han vill lämna eller stanna, bara han som kan stoppa alla rykten.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-13 15:53
Det är faktiskt en helt bisarr upplevelse att vara i Camp Nou för första gången. När man kollar på matcherna hemma i Sverige så kan man tro att planen och arenan är helt gigantisk, men när man är där så sitter man rätt så nära planen och ser mycket. Planen är också rätt så liten, tv-rutan kan lura en att planen är rena maratonloppet.
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-13 15:49
Mascherano

Första gången till Barcelona?
Du verkar liiiite i extas..

Varför valde du inte el Clasicó istället?

Alvés - Por Que?

Allt man vill är att höra antingen "Ja" eller "Nej" ..
Ett j*vla velande fram och tillbaka bara, usch.
Barcelona F_C_B
2011-07-13 15:49
Mascherano

Se länktips
2011-07-13 15:45
Intressant med, när det är officiella uttalanden om att Cesc har sagt att han vill lämna. Kanske trots allt blir denna sommaren Cesc-gate tar slut.
2011-07-13 15:41
Vet inte om detta har varit uppe än, men intressant. Kanske presenteras på hemsidan samtidigt.

When the deal was already closed Udinese tried to change some clauses but Barça didn’t give in. He will sign for 5 years, 27 million euros + 11 (bonus)

Arsenal accepts to sell Cesc for 40 million euros

Bojan will be sold to Roma as soon as Alexis’ signing is announced.
Barcelona Mascherano
2011-07-13 15:37
Andreas - V.V
Kompis haha du är rolig du. Jag har en kusin som bor i Barcelona. Han ska fixa biljett åt mig:) Så softa! Ska bli härligt vara i Barcelona två veckor. Barca Vs Villarreal blir en grym match! OHHHH
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-13 15:33
Mascherano

Haha, spännande..
Med tanke på att inte ens resebolagen fått biljetter tilldelade sig än..
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-07-13 15:28
Tw Bojan: "At the moment, we have some work to do... Enjoy lunch!!!!!! htpp://yfrog.com/kkwxmloj"

Tw Bojan: "Hello everyone! At the moment at Olot with Frank, Eloi and Alfons signing... A lunch! Waiting... :)"

Härligt humör han är på :)
Barcelona Mascherano
2011-07-13 15:24
Då var det klart! Har bokat Barca Vs Villarreal. Ojoj Mäktigt!!!
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-13 15:23
om det stämmer äre konstigt att inget är officiellt ännu. Skulle, med betoning på skulle, kunna innebära att man vill göra Alexis och Cesc officiella samtidigt och därför väntar.
Barcelona Mascherano
2011-07-13 15:21
F_C_B
Skicka länk:)
Barcelona F_C_B
2011-07-13 15:09
Vet inte om det har skrivits här innan men Jimenez, Sanchez landsman, säger att Sanchez har berättat att han har valt Barcelona och redan skrivit på.

Barcelona Andreas - V.V
2011-07-13 15:05
1 timmas diskussion som gjorde alla klokare, eller hur var det nu?...
Barcelona Frodo
2011-07-13 15:02
Rogge

Jag övervakar inte ert forum. Tycker bara det är intressant att se moralpredikare som dig leka martyr här för att sedan återgå till ditt forum och håna Barcelona.

Först kommer Arsenalfans in här, skriver bullshit, får respons, kan inte komma med bra motargument, fortsätter antingen gå runt i cirklar eller lämnar forumet som martyr. Sen gör man samma sak nästa dag.
2011-07-13 14:55
YES, let's join hands and celebrate. Nu kan du gå tillbaks till forumet och komma med teorier om att vi har så usel ekonomi.
Barcelona Blaugrana91
2011-07-13 14:55
Rogge

Du är bara korkad...

Det är ingen här som säger att Barcas ekonomi är på topp, MEN den är knappast så dålig som ni Arsenalfans samt media försöker få den till.

Sen Rosell tog över så har ekonomin helt klart gått åt rätt håll, nästa år kommer klubben dessutom gå med vinst, skulderna har minskat och intäkterna ökar, dessutom har man sänkt kostnaderna.

"Barca är ekonomiskt försvagade och inte längre en maktfaktor på spelarmarknaden"

Det är därför klubben håller på att göra transfermarknadens två största spelarköp i form av Sanchez och Fabregas? Okej då vet jag....

Rogge
2011-07-13 14:54
Ger mig inte in i den diskussionen igen, onödigt då vi aldrig kan enas ändå. Nu ska jag kolla fotboll. Detta var mitt sista inlägg här. Hej.
2011-07-13 14:50
Ja, vi är ju ingen maktfaktor när både Cesc och Sanchez är nära oss. Jag tycker att det är otroligt drygt att leka ekonom när man inte ens har en korrekt bild av det hela.

Cesc (ca 40 miljoner) och Sanchez (ca 28 miljoner + 11 miljoner i variabler), ja, vi har riktigt usel ekonomi =/

Arsenal får nöja sig med Gervinho osv. :P
Rogge
2011-07-13 14:48
Frodo

Är det att håna lag? Att säga att många fans vägrar att inse att Barca är ekonomiskt försvagade och inte längre en maktfaktor på spelarmarknaden. Du verkar ju också hänga där en del, övervakar du oss kanske?

Fernando Gago

Vi får nog nöja oss med att vi ser olika på en del saker och därmed säger jag farväl, det leder ingenstans.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-07-13 14:48
Rogge & Truten

Tycker ni ska koncentrera er på Malaysia XI vs Arsenal nu...

Spanien truten
2011-07-13 14:47
Tror det behövs ett gemensamt chill pill här.
Barcelona Frodo
2011-07-13 14:41
Rogge

Så du hånar inte andra lag Ratti? Du skriver ju direkta lögner på Arsenalforumet om att alla Barcafans tycker att vår ekonomi är på topp. Detta trots att de flesta här inne är medvetna om att så inte är fallet. Du och några till övervakar les rambles dygnet runt, går tillbaka till ert forum, vrider på en hel del som sagts här och hånar Barcelona. Värdighet var det va?
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-07-13 14:40
Du ser ju ner på oss uppenbarligen, du kommer ju in här och spyr din moralpropaganda liksom dina gelikar från Arsenal. Handlar väl inte direkt om att vi som Barcelonasupportrar hånar er pga att vi vinner, vi är snarare rätt trötta på era vridanden av logik och ert excellenta sätt att alltid lyckas få er själva att bli martyrer och de utsatta i alla lägen och alla andra, vi bland annat, blir the bad guys. Handlar ingenting om att vi är mer framgångsrika än er. Det är en tolkning du uppenbarligen gjort mycket lättvindigt.

Återigen, har jag inte syftat på ert prisskåp utan på er klubb som sådan, Jag ogillar den och ert sätt att agera, jag ogillar era supporters. Okej?
2011-07-13 14:39
När han sa att Arsenal är ett skitlag så syftar han kanske inte på titlarna, så fråga innan du generaliserar alla. Jag gillar inte Arsenal ett dugg och allra minst Wenger. Det är något jag står för.

Eller, tolererar Arsenal, men ogillar Wenger.
Annons: