/spanien/barcelona/forum/11499.aspx/spanien/barcelona/forum/11499.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-14 20:17
Rambla~

Jobbar under Audi Cup, annars hade jag åkt ner också.
Fick lite ändrad semester men sånt är livet.
Kommer ju mer resor framöver om man säger så ;)
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-07-14 20:16
Andreas - V.V

Amen to that!
Helt sjukt hur man får hat för klubben pga deras fans, ett lag man annars gillar att kolla på.
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-14 20:15
Jag skulle uppriktigt kunna betala 1000:- till Svenskafans om vi fick ett stängt forum under 1 års tid.

Fast då hade väl trollen registrerat sig med en Barcelona tröja så det spelar väl ingen roll.
Barcelona Rambla~
2011-07-14 20:14
Mojito

Nej, jag har tils nu inte haft några planer för att jaga spelarna. Är lite för gammalt för sådant kännser jag. :P

När det gäller biljetter så vet jag inte. Frågan är hur det går till när man köper online? Måste de skrivas ut? Jag har nämligen ingen skrivare. Funderar på att chanda och köpa biljetter där nere. De kan väl knappast sälja ut?
Skyfield
2011-07-14 20:12
Hassan Alavi /

Du har precis förlorat en debatt VS Deion och OTBAG....Dina inlägg makes no sense, och hur du kan vara en redaktör är en gåta inte ens Gud kan besvara..

Din S.k "krönika" var faktiskt rolig att läsa. Man tackar för det goda skrattet!

Jag förstår inte hur dessa herrar orkar svara dig hela tiden då du ignorerar deras inlägg.
Jag föredrar att du tar en paus och tänker igenom noga, innan du för en seriös debatt.
Eller så kanske jag kan ge dig lite tips. http://sv.wikipedia.org/wiki/Argumentation

Tack på förhand!
Barcelona Shanghai - Hat är brist på fantasi
2011-07-14 20:11
Napoli kan mycket väl vinna Serie A. Ett väldigt intressant lag de har på pappret, så vi får se hur det går kommande säsongen. Annars ser jag Milan som Scudetto vinnare, utmanarna blir främst Inter då de har rutin i laget. Roma har starkt lag med Lucho som tränare och Napoli som jag nämnt tidigare. Juventus är mycket svaga, men om Agüero drar dit så kommer det bli ett rejäl lyft och starkt Juve som inspireras av Kun. Han blir den stjärnan som de har längtat efter.

Sorry för OT!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-07-14 20:07
Hetfield

"De kan mycket väl ta scudetton."

Håller med, men då måste Napoli behålla Cavani, Hamsik och Lavezzi. Tre otroligt viktiga spelare för Napoli.
2011-07-14 20:05
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

Milan är för starka framåt,har en bättre balans generellt de vinner garanterat ligan nästa år. Napolis försvar är inte världsklass precis. Skulle Milan misslyckas med detta så får du välja ett valfri nickname som jag ska använda mig utav under 1 månads tid. Deal?
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-07-14 20:05
Hetfield

Ja, nu känns Napoli väldigt starka.
Förra säsongen hade de en bra startelva, men sen var det rätt klent på bänken.
Nu har de bredden för att på allvar blanda sig i toppstriden i Seria A samtidigt som de även kan vara slagkraftiga i Europa.

Ska bli kul att se dem i Joan Gamper, men det är stor risk att Barca, som vanligt, stället upp med en hel del reserver och ungdomar - vilket i sig också kan vara kul.
David Villa #7
2011-07-14 20:03
Om Cesc kommer så kommer han, eller så kommer han inte, ingen vet än, kan vi sluta diskutera Cesc nu ?
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-14 19:58
På tal om Napoli, vilken lag de har nu! Inler och Santana är riktigt vassa spelare. De kan mycket väl ta scudetton.
2011-07-14 19:57
Mooie och övriga fans

Det är över nu, sluta älta i detta vad fan är det med er?
Läs det Mojito skrev och håll er borta härifån, inget illa emot er alla men majoriteten vill inte ha Cesc i nuläget det hämmar våra unga. Han kommer stanna i Arsenal så sluta kom in hit för guds skull.

Enough already!
2011-07-14 19:55
Kiko femenía med Barca B.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-14 19:55
Då är det ju sjukt. När är supercup-mötena då? Hur fan ska man få in alla matcher?
Barcelona Abbe.
2011-07-14 19:53
Känns mycket märkligt att man 1-2 dagar efter premiären nere i Andalusien ska spela Joan Gamper på hemmaplan. Grejen är den att B-laget troligtvis lirar samma dag som A-laget, vilket betyder att man inte planerar att skicka reserverna heller.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-14 19:53
Ställer samma fråga som Haeger. Iofs kanske man inte spelar med så många ordinarie spelare men ändå. Två matcher inom loppet av tre dagar
Getafe Mooie
2011-07-14 19:52
Det är inte så komplicerat: Cesc har kontrakt med Arsenal. Barcelona vill köpa Cesc.

Vad Cesc vill eller inte vill är, faktiskt, helt skit samma. Han är för mogen och proffsig (till skillnad från Xavi, etc) för att gå ut i media och gnälla eller begära en transferrequest.

Så länge Barca inte pröjsar £40m+ för en av världens bästa spelare kommer inte Arsenal att sälja, simple as that.
Barcelona haeger
2011-07-14 19:48
Vad fan tänkte klubben med när de satte datumet för Joan Gamper matchen?
Barcelona DM1982
2011-07-14 19:48
Deion (red)

Det där är standardfraser i en intervju. "Jag älskar min klubb, "Jag kommer aldrig att lämna", "Jag vill vinna troféer med laget". Bla bla bla.

Jag menar att han nu, på en direkt fråga om han kommer spela för Arsenal nästa säsong, svarar ja eller nej. Plattityder kan man alltid bräka ur sig, ett rakt svar verkar han inte kunna ge idag.
Atlético addeh
2011-07-14 19:47
Kommer bli intensivt i slutet av augusti. Efter att Supercup-matcherna drar igång är det tätt med matcher.

Ligan drar igång 20-21 augusti, sedan spelas Gamber-matchen den 22:e, europeiska supercupen mot Porto den 26:e, sedan har man återigen ligamatch bara några dagar senare hemma mot Villarreal.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-07-14 19:46
Rambla~

Du ska ner till Audi Cup eller hur?

Kommer du att enbart se matcherna eller har du planer på att närma dig spelarna på andra sätt? Tänker mer på autografer och liknande?

Har du fixat biljetter redan eller gör du det på plats?
Peshmerge
2011-07-14 19:46
Mojito - Culé (un estilo de vida)

Håller med fullständigt. Och bra skrivet, Mojito!

Man ska diskutera om den som är närmast att komma till FC.Barcelona snart.. d.v.s Alexis Sánchez! Än att snacka om Fabregas vara eller icke vara. Det har blivit för mycket på sistone. Släpp det!
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-14 19:45
Länkar en video som INTE HANDLAR OM FABREGAS, utan ett riktigt hardcore barcafan i Sverige. Hittade den på youtube nyss. Herrejävlar säger jag. Vad mycket barcaprylar, t.o.m jag ligger i lä där hahahah! ;)

Hur mycket barcaprylar har ni?
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-07-14 19:45
Kul med Napoli i Joan Gamper! Återstår att se om klubben behåller sina stjärnspelare i Lavezzi, Cavani och Hamsik.
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-14 19:44
Deion

Är du seriös eller är du ute efter att trolla? Den där intervjun är rätt så gammal och under säsongen, vad ska han annars säga? "I want to leave". Inte ens du kan vara så naiv.

Jisses.
2011-07-14 19:44
DM1982

Vill se ynglingarna få chansen speciellt, nye Kaka Javi Espinosa, Deulofeu, Rafinha, med flera...men tror inte att de kommer medverka i den cupen, då de spelar U-20 VM antagligen. Så vi kommer säkert se nya ansikten från Juvenil A, den jag tänker mest på just nu är Dongou född 1995.
Atlético Deion (red)
2011-07-14 19:39
DM1982//

Några månader gammal..

Over and out..

Tack för kaffet och sov gott!
Barcelona DM1982
2011-07-14 19:38
För övrigt är det väldigt kul att vi möter Napoli Joan Gamper-matchen. Det är ett riktigt bra lag med bra spelare, kan nog bli en trevlig match. Snart är det också turneringen i München, ska bli kul att se vilket lag Barcelona kan mönstra. Det kommer nog saknas en hel spelare men alla som inte är med i Copa America borde kunna spela och jag vill även se Thiago spela.
Real Madrid Pistolero
2011-07-14 19:38
Mojito - Culé (un estilo de vida)

Väl sagt!
Barcelona Rambla~
2011-07-14 19:36
Oh my god, här ältas det fortfarande flerat timmar senare. :P
Annons: