/spanien/barcelona/forum/11486.aspx/spanien/barcelona/forum/11486.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-14 22:22
barca111

I stora drag att Sanchez är ännu närmare och att Chelseas bud inte ska spela någon roll. För att få en bättre och mer precis översättning hänvisar jag till mitt länktips.
Barcelona Basuuka
2011-07-14 22:22
Vad f*an har Ryo Miyaichi ! gjort för fel? Man kan ju iaf föra en sansad diskussion med honom.
Barcelona Abbe.
2011-07-14 22:21
P.S.

Campa utanför. Ta tunnelbanan till Les Corts och sedan ta höger när du närmar dig Camp Nou, där lär det stå ett antal husvagnar med en kanon fastklistrad på väggen. Har du tur finns det lite utrymme kvar :-).
Ryo Miyaichi !
Culé - Messi

Sjuk i huvudet? Varför detta påhopp? Lär dig att diskutera och skriv något vettigt istället.

Tack för spärren, varför fick jag den? Då kan väl Hussein också bli spärrad då han började bete sig som ett litet barn.....? Ett litet PM från ansvarig för bannen kan man väl få iallafall, så man vet tills nästa gång vad som har hänt......

Barcelona Rambla~
ThierryBendtner

Om du syftar på mig? Personligen så bryr jag mig inte så mycket om vad Cesc säger eller inte säger. Jag hoppas bara att han stannar kvar i London eller var han nu drar. Bara det inte blir till Barcelona.
Ryo Miyaichi !
2011-07-14 22:20
H.Alavi - Magico!

Kanske jag som skulle gjort det, då du uppenbarligen blev ledsen av mitt inlägg då jag höll mig på din nivå. Please.
Atlético P.S.
2011-07-14 22:19
Tänkte ta en semester och besöka La Masia, "sno" lite talanger och chilla. Något hotelltips ni vet om?
Culé - Messi
2011-07-14 22:19
Ryo

Det är fan du som är sjuk i huvudet. Stick härifrån, dra till ert forum och diskutera vad som är problemet, att ni inte vinner några titlar alls. Seså stick nu. Seriöst ni förstör vår forum, såfort man ser att ni okunniga Gunners supportrar är här så loggar jag(och även andra) ut.

*Loggar ut*
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-07-14 22:17
Ryo Miyaichi !

Taskig ton? Ville du ha en smily eller något liknande för att göra mitt inlägg lite ljusare? My God.
ThierryBendtner
2011-07-14 22:17
Rambla~//
Precis, "använd fantasi", "jag är ganska så säker på", "han känner antagligen frustration", "jag tror knappast", spekulationer! varför inte lyssna på det cesc har sagt istället?
Barcelona barca111
2011-07-14 22:16
någon som kan översätta, det är senaste nytt om Sanchez
Ryo Miyaichi !
2011-07-14 22:15
H.Alavi - Magico!

Istället för att bara rätta mig så kunde du ju lämnat ditt svar direkt, istället för att ha en taskig ton.. Men det är klart, du har ju säkert fått mycket skit idag så förstår om du inte är helt 100 i huvudet idag.

Barcadinho.

Det är starka åsikter som gör att folk läser..
2011-07-14 22:12
Ryo Miyaichi !

Du behöver inte vara otrevlig när jag rättar dig. Du kan lika gärna sticka härifrån om du ska hålla på sådär.

Jag har ingen aning om vad resultaten är baserade på.
Barcelona Barcadinho.
2011-07-14 22:10
H. Alavi.

Du skriver en artikel som har en stark åsikt kakartär.
Det är därför du får massa med skit.
Det spelar ingen roll vilken åsikt du än tar upp. Det kommer nästan alltid finnas andra som inte kommer hålla med och bland dem en del aggressiva.
Du får helt enkelt stå för vad du tror, alternativ variera med andras åsikter i samma artikel, eller lättast- bli mer neutral.
Men vem säger att vi alltid ska välja den lättaste vägen?...P
Ryo Miyaichi !
2011-07-14 22:09
H.Alavi - Magico!

OK, men förlåt mig - hur tror du att FORBES fått fram dom siffrorna.....?
Barcelona Rambla~
Herregud, använd er fantasi lite. Det finns olika grader av lidande. Jag är ganska så säker på att Xavi menade att han lider av hela den här situationen som nu har hållt på under några säsonger. Han känner antagligen frustation. Tjafset mellan klubbarna, varför media hela tiden ska förvränga och ifrågasätta allt som rör honom som fotbollsspelare. Jag tror knappast Xavi menade att Cesc sitter uppe på nätterna och gråter sig till söms.
Rogge
Hussein

Jag väljer att tro på Cescs ord, du tror på Xavis bild av vad Cesc känner.
2011-07-14 22:08
Ryo Miyaichi !

Det är inte Aftonbladet som redovisar siffrorna utan det är Forbes.
Ryo Miyaichi !
2011-07-14 22:06
Sen tror jag kanske att alla har missförstått Xavi, självklart lider Cesc. Han har varit i klubben i många år, titeltorkan är lång - och han vill verkligen leverera en titel. Vi har ju varit så nära men fallit på mållinjen, klart som fan man blir lidande.

Men sen vart alla har fått "lidanadet" till att han vill spela i Barca NU det vet jag inte, för det är det nog ingen som sagt... Jag menar, ska man tro 100% på en taskig google translate på Xavis intervju jämfört med den Cesc gör själv i ~mars så ja, då kanske man ska ta sig en funderare.....

Nångång ska Cesc spela i Barca, men det är nog inte förräns 2-3 år.

OT; Vad tror ni att aftonblaskan tar fram dom här siffrorna över? Dom känns lite missvisande... Nån som har koll?

Lite tankar bara...
Barcelona Rambla~
2011-07-14 22:04
Skyfield

Jag tror knappast han hyser något hat mot Arsenal. Han är väl insatt dessutom. Den enda som spyr galla är du enligt min mening. Mest hat är det också.
Barcelona Rambla~
2011-07-14 22:03
Batrat_XL

Pep har ingenting och göra med budgivning eller värdering av spelaren. Det enda han har sagt i det här fallet, och så klart i andra fall, är till sportdirektören att Cesc är en spelare jag gärna vill ha. Kan ni lösa honom så blir jag mer än nöjd. Om det visar sig för svårt, så har jag överseende med det. Han lägger sig inte i någora förhandlingar överhuvudtaget.

Din ilska ska då i främsta hand riktas till presidenten Rosell, vicedirektör Bartomeu som sköter det sportsliga så som värvningar och till sist sportdirektör Zubizarreta.
Skyfield
2011-07-14 22:03
Rambla~ /

Varför ska vi lyssna på just denne Graham Hunter? Han är känd för en sak. Hans hat mot Arsenal. Han är säkert nån United fan, eller liknande för han har tydligen något emot Arsenal, så att läsa hans tankar eller artikel är nog ingen bra idé eftersom han enbart spyr galla. Detta baserar jag inte på vad du har länkat, utan från tidigare artiklar...
Rogge
2011-07-14 22:02
Basuuka

Jag tycker att det blir fel då många ser det som att man utnyttjar Xavi i syfte att undergräva Cescs position i Arsenal. Det blir tyvärr på gränsen till tapping up och jag är ganska säker på att arsenal överväger en anmälan. Det är Barcas officiella hemsida, det är en spelare i klubben och det han säger är att en spelare som klubben jagar inte vill stanna kvar och att han "lider". Det är ganska besvärande för klubben, och inget man direkt kan snacka bort som rykten och falsarium.
Barcelona Nesto
2011-07-14 22:01
*klappklapp* Pique!

Svar ja
Barcelona *klappklapp* Pique!
2011-07-14 21:59
Har totalt missat att Eusebio har tagit över Barcelona B, är det samma Eusebio som hjälpte Rijkaard?
2011-07-14 21:59
Rogge

Hussein, inte Hassan.
Jag har inte sagt att jag inte skullle tro på Fabregas, det jag har sagt är att det Fabregas sade för några månader sedan spelar ingen roll idag med tanke på vad Xavi sade igår. Vilken spelare säger inte att han vill spela och vinna titlar i den klubb han spelar i? Klart att man vill det.

Han är rädd, han vågar inte gå ut själv och säga vart han vill spela. En intervju som utspelar sig mitt under en pågående säsong är lika med nada när Silly Season drar igång.
Barcelona Rambla~
2011-07-14 21:58
Du borde ta och lyssna på Graham Hunters tankar om saken istället.

Jag anser tex att Wenger borde ha bättre omdöme än att gå bakom ryggen på Barcelona som lägger ner tid, pengar och mycket jobb på att utbilda talanger, och istället kontakta dessa talangers föräldrar och vifta med sedelbuntar. Istället för att kontakta klubben istället, vilket säkert också kunnat bidra med bättre relationer. Jag antar att alla parter istället väljer att se om sitt eget hus.
Rogge
2011-07-14 21:58
Sorry, Hussein skulle det vara. Tyckte jag såg Hassan nånstans.
Barcelona Basuuka
2011-07-14 21:57
Även fast jag håller med att man kunde låtit bli att publicera intervjun på hemsidan för att slippa onödigt tjafs, så är det ju inte på något sätt fel att göra det.
Spanien Batrat_XL
2011-07-14 21:57
Rambla~ //

Må så vara, absolut! Jag tycker att Pep (i sina uttalanden) har visat oerhörd respekt för Arsenal som klubb, vilket gläder mig mycket. Men Pep är manager för Barcelona, nu vet jag inte hur det fungerar i Spanien, men när Wenger vill köpa en spelare så är det han som bestämmer hur mycket Arsenal ska betala, så länge det håller sig inom transferbudgeten. Barcelona lägger gång på gång bud på Fabregas som är i runda slängar 25% mindre än vad Arsenal begär som minimumkrav. Om det är Pep som nu har ansvaret för detta så skulle han vinna min respekt ännu mer än vad jag redan har för honom, men om det inte är hans "fel" så får du gärna styra mig till den personen som faktiskt har ansvaret för detta så jag kan rikta min skit ditåt istället :)
Annons: