/spanien/barcelona/forum/11483.aspx/spanien/barcelona/forum/11483.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hutch
2011-08-25 15:55
Andreas V.V -

Troligen skulle vi bjudas på två sjuhelvetes bra matcher. Dortmund är riktigt bra på sin arena där de har sin galna publik. Jag undviker helst de och möter någon lättare. Men blir det de så är det väl också skitskoj.
Barcelona Decinho
2011-08-25 15:52
Hutch

"Dröm" av just den anledningen att det kommer bli väldigt roliga tempofyllda matcher som kommer tvinga laget att lyfta sig och prestera bättre fotboll. Det är sådana matcher som behövs för att hålla uppe spelet under en hel säsong. Dessutom så skadar det ju inte att det är korta resor och rent ekonomiskt så skulle det säkert också vara positivt att möta såpass bra motstånd.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-25 15:49
Hutch

Jag har som en liten dröm att få se Dortmund - Barcelona, kommer garanterat vara på plats då så den ena halvan av mig hoppas givetvis på Dortmund i gruppen medan den andra hoppas att vi slipper dom, för det blir en onödigt jobbig match! :)
Hutch
2011-08-25 15:47
Decinho

Hur definierar du 'drömlottning'? för den gruppen är enligt mig inte önskvärd även ifall jag tror att vi trots allt hade vunnit. Men roliga fotbollsmatcher hade vi garanterat bjudits på. Jobbigt att möta Dortmund på deras arena.
Barcelona Deulofeu
2011-08-25 15:44
Fan har match idag när lottningen sker... Får väl smyga lite i halvtid och kolla det är ju inte så att man blir avstängd eller så på min nivå...
Barcelona Deulofeu
2011-08-25 15:43
Jag tillhör den skaran som egentligen inte vill något hellre än att Keita ska lämna Barca.Han tar speltid för de yngre och tillför inte alltid speciellt mycket.Man kan dock inte ta ifrån honom att han är en av de formstarkastem spelarna och bidrar med lite annat än de andra gör.

Jag hoppas ändå inte att få se honom så mycket under säsongen att han spelar en del nu i början är helt logiskt då han spelat och tränat mycket under försäsongen.

Tycker ändå att man skan släppa iväg honom till city...130 miljoner vore inte helt fel.Vin har en mittfältare för mycket anser jagatt Thiago kommer in sista kvarten i en del matcher skulle ge mig en hel del mer och förmodligen publiken också.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-08-25 15:43
Kommenterade inte om det var troligt eller inte :-) rapporterade bara vad som skrevs på barcastuff.. Men nej, det är inte troligt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Decinho
2011-08-25 15:40
Drömlottningen måste var Benfica, Lille och Dortmund. Tror det hade blivit riktigt roliga fotbollsmatcher. Dessutom bjuder de på bra motstånd inför finalspelet.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-25 15:38
¡Barca! - Crèma Catalana

Sluta kom med sådana pissrykten tagna rakt ur ingenting..:P
Tror du själv att det låter troligt? Bara undrar...

Att Barca säljer Thiago är lika troligt som att jag vinner 20 miljoner på stryktipset i helgen.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-08-25 15:33
Italian club Napoli are interested in Thiago (20) and could try to sign him before the end of the transfer window next week. [corriere]
Barcelona Katalano
2011-08-25 15:32
Fernando Gago - King Of Barcelona

Ja är ju i princip Nivas och Banks artiklar som är läsvärda. De är dock ruskigt bra istället
2011-08-25 15:29
Det sjuka är väl att alla artiklar Aftonbladet publicerar i alla olika ämnen och områden håller ungefär samma låga sunkiga nivå. Känns som man själv skulle kunna skriva bättre artiklar än deras pajasanställda.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-08-25 15:29
"Man U i samma grupp som Man C"

Visste inte att lag från samma land kunde hamna i samma grupp :PPP

Och hatar grovt mycket när de skriver Zlatans "klubblaget"
Barcelona Katalano
2011-08-25 15:25
Gonzalez_Barca

Haha, pinsamt! Man tycker att de som skriver om sport borde ha något bättre kolla än så.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-25 15:23
Aftonbladet briljerar med sin kompetens..

"Live-TV 17:45 Följ lottningen till Champions League direkt Vilka får Zlatans Milan möta och hamnar Man U i samma grupp som Man C?"
Barcelona Katalano
2011-08-25 15:22
Frodo

Inkvotering är det ju absolut inte med tanke på att t o m Montoya är med. Både Arbeloa och Albiol måste ju klassas som bättre spelare. De är framförallt testade på den högre nivån.

Man kan dock tydligt dra slutsatsen att det är lite bristvara på kvalitativa backar när det finns några skador i truppen.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-25 15:21
Serie A gick precis från Europas 4e bästa liga till den absolut bästa ligan i Europa.
2011-08-25 15:20
:(

Då blir det serie A vinst för Roma då.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-25 15:18
Mitt i allt så verkar Fernando Gago vara nästan klar för Roma.

Ännu en ikon som lämnar la liga :(
2011-08-25 14:33
Canaletes

Gillar dock programledaren som inte låter sina gäster prata. Som bara överröstar dom hela tiden, Underbar buffel.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-08-25 14:30
Barcelona - Villarreal på måndag 21.00 :DDD
2011-08-25 14:29
Canaletes

Vad handlar hela klippet om?
Barcelona Denyo ©
2011-08-25 14:28
Ser att det är många som skriver att vi bör undvika det laget o det laget.
Faktum är att alla lag vill slippa oss ur en sportslig vinkel, finansiellt hade dem gärna möt oss.

Äntligen är strejken över har längtat! :)

by the way så har sir alex förlåtit BBC efter 7 år vadå långsint?
Barcelona Canaletes
2011-08-25 14:27
Guardiola från supercupen. Värt o se!
Hutch
2011-08-25 14:25
Barca4eva

Det ser så ut. Om det nu inte blir en 360-vändning. Ruggigt härligt med Barcelona-fotboll igen.
Barcelona Frodo
2011-08-25 14:24
9 spelare från Barca med i den spanska landslagstruppen. Kul för Montoya att få chansen. Dock är det lite underligt att han tas ut när en sån som Gamez i Malaga har varit bra i flera år.

Som vanligt är några Realspelare inkvoterade också. Talanglösa rotationsspelare som Albiol och Arbeloa fortsätter få sina fribiljetter i landslaget. Frågan är om VDB är seriös om han försöker göra en högerfotad Arbeloa till ordinarie vänsterback när spelare som Didac, Monreal och Jose Enrique finns tillgängliga.
Barcelona Barca4eva
2011-08-25 14:19
Är det helt säkert att bojkotten är över? Härligt isåfall!
Barcelona Messi - simply the best
2011-08-25 14:16
Hoppas vi får Milan, Ajax och Genk i gruppen.

Milan kan nog inte hota Barca, Ajax är hyfsat enkelt och Genk skall vara 6 poäng och några mål.
Hutch
2011-08-25 14:16
Woodgate , Rosicky , Hargreaves och Michael Owen är alla också fruktansvärt skadebenägna. Arsenal har nog mest av den varan
2011-08-25 14:14
Diaby, Vicente, Kewell. Alla i Arsenal.
Annons: