/spanien/barcelona/forum/11481.aspx/spanien/barcelona/forum/11481.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona The Ball Tu mi
2011-07-15 03:40
Denyo

haha no worries, ville bara vara säker, han känns som en väldigt lovande spelare men correct me if i'm wrong brukar han inte på en vänsterytter position? Har hört att han ofta kallas för den nye Ronaldinho
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 03:39
Denyo

Kan inte riktigt svara på den frågan...men jag antar att det får bli Cesc då jag inte vet mycket om Costa.

Någon information om honom som du kan dela med?
Barcelona Denyo
2011-07-15 03:38
the ball

jag menar douglas costa sorry skrev fel..
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-15 03:37
Barca4eva

Får jag gissa?
Hans mamma hörde frekventa tangentbordstryckningar genom väggen och rusade in i grabbens rum.

CR-Seven, varför i hela friden sover du inte? Gå och lägg dig omedelbart!
Ja, mamma...

(Obs, jag gissar bara!)
Barcelona Denyo
2011-07-15 03:36
Andreas

Jag har noterat detta. man läser det sen går man vidare, jag menar låt dem diskutera hur bäst dem vill, jag menar allt vi läser är ändå vinklat så att det ska sälja. 95% av det som skrivs i tidningarna är rent bullshit man får vara källkritisk! så länge du svarar dem så kommer dem fortsätta skriva.

men om du testar att inte svara så slipper du bli irriterad.
Barcelona The Ball Tu mi
2011-07-15 03:36
Denyo

menar du Diego Costa från atletico Madrid eller Douglas Costa från Shaktar?
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 03:34
En kul grej...CR-seven verkar ha försvunnit.

Det känns som att han säger "Mission Accomplished" för sig själv just nu.
Barcelona Denyo
2011-07-15 03:33
frågan har dykt upp förr

douglas costa vs fabregas vem skulle ni vilja ha till nästa sommar?
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 03:32
Denyo

Hela dagen har gått åt till Barca vs Arsenal, i princip var det en sådan diskussion, och fy vad man tröttnar...helt sjukt att det inte slutar förrän alla går och lägger sig.

Why even bother?
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-15 03:32
Rogge

Äsch, jag såg själv att du var här och på Arsenals sida.
Du är välkommen att bläddra tillbaka och kolla vad jag skrev, är det något olämpligt så är du mer än välkommen att ta upp detta med "Central-Red"
Mer än ofta tittar jag igenom min text innan jag publicerar den.

Kärlek som kärlek, jag dömer inte.

Vem råttan är oväsentligt egentligen men om du så starkt vill veta är det en polare som även han huserar runt här i forumet, han är nämligen AIK fan och jag och han kör alltid lite gliringar fram och tillbaka mellan varandra, du vet AIK, kallas f.ö "gnaget" etc.
Lite trög är han också, därav "efterbliven".
No hard feelings, jag får samma tillbaka, tar inte ett dugg illa upp - vi är vänner ändå.
Rogge
2011-07-15 03:31
Du har rätt, Denyo.
Barcelona Denyo
2011-07-15 03:28
suck ännu en natt med barnrumpor.

Grabbar väx upp, detta är ett fotbolls forum så ni vet.

ta allt onödigt gnabb på pm..
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 03:28
Andreas - V.V

En Quarter Pounder Cheese, tack.
Rogge
2011-07-15 03:26
Varför undrar du om kontona? Var det inte kärlek mellan syskon du snackade om? Vem var då råttan? Många frågor...
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 03:26
Barcelona - Napoli...intressant möte :p
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-15 03:24
Rogge

Har aldrig använt ordet "Incest" (förutom nu då)
Antar att du syftar på ordet "idkar kärlek" vilket är något fint, inget fel med kärlek oavsett partner?
Efterbliven råtta har jag sagt, ordagrant - ej riktat mot dig eller CR-Seven dock.

Var det något mer?
Rogge
2011-07-15 03:22
Kalla någon för efterbliven råtta samt resultatet av incest. Räcker det?
Gooners
2011-07-15 03:20
Blaugrana91: Ingen mening att du skriver, du får ingen respons ändå.

Decinho: Haha fan du har rätt. Vet inte riktigt hur jag tänkte. Men det är fortfarande en lång period titeltorka, men Arsenal är inne i samma spår för tillfället också så ja... Till poängen sist: Barcelona är ett av världens bästa lag, om inte det bästa. Men hur Barca (tränare och spelare) beter sig vid sidan om fotbollen ogillar jag tillsammans med många, många fler. Min polare t.ex. är ett riktigt Man Utd fans och även han äcklas av Barcelonas sätt att agera utanför planen. Ska man vara världens bästa lag så måste man visa vad skåpet ska stå utanför planen också. Ta Giggs som ett exempel, han var omtyckt av alla, men efter otrohetsskandalen med sin brors tjej har han sjunkit som ett skepp i mångas ögon. Det kan hända (håller på att hända) Barca också. Om Pep Guardiola skulle gått ut och sagt: "Vi förstår, Cesc är ett pris för er och ett annat pris för oss, vi letar vidare efter någon annan spelare", skulle han växa i mångas ögon. Så som Guardiola gör skulle Wenger aldrig gjort. Xavi och Pique vet ni redan vad vi tycker om... Godnatt!
Rogge
Såg nu din fråga; nej. Olika nics på detta och på NB, men inte två konton. Eller är det det du menar?
Barcelona Andreas - V.V
Rogge

Det säger du?
Visa mig gärna vad jag har gjort för fel? Något som bryter mot reglerna?
Förutom Off-topic då men det har forumet varit hela dagen ändå.
Rogge
2011-07-15 03:18
Andreas, med all respekt, det är faktiskt du och Trippeln som stått för de värsta bottennappen i natt. Och att försöka släta över det med att du gör det för att hamna på en lägre nivå än din egentliga gör det bara värre. Då är du inte bara oförskämd utan även förmäten. Så de där reglerna och uppstyrandet du snackar om blir lite märkligt när det kommer från dig. Åtminstone idag.
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-15 03:12
Okej, det var ett intressant test.

En sak är ju klar och det är att detta forum behöver stängas nattetid eller ha en nattvakt.
Vidare kan man ju spekulera om detta forum borde vara öppet för alla, jag skulle tro att det hade räckt med en enkel fråga vid registrering, ungefär i nivå med: vad är 2 + 3? Det hade nog räckt för att sålla bort det värsta bottenskrapet.

Ja, nåt lär ju ske för detta håller inte.
Dags att höja nivån nu, var personligen tvungen att sänka mig bra många steg men det är som sagt för att försöka förstå och kunna förklara för de som härjar där nere i bottenträsket.

Rogge

Har du två stycken konton här på Svenskafans?
Bara en liten fundering jag hade.
Rogge
2011-07-15 03:09
Jag tycker nog att det finns några som betett sig värre än CR...
Barcelona Blaugrana91
2011-07-15 03:06
Andreas - V.V

Vem är född då? CR-seven? Hahaha
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 03:05
Andreas - V.V

Det är sjukt hur vissa beter sig med tanke på deras "ålder".
Barcelona Blaugrana91
2011-07-15 03:04
Gooners

Är du kvar härinne? Vad gör du här? Försvinn, ingen vill ha dig här.
Barcelona Decinho
Gooners,

Men vi vann ligan 99, inte 98...

Edit: Jo iofs så vann vi ju ligan även 97/98, men du förstår vad jag menar.
Gooners
Decinho: Återigen, jag sa år och inte säsonger, get it?
Barcelona Andreas - V.V
Blaugrana91

Born 1987, yeah and I have J.Lo in my bed here.
Barcelona Decinho
2011-07-15 03:03
Gooners,

Det är fortfarande bara 6 säsonger...
Kom igen, step it up a little! Räkna bör väl alla kunna som har tillåtelse att vara vakna vid 3 på natten?
Annons: