/spanien/barcelona/forum/11480.aspx/spanien/barcelona/forum/11480.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Essienesque
2011-07-15 10:21
Sparken och sparken.. Har för mig att de var emot att han gjorde reklam för diverse betting-sidor och därför valde dem att avsluta arbetet med honom.
Barcelona tarrak
2011-07-15 10:20
Har skummat igenom forumet och ser att av de senaste 300 inläggen är det knappt ett enda som handlar om Barcelona. Även om det var extremt igår, så går trenden tydligt från ett forum där man endast diskuterade Barcelona, till att bli en allmän chat. När jag gick med i redaktionen runt 2006, så modererade vi forumet stenhårt. Inlägg som var off topic, av chatkaraktär eller på annat sätt bröt mot reglerna plockades bort och användaren spärrades för en tid.

Jag skulle personligen vilja se en återgång till den gamla stilen, då jag tycker att forumet höll betydligt mycket högre klass på den tiden. Vad tycker ni andra som skriver och läser här? Är ni nöjda som det är eller skulle ni vilja se någon typ av förändringar?
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-07-15 10:15
¡Barca! - Crèma Catalana

Haha, men det var klart sedan tidigare att Kåmark skulle lämna TV4, innan DAM-VM drog igång.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-07-15 10:12
Vaknar och ser att Kåmark har fått sparken från tv4 hahah, jävla clown..
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-15 09:36
MD menar på att Bartomeu och Pozzo skakade hand i måndags och kom muntligt överrens om Alexis. Men tydligen betydde inte handslaget något utan nu kräver Udinese mer pengar
Barcelona Gio Style
2011-07-15 06:34
Helt förståeligt att vissa snéar här inne.
Vi har Gooner som kommer in och lyckas med bedriften att bara skriva provocerande saker. En massa skit om klubben i våra hjärtan och om oss fans. Helt utan någon direkt anledning. Hade han inte kommit in och provocerat som han gjort hade han aldrig heller behövt höra dessa ord.

Sen har vi CR-seven som är här inne oftare än vad han är inne på Puertan.
Varje gång han är här inne så skriver han något provocerande, alt. rent nonsens med inget innehåll. Eller påpekar "Real är faktiskt blablabla".
Kanske har Madrid-red insett att han inte bidrar med något och har bannat honom från Puertan? För det är ju knappt så att han syns till där inne.

Trolls go home now. Hoppas någon gör något åt detta, vi kan inte fortsätta ha ett pack idioter som skriver provocerande saker här varenda natt
Barcelona The Ball Tu mi
2011-07-15 04:17
Denyo

Haha chwell, there are a lot of different ways of asslicking someone
Barcelona Denyo
2011-07-15 04:13
The ball tu mi

Fred kommer vilket fall som helst aldrig att spela vm på hemmaplan så fattar inte varför man inte tar med hulk, costa , nilmar som troligtvis kommer ha kommit ännu längre i utvecklingen när vm väntar runt hörnet.

Så frågan är vad fred gjort för att komma med...
Barcelona The Ball Tu mi
2011-07-15 04:09
Denyo

håller med dig fullständigt, bortsett från Fred... Ett mysterium
att han valdes före Hulk och Nilmar, känns mer som en truppspelare som inte tillför något särskilt i spelet, visserligen gjorde han mål mot Paraguay men ändå
Barcelona Denyo
2011-07-15 04:05
The ball tu mi

I dagens läge känns det som alla anfallare i brasilien är rätt lika varandra.
Precis som du säger så tror jag dessa spelare skulle kunna göra en skillnad.

kollar bara på Costas ruskiga skott samt hans passnings/tekniska skills, han skulle kunna kliva ner bakom anfallarna och ligga där och lura.

absolut ett mer dynamisk brasilien som får den där lilla extra kryddan som behövs!
Barcelona The Ball Tu mi
2011-07-15 04:05
Edit: Menar Willian, men Hulk skulle också definitivt göra det
Barcelona The Ball Tu mi
2011-07-15 03:59
Denyo

Haha det blir nog en eventuell radartrio, föga förvånande att den Brasiliens tränare inte valde fler shaktar spelare än Jadson, tror definitivt att Hulk och Costa hade kunnat ändra Brasiliens spelstil till ett lite mer dynamiskt och kreativt Brasilien
Barcelona Denyo
2011-07-15 03:55
the ball tu mi

Lycko den som värvar honom bara!

Pato-Neymar-Douglas ruskigt bra anfall i framtiden VM 2018.

Barca4eva

lösa rykten förra säsongen, Dock är United nog i förarsätet om att få honom då dem varit intresserad av han sen han spelade u20 för brasilien. du kommer höra och se mer av han i framtiden.

helt klar en spelare som jag skulle vilja ha till barca men i dagens läge ser han bara sjukt överflödig ut.
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 03:54
Denyo

Har det ryktats om han eller är det någon spelare som du själv tycker är intressant?
Barcelona Denyo
2011-07-15 03:53
Andreas

Om du såg Shaktar vs Barcelona match nr 2
så kunde du även se att Costa hade lekstuga vissa gånger och var väldigt säker i sitt passningspel.(barca klass)

Troll är bara förnamet på den personen!
Barcelona The Ball Tu mi
2011-07-15 03:52
Det är han förmodligen men jag tror att rent hypotetiskt sätt ifall han skulle värvas, så skulle ändå inte barcas önskan om att få hit cesc försvinna och med tanke på att sanchez är på ingång så skulle det vara en rätt överflödig värvning i mina ögon
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-15 03:50
Denyo

Intressant kille, även om Youtube alltid visar det bästa av en spelare så har han talang, helt klart.

Du vet att vi har att göra med ett troll va?
Ytterst tveksamt att dessa ger sig av då deras levebröd är att se andra "flippa ur" etc då dom "går igång" på det.
Som sagt, alla är vi olika, jag vet hur dom funkar då Flashback kryllar av dom.

Uttrycket mata inte trollen är rätt känt, men nu börjar det bli för mycket (enligt mig).

Ska ta upp detta med några i ledningen imorgon för så här kan det inte vara.
Manchester United hade (vet inte om dom har nu) stängt forum mellan 00.00 - 06.00.
Borde vara rätt effektivt.

Godnatt!
Barcelona Denyo
2011-07-15 03:49
Andreas

jag förstår dig men som nu exempel kilen har ju inget konkret att komma med
så låt bli och svara han bara så kanske han ger sig av någon gång.
Barcelona Denyo
2011-07-15 03:47
The ball tu mu

Han har presterat riktigt bra i europa känns som han är redo för nästa steg
jo han är winger men han skulle nog även kunna spela på mitten vilket han gjort i vissa matcher för shaktar.

barca4eva

se länktipset säger inte så mycket men han är grymt skicklig!
real och united vill ha honom tror han kommer bli grymt bra i framtiden!
CR-seven
2011-07-15 03:46
Är detta ett barca forum eller CR-seven forum? Ni skriver mer om mig än Barca. Kul!
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-15 03:41
Denyo

Har du sett forumet under dagen?
Försök dra igång valfri diskussion, ingen hade ens noterat ditt inlägg.
De har gjort det fullkomligt omöjligt att diskutera här.

Har själv försökt dra upp andra diskussioner än Cesc men det går inte.

(Trodde tidigare idag att jag var inne på fel forum, säger det mesta)

Men nu verkar det ha lugnat ned sig så vi gör som Konungen av Sverige.
Vänder blad och går vidare.
Barcelona The Ball Tu mi
2011-07-15 03:40
Denyo

haha no worries, ville bara vara säker, han känns som en väldigt lovande spelare men correct me if i'm wrong brukar han inte på en vänsterytter position? Har hört att han ofta kallas för den nye Ronaldinho
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 03:39
Denyo

Kan inte riktigt svara på den frågan...men jag antar att det får bli Cesc då jag inte vet mycket om Costa.

Någon information om honom som du kan dela med?
Barcelona Denyo
2011-07-15 03:38
the ball

jag menar douglas costa sorry skrev fel..
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-15 03:37
Barca4eva

Får jag gissa?
Hans mamma hörde frekventa tangentbordstryckningar genom väggen och rusade in i grabbens rum.

CR-Seven, varför i hela friden sover du inte? Gå och lägg dig omedelbart!
Ja, mamma...

(Obs, jag gissar bara!)
Barcelona Denyo
2011-07-15 03:36
Andreas

Jag har noterat detta. man läser det sen går man vidare, jag menar låt dem diskutera hur bäst dem vill, jag menar allt vi läser är ändå vinklat så att det ska sälja. 95% av det som skrivs i tidningarna är rent bullshit man får vara källkritisk! så länge du svarar dem så kommer dem fortsätta skriva.

men om du testar att inte svara så slipper du bli irriterad.
Barcelona The Ball Tu mi
2011-07-15 03:36
Denyo

menar du Diego Costa från atletico Madrid eller Douglas Costa från Shaktar?
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 03:34
En kul grej...CR-seven verkar ha försvunnit.

Det känns som att han säger "Mission Accomplished" för sig själv just nu.
Barcelona Denyo
2011-07-15 03:33
frågan har dykt upp förr

douglas costa vs fabregas vem skulle ni vilja ha till nästa sommar?
Barcelona Barca4eva
2011-07-15 03:32
Denyo

Hela dagen har gått åt till Barca vs Arsenal, i princip var det en sådan diskussion, och fy vad man tröttnar...helt sjukt att det inte slutar förrän alla går och lägger sig.

Why even bother?
Annons: