/spanien/barcelona/forum/11470.aspx/spanien/barcelona/forum/11470.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Senor Grande Pep
2011-09-13 22:47
De gjorde mål i första minuten och i sista :P weird
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
Vem är diva? Spärra idioten är ni snälla
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hetfield
excellence

Du har så rätt. Det känns som att folk här inne har glömt bort den bittra känslan av förlust med tanke på alla titlar de senaste åren. Vi är bortskämda.

TA DET LUGNT! Det är inte hela världen.
Barcelona Man1
Det e klart man blir upprymd efter ett skitmål i sista minuten? Ja, vi kommer vinna gruppen men får man inte visa känslor eller?
Barcelona Smogen
2011-09-13 22:46
excellence

Ursäkta, men jag kanske missuppfattade ditt inlägg. Menar du att vi ska vara tacksamma för att vi spelar 2-2 mot ett lag som inte ens vågar anfalla mot oss och som har TVÅ farliga lägen under hela matchen?
Hutch
Pep och Keita lånar varandras fruar säkert, för någon måste det vara. Jag vill inte se att Mascherano någonsin bildar mittbacks-lås med Busquets, herregud vad vilset det stundtals såg ut.

Pique vi behöver dig!!!!!!!
Barcelona Messidinho_10
Vi håller bli som Real med FÖR många divor i laget!!!
Barcelona Ronaldinho Jr.
Helt ärligt så är jag inte så besviken på resultatet då det känns som att vi med lätthet kommer gå vidare ut gruppen ändå, däremot är jag förbannad på att vi inte dödar matchen!! Messi är bra idag men tar alltid några touch för mkt innan han avslutar...fan skjut tidigare!

Abidal var planens gigant!!

Och hur ofta händer det att lagets två målskyttar är lagets två sämsta spelare på planen...
Barcelona DM1982
Lugna ner för för bövelen. Det här är fotboll, sådant händer. Vi kommer etta eller tvåa i gruppen och vi går vidare.

Spelet var bra stora delar men visst ska vi hålla ledningen när det bara är några sekunder kvar. Vi kunde ha fått en straff men fick det inte. Det skulle ha varit frispark på Abidal istället för hörna och mål men vi fick det inte. Känns skönt att man motbevisa allt skitsnack om att vi får fördelar för det får vi inte.

Det är bara att gå vidare, säsongen är lång och inget är vunnet eller förlorat. Så lugna ner er nu.
Barcelona excellence
Rambla, det är inte ni som ska känna det sura, det är Milan supportrar som ska göra det. Ni har ett fotbollslag som får andra s.k. "världslag" att inte ens våga komma över på motståndarhalvan. Det är dem som ska vara arga.
Barcelona II Barça II
Och där vaknade medgångssupportrarna, trevligt :)
Barcelona Senor Grande Pep
Visca el Barca!
Barcelona Rambla~
Busquets förlorar nickduellen vid målet. Precis som mot Sociedad.
Barcelona MVP - 2011
En sak som är säker är att Milan aldrig kommer att vinna CL iår. Hur vi tappade detta och inte vann stort är för mig en gåta.
Andreas-
2011-09-13 22:45
Det är bara så jävla onödigt att ge Milan det här kvitteringsmålet o inte sätta både 3 o 4-1 som vi lätt hade kunnat göra. Blir så frustrerad, fan...
Barcelona El Soap
Visst, vi klarar oss utan problem till åttondel, men det är mest att vi inte kan avsluta matcher länge som är så onödigt.
elbraco - Bojan y Thiago
Milan var med i matchen 30 sekunder efter att matchen startar och 30 sekunder innan matchen slutar och det blir 2-2. det är så jävla ironiskt, typiskt oss att tappa ett resultat.

jaja, lika på hemmaplan....kunde ha blivit förlust.
svårt med positivt tänkande i ett sånt här läge...
Barcelona Rambla~
excellence

Vi vet allt det där men du kan väl förstå att det känns surt med det resultatet när man totalt dominerat spelet på planen?
Barcelona IlTriplete
Vi hade både Maxwell OCH Adriano på bänken. Ändå startar vi med Busquets och Mascherano som mittbackar plus Keita som defensiv mittfältare.. Där förlorade vi matchen.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2011-09-13 22:44
haha, tipplistan föll... men skön som jag é så sätter jag 250kr på oavgjort i 80' minuten.. vann 3750 kr :D
Barcelona barca de Corazon
fuckign barca varför inte döda matchen istället för att gå sista kvarten-.-
Barcelona CuléAK
Det handlar inte bara om de 3 poängen! Detta kunde ha varit vändningen. Kommer ni ihåg matchen mot Valencia förra säsongen(2-1)? Detta var en match av samma betydelse.

Det är så jävla surt alltså, mår riktigt dåligt.
Barcelona Smogen
Problemet är att Barcelona, precis som mot Sociedad och exakt som under Rijkaards tid inte kan stänga en match, får då motståndaren ett läge under matchen tänder man till som fan och tar den ibland. Det är så jävla uselt så hela laget borde skämmas.
Barcelona Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!
Gonzalez_Barca

Var ironisk.. om du syftar på min facebook kommentar ; )
Skulle inte bytt kanal om Barca så ens låg under med 0-3 :P
Ryo Miyaichi !
Ett kryss e inte hela världen i cl gruppspel... Man undrar hur länge en snubbe som messisinho hållt på barca.. 4år?

Nåja tråkigt att släppa in mål i första och sista minuten

Spelade cesc? Var han bra? Grymt mål av Dortmund på slutet mot Arsenal haha..
Barcelona Hetfield
2011-09-13 22:43
Nu tar alla och lugnar ner lite. Vi kommer att ta oss från gruppen, så vem bryr sig om vi kryssade? Milan gjorde en rätt så bra match utifrån spelarmaterialet.

Det får vara sista gången vi ser Busquets och Mascherano som mittbackar. Haha, en sak är lite lustigt, man har två av världens bästa pivotes och spelar med Keita.
Barcelona Piquénbauer
excellence : Mycket bra skrivet

Men största ansvaret måste ändå ligga hos Pep hur kan han inte köra på för att avgöra matchen. Tyvärr kommer det fortsätta såhär tills han har fattat han inte kan börja en match med Keita i mitten blir helt jävla obalans.

Pep hur fan kan du spela såhär och hur kan du låta spelarna slappa på detta vis???? DET ÄR FAN LÖJLIGT man ser ju att ett misstag = mål
Barcelona Rambla~
Visst, det är gruppspel och ett oavgjort spelar ju inte så stor roll i det här skedet. Det jobbigaste är väl då att Milan får luft och tror sig vara lika bra och vara förtjänade av resultatet. :P
Barcelona Lionel Messi n10
Milano nästa tar måste vi ta revansch, bra match från Barca men Milan är känt för sånt här så jag just move on.
Barcelona den närkingska älgen
Så trött. Andra jävla ledningen man tappar i år, men det är ju inte samma onödiga avslappning som i lördags. Barca vinner ju gruppen tillslut ändå. Men det är klart man blir irriterad.
Annons: