/spanien/barcelona/forum/11455.aspx/spanien/barcelona/forum/11455.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona De Goda "Erat hat gör oss starkare"
2011-07-16 21:59
Ärligt talat tycker jag att Dam bronsmatchen var mycket bättre än Colombias och Perus första halvlek.

Barcelona Barcadinho.
2011-07-16 21:59
1.70 ligan.

Skit och oinspirerad fotboll. Slöseri med tid.
Jag tänker kolla på en film istället, går ju och kolla resultat efteråt.
Hoppas på en bättre match senare.
Barcelona Andreas V.V - Farfars moped!
2011-07-16 21:58
Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!

Precis, det är ju långt ifrån den bästa låt jag hört då jag gärna föredrar ett stycke Opera eller så men den får en riktigt glad, faktiskt.

Pierre dog ju tyvärr i Estonia olyckan =/
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-16 21:51
Barcadinho

Det är paus nu. Ljuger du om att du kollar, tro? ;)
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-07-16 21:50
Skön bild på Affe och Jeffe.

Andreas

Låtar som får en att bli glad är alltid "winning"
Barcelona Barcadinho.
2011-07-16 21:47
Verkar inte som att någon här bryr sig om matchen Col-Peru.
Men ok, ni har inte missat något. Fortsätt lyssna på musik istället
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-16 21:41
Andreas

Aldrig hört den förut. Tackar för ännu ett bidrag till min musiksamling :)

De Goda

Sant! Och extra roligt är det när en talang underifrån får chansen och gör bra ifrån sig.
Barcelona D21
2011-07-16 21:39
Hetfield

Jag ser hellre att Aguero går till City än Real eller Juventus. Börjar bli ganska jobbigt nu med detta att City är ett köpelag etc.

De har nått Champions League, de erbjuder en bra lön och ja, det är ett spännande projekt helt enkelt. Vad skulle ni välja, ett sjunkande Juventus eller ett attraktivt City? Haha, ganska vriden fråga men ni förstår. Juventus kom sjua i ett stagerande Serie A, tråkigt men sant.

Det skulle självklart vara roligt att se honom här men nu när Sanchez kommer så är det osannolikt. Jag behöver inte ens nämna Real, han skulle bara göra de vassare än vad dem redan är.
2011-07-16 21:37
1.70-ligan

Låter länktips tala för sig självt.
Helt enkelt fantastisk musik!
Briljant!

Lyssna och njut :)

Edit: Har lyssnat 20 minuter nu på samma låt, haha
2011-07-16 21:33
hahaha ja det är verkligen en liga för sig, fatta vad vi får uppleva. Så fort det blir höstlov åker jag ner dit och kollar på dem. Och med det här laget kvittar det vem som blir eventuellt bänkad, alla kan ju lira underbar fotboll.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-16 21:32
Andreas

Haha! Skulle ju kunna ha med spel att göra också. Fast oddsen på barcaseger är väl sällan så pass höga ;)

Nu när vi ändra snackar nicknames känns ju frågan oundviklig. Farfars moped?
2011-07-16 21:30
1.70-ligan

Just fasiken, så var det..
Det är bara för jag är så spelberoende att jag inte kunde tänka "outside the box" så att säga ; )

Haha
D21
2011-07-16 21:29
Mancini respekterar Tevez beslut att han vill flytta vidare. Det är något Wenger borde lära sig, inte bara när det gäller Fabregas men också Nasri. Nu har vi inte fått ett officiellt uttalande från Nasri men när man inte skriver på ett nytt kontrakt och när tränaren säger att man hellre låter spelaren gå som free agent nästa år istället för att sälja så är man tokig om man inte säljer.

Nu vill jag inte komma in på Fabregas och diskutera med Arsenal supportrar, men Mancini poängterar att det är viktigt att en spelare är glad att spela i klubben. Det är så självklart men när tvingar spelaren att var kvar så är det uppenbart att spelaren spelar sämre nästa säsong. Om Redknapp är lika envis med att behålla Modric så kommer vi säkert se samma visa. Sälj Modric för så mycket ni kan och var nöjda, han vill inte vara kvar i klubben, herregud. Gäller inte bara Arsenal och Tottenham utan alla klubbar som har en storstjärna som vill ut ur klubben, likt Tevez.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-16 21:28
De Goda

Namnet är tillägnat vår underbara trio på ca 170cm. Kreatörerna bakom det som många anser vara den bästa fotboll världen någonsin har skådat. Vår egen 1.70 liga - Xavi, Messi och Iniesta :) Fruktade och beundrade världen över.
2011-07-16 21:27
De Goda "Erat hat gör oss starkare"

Gissar på "sportsbetting/odds" (Alltså, 1.70-ligans nick)

Angående Bojan så tror jag med största sannolikhet att han är klar för Roma, vänta tills efter CA så får vi se.

Edit: Faaan vad jag är arg just nu :P
Satte Sverige och 4 matcher till i en dunderfin sexling, så är Porto det laget som förstör festen.
Visserligen fick dom Hulk utvisad (direkt rött) i 23 minuten men snälla, Mönchengladbach? ..
(Visserligen träningsmatch men ändå)

Vi kan nog skriva upp titel #1 redan.
Pff, Porto..
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-07-16 21:26
Villarreal ligger under med 2-3 mot ett lag från Dublin :P man kan anta att det inte är deras a-lag direkt.

Såg ni Hammarströms drömmål mot Frankrike?? Sjukt snyggt, kolla genast upp!
2011-07-16 21:21
Hoppas att Bojan får besked om sin framtid så fort som möjligt. Han förtjänar inte den här ovissheten, lider verkligen med han. En riktig sympatisk spelare och människa är han.

1.70-ligan--- får man fråga vad ditt nick står för? Har undrat ett tag.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-16 21:07
Varsågod. Annars är det bara att skriva "mundodeportivo.com" och klicka på den önskade artikeln, som i detta fallet var den översta. Kan vara bra att veta till en annan gång ;)
Barcelona Andreas V.V - Chuck Norris
2011-07-16 21:06
Svensoon

Ska han skicka länk när han skrev:

"Det står i alla fall på MD:s FÖRSTASIDA"

NOTERA det jag har skrivit med STORA bokstäver.
Där har du en STOR bild rakt i ansiktet, missar du det så kan jag tyvärr inte hjälpa dig mer.
Svensoon
2011-07-16 21:02
1.70-ligan
Skicka länk.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-16 20:57
Svensoon

Det står i alla fall på MD:s förstasida. Behöver såklart inte nödvändigtvis stämma
Svensoon
2011-07-16 20:56
1.70-ligan
Hur vet du att Bojan ska träna enskild?
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-16 20:45
Ja det tror jag med! Även om det är jävligt segt nu litar jag på Rosell.

Bojan ska för övrigt träna enskild på måndag
2011-07-16 20:31
Vi får se vad det blir, personligen känner jag ingen i styrelsen så vad jag tycker och tänker spelar absolut ingen roll..:)

Har förtroende för Rosell och kompani att dom fixar allt tillslut.
Det blir nog bra i slutändan.
Svensoon
2011-07-16 20:29
Andreas V.V - Chuck Norris
Vad mena du med juli i den där kommentaren?
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-16 20:25
Själv har jag en satans god känsla om Sanchez. Ska vi ändå köpa ännu en liten lirare istället för en med lite tyngd (vilket kanske faktiskt är smartast då barca 9/10 har mer nytta av en sådan spelare) finns det ingen jag hellre skulle vilja se än Alexis. Kun är tvåa på listan.
2011-07-16 20:15
¡Barca! - Crèma Catalana

Villa är spanjor och har spelat ihop med Barcelonaspelarna i flera år, ett säkert kort dvs.
Jag kan inte förklara men när min magkänsla säger Kun istället för Sanchez så kan jag inte motarbeta den, men jag fortsätter hålla tummarna för att en affär går i stöpet :)
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-07-16 20:13
Vad kostade Villa? vad kostar Bojan? Vi borde aldrig köpt Villa om vi ska resonera på det sättet..
2011-07-16 20:09
Ifall någon är intresserad av att kolla på Porto.
Spelar dock med en man mindre sen minut 23. Intressant lag har dom. Skulle vara kul att se matchen mot dom på plats i Monte Carlo, helt klart.

dolidel123

Vad kostar Bojan?
Vad kostar Sanchez?
Enough said..
Dessutom vill jag inte ha Sanchez, får ingen bra känsla.
Barcelona dolidel123
2011-07-16 20:06
varför säger man hellre bojan än sanchez. bojan är en spelare som inte borde spela med barcas a lag för han har inte det som krävs. kolla på sanchez han har alla förusättningar att kunna ta en fast plats i startelvan. så jag tycker att man ska låna ut honom för han kommer bli nåt om några.

Det som oroar mig är att om alexis kommer så vad med pedro, antingen spelar han eller så tar alexis platsen.
Annons: