/spanien/barcelona/forum/11444.aspx/spanien/barcelona/forum/11444.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Raul Bravo- True Legend!
2011-07-29 21:56
Haha ja men jag anser det fortfarande vara ett ytterst mediokert lag, sämre än många andra upplagor. Man får ju tänka på att Delufeo är 2 år yngre än sina medspelare men ändå spelar på samma nivå;)

Sarabia och Morata har i min mening inte särskilt stor potential, åtminstone inte för att bli real madrid klass. Båda kommer nog sluta upp som medelbra spelare snäppet under spelarna av internationell klass
Barcelona Rambla~
2011-07-29 21:55
På vilket sätt skulle Suarez vara bättre än Kun? Snälla, jag förstår verkligen inte? Det är fan klasskillnad och då menar jag till Kuns fördel. :P
Barcelona Frodo
2011-07-29 21:49
1.70-ligan

Morata är bra men han lär hamna i Getafe så småningom precis som Sarabia. Real har redan två unga strikers i Benzema och Higuain och det verkar som att de är ute efter Neymar. Detta innebär mer eller mindre ett hej då till Morata. Sarabia var nog den bästa spelaren från Reals akademi.

Morata verkar dock vara lite av en diva. Han tog bollen från Paco såg det ut som när Spanien fick straff. Han hade ingenting att göra med att få straffen och hade någon minut innan gjort ett mål så det var rätt egoistiskt att ta bollen på det viset. Men men, Realspelarna passar väl på att leka stjärna när de bästa spanska spelarna från årskullen deltar i U20-VM.
Real Madrid MetallicA - Número veinte!
2011-07-29 21:45
1.70-ligan//

Håller med. Morata är helt fantastisk! Jag är en av få madridistas som hoppas att vi bara skiter i Neymar och ger Morata en chans, killen har verkligen talang. :)
Real Madrid [RealMadrid - R9 Ronaldo]
2011-07-29 21:43
Jag tar det igen, om din kommentar var kopplat till U19 mästerskapet, så var det ett stort fail från din sida,

4 från Real Madrid i startelvan.
Skytteligaledaren Morata.
Och tuneringen bästa spelare Sarabia. Båda från Real Madrid.

PS; Sarabia är skriven som Real Madrid spelare under mästerskapet.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-29 21:43
Gillar att Alexis nobbade större bud för att komma till barca!
Raul Bravo- True Legend!
2011-07-29 21:34
[RealMadrid - R9 Ronaldo]

vilken kommentar? Att era ungdomsspelare utvecklas till medelmåttor? Det är väl snarare ett faktum
Barcelona Frodo
2011-07-29 21:34
elbraco - Bojan y Thiago

Så menar du att Suarez har mer talang än Kun? För att han spelar i Liverpool? Det är ju uppenbart att Kun har mer talang och har presterat mer än honom. På vilket sätt är Suarez längre i utvecklingen än Kun? Kun är redan en spelare i yttersta världsklass. Vi snackar inte om killen som kan bli det utan en som redan är det.
Barcelona Frodo
2011-07-29 21:27
elbraco - Bojan y Thiago

Sarabia är såld med återköpsklausul. Jag tycker att han hittills har varit turneringens bästa spelare.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-29 21:27
Den där Morata är ganska bra måste jag säga. Madrid borde ge honom chansen
Real Madrid Alex.K
2011-07-29 21:21
elbraco - Bojan y Thiago

Han är helt såld med en återköpsklausul som förhoppningsvis används.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-07-29 21:19
Är Sarabia helt såld till Getafe eller bara utlånad?

Alex.k

Okej, tack för svar!
Barcelona barca111
2011-07-29 21:15
han har blivit utsedd till kapten i u20 vm
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-29 21:13
är inte Bartra ordinarie i detta lag?

Edit: Eller det är väl u20 han spelar i :P
elbraco - Bojan y Thiago
Hetfield

Aguero må spela i ett sämre lag men sen har han sämre målsnitt än Rooney med.
Rooney hade visserligen en svacka förra året men Aguero å andra sidan är också rätt ojämn, han presterar inte i varje match. Dessutom har Rooney en högre genomsnittsnivå.

Suarez dominerade fullständigt i Ajax - okej, det är holländska ligan men han gjorde flest mål i Europa den säsongen. Han tog nästa steg i Liverpool och är redan en nyckelspelare där. Aguero dominerade inte i Primeran, eftersom det är en svårare liga, men har nu också tagit nästa steg. Vad är skillnaden mellan Suarez och Aguero då, förutom att Suarez är längre i utveckligen?

"Nu när Kun får spela i ett lag som aspirerar på titlar lär de flesta inse vilken talang han besitter."

Applicera denna teorin på Suarez så inser du att det är precis vad som har hänt!
Real Madrid [RealMadrid - R9 Ronaldo]
Raul Bravo- True Legend!

Jag vet inte om din kommentar var angående U19-VM, om det var det så var det ett ganska så rejält fail.
Barcelona ALEXIS SANCHEZ...THE NEXT ONE
2011-07-29 21:08
Barcelona's Thiago Alcantara to make Spain debut against Italy - report
The young midfielder has been in superb form this summer and could make his first international appearance for the senior side in August
Barcelona Cataloniaboy
2011-07-29 21:07
Då åker man till Katalonien om några timmar. :P Ska bli coolt att se El Clásico på plats i Barcelona:)
Raul Bravo- True Legend!
2011-07-29 21:02
Thiago, Delufeo, Rafinha och Samper: Förhoppningsvis de kommande 10 årens dominanter i världsfotbollen
Barcelona tribente_magico
2011-07-29 21:02
Håller med dig FRODO om det du säger om aguero, han är lätt topp 3 i PL, och har potential och bli den bästa där, att vissa tar upp te.x torres som en av dom som är bättre än aguero stämmer ju liksom inte alls, då kan man inte sett mycket av atletico eller Aguero dom senaste säsongerna.

Jag klassar aguero snäppet högre än rooney to.m. Han är en bättre fotbollspelare helt enkelt.
Ryo Miyaichi !
2011-07-29 21:01
Hetfield;

Då får vi väl se hur han sköter sig i city. Just nu är han inte bäst, men potentialen finns ju där i mitt tycke!
Thiago en mi corazón!
2011-07-29 20:59
Fyfan vad bra Deulofeu är , kan fan satsa en hundring på att han kommer bli en stor förebild för barn i världen och en av dom bästa!
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-07-29 20:58
elbraco

Du kan inte jämföra Kun med Rooney, titta på lagen de spelar för. Kun spelar i ett betydligt sämre lag där han drar hela vikten.

För mig är Kun PL:s bästa anfallare, det finns ingen annan anfallare i den ligan med samma kvalité och speluppfattning. Fan att vi inte köpte honom.
Raul Bravo- True Legend!
2011-07-29 20:57
Blir bara häpnad över vilka fantastiska talanger vi har uppfostrat i La Masia, de är en drös av spelare med potential till att bli världstjärnor, givetvis är det bara ett fåtal som kommer att lyckas men vilka guldkorn som gör de! Messi gick från La Masia till att bli en av de bästa spelarna som någonsin har rört en fotboll, bara det är ju ett kvitto på våran fantastiska talangutveckling.

Dock så bör resten av de spanska lagen skärpa sig lite, speciellt Real Madrid som bara producerar spelare i "Getafe-klass". Dom kommer aldrig komma längre än så, dom räcker helt enkelt inte till. För kass utbildning, nästan patetiskt dålig
Barcelona Criff -Llourinho
2011-07-29 20:48
Länk till Spanien - R.Irland U19 för dem som är intresserade. Deulofeu har lekstuga :D
Barcelona Frodo
2011-07-29 20:46
3-0 Spanien. Deulofeu gör assist.
Barcelona Frodo
2011-07-29 20:46
elbraco - Bojan y Thiago

Vad gör att nämnda spelare är bättre än Kun? Att de får mer uppmärksamhet i media? Vad gjorde Rooney förra säsongen? Han hade väl bara 2 bra månader under hela säsongen? Vad gör Suarez bättre än Kun? Att han spelat i PL ett halvår vilket gör honom automatiskt till värdsklass? Kun har presterat oerhört jämnt under sina 5 säsonger i Atletico. Både målmässigt och spelmässigt. Det är Atletico som varit ojämna och inte Kun.

Killen har agerat target åt alla slumpmässiga långbollar som Atletico skickat iväg och gjort det till bra målchanser. Han är stark i kroppen och väldigt snabb. Bra dribbler, målfarlig och väldigt klinisk. Han är dessutom en tänkande anfallare som kan spela kombinationer och har ett bra spelsinne.

Spelarna du nämner må ha vunnit mer men de är knappast bättre spelare än Kun. Drogba är nästan slut. Torres har inte presterat på ett år och Rooney presterade typ 2 månader förra säsongen. Rvp går skadad en tredjedel varje säsong. Tevez är en Kun med mer grinta men sämre hjärna och teknik.

Nu när Kun får spela i ett lag som aspirerar på titlar lär de flesta inse vilken talang han besitter. Han och Silva kommer att trivas med varandra. Enligt mig är han PLs bästa anfallare. Du och andra får självklart tycka annorlunda.:P
Barcelona Frodo
2011-07-29 20:11
Deulofeu gör ett riktigt snyggt mål. 1-0 Spanien.
Barcelona barca111
Delufoeu 1 - 0 !
Raul Bravo- True Legend!
Vilket mål!!!! Delufeo visar att La Masia är överlägset bäst i spanien. Synd om Delufeo som får spela med sådana värdelösa spelare bara, tänk att killen är 2 år yngre än alla andra på planen!
Annons: