/spanien/barcelona/forum/1143.aspx/spanien/barcelona/forum/1143.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kröjff
2016-02-17 23:23
@erkano:

Punkt saknas!!
Barcelona Kröjff
2016-02-17 23:17
Zidane har med sin status och smartness redan höjt Ronaldo till skyarna som världens bäste fotbollsspelare och därigenom bidragit till att göra denne bättre. Givetvis mycket väl medveten om portugisens patologiska bekräftelsebehov, På så sätt har fransosen fått Ronaldo att inte bara lyssna utan till och med lyda honom, ja rentav ta första initiativet till att kramas och utanför planen!! Råder väl ingen större tvekan om att Zidane fått egoisten att inse att passningar till medspelare och lite arbete bakåt också, faktiskt kan inbringa bra mycket mer uppskattning från såväl publik som medspelare än blindgångare i tid och otid. Tveklöst en riktigt bra match av allas vårt hatobjekt, sett ur det perspektivet. Åtminstone jämfört med vad han åstadkom innan Zidane tillträdde som tränare. Och som bonus kan Zidane dessutom intala sig själv att han själv är världens bäste någonsin, eftersom han lika tveklöst var en bättre fotbollsspelare än CR 7. För om den senare är bättre än den absolut bäste, d v s Messi, så måste ju han för egen del vara legendernas legend. Voilá!!
Barcelona Barcelonistas
2016-02-17 23:10
Blir la Wolfsburg för Real i kvartsfinalen?
Barcelona erkano
2016-02-17 23:10
messiooooxavii Jag önskar bara att jag kunde få strypa dig. Och ta din Flopp ord och stoppa in den i din R håla
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2016-02-17 23:07
Kung Lasse hahah! Första experten som säger som det är med Ronaldo, att han är en filmare!
Mr. Ivan Rakitic
2016-02-17 22:50
Mycket har inte förändrats sedan vi mosade Roma med 6-1.

Så går det när man avskedar sin coach och anställer en minst lika usel tränare.

Barcelona Reymar
2016-02-17 22:49
Tyvärr vinner domaren matchen åt Real, tycker faktiskt Roma var bättre kändes mycket farligare.

Domaren missar en solklar straff, Ronaldos mål är offside, stoppar Salah från friläge när han stoppar spelet. De var så många misstag att jag trodde domarn var spansk.

UefaMadrid!
Mr. Ivan Rakitic
2016-02-17 22:46
Man måste vara riktigt jävla dålig ifall om man blir grundlurad av Cristianos trick år 2016.

Det finns en anledning till varför han inte gör dessa längre...
Barcelona messiooooxavii
2016-02-17 22:45
Hoppas Fbi tar en titt förbi Perez kontor när dom är klara med fifa för efter fifa kommer perez som den mest korrupta instans inom fotbollen. Allt från la liga till uefa har han förpestat med sitt ideal om att Real ska bli den största och bästa klubben. Han inser att rent sportsligt är dom år efter barca så då får plånboken göra jobbet istället. Flera tydliga tecken bara idag
Barcelona Reymar
2016-02-17 22:45
@Rambla~:

Hahhahah och det är alltid konstiga frågor.
Barcelona Andreas-
2016-02-17 22:44
Tar vi Arsenal, som vi bör göra, är det bara hålla tummarna för att vi får Real. Ingen lång bortamatch o bekväm väg till semi.
Barcelona Liunil Masse
2016-02-17 22:42
[QUOTE=Santiago Cazorla]Han har ju misslyckats gång på gång i det viktigaste skedet. [/QUOTE] Det enda stora misstaget jag notera var en bollmottagning i straffområdet? Annars skapa han ju oreda i Madrid-försvaret konstant. Något man inte kan säga om övriga Roma-spelare.
Barcelona Barcelonistas
2016-02-17 22:40
Tycker lite synd om Roma som egentligen gör en perfekt match.
Barcelona nosskirneh1
2016-02-17 22:38
Två saker tar jag med mig från Real Madrids match.

1. Domaren var verkligen riktigt riktigt dålig.

2. Real Madrid kommer inte vinna Champions League iår. Hotet mot oss är Bayern Munchen och möjligen PSG.
Barcelona BARCA-més que un club
2016-02-17 22:38
Då var kvällens 2 lag vidare från idag Wolfsburg och Real inte spännande längre

Nu åter står vår match nästa vecka där vi måste göra en 100% insats av samtliga spelare.

Det blir en tuff match på Emirates.
Barcelona Lionel12
2016-02-17 22:37
salah var rätt duktig. ronaldo kan och vill inte passa annars hade real varit bättre ikv. roma vann. vi mot med 7-1. manolas är bra. dzeko är motsatsen till bra. kunde likaväl slutat 0-0
Barcelona Rambla~
2016-02-17 22:36
Awymard Retoriska frågor är din grej va?
Barcelona enkos
Det kunde ha slutat 1-1 om domaren blåste rätt .. nu 0-2 och ingen chans att pinsamma Roma gör 3 mål borta. Så dubbelmöte är redan avgjord.
Barcelona messiooooxavii
Och jag är Egyptens Neymar
Barcelona Mdawg
2016-02-17 22:35
@Rambla~:

Precis. Kan även räkna väldigt många offside som konstigt nog spelats vidare på i Real Madrids favör. Rätt så solklara dessutom, men linjedomaren blundar även för detta.
Flavia
2016-02-17 22:33
"Salah är Egyptens Messi".....
Barcelona messiooooxavii
2016-02-17 22:33
Dzeko e lika farlig som en fis en het sommarnatt
Barcelona Shanghai
2016-02-17 22:32
Varför kan inte andra lag ha sådan tur som Real Madrid? De skjuter från ingenstans även om det är dåliga skott de går in i mål.
Barcelona Erik Satie
Hoppas på en ny Schalke på Bernabeu.
Barcelona [Carles Puyol 5]
Vi måste köpa Manolas. Han är kung
Awymard
2016-02-17 22:31
@DM1982:

Hur kommer det sig att domarna är usel i den här matchen? Beror det på slump eller är de betalda av Perez? Ronaldo gör mål igen i CL. Hur kommer det sig att han öser in mål i CL, medan i ligan så ligger han efter Suarez?
Barcelona Rambla~
2016-02-17 22:30
Allvarligt, det är ju inte vidare kul när det ser ut så här nästan varje säsong i CL. Barca får höra om matchen mot Chelsea i alla sammanhang. Vi snackar 1 match! RMs matcher ser ju ut som den i kväll för jämnan kan jag tycka. Varför får inte Roma den solklara straffen?
Barcelona Gabriel
2016-02-17 22:29
Tycker Roma har spelat över min förväntan ikväll. Real Madrid imponerar verkligen inte. De får med sig ett flyt mål av Ronaldo och en bra individuell prestation av Jesé men inget mer. Roma skapar ständigt med chanser där de borde smällt dit den. Så fort Real Madrid möter ett bättre lag lär det bli stopp, tyvärr så händer inte det förens i semifinalerna.
Barcelona Andresito
2016-02-17 22:29
Dags för mod att städa här inne. Florenzi gör en grym match. Hade Salah haft liiite bättre teknik så hade Roma haft några fler målchanser.
Barcelona DM1982
2016-02-17 22:28
Domaren har varit fullständigt usel hela matchen och det har slagit åt alla håll men Roma har nog drabbats hårdast. Straff och snudd på utvisning blir inget.
Annons: