/spanien/barcelona/forum/11417.aspx/spanien/barcelona/forum/11417.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2011-07-20 01:43
Oftast när klubbe är intresserad av en spelare och spelaren vill ditt så brukar det bli succe. Lägg därtill att Sanchez redan sakt att han inte vill spela i england, utan det bara är Barcelona han vill till.
Culé - Messi
2011-07-20 01:37
Kan redan nu se Alexis Sánchez finta bort Marcelo/Ramos om och om igen.:P
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-07-20 01:32
Vi kommer bli ännu svårare att möta med Alexis Sanchez. Han är bättre än Pedro och Villa en-mot-en. Och i Barcelona kommer han ofta att hamna en-mot-en.

Hoppas Pep ger honom lite frihet när han har bollen.
Culé - Messi
2011-07-20 01:25
Rambla~

''Vänta bara, snart kommer pappa Pozzo med ett eget uttalande.''

+1

___

Chile - Venezuela (R) på Canal+. 75:e minuten.
2011-07-20 01:25
Rambla.

Under Rosells ledningen går det snabbare att sälja spelare som sitter på dyra löner, fixa sponsorer på tröjan, få bort alla färgpatroner från klubbens skrivare än att skriva kontrakt med spelare som tydligt har sagt att de vill spela i klubben som för tillfället är bäst i världen.

Parodi :P
Barcelona Rambla~
2011-07-20 01:24
Gabriel

I wouldn't go that far. :P
Culé - Messi
2011-07-20 01:24
Är RAC1 pålitliga, förresten?
2011-07-20 01:23
Ja, det är dem ju faktiskt. De har ju inte bråttom med att sälja Sanchez. Annars hade ju affären varit klar innan Copa America eller deras två eller tre turer till Barcelona redan under sommaren.

De vet att säljer de Sanchez till en annan klubb får de mer pengar, får de behålla Sanchez så är det ju bara positivt för Udinese.

Nu tror jag dock att affären blir klar den här veckan (helst i morgon, ONSDAG ;-) )
Barcelona Rambla~
2011-07-20 01:23
Vänta bara, snart kommer pappa Pozzo med ett eget uttalande. Vad fan, hur svårt kan det vara att stänga en affär? :P
Culé - Messi
2011-07-20 01:21
Heywood Jablome - Por qué, Messi?

Alltså, dem är typ lite jobbiga att förhandla med på något sätt känns det som. Visst, det är en självklarhet att varje lag vill få så mycket pengar som möjligt när man säljer sin bästa spelare osv, men dem ''överdriver'' kanske för mycket. :P

Familjen Pozzo är smarta, j*vligt smarta.
2011-07-20 01:18
elbraco.

Kunde Florentino Perez värva Zidane genom en servett så borde vi väl kunna värva Sanchez över Facebook ;-)
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-07-20 01:17
I min bok har Sanchez redan varit så gott som klar för oss i typ 3 veckor :P det vore gott att få det hela officiellt snart.

"Få det klart över telefonen, skype eller facebook."

Att få klart en 35-40 miljoner euro affär över facebook vore väl något!
Barcelona Gabriel
2011-07-20 01:17
Vågar man med hundra procents säkerhet säga att Alexis är en Barça spelare nu?!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-07-20 01:14
Härligt! Då tar vi och sätter en grön bock på Alexis Sanchez.
Barcelona Smogen
2011-07-20 01:14
Hur gick det till? Är det konfirmerat att han sagt så?
2011-07-20 01:12
Culé - Messi.

Vad menar du?
2011-07-20 01:11
Sport.es rapporterar nu att Gino Pozzo son till Udineses ägare landade 00.45. Övergången kan ta tid då små, små detaljer fortfarande måste lösas. Agenten behöver kanske vara närvarande, men på onsdag ska agenten till Alexis Sanchez ha möte med Juventus angående en annan spelare som har under kontrakt.

Få det klart över telefonen, skype eller facebook.
Culé - Messi
2011-07-20 01:10

Omg, först trodde jag att du skämtade eller något. Hoppas att vi aldrig mer köper spelare från Udinese...
2011-07-20 01:08
Jo, men alla spekulationer tar slut. Tänk om City eller Chelsea (två klubbar som har varit ute efter honom) lägger 50 miljoner euro.

Om ledningen snoozar kan vi bli av med honom.
Barcelona Thiago Alcantara^^
2011-07-20 01:07
Hetfield

Är det här sant? Jag har ingen aning om vilka källor man kan lita på....
Vakna i morgon. Hälla upp en kopp kaffe och läsa ordet officiellt. Det hade gjort min vecka :)
Barcelonistas
Vem bryr sig seriöst? Sanchez blir klar för elr senare det är de som är det viktiga.
Culé - Messi
2011-07-20 01:05
Heywood Jablome

Haha dumma mig, var bara osäker. Ber om ursäkt. :)

Hetfield

Om det nu stämmer, fyfan vad bra! :P
2011-07-20 01:05
The parties are now looking for a date for a final meeting on Alexis Sanchez. His agent can't on Wednesday, Pozzo can't on Thursday

Vafan är det här för något?

- Nej, jag ska på kalas.
- Jag ska till tandläkaren.

Ni har möte med en storklubb. Vad för andra förbindelser har ni? Pozzo försöker säkert dra ut på tiden för att få ut mer pengar.
2011-07-20 01:04
Hetfield.

What the... redan nu?
2011-07-20 01:04
Onsdag. Det är inte nästa dag förrän man har sovit och vaknat. :)
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-20 01:03
Udinese owner Gino Pozzo has just arrived at Barcelona airport and has confirmed there's a total deal on Alexis Sanchez (22). [rac1]

Oj oj, dags att välkomna Sanchez.
Culé - Messi
2011-07-20 01:01

'' I morgon ska Pozzo och Alexis Sanchez agent resa till Barcelona. Det måste väl bli klart i morgon?''

Onsdag eller torsdag? Lite osäker.:P
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-07-20 00:59
Haha, vad tror ni att Mourinhos nästa spekulation och anklagelser kommer att vara?

Jag tippar på "I Barcelona så äter de bebisar." :P
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-07-20 00:57
Thiago Alcantara^^

Tack för den!

----

Heywood Jablome

Är det något år Real Madrid ska vara med och kämpa in i det sista både i La Liga och CL så är det i år. Klubben har inte råd med en säsong till där de stora titlarna uteblir. Klubben vann förvisso CDR, men den tillhör inte kategorin "stora titlar" som t.ex. CL som är den största.

Om ni tyckte att Mourinho var jobbig under den gångna säsongen stundar en jävligt tuff säsong framför er. Jag vågar knappt tänka på vad som kommer att hända både i media och på planen.
Annons: