/spanien/barcelona/forum/11412.aspx/spanien/barcelona/forum/11412.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-07-21 23:50
Intressanta uppgifter, enligt Cadena Ser (nämnde detta tidigare idag) så är Santi Cazorla klar för Malaga. Vore jävligt kul om detta var sant, vilken offensiv Malaga skulle bjuda på. De har förvisso redan en kraftig offensiv i Baptista, Nistelrooy, Rondon m.fl. men lägger klubben till Cazorla så lär det explodera på allvar.

Om Pellegrini bara kan fixa en stabil backlinje kan Malaga utan några som helst tvivel ta en Europa-plats. Ska bli kul att följa Pellegrinis projekt.
Barcelona BlueRed
2011-07-21 23:50
Väldigt intressant värvning. Personligen inte sett mycket utav denne Sanchez. En Pedro eller en Villa?
Barcelona barca111
2011-07-21 23:49
Vart ligger barcas budget nu på om ni räknar med att bojan och romeu försvinner?
Culé - Messi
2011-07-21 23:44
Higuain

Du skrev nyss att du skulle gå? Varför komma tillbaka?
Barcelona barcetia
2011-07-21 23:43
H.Alavi - Magico!

Ai solo un Ronaldo, y no es Portugeese!
Culé - Messi
2011-07-21 23:42
Köp Alexis Sánchez på FIFA 11, grabbar. ;P
2011-07-21 23:41
Herregud lägg av, nu låter det som att ni jämför Messi med Bonano.
Real Madrid Higuaín#20// *CR7*
2011-07-21 23:41
"men bara från ena hållet" hahahaha hoppas du fattar hur dagis det låter ;-) NU ska ja gå, hej med er! Real tycker en sak barca en annan. Kommer nog aldrig kunna ändras på!
Barcelona barcetia
2011-07-21 23:39
Barcelonistas

Co-signed, de flesta Madridistas som bor i Spanien/Reals egna legender som forstar fotboll erkanner sjalva att Messi ar battre. Bara att erkanna.

Kan forsta att man pastar att Xabi ar en battre spelare an Busquets, men inte Cris>Messi.
2011-07-21 23:38
Fernando Gago - King Of Barcelona & Barcelonistas

Ja, Robben i toppform.

----

Finns det någon officiell tid och datum på Bojans presskonferens? Laddar känslomässigt för detta.
Barcelonistas
2011-07-21 23:37
Alavi

Du är fan rolig du, Robben? är do go elr!?
Barcelonistas
2011-07-21 23:37
Barcetia

Tro mig, jag har många vänner som är Madridistas och varenda en av dom säger det jag säger. Dom madridfansen som finns på sf är personer som lever i sin egen bubbla, Jag ber er alla att ignorera dom clownerna.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-07-21 23:35
Robben i toppform?

Hahahaha
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-07-21 23:33
Inga meningslösa jemförelser är ni snälla, tycker ni som drar igång disskusionerna aldrig det blir uttjatat?

Real har en stark trupp och Barcelona har en stark trupp och basta!
Barcelona barcetia
2011-07-21 23:33
H.Alavi - Magico!

Tycker att diskussionen ockso ar lojlig, men bara fron ena hallet. Att ens papeka att Ronaldo ar lika bra som Messi ar lojligt. Hur kan man forneka det som sa manga legender, och nastan alla som inte ar Madridistas/Portugiser kan se?

Ozil och Iniesta ar som att jamfora en pojke med en man. Ozil har potential men ar inte i narheten av Iniesta.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-07-21 23:31
När till och med MARCA hade en bild på Messi och Neymar med rubriken att Neymar skulle putta ner Messi från tronen så förstår man att de gav upp jämförelserna med Ronaldo. :-)
2011-07-21 23:30
Äh, tycker att Ronaldo vs. Messi diskussionen är så jävla löjlig. Kan vi inte bara nöja oss med att dessa två sticker ut mer än vad resten gör? Bara Robben i toppform är i närheten tycker jag.

Cristiano Ronaldo och Leo Messi är två spelare som är unika, istället för att sitta och tjafsa om vem som är bäst så föreslår jag att ni lutar er bakåt, öppnar en bärs och njuter av vad dessa spelare kan åstadkomma på en fotbollsplan.

Samma gäller Iniesta/Özil.
Barcelonistas
2011-07-21 23:29
hIGUAIN

Snälla, allt handlar inte bara om statistik spelet ute på plan är enligt mig viktigare. Iniesta är ljusår bättre än Osil.

Man United,Real Madrid,Milan,Chelsea,Holland, är bara några lag som Iniesta dominerat mot, gjort det avgörande målet etc.
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-07-21 23:27
sanchez#9

"Bara jag som vill se andre santos i Barcelona"
Jag hoppas du skojar för den killen är allt annat än bra, han gör det bättre än godkänd i den turkiska ligan är inte precis en merit. Det han är bra på är att foula sina motståndare, anledningen till att han gick före Marcelo var pga "ljög" om sin skada enligt Brasliens tränare. Andre santos har inget att göra i en stor klubb.

barca de Corazon

Du väljer att börja skriva nu?
Barcelonistas
2011-07-21 23:27
Heywood

Exakt det är en jävla myt det hela. Det är snarare vice versa, Messi har enligt mig ett mycket större register. Spelet ute på planen är Messi helt överlägsen på.
2011-07-21 23:25
Rybbe. Så du tycker inte att det är starkt att även göra flest andraassist? Bara för det inte räknas betyder det inte att det är oviktigt. Det betyder ju att han ligger bakom mycket i spelet, eller hur?
Barcelonistas
2011-07-21 23:24
Ronaldo < Messi
Benzema < Villa
Özil < Iniesta
Di Maria < Sanchez

Messi är mycket bättre än Ronaldo, båda spelarna gör mycket mål för sina klubblag men spelet på planen så är Messi ljusår före. Under Guardiola har Messi gjort 38+47+53 mål och då har jag inte ens räknat med hur många framspelningar han har haft.

Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-07-21 23:22
För övrigt är Ronaldo inte mer komplett än Messi. Det är en myt som dykt upp någonstans och som aldrig verkar dö ut.
Barcelona Shanghai - Van Nuys Sixx A.M.
2011-07-21 23:21
Tror att Barca fick minst strraffar av alla lagen förra säsongen. Aj, bara om vi hade di Maria så skulle vi få minst 15 straffar.
2011-07-21 23:20
Ardan/ förstår hur du tänker men samtidigt har ju messi spelat i det bästa LAGET. Barca spelarna funkar ju så bra ihop. Jaja ska dra nu, kanske kikar in någon mer dag :-)
Barcelona Trippeln
2011-07-21 23:16
Di Maria lyckades filma till sig mest straffar i ligan, det gör inte heller honom till bästa ytter...
Barcelona Éluc
2011-07-21 23:16
Ta vilket nummer som helst förutom nummer 9! IT'S CURSED!
Barcelona Rybbe
2011-07-21 23:15
"Özil gjorde mest hockeyassist i ligan"

Har man slut på argument när man drar in assistpoäng från en annan sport? haha
Barcelona comprende
2011-07-21 23:14
dolidel123

Han kommer att konkurrera mest David Villa skulle jag tro ! Sen ha tre spelare som roterar på två platser är bra
Barcelona Shanghai - Van Nuys Sixx A.M.
2011-07-21 23:14
Även om jag ville inte se Sanchez, så välkomnar jag honom till FC Barcelona. En duktig spelare trots allt. Kommer Jeffren och Bojan flytta nu ?
Annons: