/spanien/barcelona/forum/1140.aspx/spanien/barcelona/forum/1140.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Mascherano#14 el Jefecito
2016-02-19 23:31
@Stright outa Barca:

Skulle det hända så blir det oerhört svårt för CR7 att göra mer än 15 mål nästa säsong :D
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-02-19 22:57
@Mdawg:

Jag får ont magen när jag läser ditt inlägg om att vi kanske förlorar poäng.

Sen stannar jag upp och konstaterar fakta. Det blir som det är skrivet i ödet.

Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-02-19 22:54
@Stright outa Barca:

Jag kommer att fira med dig.
Kommer att bjuda på helrör med. Skiter i Getafe.

Espanyol alltså. Hatar de mer än nånsin.

Barcelona Mdawg
2016-02-19 22:41
@enkos:

Troligtvis går temperaturen uppåt, men menade bara att vädret är väldigt ostabilt och risk finns får dåliga väderförhållanden, även fast detta bara eventuellt innefattar mycket regn och blåst.. Kan vara nog så ödesdigert.

Det har faktiskt varit snö i torsdags på delar av Gran Canaria, temperaturer har sjunkit mycket från kalla vindar som dragit in norrifrån. Las Palmas har än så länge klarat sig från snön, men har annars varningar om ovanligt kraftig nederbörd och hårda vindar, med lite lägre temperaturer.
Barcelona Stright outa Barca
2016-02-19 22:36
Min dröm är att se båda Getafe och espanyol åka ur ligan samma säsongen
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2016-02-19 22:03
Kolla på video hur flera försvarare vaktar Messi och Neymar samtidigt som Suarez ska skjuta straff. Tydligen misstänkte de att Suarez skulle göra som Messi mot Celta :)
Barcelona enkos
2016-02-19 21:33
Det kan väl inte bli snökaos i Las Palmas !? Just nu är det 13 grader och imorgon kl. 16 kan bli 21 grader. .
Barcelona Mdawg
2016-02-19 19:42
Luktar insläppt bortamål imorgon när vi saknar både Busquets och Pique, våra stabilaste "försvarskuggar" även denna säsong. Kanske lite fler rotationer eller lågt tempo kan även resultera i en tämligen svår bortamatch, där vi kan släppa till ovanligt mycket lägen till ett taggat hemmalag. Även väderprognosen visar sig lite svajig. Där jag såg bilder på snökaos(!) Jag kan tänka mig att imorgon blir en dag då segern kan sitta långt inne eller risk för poängtapp finns. Det är min känsla såhär på förhand, men jag hoppas såklart jag blir positivt överraskad!
Barcelona Barcelonistas
2016-02-19 19:42
Vad tror ni om våran match mot Arsenal? Jag personligen tycker vi borde vinna med tanke på den formen som vi är i men jag hade varit nöjd med ett kryss. På Camp Nou bör vi vinna rätt så enkelt.
Barcelona Mido
2016-02-19 19:33
[QUOTE=Tiki-Taka]Varför är inte pique med? [/QUOTE] Vila
Barcelona Tiki-Taka
2016-02-19 19:28
Varför är inte pique med?
Barcelona papillon
2016-02-19 19:15
Santiago Cazorla Nej men tycker domaren kunde ha bjudit på en frispark mitt på linjen, för kontakt fanns det garanterat.
Barcelona Gabriel
2016-02-19 19:08
Jäklar, sitter och försöker leta fram ett odds. Spanar bland annat lite på Rayo - Sevilla och fick precis reda på att Sevilla inte har en enda bortaseger den här säsongen. Sjukt svagt bortalag med andra ord, blev lite förvånad. Alltså inte en endaste seger...
Barcelona messiooooxavii
2016-02-19 18:02
Det man får ut av Benitez intervju är allt vi redan visste

*Perez styr för mycket inom laget
*perez lägger sig in i vilka som ska spela
*Perez är desperat efter att hitta lösningar på att stoppa BARCA (korruption sissta utvägen)
Perez är PROBLEMET i Real Madrid
*Han klagar ingenstans på spelarna, tvärtom hyllar dom för sin vinnarmentalitet men PEREZ är problemet
Barcelona Santiago Cazorla
2016-02-19 18:01
Vid 2.25, tycker ni det borde ha varit straff där?
Barcelona DM1982
2016-02-19 17:54
[1/2] Squad (vs Las Palmas): Bravo, Ter Stegen, Vidal, Alves, Bartra, Mascherano, Vermaelen, Mathieu, Alba, Sergi Roberto #fcblive [2/2] Squad (vs Las Palmas): Rakitic, Arda, Iniesta, Munir, Messi, Suarez, Sandro, Neymar #fcblive
Barcelona Mdawg
2016-02-19 17:19
@Flavia:
Benitez: "Barcelona is winning and winning. He (Perez) is changing because he's trying to find a solution. But still, Barcelona is still winning, and they're winning more every year, and that is big problem for Real Madrid."
Barcelona Liunil Masse
2016-02-19 16:35
Javier Mascherano: "how one tackle on Nicklas Bendtner changed my career" Bra läsning!
Barcelona Barclasico
2016-02-19 15:54
@Flavia:

haha visste inte att det fanns såna deal på kontraktet. Det kanske är drf ingen tidigare Real-tränaren har gått ut och kritiserat Perez samt Real Madrid efter deras avsked!
Barcelona Liunil Masse
2016-02-19 15:52
[QUOTE=Lionel "Rey" Messi]Alves. Han kliver alltid fram när det gäller och hans rutin behövs i dessa matcher. [/QUOTE] Japp rutin är viktigt. Är dock lite orolig för Alves speed då han kommer ställas mot Alexis. Fan Alves, var du tvungen att tappa din speed...
Flavia
2016-02-19 15:38
I samband med när Benitez kommenterade matchen mellan Roma vs. Real Madrid på BT Sports, berättade spanjoren om sin tid i den spanska huvudstadsklubben och pressen att vara felfri. Benit eftersom att man konkurrerar med Barcelona. ez nämnde samtidigt om Madrids misslyckanden att vinna ligatiteln på 7-8 samt x antal tränare som Perez har avskedat. Kung.
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-02-19 15:37
[QUOTE=Liunil Masse]Vem vill ni se mot Arsenal, Alves eller Vidal? [/QUOTE] Alves. Han kliver alltid fram när det gäller och hans rutin behövs i dessa matcher.
Flavia
2016-02-19 15:32
Deulofeu Vilket sammanträffande att du pratade just om Benitez, jag läste dessa tweets nedanför för en stund sedan. El Economista: Rafa Benitez’s decision to speak out about his time at Real Madrid may have cost him millions in compensation. El Economista: Benitez broke the confidentiality agreement. He could miss out on the compensation he'd receive from the club until June 30. El Economista: Rafa Benitez signed for €4m per season but was sacked on Jan 4th – leaving him at risk of missing out on 5 months of wages. Källa: RMadridhome
Barcelona neymar JR
2016-02-19 15:22
Just den delen där deras utlånade spelare inte får möta real Madrid är det mest patetiska. Hur feg kan man vara? Det är spelare som inte platsar, talanger som vill visa upp sig och ändå är man rädd för att tappa poäng pga det. Madrid världens största klubb och världens bästa lag... Nästa del är inte så antimadrid, hade själv inte velat se sanchez spela i Madrid efter Arsenal. Hur kan en storklubb som man u gå med på något sådant idiotiskt?
Barcelona Deulofeu
2016-02-19 15:11
Flavia alla klausuler Perez bakar in överallt är ju rätt intressant.

Spelare de lånar ut får inte möta dem...

Gamla tränare får inte prata negativt om dem tex Benitez då blir han utan lön...

Di maria och Özil de jag klommer på får inte säljas vidare till Barca...

Slutligen den stora anledningen till att Perez fick jobbet resten av säsongen de betalar fortfarande lön till både Benitez och Ancelotti och behövde någon billig...

Ha Ha Madrid.
Flavia
2016-02-19 15:02
Tydligen har det framkommit att Real Madrid skrev in klausuler där Manchetser United hade tvingats betala totalt €120m till den spanska huvudstadsklubben (€50m under 2015, €40m under 2016 och €30m under 2017) ifall om de sålde Di María till en valfri La Liga klubb. Men ifall om den engelska storklubben sålde argentinaren till Barcelona, hade ManU tvingats betala €30 vardera under 2018 och 2019.
Barcelona KristoferDelija
2016-02-19 14:43
@Gabriel:

Tydligen skrev du så långt inlägg så min text kom inte med hahaha.
Men det var iallafall riktigt bra skrivet hatten av.
Barcelona Gabriel
2016-02-19 14:17
Xaviesta Förstår dock inte vad KristoferDeljas qoute var av mitt inlägg var ämnar som? Det kanske hab själv kan förklara?
Barcelona DM1982
2016-02-19 13:59
Spain's National Court has closed the case of Athletic and Barcelona fans whistling the anthem at last Copa final. No offence commited. Från Barcastuff. Som om det var någon tvekan från början egentligen.
Barcelona Liunil Masse
2016-02-19 13:52
Vem vill ni se mot Arsenal, Alves eller Vidal?
Annons: