/spanien/barcelona/forum/11392.aspx/spanien/barcelona/forum/11392.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Peshmerge - AS9
2011-07-23 15:31
Så du vet jag läser inte ens det du skriver :)
Barcelona Denyo
2011-07-23 15:26
Tillskillnad från dig komikern kan jag diskutera
Knappt så man förstår dig ibland.
Jag har inte bett någon tro mig. Jag gav bara lite information som inte är någon bigdeal sen om man vill tro på det eller inte är upp till var och en.

Vänstra faktiskt om jag får be:)
Peshmerge - AS9
2011-07-23 15:22
Denyo

Hahaha! är det jag som är komiker eller du? fyfan asså. Ne det får vara nog. Du har redan fått allas uppmärksamhet här inne och hur dem typ tror dig så det får räcka. Gratulerar Riaolas högra hand Denyo! :)
Barcelona Denyo
2011-07-23 15:18
peshmerge AS9

du är en komiker haha man kan inget annat en att garva åt dig.
hur visste du att jag rest med honom :)

Hetfield

Helt rätt 40 miljoner sen är det klart han och thiago kommer bli ett perfekt par sen när inesta och xavi går i pension.
Barcelona Rambla~
2011-07-23 15:16
Denyo

Du ska inte lita på vad Rosell säger vilka siffror det handlar om när det gäller transferbudget. :D

Avbetalningar som tex Bojan ja. Tror du att Barca vill lägga upp allting kontant för Cesc? Varför tror du att det är så långa och sega förhandlingar? Förra sommaren vägrade de dessutom att förhandla. Vad hjälper hur stora bud du än lägger då?
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-07-23 15:14
Seriöst, hur svårt är det att ge 40 miljoner pund för en spelare som Cesc? Tro mig, Cesc är värd den summan med tanke på hans personlighet och att han är ett långsiktigt val.

Betala och gå vidare.
Peshmerge - AS9
2011-07-23 15:14
Fan vad barnsliga. Allstå vem fan tjafsar om en spelare. Låt honom gå till Milan, OCH? Inte så att han är Maradona. Det är inte ni som är i London nu och ska lösa Cesc affären utan det är Barcas vice-president Josep Maria Bartomeu. Så sluta förfan komma med era falska källor och börja tjafsa om ingenting.

Denyo

Du har gjort kaos här inne mannen. Sluta snacka om dina falska källor som inte ens finns. Och det verkar som du variit med Riaola dem senaste 5 månaderna vart han har rest och vilka han har kontakt med, det låter ju hur spännande som helst. Adios!
Barcelona Rambla~
2011-07-23 15:13
Cigge

Vad ska man tro på. Först värderar Arsenal till 60M. De hänvisar till Torres övergång till Chelsea.

Det skrivs väldigt ofta att Arsenal vägrar att backa från sitt krav på 40M pund. Varför skulle då Wenger helt plötsligt gå med på 35M i euro?
Barcelona Denyo
2011-07-23 15:12
Rambla

Att dem värvar sanchez för 25 + 11 euro före Cesc när transfer budgeten är satt till 40 miljoner euro + dvs försäljningar jeffren om han nu säljt 6 miljoner euro bojan 12 men det där lär vara avbetalning så det sjunger om det inga rena cash direkt.

säger det dig ingeting?
+ att dem lägger ett bud på Cesc som är långt ifrån vad Arsenal vill ha

för mig så ger det signaler om att vi vill ha dig men inte nu.
tills dess kanske någon annan hinner före.
Barcelona Rambla~
2011-07-23 15:09
Denyo

Jag vrider inte på något, jag frågar ju dig. Det är en viss skillnad.

Det ligger ett färdigt kontrakt och väntar? Hur kommer det sig? Det måste ju innebära att Milan har förhandlat med Cesc personligen? Det inser du väl?

Nu kan du vara så vänlig och berätta vem/vad din källa är. Du behöver så klart inte nämna personen vid namn.

Barcelona Denyo
2011-07-23 15:09
Elbraco

det kanske var att ta i att alla länkar till dem sidorna sorry for that.
Ja absolut du välja och tro på vad du vill, ärligt talat så bryr jag mig inte så mkt om du tror på det eller inte, det är bara lite information så ni vet.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-07-23 15:08
Milan har varit och är intresserad av Cesc, det är inte en större hemlighet. Om Cesc bara gav tummen upp så skulle Berlusconi vara på Cesc som han är på småflickor.

Problemet är att Cesc inte vill dit, varför tror ni att Milan satsar på Hamsik nu? Cesc vill bara till Barcelona, period.
Barcelona Rambla~
2011-07-23 15:07
GunnarG

Tror du på fullaste allvar att Barcelona fejkar sitt intresse för Cesc? Dessutom, de slänger inte upp cashen för Sanchez, åtminstone inte allt på en gång. Det är skillnad på 26M och de minst 40M (pund, som det skrivs om) som Arsenal vill ha up front. Det är bara att sätta sig ner räkna.

Värvar inte Barca Cesc, så stannar han i Arsenal oavsett hur intresserade Milan är. Det är nog de flesta ganska så övertygade om.
Barcelona Denyo
2011-07-23 15:06
Rambla

nu har du läst fel igen...

Milan har lagt bud på cesc
samt att ett färdigt kontrakt väntar

om cesc nu skulle vilja gå vilket inte är troligt.
det är vad källan sagt. inget annat försök inte vrid och vända på det nu.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-07-23 15:04
Denyo

Jag tror att du underskattar folk här inne om du tror att alla bara får nyheter om transfers osv från Aftonbladet. Dom enda gångerna jag länkar ditt så är det för att skratta åt något korkat rykte eller felaktigheter (som man stöter på varje dag i AB).

Du låter väldigt självgod när du hänvisar till din källa men sanningen är att än så länge så hade en artikel från AB haft större trovärdighet än du eftersom du uppenbarligen inte vill avslöja din "källa".

Ärligt talat så har jag svårt att förstå varför du hänger här om du tycker att folk bara hänvisar till Aftonbladet.
Cigge
2011-07-23 15:04
Rambla~

Om ni lägger ett bud på €35M direkt, då tror i alla fall jag att Wenger accepterar budet. €40M skulle Fabregas kosta som max, och då menar jag verkligen max. Jag vet inte vad ni har lagt för bud som är bekräftat, men har svårt att se att ni har lagt ett bud omkring €30M.
GunnarG
2011-07-23 15:03
Essienesque
Självfallet väljer Cesc Barca för Milan. Frågan är hur intresserade Barca är? De slänger upp cashen för Sanchez, Villa och Ibra men när det kommer till Fabregas, som uppenbarligen vill till Barca, så händer inget. Varför?

Berlusconi vill köpa en stor spelare och Cesc hade passat perfekt, både i laget och för Berlu. Vill han lämna och Barca inte köper honom så stor antagligen Berlusconi med ett bra erbjudande + en fet lönecheck.

Det jag vill säga är, Barca är favoriter till att värva Cesc. Händer inte det så är Milan mycket intresserade.
Barcelona Denyo
2011-07-23 15:01
Esseneque

Jag tror inte Cesc kommer gå, det är ju därför jag sagt att jag hoppas källan har fel. jag kan inte heller komma på en enda anledning.
förutom att han skulle få en garanterad starplats vilket han iofs har idag.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-07-23 14:59
Även fall Barcelona inte vill ge Arsenal stora pengar kan de väl ge en god summa och höja variablerna?

Jag är lite rädd att klubben klappar sig på axeln efter Alexis Sanchez-dealen men Cesc är värd 10-15 miljoner euro mer än Alexis Sanchez.
Barcelona Rambla~
2011-07-23 14:59
Denyo

Vadå varför? Vad är det du exakt vill veta?

Barca vill inte betala över €40M, hur svårt är det att förstå det? De gör allt för att pruta, vrida och vända på allt de kan, försöka baka in klausuler och gud vet allt.

Dessutom, ska Barcelona göra det som är bra för Arsenal eller ska de anstränga sig för att göra det som är bra för Barcelona?

Vad är det du säger? Påstår din sk källa att det redan är klart att Cesc går till Milan? Varför skulle de dra ut på detta då? Har Cesc accepterat att gå till Milan istället för Barcelona? Varför blir det inte officiellt nu?
Barcelona Essienesque
2011-07-23 14:57
Denyo

Tror du allvarligt själv Cesc skulle välja Milan framför Barcelona? Jag kan inte komma på en enda anledning i världen varför han skulle göra det. Tror knappt han skulle lämna för Milan även om inte Barcelona var med i bilden..
David Villa #7
Tror ni Arsenal accepterar Barca's nya bud på 37milj ?

Enligt '' Sport '' så har Barca lagt ett nytt bud på 37 milj, men det behöver inte vara sant.

Raiola är även Maxwells agent eller ?
Barcelona B-Guden
Rambla~

Jag läser det som står i tidningarna, Ja men jag tror inte på det.
Mina källor, är när nåt officielt kommet från klubben ex presskonfernsen barcastuf osv.
Barcelona Denyo
2011-07-23 14:56
Elbraco

men jag menar det ni är vana att läsa aftonbladet det är sanningen. klart det sticker lite i ögonen när ni inte kan hänvisa till något annat en ab.

Som jag sa innan 16 augusti får vi se om källan har rätt eller inte.
Jag hoppas personen inte har rätt.

med tanke på vad folk lägger upp för källor här i vanliga fall med patrik sjögren så är det långt ifrån idioti.
Barcelona Denyo
2011-07-23 14:54
H.Alavi magico

Han säger att han använder sunt förnuft då vill jag veta
varför Cesc inte redan är köpt varför man segat i flera säsonger med att komma med bud som är långt under vad dem vill ha.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-07-23 14:53
Haha, Raiola. funny stuff.

Du framstår verkligen som en världsvan kille som vet saker ingen annan vet Denyo. Vet du något ingen annan vet får du backa upp detta med en källa annars framstår du som en idiot.
Barcelona Rambla~
2011-07-23 14:53
Denyo

Vad är det för konstigt svar? Vadå känner jag ändå inte till? Skulle det göra den källan mer trovärdig bara för det?

Varför Cesc redan inte är köpt? Det behövs det väl ingen Einstein till? Du tror inte det kan bero på att Barcelona ännu inte har lagt upp de pengar Arsenal kräver? De vill ha ett visst belopp, innan de ens överväger att släppa honom. Det belopp som tidningar påstår behöver så klart inte alls stämma. Fast att det handlar om ganska så stora summar kan vi nog vara säkra på. Jag tror ju knappast att Arsenal skulle nöja sig med några 35M från Milan.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-07-23 14:51
Denyo

Känner han inte till källan? Känner du ens till källan? Ingen är skyldig dig någon förklaring.
Barcelona Denyo
2011-07-23 14:51
H.Alavi - magico!

Som sagt källan behöver inte vara någon tidning. Det är i alla fall en seriös källa sen om personen i fråga har rätt eller inte det får vi se.
men som sagt vi får se vad som händer innan 16 augusti får vi se.

Jag hoppas iaf han kommer till oss hur som helst.
Barcelona Denyo
2011-07-23 14:49
Rambla

Källan känner du endå inte till.

sunt förnuft?

läs inlägget nedan och förklara varför Cesc inte redan är köpt förklara jag vill ha en nogrann förklaring.
Annons: