/spanien/barcelona/forum/11387.aspx/spanien/barcelona/forum/11387.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2011-09-04 21:40
Killen är så rädd inför mötet i CL att han snart skiter i byxan.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-09-04 21:38
Okej, Milan fuskade inte. Var det därför Galliani fick en bot på 600 000 kr och att telefonsamtalen avlyssnades mellan Milans ledning och domarförbundet?
Barcelona II Barça II
Jaha, så ni hjälpte bara Udinese för pengar. Förlåt, du har rätt det är inte fusk. Det är ju väldigt generöst av er, vackert faktiskt.

Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
Avanti Milan!

Stick härifrån smutsiga Milanista. Du är den sista på planeten tillsammans med Juvefans som ska yttra sig om fusk.

Haha Hetfield slår till igen.
Barcelona Hetfield
Avanti Milan!

Ni dömdes. Ni är fuskare.

Fuskaren says what?
Barcelona Andreas V.V - Seydou Keita!!!!!!
2011-09-04 21:37
Hallå Barcabröder!

Sugen på att åka till Camp Nou och kika fotboll? Då ska du läsa vidare.

Vi är ett gäng här från forumet som hyrt en lägenhet datumen 28-31 oktober 2011.
Det är FC Barcelona - Mallorca som står som huvudmeny på schemat.
Har vi tur att det passar med tider ska vi även hinna se B-lagets hemmamatch samma helg.

Vi är 6 stycken bokade och klara.
*Andreas V.V
*tarrak
*addeh
*Klint
*Walsing
*Minaldo

Lägenheten kommer att kosta cirka 10.000 / 8 personer så i runda slängar 1200:- per person.
Flyget får var och en fixa men fråga gärna vad vi andra bokat för det är alltid trevligare att resa i grupp än själv.
Matchbiljett fixas på plats och kommer kosta cirka 700:- (uppskattat, bra platser på långsida)

Intresserad? Tveka inte att kontakta mig eller addeh för vidare diskussion och information.

Det är ALLTSÅ 2 platser kvar så snabba er på! :)
Barcelona Rambla~
Avanti Milan!

F U S K A R E
Avanti Milan!
Alright. Du bidrog inte med särskilt mycket här inne. Ha det gott. /Red
Barcelona Rambla~
"Om du var min son så hade jag örfilat dig, men främst mig själv för att jag fick fram dig."

LOL
2011-09-04 21:35
Avanti Milan!

Hur har Barcelona varit sig likt genom alla tider? Det här att Barcelona springer mot domaren händer främst mot Real Madrid. Mot vilka andra lag har det hänt på senare år?

Pajas.
Avanti Milan!
För det första! Sluta snacka om det som hände 2006! För ni vet absolut inte vad som hände då! Milan fuskade inte era nollor. Vad vet ni?

Milan åkte på minus poäng för att man hjälpte Udinese att ta sig till CL, de gav pengar till Milan för att vi ska lägga oss ner och låta de ta en poäng, vilket de behövde.

Sluta spotta ut saker ur er mun när ni inte vet vad som hände.
Barcelona Rambla~
Avanti Milan!

F U S K A R E

Now get the hell out of here boy.
Barcelona Hetfield
2011-09-04 21:34
Fantastisk logik. Det som hände Milan för längesen räknas inte, men det som hände mot Göteborg räknas.

Wow. Om du var min son så hade jag örfilat dig, men främst mig själv för att jag fick fram dig.
2011-09-04 21:34
På tal om Milan (2). Serie A är inne i en strejk och de har inte spelat en officiell match sedan italienska cupen mot Inter (rätta mig om jag har fel). Blir det italiensk fotboll nästa helg har de alltså en match i sig innan de ska möta FC Barcelona på Camp Nou.

Och de ska döda oss?
Avanti Milan!
2011-09-04 21:32
DM1992; Haha! Kompis, vad vet du om när jag började hålla på Milan? Jag vet allt om Milans historia och vad som hände på 80 talet, men det är historia och det gamla Milan. Milan är annorlundare idag.

Ni har varit precis likadana sedan Barca grundades, ni har inte förändrats ett piss.

Som sagt, vi ses den 13e september min vän. ;)
Barcelona Hetfield
2011-09-04 21:30
På tal om Milan. Snacka om mediokert mittfält. Ambrosini, Boateng (nåja), Gattuso, Aquilani är inte precis några toppspelare eller raketer.
Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
2011-09-04 21:29
Avanti Milan!

Skitgänget Milan vinna mot Barca? Säger som Hetfield, sluta ta droger.

Skrattretande att du, som Milanista klagar på Barcelona och kallar oss för fuskare när ni åkte fast 2006. Minns du inte 2006 när fetknoppen/banditen Berlusconi åkte fast för att han hade mutat domare?
2011-09-04 21:29
Ha. Milanfans kommer och pratar om fusk när de och Juventus, framförallt, mutade ett helt förbund och domare.
2011-09-04 21:28
Det har alltid funnits två sidor av Eto'o.

Den ena sidan var en stor lagspelare, satte laget före sig själv, sprang och hyllade de som skulle hyllas. Den andra sidan var en egoistisk spelare som satte sitt egna behov före alla andras. Girig och var ute efter att tjäna så stora pengar som möjligt.

Hur fasiken kunde Eto'o brottas med dessa två känslor, men ändå vinna så mycket som han har gjort?
Barcelona II Barça II
2011-09-04 21:27
Avanti Milan:

Var det inte Milan som fick starta med minus 8 poäng för tre år sen? Varför?
Barcelona Rambla~
Avanti Milan!

Gjorde det ont när de tappade dig i golvet?

Fusk? Barca har i alla fall aldrig fuskat så mycket att de blivit degraderade till division 2, som Milan faktiskt har blivit för fusk. :P
Barcelona Thiago - Next no.1
Dokumentären går att se på Svt play;)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2011-09-04 21:26
Avanti Milan!

Cry me a river, bebis. Vi ska fuska till oss en straff när vi möts i CL så kan du springa till mamma och gråta lite till.

Annars är det bra pinsamt att en milanista snackar om fusk, det visar bara att han började heja på Milan när Zlatan kom till laget. Totalt historielös om vad hans lag har fuskat med.

Ha det fint lipsill.
2011-09-04 21:26
Avanti Milan!

Domaren blåste för offside - vilket också var korrekt. Ska Barcelona då stå och låta domaren få blåsa hur han vill? I stället så sprang de mot domaren och talade om för honom att det var offside (sedan var det semifinal också. Och inte någon vänskapsmatch)

Haha. Du är välkommen till Camp Nou. Erat mittfält kommer att vara förvirrade i flera veckor efter att Xavi, Iniesta och Messi springer åttor runt de.
AndreD
2011-09-04 21:24
Barcastuff borta??? Varför :(

Sitter någon inne på en liknande sida som Barcastuff?
Barcelona Hetfield
2011-09-04 21:24
Rambla

Ja, så kan det vara. Eto'o fick så många ryck att man har blandat ihop alla, men så var det.

Avanti Milan

Milan vinner över Barcelona? Sluta ta droger.

Lite fel att kalla oss för fusklag när pedofilen Berlusconi pumpar in svarta pengar i klubben, men du lever i din värld.
Avanti Milan!
2011-09-04 21:23
Såg precis dokumentären på SVT2 när Barca mötte IFK göteborg 1986 där IFK gjorde 1-0 på Camp Nou som domaren dömde giltigt för att sedan döma bort målet efter flera minuters påhopp mot domarna. 11 Barca spelare springer på domaren och tvingar honom att döma bort målet vilket han senare gjorde. Efter det vann ni matchen på straffar.

Det visar att Barca alltid har varit Barca, ett jävla fusk lag som alltid haft domarna på sin sida. Ni har inte förändrats någonting, jag trodde att Barca precis hade blivit ett smutsigt lag, men nej, ni har alltid varit det.

Den 13e september när vi går in på Camp Nou mot Barca, så kommer ni får gråta och lida när Milan sätter er på plats. Ni kommer få se.

Fuskare.
Barcelona Rambla~
2011-09-04 21:21
Hetfield

Du har fel där. Det var en helt annan händelse när Motta fick dem att kramas och ha sig på en träning. Det var efter Samus frispel i Villafranca. Där han kallade Reijkaard för korkad och antydde att vissa spelare inte ens behövad träna. Alla fattade att han menade Ronaldinho.
Barcelona Blaugrana91
2011-09-04 21:19
Abbe.

Tack!
Barcelona Rambla~
2011-09-04 21:18
Herregud, kan ni lägga ner om Neymar någon gång. Det är dementerat för länge sedan. Det blir ingen Neymar i Barca.
Annons: