/spanien/barcelona/forum/11381.aspx/spanien/barcelona/forum/11381.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2011-07-25 12:39
Haha, den här bilden är ju fantastiskt rolig! Forlán poserar med den nyvunna bucklan och i bakgrunden står den gamla Barçaspelaren Cáceres - naken.
Barcelona Abbe.
2011-07-25 12:37
Svensoon

Läste det häromdagen. Vill minnas att det var runt 3 miljoner euro fram till 2013. Skulle han bli kvar i Roma efter det så skulle den stiga till 6 miljoner euro.
Barcelona Messidinho_10
2011-07-25 12:35
Svensoon

150m/året!
Svensoon
2011-07-25 12:32
Någon som vet hur mycket Bojan Krkic får i lön nu i Roma?
Barcelona Abbe.
2011-07-25 12:28
Fans väntar på Sánchez utanför kontoret.
,Sami
2011-07-25 12:27
Just nu skriver Sanchez på kontraktet.
Barcelona live is a bitch and R-madrid is her syster
2011-07-25 12:25
det var fan på tiden
Barcelona Abbe.
2011-07-25 12:18
Both Guardiola and B forward Soriano (25) are seriously considering that the player would stay and be promoted to the first team. [md]

Härligt. Tycker absolut att han är värd en chans i A-truppen.
Barcelona C.A.K (Lyon)
2011-07-25 12:12
Herregud vilken playmaker Messin är
Atlético addeh
2011-07-25 12:08
Du lägger betoningen på den bokstaven som har apostrof, dvs a nummer två - Alcántara. Lyssna på lite videor annars med spanska kommentatorer så hör du nog.
Barcelona Karlsson
2011-07-25 12:07
Frodo

Crap! Det var att läsa om den obligatoriska delen av avtalet från vår sida som gjorde min dag
Jaja det är som du säger inte illa pinkat oavsett.
Atlético addeh
2011-07-25 12:06
Mojito

Naturligtvis skulle han må bra av lite semester, men samtidigt tror jag inte man hade klarat av att bara gå hemma heller. Han kommer nog börja träna ganska snart tror jag. Möjligen någon vecka till, sedan tror jag vi får se honom med resten av gänget.

Chile åkte ju ändå ur för en vecka sedan så lite ledighet från fotbollen har han ju haft, även om det varit en hektisk period för honom.
Barcelona C.A.K (Lyon)
2011-07-25 12:05
Hur uttalar man egentligen Alcantara? AlcanTARA, AlCANtara, AlcantarA?
Barcelona Frodo
2011-07-25 12:04
Karlsson

Jag tror att skribenten har missuppfattad dealen. Vi är inte tvungna att betala återköpsklausulen och Roma är inte tvunga att betala de extra 28 miljonerna år 2013. Det är två eventualiteter som inte måste inträffa utan det kan sluta med att Roma bara betalar 12 miljoner i slutändan. Bra deal hursomhelst från våran sida.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-07-25 12:03
addeh

Samtidigt är Alexis i behov av semester, han har ju inte haft någon lugn och ro efter Copa America, och Pep har ju sagt att han gärna ser att de spelarna tar minst 2, gärna 3, veckors semester.

Men jag tror som du, han kommer återvända tidigare, han måste ju vara taggad till tusen!
Atlético addeh
2011-07-25 12:00
Mojito

Vore märkligt ifall Sánchez inte valde att börja träna tidigare är 8 augusti. Att han hänger med på USA-turnén tar jag för givet. Man måste visa lite uppoffring när man kommer till en ny klubb.
Atlético addeh
2011-07-25 11:59
Thiago vs. Hajduk Split. Passningen han gör vid 2:36 är helt sinnessjuk.

Detta kommer bli hans år. Varför vänta så länge med att ge honom fyran? Make it officiall!
Barcelona Karlsson
2011-07-25 11:55
Vet inte om det varit uppe tidigare, men goda nyheter kan man höra igen!

Vi lånar alltså i princip ut Bojan under två säsonger, och köper tillbaka honom för €1 milj. slipper lönekostnaden under dessa år, samt att om Roma vill köpa loss honom på riktigt får de slanta rejält. Snacka om win win.
Ett bevis på riktigt bra förhandling av slipsnissarna i klubben.

2011-07-25 11:52
I kväll kommer Alexis att träffa Pep och resten av truppen.
Han kommer sedan att återgå till sin semester och ska infinna sig till träning senast 8 augusti igen. Han får dock komma tidigare om han så önskar.

Presskonferensen börjar 13.30.

Edit: Esport3.cat sänder presskonferensen från klockan 13.00
Barcelona Barca<3
2011-07-25 11:46
När börjar sanchez pk?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético addeh
2011-07-25 11:38
Bra nyheter angående Pedro & Piqué, förhoppningsvis kan de få några minuter i Audi Cup. Lite oroväckande trots allt att så många nyckelspelare dras med skadebekymmer. Det är bara hålla tummarna att alla lyckas bli spelklara till Clásico-matcherna men helst en bit innan så de får ett par matcher i kroppen.
2011-07-25 11:35
Frodo

Vissa artiklar skriver om att Xavi har en vadskada, andra att det handlar om hans hälproblem.
Jag är också en smula orolig att han trots 1 månads semester har besvär med sina ben och leder. Det kan mycket väl vara stelhet som han upplever och att han sakta jobbar upp rörligheten igen genom individuell träning.

Nu är det ju visserligen silly season, men nog borde media rapporterat kring hans skada betydligt mer om det varit något allvarligt?

Spelar han inte under Amerikaturnén så måste man ju undra hur det står till.
Spanien Hazze
2011-07-25 11:27
Jaha, då har man fixat två biljetter till El Clasico. Som en Arsenal supporter dessutom!! Det kan man inte tro om man läser allt skit på SF mellan supportrarna :D
Var aldrig planerat att gå på match, men så lottades matchen på datumet när vi är i Barcelona och tjejen som är Barca "supporter" ville ju gå. och jag tänkte varför inte, jag älskar fotboll. Kan ju inte klaga på att få se på Messi o CO live mot Madrid.

Skött om er och lyssna på Rambla, vettig supporter som försöker vara objektiv i sitt supporterskap. Vilket inte alltid är lättaste att göra :P
Barcelona Frodo
2011-07-25 11:23
Mojito - Culé (un estilo de vida)

Jag är orolig över Xavis situation. Är det hälen som krånglar igen eller är det något annat?
Barcelona Frodo
2011-07-25 11:20
Säsongen är lång och vi spelar med 3 anfallare i startelvan. Om man antar att vi kommer spela ca 60 matcher nästa säsong så betyder det att det finns ca 180 starter för anfallarna. Pedro, Villa och Sanchez kommer alla att få mycket speltid.
2011-07-25 11:19
Pedro & Piqué tränar återigen med resten av truppen och kan kanske spela i Audi Cup torts allt.

Puyol gör hela tiden framsteg och skrev via sin twitter igår att allt går bra med rehabiliteringen.

Xavi fortsätter däremot att träna på egen hand.
Barcelona tikitaka
2011-07-25 11:18
fan vilken otur jag ska ha!! nu får jag istället:

Your purchase may not be completed.
- TIMEOUT (PAGO) TRY AGAIN.
Barcelona tikitaka
2011-07-25 11:10
Gonzales_Barca

Tack!!!
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-07-25 10:56
Tikitaka Gå till servicaixa och fixa därifrån. I Princip samma sak.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona tikitaka
2011-07-25 10:45
tja försöker köpa biljetter via hemsidan men får felmeddelande hela tiden,, "THE OPERATION COULD NOT BE DONE DUE TO TECHNICAL OPERATION" SNÄLLA HJÄLP!
Annons: