/spanien/barcelona/forum/11355.aspx/spanien/barcelona/forum/11355.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DaniAlves
2011-07-29 00:10
Chilexis

Finns det någon stream för matchen?
elbraco - Bojan y Thiago
2011-07-29 00:10
Elmander presenterar sig i Galatasarays tröja med ett mycket vackert mål!
Barcelona Chilexis
2011-07-29 00:02
Barca de corazon TVN visar matchen Amigos d Messi mot amigos de Salas OBS nästan bara bra spelare, ca 3st som bara är retirerade.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bernie
2011-07-28 23:49
Måste var kul för Pep att höra att han är ett geni av ingen mindre än Bill Gates!
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-07-28 23:49
Truppen känns väl ändå rätt okej nu, tycker ni inte det? I backlinjen har man Fontàs, Adriano, Maxwell och Milito som ersättare. Det kanske inte känns så bra då de två sistnämnda inte håller någon vidare klass längre, men tänk på att man även har Busquets och Mascherano som kan gå ner som mittbackar, och även Abidal som kan flytta in. Adriano kan spela på båda kanterna, Fontàs kan spela vänsterback, Masch kan väl även spela högerback, Puyol kan spela högerback.

På mittfältet har vi Xavi, Iniesta, Thiago, Keita, Mascherano och Busquets vilket borde räcka. Om inte kan Maxwell, Fontàs och Adriano flytta upp, och Messi kan gå ner ett steg i banan.
I anfallet har vi fyra världsstjärnor och Afellay och Jeffren som är spännande yttrar. Adriano kan flytta upp, Iniesta likaså. Villa kan gå in i mitten, Jeffren och Afellay kan spela på båda kanterna.

Vad vill jag komma framtill? Jo, vår trupp är så extremt mångsidig så att även om vi kanske inte har den bredaste eller bästa bänken så får vi en grym trupp ändå. Och den kommer mycket väl kunna räcka en till säsong. Man kan inte säga att det gått dåligt de tre senaste åren, och då hade vi till och med mindre spelare än vi har nu.
Barcelona Messidinho_10
2011-07-28 23:36
Milito är en katastrof hoppas Barca gör sig av med honom efter den här komentaren!
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-07-28 23:33
Om det där om Milito stämmer så kan han ju bara ruttna på läktaren. Vad har han exakt gjort bra sen han kom? 07-08 var hela laget kasst, 08-09 var han skadad, 09-10 var han skadad halva men spelade sen helt okej när han fick chansen, i år har han varit en katastrof. Lägg till en rätt hög lön som hanhaft i fyra säsonger nu.

Undra om han ens skulle platsa i ett la liga-lag, så dålig som han är just nu. Inget lag vill väl ha honom eller så om han bryter kontraktet blir han bara klubblös. Äh, vi får se vad som händer.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-28 23:26
If Barcelona don't sign Arsenal midfielder Cesc Fabregas this summer, they could use the money to sign a defender and a forward. [md]

Gör det bara Pep!
Barcelona Messidinho_10
2011-07-28 23:26
Ähh låte den nollan gå gratis!
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-07-28 22:48
Vilken jävla dryg kille Milito är om vi ska släppa honom gratis nu. Ända sen han kom har han ju mer eller mindre varit en kostnad för Barcelona, betalat alla hans operationer, betalat lön trots att han inte spelat, sen när han kommer tillbaka och dessutom spelar skit får han ett förnyat kontrakt. Och nu vill han gå gratis?

Dra åt helvete Milito
Barcelona Winning breeds hatred
2011-07-28 22:48
Brukar inte gilla sådana listor som den jag skrivit nedan innan säsongen ens börjat/pågått ett tag men... ja, jag är väl en hycklare då: 1. Barca/Madrid 3. Valencia 4. Atletico 5. Malaga 6. Sevilla Tight mellan 4-6.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2011-07-28 22:34
Varför begär Militos advokat att han ska släppas gratis? Killen har varit skadad hela tiden och när han har spelat så har han varit jäkligt dålig, nu vill han gå gratis. Rutten stil.

Det får fan räcka med free transfer, även om det bara är några miljoner som kommer in till klubben så är det i alla fall något.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-07-28 22:31
Sjukt...Malaga lär ju onekligen ta minst en EL-plats i år.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-28 22:26
The lawyer of centre back Gabriel Milito (30) has travelled to Barcelona to discuss the player's situation and ask for a free transfer [ole]

JA och NEJ. Ingen gratisverksamhet. Men sälj Milito och köp in en ny back
Barcelona FC Barcelona #10
2011-07-28 22:26
Cazorla klar för Malaga :o
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-07-28 22:24
The lawyer of centre back Gabriel Milito (30) has travelled to Barcelona to discuss the player's situation and ask for a free transfer [ole]

Lol. You wish douche.
2011-07-28 22:19
Han har inte ens spelat än :P
Barcelona Gio Style
2011-07-28 22:15
Hetfield:

Känns det inte skönt att ha fel på Alexis fronten än så länge? =)
Barcelona Blaugrana91
2011-07-28 22:11
Xavi kommer träna med resten av laget imorgon, han kommer alltså med all säkerhet kunna spela mot United på lördag. :)

Barcelona El Soap
2011-07-28 21:39
Sådär, då har man bokat resan ner till Barcelona - Villarreal! Första gången man ser Barca live, kommer nog vara en otrolig resa!
Barcelona II Barça II
2011-07-28 21:30
OT

Vet inte om ni har sett det här. Men vilket otroligt snyggt mål Neymar gör! Helt sjukt
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-28 20:40
Helt sjuka överpriser vissa lag betalar. Det är sannerligen inte lätt för Rosell att pruta ned priserna när klubbar som PSG betalar 40milj för Pastore. Särskilt inte när vi själva har betalat hutlösa summor förr... jag bryr mig inte om Cesc-affären faller, är mer orolig för att även andra spelare kommer att bli svåra att få hit för skäliga priser. Vad skulle PSG släppa Sakho för t.ex tro?
Barcelona barca de Corazon
2011-07-28 20:19
en fråga vet någon om man kan se messi mot salas ?
Barcelona Kun21
2011-07-28 19:38
Kun officiellt klar för City (nej, det var inte officiellt igår). Måste väl ändå vara sommarens största värvning?

Spännande och se vad som händer nu. Giuseppe Rossi verkar stanna nu när Villarreal har sålt Cazorla. Fabregas, Neymar och Pastore kommer det att snackas om mest framöver.

Skulle tippa på att alla tre stannar i sina respektive klubbar. Varför ska Pastore byta ned sig från ett redan svagt Serie A? Ser nu dock rapporter om att han är nära PSG, tråkigt om han nu skulle gå till Frankrike.
Raul Bravo- True Legend!
2011-07-28 19:37
Tror Pastore kommer få det riktigt svårt i franska ligan, tempot där är ju avsevärt högre än vad det är i den medelmåttiga italienska ligan
2011-07-28 19:23
H.Alavi

Han ser ut att vara väldigt nära PSG. Leonardo har bett om honom och deras rika oljeschejker fixar det.

OM det stämmer att Pastore går för 40 miljoner så är det ett hån mot allt i dagens fotboll. Jag kan förstå att Arsenalsupportrarna känner sig frustrerande om vi köper Cesc för samma summa. Även om jag inte bryr mig om de, så kan jag förstå deras frustration, det är en helt bisarr summa för Pastore.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-07-28 19:15
Hetfield

Snart klar? Snarare bullshit. Ingen chans att han hamnar i PSG. Han kan lika gärna stanna kvar i Palermo då.
2011-07-28 19:07
Dagens bomb, det ser ut som att Pastore är snart klar för PSG för runt 40 miljoner euro.

GALET.
Barcelona Barca Afellay
2011-07-28 19:00
Han är sjuk jag tror att han passar barca
Barcelona Barca Afellay
2011-07-28 18:56
Grattis Pedro.
Annons: