/spanien/barcelona/forum/11345.aspx/spanien/barcelona/forum/11345.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2011-08-24 21:51
Shit, Wenger lider verkligen på bänken. Där har vi en man som ser allt han har byggt upp under väldigt många år bara försvinna. Jag ska verkligen inte säga att jag tycker synd om honom, det hela är mer tragiskt.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-24 21:50
1-0 Benfica, då har dom i princip säkrat avancemang! kul!
Ryo Miyaichi !
2011-08-24 21:49
Andreas V.V -

Samma här. Ramsey borde gått ut. Frimpong skulle stannat på.
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-24 21:48
Tycker som addeh, att det inte vore hela världen om Adriano blev förstaval som VB efter Abidal. Förutsatt att han håller samma nivå som nu och inte skadar sig så ofta... dock måste jag säga att jag helst föredrar en fysiskt starkare och mer defensivt inriktad vänsterback, även på sikt. En nu Abidal helt enkelt :P

Men trots det hoppas jag Adriano blir kvar, på ett eller annat sätt. Länge. Jag har börjar gilla brassen skarpt och hoppas han får fortsatt mycket speltid även på sikt. Han lär ju kunna få det med tanke på hans klass och mångsidighet - även om en ny VB köps in i framtiden.

Nu börjar andra halvlek i Italien!
Barcelona Andreas V.V -
Hahaha, vad röker Wenger?

Nu vet man ju inte allt men varför tar han ut Frimpong?

Jag sitter här som ett frågetecken just nu :P
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
Tror inte alla här inne hatar Arsenal. Men på något sätt vill man se de misslyckas med allt. Efter alla dessa dryga Arsenalfans som kommer in hit och beter sig som svin och snackar skit om vår klubb.
elbraco - Bojan y Thiago
Agbonlahor är löjligt snabb ja, finns en Nikereklam med honom där man testar honom om någon vill kolla.

Walcott är snabb. Detta målet mot Pool är ju en klassiker, även om han inte springer jättesnabbt just här så visar det ändå en hel del.
Cigge
2011-08-24 21:47
Rambla~

Inte i dagsläget, men det gick rykten om det för några år sedan. Nu lär de dock ha en god ekonomi eftersom de sålt spelare för bra mycket pengar.

addeh

Adriano är född -84 tror jag, med andra ord 27 år idag. Ett par säonger lär han hålla som nummer ett, det tror jag. Skador kan dock oroa en del som du säger. Jag tycker inte att det finns särskilt många vassa ytterbackar nu för tiden. Bakom de allra bästa är det relativt tunt. En äldre och rutinerad vänsterback som reserv, av hyffsad klass, kan bli svårt nog att hitta.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-24 21:46
AndreD - WWW = World Wide Winning

Nee, är faktiskt i London ibland och kollar då endast Arsenal så hatar inte klubben alls. Jag är neutral åskådare i matchen men jag gillar när det kommer in andra lag i CL också.
Barcelona FC Barcelona #10
Tack för svaren ;)
Barcelona Alvés - Por Que?
Tror faktiskt världens snabbaste spelare utan boll av dom kändaste är nog Gareth Bale eller Armero, men kolla länktips det där är också en jävel på springa, han heter Joffre Guerron(Ecuador).
2011-08-24 21:44
Andreas V.V -

I know you do :)

DM1982

Inte alla, men de flesta. Själv har jag mina speciella anledningar för att avsky det laget.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-24 21:44
Gonzalez_Barca

Agbonlahor på Fifa 11, ojojojojoj...
Var ju bara o ge han bollen och springa förbi backarna :D
Barcelona DM1982
2011-08-24 21:43

Nu ska vi inte överdriva, alla här hatar inte Arsenal. Personligen kan jag tycka att det är lite kul att Wenger och Arsenal får sig en näsbränna om de missa CL, inte så mycket mer än så. Vad man än tycker om Wenger så har han faktiskt lyckats med en hel del förr. Han borde ha bytt lag för länge sedan, det har gått ner för Arsenal ganska länge nu.
Barcelona Alvés - Por Que?
Messi är ju knappast snabbast i världen, men det är hans kvickhet och bollkontroll som gör så att de ser ut som att han bara flyger förbi motståndarna, Ronaldo och Walcott däremot är ju snabba utan boll i djupleds löpningar, men med så är dom inte så snabb.
Barcelona NoGo™
Magicman

Kopiera in den i adressfältet i SopCast.
Barcelona Gonzalez_Barca
FC Barcelona #10

Agbonlahor vet jag iaf är riktigt jävla snabb. Tror det är svårt att få fram sådan information då t.ex. Nike som ibland släpper såna listor, endast har med Nike spelare.

Men det skulle vara ruskigt roligt att se en 100-meterstävling mellan Agbonlahor, Cristiano, Bale, Walcott, Lennon.
Barcelona Andreas V.V -

Jag hatar inte Arsenal :P
Skulle vara rätt tråkigt med CL utan Arsenal, skulle kännas lite konstigt men ändå roligt på ett sätt och en rejäl väckarklocka för Wenger!
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-24 21:41
FC Barcelona #10

Var inte Kaka världens snabbast med boll? Ansågs väl som det i alla fall..
Walcott utan boll?
Ryo Miyaichi !
FC Barcelona #10

Walcott är nog snabbast utan, om nu inte Bolt skulle börja spela =P

Kanske finns någon annan också, men hade varit kul att testa alla världens snabbaste spelare hehe..

Bale & Ronaldo är kvicka med boll på långa sträckor, messi är snabb på korta..

Men som sagt, hade varit kul att testa =)
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
Håller inte med dig angående hur vi brukar spela. Det där är i en omväxlingsfas där man kör om allting från början som vi kör:

Piqué-Busi-Puyol
annars brukar det vara
Pique-Puyol-Abidal
Busi
-----------Xavi
-----------------Iniesta
Alves-Pedro-Messi-Villa

men som sagt fungerar det med Adriano dock har han inte fått avancera så mycket framåt i de stora matcher så som El Clasico, och det säger mkt. Att det står en offensiv spelare på pappret behöver inte betyda att han har en offensiv roll, Adrianos defensiva kunskaper är mycket bättre än Armeros och om man nu först ska lära in Armero defensivt spel är det lika bra att köra med Abidal/Adriano tills Grimaldo är tilläckligt mogen.
Barcelona Magicman
elbraco - Bojan y Thiago

det går inte öppna...
Atlético addeh
Cigge

Får Adriano bara bukt på sina små skadebesvär han dras med varje säsong så absolut, då skulle jag kunna tänka mig att ha honom som första alternativ en eller ett par säsonger. Gärna en äldre & rutinerad som backup.
Barcelona Rambla~
2011-08-24 21:39
Udinese ekonomiska problem? Eh, inget kan vara mer felaktigt. Klubben sköts exemplariskt av familjen Pozzo. För honom är fotbollspelare nästan handelsvara. Stabil ekonomi och en av Europas bäst skötta klubbar även om de självklart inte omsätter sådana summor som Man Utd, Real Madrid, Milan, Barcelona osv. Udinese lär knappast få några problem när Fifas Fair Play rules börjar gälla.
Barcelona FC Barcelona #10
Vem är världens snabbaste fotbollsspelare?
Med och utan boll, finns det någon sådan statistik? :P
Ryo Miaichi

Alla här hatar Arsenal.
Barcelona Barcadinho.
2011-08-24 21:38
Armero är jäkla snabb, men hela Udineses backlinje är darrig.
För lätt att komma in i straffområdet.
Cigge
2011-08-24 21:38
addeh

Håller inte Adriano som vänsterback efter Abidal, om nu Grimaldo är så pass bra? Har hört en del lovord om grabben, men aldrig sett honom spela. Om det är en offensiv spelare ni vill åt tycker jag att Adriano är ett helt okej val, trots allt.
Atlético addeh
2011-08-24 21:37
På tal om något helt annat har Ruben Rochina gjort två mål för sitt Blackburn i ligacupmatchen mot Sheffield Wednesday som pågår just nu.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-24 21:37
Magicman

Engelska kommentatorer, bra kvalité, inget lagg.

sop://broker.sopcast.com:3912/116230
Annons: