/spanien/barcelona/forum/1134.aspx/spanien/barcelona/forum/1134.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2016-02-20 15:58
Jag var en av de som pekade kanske mest på Aurier värvningen, men med tanke på skandalen senast hade jag varit väldigt mycket emot den värvningen. Han känns som smått efterbliven som gör något sånt. Suarez går inte att jämföras enligt mig, visst han hade bitattacker och rasist skandaler men det vore ödestiget att köpa in en spelare som skapar en så dålig stämning i omklädningsrummet som Aurier nu gjort med sina lagkamrater i PSG. Suarez har aldrig haft problem med sina lagkamrater, även om han haft skandaler omkring sig.

Med det sagt vill jag inte se Aurier hos oss. Match nu, hoppas på mycket mål och en seger såklart!
Barcelona the cameroonians
2016-02-20 15:54
Planen ser helt okej ut trots allt.

Hoppas det inte är en synvilla och att vi kan få se bra fotboll i eftermiddag.

Visca!
Barcelona Reymar
2016-02-20 15:39
@Junta Dimision:

Att hänga ut sina lagkamrater är som en fis i rymden jämfört med vad Suárez gjort. Rasist skandal, bit attackerna, peka långfingret till publiken. Aurier är fortfarande ung och kan lära sig av sina misstag och användandet av sociala medier. Skulle vara en fin ersättare till Alves.
Barcelona Júnior.
2016-02-20 15:21
Bättre att Neymar är ödmjuk och framstår på ett bra sätt i utåt än att göra narr av sig själv, likt den självgode portugisen när Neymar endast fick ett "maybe" och knappt hamnade med på Ronaldos lista på de mest talangfulla unga spelarna i dagsläget.
Barcelona wallmannen
2016-02-20 15:15
Just nu känns Vidal bättre än Alves så den förre får gärna starta mot Arsenal. Vidal bidrar med den löpstyrka som Alves hade.
Barcelona Erik Satie
2016-02-20 15:08
Bra elva. Särskilt när Roberto syns där. Hoppas Mathieu inte latar sig utan kör 100%. Hans högstanivå är faktiskt riktigt hög!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Liunil Masse
2016-02-20 15:07
[QUOTE=Flavia]Hade varit bättre att låta Alves vila och istället matcha Vidal i denna match tycker jag. [/QUOTE] Kanske är ett tecken på att Vidal startar mot Arsenal?
Flavia
2016-02-20 15:06
Hade varit bättre att låta Alves vila och istället matcha Vidal i denna match tycker jag.
Flavia
2016-02-20 15:03
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Mascherano Mathieu Alba - Arda SergiRoberto Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive
Barcelona DM1982
2016-02-20 15:03
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Mascherano Mathieu Alba - Arda SergiRoberto Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive
Barcelona Barca4life98
2016-02-20 14:57
Neymar är nog ganska smart ändå. Han nämner att han skulle vilja se Ronaldo komma till Barca för att spela med honom, inte tvärtom :)
Barcelona Liunil Masse
2016-02-20 14:51
[QUOTE=Flavia]Neymar i en intervju med en brasiliansk tidning A Bola: "I’m a fan of Cristiano, he’s an absolute star. He’s amazing." "It would be great to see Cristiano playing for Barcelona" [/QUOTE] Ibland är Ney lite för ödmjuk för min smak.
Flavia
2016-02-20 14:47
Neymar i en intervju med en brasiliansk tidning A Bola: "I’m a fan of Cristiano, he’s an absolute star. He’s amazing." "It would be great to see Cristiano playing for Barcelona"
Barcelona Junta Dimision
2016-02-20 14:25
@Josep "Pep" Guardiola Sala:
Han kan vara kvar i PSG:s reservlag for all i care, hänger man ut sina lagkamrater på det sättet som han gjorde så ska man straffas hårt.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-02-20 14:18
Bara jag som tycker att vi borde utnyttja Serge Aurier såpan och klippa han till sommare? fine det han gjorde var idiotiskt men man lär sig av sina misstag. Hoppas verkligen LE tittat på han. Killen är klass!
Barcelona BARCA-més que un club
2016-02-20 14:01
Gäller för oss att rotera också idag vi måste ha våran anfallstrio i form till Arsenal mötet.

Arsenal lär vara taggade på tisdag med hela laget vilandes,
Barcelona Diar Shekha
2016-02-20 13:25
Arsenal vilar i princip hela laget idag.
Barcelona [Carles Puyol 5]
2016-02-20 13:16
Hoppas verkligen Barca inte köper Nolito för vi behöver förnya vårt lag dvs bort ned gamla gubbar. Vi behöver satsa på 2 mittback helst en av dem ska vara grym. Sen en grym mittfältare som Pogba är en favorit hos mig.
Barcelona Liunil Masse
2016-02-20 13:03
Man blir ju orolig. Om Nolito kommer i sommar, vad är då Luchos planer för Denis Suarez?
Barcelona Yellow cake
2016-02-20 11:47
@Deulofeu:

Jag är inne på samma spår, vill gärna se honom kvar. Har man fått skolningen i Barca har man en fin grundteknik känns det som. Sen är han duktig i huvudspelare, rätt farlig offensivt. Jag vill ju fortfarande tro att han kan bli en fin mittback om han fick lite förtroende och speltid. Kanske sälja honom med återköpsklausul i nån säsong?
Barcelona Deulofeu
2016-02-20 11:31
Sista chansen för Bartra idag? Pique vilas nu måste han leverera annars är det bara att han packar sina saker på en gång.

Jag är förmodligen en av få som vill se honom kvar i laget har har mycket bra egenskaper bolltrygg teknisk och stark i luften.

Men han är fortfarande valpig och svag trots att han är 25 bast.Som fjärde back vill jag ha honom kvar han ska spela de matcherna Pique inte gör det.

Vill gärna se spelare från de egna leden i truppen men viss kvalite måste finnas.
Han kvalar in med nöd och näppe men det är dags att steppa upp nu eller lämna.

Hoppas han får chansen idag.
Barcelona Himne del Barcelona
2016-02-20 10:51
@Deulofeu:

Ja, det låter ju som ett väldigt troligt, rimligt och smart drag. Eller inte...
Barcelona the cameroonians
2016-02-20 10:45
@Deulofeu:

(Ville inte citera ditt längre inlägg...)

Det handlar om en kortsiktig sportslig planering.

Lucho vill uppenbarligen satsa på rutinerade och säkra kort och ledningen ger dem till honom på löpande band utan att (som det verkar) fundera över om det är långsiktigt hållbart såväl sportsligt som ekonomiskt;

Bravo, Mathieu, Arda och nu Nolito. Det löper som en röd tråd.

Låt oss se hur länge denna strategin räcker. Skulle gissa på 2-3 år till. Sen blir det värre när vi dessutom kommer vara nertyngda skuldmässigt pga Espai Barca. Då får vi hoppas att la Masia värdesätts igen.
Barcelona neymar JR
2016-02-20 10:41
Gabriel Det kommer bli över 3,5 mål, vi kommer både släppa in och göra mål.
Barcelona Barca Barca
2016-02-20 10:37
Gabriel

Pm:ar dig
Barcelona Gabriel
2016-02-20 10:35
Awymard Fast vem har sagt att Barcelona vill göra sig av med Neymar? Så vitt jag vet jobbas det för fullt med en förlängning av hans kontrakt. Bara för att Lucho gillar Nolito väldigt mycket så betyder naturligtvis inte det att man vill göra sig sv med Ney.
Awymard
2016-02-20 10:32
Det är en grej jag inte riktigt förstår: varför vill Barcelona sälja Neymar och sen ta in Nolito? Blir inte laget sämre om Neymar lämnar? Jag tycker att Neymar är en bättre fotbollsspelare än Nolito, eller håller ni inte med? Varför ändra ett vinnande koncept?
Barcelona Gabriel
2016-02-20 10:23
Barca Barca Okej, men det kan alltså ta upp till 24 timmar innan ja får pengarna tillbaka? Det gör ju att jag isf inte kan lägga om ett nytt odds, med de andra matcher som spelas idag som jag hade på kupongen.
Barcelona Erik Satie
2016-02-20 10:21
Matchen verkar spelas kl 16? Var det inte 18.15 den skulle spelas?
Barcelona Barca Barca
2016-02-20 10:17
Gabriel Dom flesta betbolagen annullerar spelet om matchen inte spelas och du får pengarna tillbaka om matchen inte spelas inom loppet av 24 timmar vilket inte lär hända för barca har CL spel i veckan:)
Annons: