/spanien/barcelona/forum/11338.aspx/spanien/barcelona/forum/11338.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Denyo
2011-07-29 12:29
Rogge

Mycket riktigt detta måste få ett slut, om ca 1-2 veckor får vi svaret
Då Arsenal måste registrera in sitt CL lag till kvalet senast den 16 aug.

men mycket talar för att något kommer hända, han är inte med på lagfotot samt att han inte åkte med under turnén då han är "skadad".
Rogge
2011-07-29 12:22
Smogen

Jag vill absolut inte rätta dig eller vara jobbig. Men så här säger Hill-Wood:

“The ball is in their court. They have made one bid of around £26m and another rather tentative one.

Tentative beyder inte lockande, hur mycket AB:s reporter än vill det, det betyder trevande eller försiktigt. Alltså inte alls särskilt lockande. Hill-Wood har dock rätt, detta måste få ett slut snart.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-07-29 12:09
När ligan är igång finns det dock inte lika mycket "dötid" då är det matcher, skador, avstängningar och mål etc att snacka om. Nu finns det mindre att snacka om och således tror jag det leder till mer gnäll, skribenter emellan. Hoppas jag iallafall.
Barcelona DM1982
2011-07-29 11:54
Messidinho_10 jobbade ihop en spärr så den var helt korrekt. Fan, ligan har inte ens börjat men det spårar ur hela tiden. Tänk på hur det blir när ligan och CL drar igång.

Öppet forum men hårt modererat är melodin.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-07-29 11:50
Inte för att egentligen vilja fortsätta diskussionen rörande Messidinho_10 men han har varit en pain in the ass kring forumen sedan han kom hit, han skickar ju även pinsamma PM till folk som inte tycker som honom och håller generellt en låg nivå. Nu varför han blev spärrad vet jag inte, men han hade ju kunnat ha blivit spärrad sedan långt tillbaka.

Nåja, nog om det. Känns rätt fult att sitta och diskutera andra skribenters spärr etc.

Så jävla glad att Thiago tar för sig. Han har blivit en personlig favorit ändå sedan jag såg honom och jag började använda honom i mitt Barca på FM11. Han briljerade totalt där. Lyckades även få Fontas att bli landslagsmittback haha.

Är Thiago typ vår bästa huvudspelare eller vad är det för fel på grabben? :P
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-29 11:27
finns även, för en gångs skull, en intressant artikel från goal där man skriver hur barcas angelägenhet att ta hit borde ha minskat sedan thiagos genombrott och den situationen klubben är i. Man har inte obegränsat med pengar och det finns andra positioner om ockå borde prioriteras, egentligen mer än mittfältet. Samtidigt är det givet att cesc skulle tillföra bra saker till barca, men är det värt det? Den frågan ställer man sig i artikeln och väger ihop för o nackdelar. Själv e jag helt på det klara om vad jag tycker i den frågan.

Skulle gärna länka men e inne på mobilen.. Men den finns på goal.com
Barcelona Essienesque
2011-07-29 11:14
Redaktionen

Instämmer även med Nolita. Spärren på Messidinho var (sorry) pinsam. Ni får väl ha överseende när någon kommer in och gör ett sådant inlägg, som det Messidinho svarade på. Om någon, borde den personen fått en spärr när det var ett obvious trollande från hans sida.

Barcelona Smogen
2011-07-29 11:10
Ser också att Xavi är tillbaka i full träning vilket känns skönt!
Atlético addeh
2011-07-29 11:05
Gabriel

Vettigt skrivet, nivån här inne bör höjas och samtliga bör respektera varandras åsikter och istället för att klanka ned på varandra ifrågasätta och ställa den enkla frågan varför, och vidare diskutera ämnet.
Barcelona Smogen
2011-07-29 10:59
Aftonblaskan skriver för en gångs skull något intresant och ganska trovärdigt i sin silly blogg ang. Fabregas affären. Citat från Arsenals ordförande Peter Hill-Wood, citerat genom Daily star.

Han sätter bland annat en deadline på Fabregas affären (5e Augusti), han säger också bland annat:
- Det ena var på 26 miljoner pund, och det andra var rätt så lockande.

Barcelona Criff -Llourinho
2011-07-29 10:34
Tänker dra nytta av min rätt till yttrandefrihet och säga att spärren av Messidinho_10 var BERÄTTIGAD & MOTIVERAD.
Alldeles för länge har man behövt bläddra förbi hans ogenomtänkta inlägg.
Barcelona Gio Style
2011-07-29 09:55
Hetfield:

Jag sa: Än så länge

=)
Barcelona GerardPiqué3
2011-07-29 06:59
Gabriel Indeed, sjukt dålig discussfeeling hos många
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona El Nino Maravilla
2011-07-29 04:20
Är det någon som vet om A.Sanchez är med i truppen till Barcelonas US Tour? Det hade ju varit spännande att se honom spela redan nu och bra om han kom in i laget lite gran inför El Clasicon.

Är på semester så har ingen vidare koll, tacksam för svar!
Barcelona Gabriel
2011-07-29 03:30
Förstår mig inte på vissa här inne. Vi alla håller på samma lag men ändå tjafsas det så mycket. Folk är otroligt respektlösa och nedlåtande mot varandra bara för att man tycker annorlunda och har andra åsikter än vad man själv har. Det är något av det viktigaste man lär sig i livet, att respektera andras åsikter oavsett vad man själv tycker om dem utan att vara arrogant eller nedlåtande. Hur svårt kan det vara egentligen?

"Jag tycker så här", "jaha, varför gör du det? Jag tycker så här för att..." "Jo det är pga det här och det här. Jaha okej, då förstår jag, men jag håller fortfarande inte med men trevlig diskussion".

Kom igen nu. Och ni som redan har beef med varandra, lös det eller i värsta fall undvik att svara, eller prata till/om varandra på forumet. Klarar ni inte av det så ta det via PM. Jag kommer in här för att läsa om Barça och även för att bidra med något själv när det känns befogat, men allt för ofta får man läsa personers intriger med varandra vilket inte är så kul.

Nu har inte det här något med Barça o göra, men hoppas att folk kan bättra sig. Det blir både roligare och trevligare för alla här inne.
Barcelona Trippeln
2011-07-29 03:09
Redaktionen:

Jag förstår nog varför killen blev spärrad, visst kan han vara lite för mycket ibland med det är några personers konstanta provaktionen som satte eld på grabben. Jag tycker att ni ska sköta saken och varna de som inte respekterar andra eller försöker göra sig rolig/större på andras bekostnad.. Vänta ni kanske är en del av redaktionen vad vet jag?

Hetfield - Sanchez is the next star

Du är ett skämt.... ja jag syndade, Oh nej!

Barcelona >The Reporter<
2011-07-29 02:18
STREAM

Messi utökar till 5-0, paus nu
Barcelona Chilexis
2011-07-29 02:01
sry sry, läste reglerna nu.

aja, io med att messi spelar så kanske man kan nämna lite om matchen, messi spelar, milito spelar, edgar davids, SALAS, burrito ortega, abondanzieri, diego lugano, arturo vidal, CAFU.. mfl. ni kan ju gissa vilka är vilkas vänner..

salas friends vs messis friends
Redaktionen
2011-07-29 01:54
Nolito

Spärren av Messidinho_10 har legat i luften under ett par dagar nu. Den låga nivån som han håller passar helt enkelt inte in här. Antingen tar han och skärper sig eller så kvarstår spärren. Så enkelt är det. Jag/vi är inga kung(ar) och vill inte leka några heller genom att sätta spärr på de som inte sköter sig. Vi gör det som är bäst för forumet.
Real Madrid Nolito
2011-07-29 01:50
Tänker dra nytta av min rätt till yttrandefrihet och säga att spärren av Messidinho_10 var oberättigad, omotiverad och grundlös.
Barcelona Chilexis
2011-07-29 01:45
Gjorde jag något fel?
Redaktionen
2011-07-29 01:40
Nepp, det fungerar helt enkelt inte. Från och med nu kommer vi att dra i trådarna och spärra samtliga som inte kan sköta sig, inga varningar delas ut utan vi spärrar direkt. Vi skiter fullständigt i vem det är som går över gränsen, trampar man över gränsen är det kört. Höj nivån!
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-07-29 01:35
Affo

Svårt att ta dig seriöst.
Du svara på din egen fråga bara så du vet.
Ska du komma in och skoja till det kan du väl göra det ordentligt.

Affo
Online sen2011-07-29 01:30:57
Född 1984 från
Profilen läst: 20 gånger
Skrivit: 1 meddelanden
Skapad:
Poäng denna säsong:

Undra vem detta egentligen är, har vi en shapeshifter månne?
Barcelona Messidinho_10
2011-07-29 01:34
Spärrad./Red
Real Madrid Affo
2011-07-29 01:32
Ni Barcelona fan vill fråga er en fråga. Hörde av en vän att Messi hamnade i trafik olycka som hans fru dog och han ligger i sjukhus. Om detta ryktet stämmer har kolla på spanska tidningar men hittar inte. Detta har hänt igår. Är de sant´?????
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
Messidinho_10

Gå klart skolan innan du yttrar dig unge pojk.

Hetfield

Det är roligt med dessa nyblivna barcelona fans är det inte?
Barcelona Chilexis
Hoppas det funkar, ser från min iphone. http://www.justin.tv/s/17/vananotv008
Barcelona Chilexis
2011-07-29 01:30
Sry min mob dog. Men kollade upp och matchen verkar börja nu. Ska se om det finns stream.
Thiago en mi corazón!
2011-07-29 01:28
Sluta bråka och höj nivån här inne , vissa beter sig värre än dagisungar!
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-07-29 01:21
Ride

Akta dig så att han inte kallar dig för medgångsfan.
Annons: