/spanien/barcelona/forum/11328.aspx/spanien/barcelona/forum/11328.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rivaldo - The Greatest
2011-12-03 19:44
Någon bra engelsk stream?? :)
Barcelona Hetfield
2011-12-03 19:43
Gio Style

Du tycker att han skriver nonsens, andra (t.ex: jag) tycker att han skriver vettiga saker. Jag har lärt mig efter alla åren i det här forumet att bara ignorera personer jag inte tål här inne.

Det funkar bäst så i längden. Stör du dig på comprende så skippa hans inlägg varje gång han skriver något, det är något jag gör med t.ex: "andreas-".
Barcelona Gio Style
2011-12-03 19:41
Hetfield

Skillnaden är att fjortisarna som inte ens kan stava skriver ganska meningslösa inlägg i sig. Det kan man ta, det förväntar man sig med tanke på stavningen.
När en person kommer med så pass starka åsikter och backar upp dem med nonsens (för det är det hans åsikter backas upp av) så är det ännu mer irriterande. När man dessutom inte kan argumentera då man anser sig själv vara fotbollsorakel är ännu mer störande. Alla har ju fel som säger emot honom, han kan inte ta till sig någonting och det bli inte diskussion. Det blir lite mer: "Vafan snackar ni om, ni kan ju ingenting! Vi kommer att bli ägda, vi vinner bara 2-3 mot Milan! Real Madrid vann mot Lyon och Villarreal, det här är kört."

Jag vet inte vad ni har för syn på fotboll men hans krav på barca verkar ligga på 150 medans kraven på Real Madrid ligger på typ 10. Presterar Real Madrid en OKEJ fotboll så är de ju världsbäst, presterar vi en Okej match så är det kris. Jag tycker inte att Real Madrid har varit så värst bra. De har inte haft speciella svåra matcher och har inte heller presterat någon toppfotboll. Dagens match är väl inte jätteimponerande, men Comprende kanske står och dregglar över deras underbara spel.
Barcelona Kodro11
2011-12-03 19:40
Alves e du blind? Han örfillar jo Ronaldo ska man låta dessa pajaser sparka ner hur de vill bara för att killen leker med de.
BARCA-més que un club
2011-12-03 19:39
inte nog med att real leder så får skit laget sporting rött oxå haha vilket skämt.

snälla kan inte sporting ge bort vinsten istället för dom lirar ju inte forboll som det ser ut , jävla bajslag..
Barcelona Alvés - Por Que?
Real Madrid kommer nog ha Albiol som högerback gentemot oss, Hoppas Alexis kör på vänsterkanten och får snurra upp honom lite.
Barcelona Kodro11
Även om det ser ut som domaren Iturralde hjälper Real så måste man erkänna att han gör kanon match, tänk om alla domare var lika starka och ej påverkades av hemma fans.
Andreas-
2011-12-03 19:38
Gio Style:

Vi tog dubbeln förra året ja, vi ska ta den igen. Allt annat är katastrofalt dåligt. Dock kan inte ens du säga att det ser ut som att vi tar ligan. Inte ens en seger i el Clasico gör att något pekar på att vi tar ligan. Börjar vi dock vinna våra bortamatcher överlägset, som på hemmaplan. Då kan vi börja snacka. Men hur länge ska vi vänta? Kommer Peps Barcelona börja vinna varje bortamatch i utklassningssifrror igen? Som sagt, dubbeln är ett krav. CL o Ligan, annars är det för på tok för dåligt.

Edit: Att vi tog dubbeln förra säsongen får inte mig att må bättre när jag ser ett omotiverat Barcelona torska mot Getafe. Det här är FC Barcelona som är bättre än någonsin. Kraven ska med all rätta vara därefter.
2011-12-03 19:37
Hehe och där fick Sporting rött kort, ett andra gult för Eguren och bland det ruttnaste kortet som jag har sett, hur kan man få gult för det där.
Barcelona Roja y Azul - FCB
2011-12-03 19:37
Eguren rött.
Barcelona Bernie
2011-12-03 19:35
Tycker man ska vara positiv angående ligan. Vinner vi borta, och jag understryker väl borta mot Madrid, så vore det jättebra. Då är vi fortsatt efter Madrid, men det är vi som jagar, och de kommer spela med ett större press på sig. Vi och de kan lika väl tappa poäng när som helst, men vinner vi de flesta matcherna och de såväl, så har vi en fördel av att spela ännu en el clasico HEMMA mot de.
Barcelona Hetfield
2011-12-03 19:34
Ni fattar väl att Pep vill att Busquets ska få gult kort så att Keita kan få spela som pivote i el clasico och få kaptensbindeln? Dööh.
Barcelona Gio Style
2011-12-03 19:33
Andreas-

Okej, vilken tålamod dagens Barcelonafans.
Vi vann DUBBELN förra året. Driver du med mig?
Vi har FORTFARANDe chans på TRIPPELN. Vinner vi bara en titel så är det bra nog. Finns inga lag som är oslagbara för evigt. Vi ska inte påstå att något lag har imponerat i CL direkt, där känns det som att vi fortfarande har en bra chans. Vinner vi CL så blir i alla fall jag jätte glad.

Det vore brist på respekt och ett hån mot fotbollen om man sparkar en tränare som har vunnit allt efter en säsong som endast har BÖRJAT knakigt.
Fan lägg ner nu, jävla bra fans vi har. Sparka vår tränare...
Thiago istället för Busquets hade inte skadat alls. Busi behöver inte spela idag finns en match i CL i veckan som han får komma igång på.
elbraco - Bojan y Thiago
Messi can today equal Dutchman Phillip Cocu (1998-2004) as non-Spanish player with most official Barcelona games (292) #fcblive [via md]
Barcelona 1.70-ligan
Tycker Pep bara är dum som tar dessa risker. Busquets kommer dra på sig kort
Barcelona den närkingska älgen
2011-12-03 19:32
Skulle det inte kunna vara en idé att eventuellt låta en El Clasicoelva att spela ihop sig? Jag hade nog tyckt att det vore en bra idé. Inte bra det här. Vad gör Busquets på planen?
Barcelona Hetfield
2011-12-03 19:30
Gio Style

90 % av de som skriver här kan inte ens stava ordentligt och de flesta är idioter som aldrig bidrar med något vettigt men gillar att logga in för att trycka ner andra personer.

Desto snabbare du accepterar det, desto tidigare får du realistiska förväntningar. Comprende skriver bra och han argumenterar för sin sak, det är något de flesta här inne inte klarar av (syftar inte på dig, syftar på vissa här).
ponta p
idag ska det bara ske en urladdning. Allt under tvåsiffrigt är oacceptabelt!!!! Tror Messi gör 5, Alexis 4 och Abidal sista :PPPPPpp. Kanske baljar Xavi också.

11-0. Snacka om att skrämma Real Moudrid isåfall :P. =P.

=P.
Barcelona L.A.M Nr 10
Är Pep dum i huvudet? Det är liksom självklart att Busquets kommer få gult kort den här matchen, naturligtvis går han klumpigt in i en duell och blir avstängd. Keita i El Clasico då, förbered er på det.

Elvan är ju rätt tveksam också. Trebackslinje med Alves borta. Cuenca startar med både Pedro och Villa på bänken. Kul för ynglingen men ville gärna att bästa laget skulle spela.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-12-03 19:28
Gio Style

Alltså jag syftar mer på språket, hellre det än en skrikande fjortis som i exemplet jag gav. Sen att alla inte håller med om innehållet är annan sak.
Barcelona Riiio!!
Fan känns som att Pep verkligen vill att Keita ska spela så mycket som möjligt nu innan han drar på afrikanska mästerskapen.. men samtidigt kan det vara bra o köra med Keita mot Reals fysiska mittfält... Pep Pep fixa detta bara!
Barcelona 1.70-ligan
Fontas på läktaren igen alltså. För helvete..
Barcelona Éluc
2011-12-03 19:26
Viktigt att vi får igång Alexis ordentligt innan El Clásico.
Barcelona Éluc
Jag vill se Messi och Alexis måla ikväll, samtidigt som vi sätter hög press och håller nollan. All I'm asking. Just det, passningsspelet får gärna fungera bättre ikväll än det gjort på sistone.
Barcelona Gio Style
Gonzalez_Barca

Jag kanske är lite hård, men jag tycker inte att comprendes inlägg håller en tillräckligt hög nivå... men jag kanske har för höga tankar om forumet.
Barcelona Kodro11
2011-12-03 19:25
Nu måste vi vinna i Madrid men det gör vi oxå. Känns som vi vinner stort ikväll 4 eller 5-0 gillar att man spelar med alla havi,iniesta,fabregas,messi,alexis och sen cuenca istället för villa och pedro kan ej bli bättre visca Barca
Andreas-
Jag har sagt det förut och säger det igen, ge mig ett tränarbyte. Det Pep gjort är makalöst. Han ska adlas för det, och Camp Nou ska byta namn till Pep Guardiola i princip. Men det behövs nog en ny röst.

Mellanår får inte hända med dagens Barcelona. En katastrof helt enkelt.
Barcelona Gio Style
Alltså fan jag vill verkligen inte se den jävla 3-backslinjen. Måste han fortsätta envisas istället för att dra på vår standard 4-3-3 så vi får se vart vårt lag står någon gång.

Hetfield
Sanchez är bäzzzt!!111 :PPppP

2011-12-03 19:24
Han har gjort 6 straffmål alltså. Det är inte trökigt de
Annons: