/spanien/barcelona/forum/11316.aspx/spanien/barcelona/forum/11316.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MC21
2011-08-12 00:27
Man_U

Toure, De Jong och Milner var inte bra i matchen men Cleverley kunde inte rubba Silva, så att han "blåste" honom (vet inte vad du menar med det) stämmer inte. Dessutom var det knappast City spelarnas fel att Cleverley "dominerade", det var snarare Mancinis taktik som ställde till.

Men seriöst, alla United fans vet att Wilshere är bättre. Slutdiskuterat. Wilshere>Cleverley.
Man_U
2011-08-12 00:25
MC21

Jag har imponerats av de lilla jag sett Cleverley då han liknar Scholes enormt och med scholes som hjälp tränare i klubben så kan han komma långt.
Barcelona GerardPiqué3
2011-08-12 00:25
Tråkigt att Etoó ger upp de stora ligorna såhär tidigt, har var ju grym senaste säsongen i CL. Stor legend för mig iaf, vilken klass han höll i barca. Glömmer aldrig en bortamatch då publiken gjorde "apljud" mot honom, och Ronnie å Riijkard fick övertyga honom att fortsätta spela då han va påväg av planen. Han löd, spelade vidare matchen och gjorde avgjorde sedan med sitt mål. Sånt man aldrig glömmer :)
Man_U
2011-08-12 00:24
Har tråkigt b.la och att det alltid är kul att följa Barca fast jag inte är ett Barca fan så imponeras jag av hur ni spelar och har nog inte missat en enda barca match förra året förutom dem som krockade med united matcher.
Barcelona MC21
2011-08-12 00:24
Man_U

Lugn nu, Cleverley är knappast nära Wilshere för tillfället. Wilshere dominerar som 19 åring i Arsenal och är en nyckelspelare. Cleverley är två-tre år äldre och...äh, jag behöver inte förklara mig. Alla vet att Wilshere är en större talang och kommer, om han håller sig skadefri, vara en av världens bästa mittfältare. Vad som händer med Cleverley vet jag inte men han är inte på samma nivå som Wilshere, Götze och Eriksen, om man ska jämföra mittfältare.
Barcelona Barca4eva
2011-08-12 00:22
Man_U

Och du är här för att? ;)
Man_U
2011-08-12 00:22
Nej men du såg säkert inte Community shield här om dan ? att en 21 åring går in mot starka mittfältare som toure,de jong och vinner och blåser smarta spelar som Silva . det är klass inte att rensa bollen mot ett pressande barcelona ala Wilshere
Man_U
2011-08-12 00:18
Mourinho is a bitch //

Skojar du eller? Messi e mycket bättre en Ola toivonen haha och du kallar dig barca fan?
Atlético addeh
2011-08-12 00:17
Sami

Det vore synd att inte längre få se Eto'o i de stora sammanhangen, men å andra sidan förstår jag att han inte längre har samma motivation att vinna stora titlar på klubblagsnivå. Han har redan vunnit allt, flera gånger dessutom.

Att Inter däremot kommer få ofantliga summor för Eto'o om han säljs oroar och besvärar mig.
Mourinho is a bitch
2011-08-12 00:11
Hetfield Muniain på 7e plats? Tycker Deluefo har överlägset större potential

Annars så är listan helt okej, dock ska Neymar och Balotelli byta plats, kanske bör Erik Lamela klämmas in där någonstans också tillsammans med Bayerns Takashi Usami
Mourinho is a bitch
2011-08-12 00:10
Hahahahah Tom Cleverly! Det var då de roligast jag hört på länge, killen håller ju knappt Ipswich-klass, kommer säkert utvecklas till en hyfsad PL-spelare i lag som Sunderland, Stoke och Birmingham. Längre än så kommer han aldrig komma för han är en medelmåtta.

Lika mycket som Wilshere är bättre än Tom Cleverly är Messi bättre än Ola Toivonen, så mycket skiljer det faktiskt.

Thiago en mi corazón!
2011-08-12 00:09
Sami

Antagligen för pengarna.
,Sami
2011-08-12 00:07
Helvete! Etoo på väg till Ryssland. Det trodde jag aldrig. Etoo är ju inte slut som spelare. Varför går han till Ryssland?
,Sami
2011-08-12 00:01
Barca väntar på Arsenal.

Barcelona keep on waiting for an answer of Arsenal to the final bid for Arsenal midfielder Cesc Fabregas (24). [rac1]
Atlético addeh
2011-08-12 00:00
barcetia

Det är ju just det han saknar Balotelli, en hjärna. I alla fall en väl fungerande sådan. Jag har hört från många håll att italienaren inte alls är så korkad som man lätt kan tro, men att han inte har alla pirater i skeppet är ändå ganska påtagligt.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-11 23:56
barca111

Jaaha ja det var falskt. ;)
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-11 23:55
addeh

Gillade Inter fram tills den dagen de slog oss på det sättet de gjorde, kollade ofta på deras matcher då jag alltid gillat spelare som Zanetti etc. och kan säga en sak om Balotelli, när han vill, så flippar han på planen. Han går förbi vem han vill, när han vill, hur han vill. Inte en förmåga om många spelare har och det är därför han är min givna etta.

Lägg Xavis hjärna i Balotellis kropp och vi hade inte snackat om Ronaldo och Messi utan det hade varit Messi, sen Balotelli och Ronaldo.

Hetfield

Okej, ingen aning om vem det är. Tänkte att endast en Liverpool/galning hade tagit Lucas Leiva i den där 10an.
Barcelona Cataloniaboy
2011-08-11 23:53
Vafan, det är ju fortfarande försäsong, så visst får man diskutera FIFA. :-) Finns inte så mycket annat att diskutera, förutom Cesc då...
Det är klart som fan att FIFA är bättre. Det finns en anledning till att FIFA säljs bättre än PES. Någon som kör FIFA på PS3 kan slänga iväg ett PM så kan vi köra en match. :P Förövrigt så kommer det vara kul och se vad Thiago kommer få för total skicklighetssumma på 12:an. Han har bara 74 på 11:an...
Barcelona barca111
2011-08-11 23:52
hahaha, jag märkte det också nu, Jag kopiera det från arsenals forum
Atlético addeh
2011-08-11 23:52
Hetfield

Det var nog Thiagos lite mer sexiga spelstil som gjorde att han fick förstaplatsen framför Götze.

Att Balotelli har potential, absolut, men än så länge har han aldrig imponerat så pass mycket på mig att jag rankar honom som en högre talang än Thiago, Götze & Hazard för att nämna några.

bacrcetia

Jag antar att Hetfield menade Lucas i São Paulo. Han är riktigt duktig. Dock enbart presterat i den inhemska ligan.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-11 23:51
barca111

Lika falsk som Pamela Andersons bröst..
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-11 23:49
barcetia

Lucas i Brasilien, inte i Liverpool.
Barcelona barca111
2011-08-11 23:49
ManuelAlmunia Manuel Almunia
Cesc is a big loss for the team, but Nasri staying is a big strength. Arsenal deserve to win many trophy next season
2011-08-11 23:44
Hetfield

Varför, valde, du, Lucas, Leiva? A.ka Lucas värdelös? Hur någon kan tycka att han har någon potential är beyond me..
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-11 23:42
När jag får Fifa 12 så får alla som har Fifa 12 (xbox 360) skapa en turnering och se vem som är vinnaren i forumet. Det vore kul :P

addeh

Haha, det var ingen större överraskning att du skulle välja Thiago. Även du måste väl erkänna (som de andra gjorde) att Balotelli är den största talangen utifrån potential.
2011-08-11 23:41
1. Balotelli
2. Götze
3/4. Wilshere/Thiago
5. Hazard
6. Bojan
7. Giovinco
8. Fabio
9. Rafael
10. Ganso

Glömde peta in Neymar, men han är väl någonstans mellan 2 och 4. :-)
Thiago en mi corazón!
2011-08-11 23:40
Hur mycket har Barca budat på Fabregas nu ? Alltså det senaste dom har lagt.

Btw; Någon med Xbox360 och FIFA 11 som vill ta en match någon gång ? :)
Atlético addeh
2011-08-11 23:40
Hetfield

Kul med listor. Hör och häpna, men oavsett hur mycket jag fascineras och imponeras av Götze hade jag placerat Thiago överst då han har mer råtalang. Hade nog lagt Eriksen topp tre och även petat in Edin Hazard högt upp. Canales räknas enligt mig som en av världens största talanger fortfarande, trots hans misslyckande i Madrid (han fick visserligen aldrig chansen) samt att han blev ratad i U21-EM.
Barcelona love the haters
2011-08-11 23:31
Skönt att Alves rakat huvudet igen, kunde inte stå ut med den där Neymar-inspirerade frissan.
Barcelona barca111
2011-08-11 23:29
Barcelona keep on waiting for an answer of Arsenal to the final bid for Arsenal midfielder Cesc Fabregas (24). [rac1]
Annons: