/spanien/barcelona/forum/11315.aspx/spanien/barcelona/forum/11315.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Rogge
2011-07-31 18:41
Blaugrana, om du läser mina inlägg så ser du att det var det jag skrev. Irritation över firandet, inte resultatet.
Rogge
2011-07-31 18:39
Nej, du har rätt. Fysteamet spelar roll, när det gäller Cesc och van Persie tror jag dock att det har marginell betydelse. Ber om ursäkt om jag klumpade ihop dig med en massa andra.
Barcelona Gabriel
2011-07-31 18:38
Blaugrana91

Points up!
Barcelona Blaugrana91
2011-07-31 18:37
Rogge

Det var knappast någon här som var knäckta över det faktum att vi förlorade en oviktig träningsmatch mot United, att folk blev irriterade var för att Unitedfans snackade massa skit och firade som dem vunnit CL, många tyckte det var lite larvigt.
Barcelona Gabriel
2011-07-31 18:35
Rogge

Fair enough, bortsett från att jag tilltalar dig och inte hela Arsenals supporterskap. Om du går tillbaka till gårdagens inlägg så var jag knappast en av de som beklagade mig över vänskapsförlusten. Jag kan knappast få stå till svar för vad andra gör, eller?

Okej då, jag tror däremot inte att era spelare hade gått sönder lika ofta med ett bättre fysteam. Skador går inte att undvika, det kommer alltid till och från oavsett om laget heter Barcelona eller Arsenal men det går definitivt förminska möjligheten till skador med ett fysteam som vet vad dom sysslar med. Men vi är utav olika åsikter, helt okej.
Barcelona DM1982
2011-07-31 18:35
Hetfield - Sanchez is the next star

Nej, Fabregas har inte tio år kvar som startspelare i ett lag som Barcelona. Xavi är 31 år nu och har relativt stora problem med kroppen och det ser ut att bli värre och värre med det. Om 10 år är Fabregas 34 år och med den skadehistoriken som han har haft ser jag det som en omöjlighet att han spelar vid den åldern. Nu är Barcelonas fysteam bättre än Arsenals vad de verkar men han håller inte i tio år. Tänk även på att han väldigt snart blir startspelare för landslaget = mer slit och stress för honom.
Rogge
2011-07-31 18:34
Det är väl väldigt många som hånat united-fans för att de firade att de "råkade" vinna. Eller har jag fel?
Barcelona Blaugrana91
2011-07-31 18:33
Rogge

När har någon härinne varit "helt knäckt" menar du?
Rogge
2011-07-31 18:32
Så var det nog, skrev mycket då Cesc var på tapeten. Dock tröttnat betydligt...
Barcelona Gabriel
2011-07-31 18:32
Herregud, vilken jävla framspelning av Silva. Han är så jävla bra!
Rogge
2011-07-31 18:31
Gabriel

Lite kul när det kommer från fans till ett lag som är helt knäckta över att motståndarna firar en seger. Men du har rätt i att vi har en del skador, tror dock att det beror mer på spelarna än fysteamet. Och stukningar pga att man landar snett händer ju i alla lag, finns inget att göra åt.
Barcelona Gabriel
2011-07-31 18:28
Rogge

Ok, kanske bara jag som har opassande timing då, för nästan varenda gång som jag går in här för att läsa så ser jag ditt nick. Inte för att du inte får hänga här, självklart får du det. Men är det inte lite jobbigt att försvara precis allt som har med Arsenal att göra? Det går ju knappast att förneka att kritiken till erat fysteam är befogat.
Rogge
2011-07-31 18:26
Skriver ju inte direkt ofta här längre men men...
Barcelona Gabriel
2011-07-31 18:24
Rogge

Tror knappast det är något elbraco vräcker ut sig enbart pga denna händelse. Du kan ju knappast förneka att era spelare går skadade rätt så ofta? Det är inte så bra gjort av erat fysteam. Sen, du känner verkligen ett behov av att försvara precis allt som har med Arsenal att göra, även om det skrivs här inne va? Får man fråga varför?

Bry dig inte så mycket.
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-07-31 18:23
Rogge

Ja, men kanske inte lika svårt att bygga upp musklerna så att han inte blir så allvarligt skadad när han trampar snett.
Barcelona Gabriel
2011-07-31 18:22
Hetfield

Du glömmer att klubben aldrig hade betalat så mycket för Villa om det inte vore för att man var utav ett sånt stort behov utav honom. Läget är inte det samma med Cesc.
Rogge
2011-07-31 18:19
Det kanske är jag som är korkad, men är det inte ganska svårt för ett fysteam att hindra att Wilshere trampar snett?
Barcelona Frodo
2011-07-31 18:16
Hetfield

Cesc är 24. Hur kan han ha minst 10 år kvar i Barca med tanke på alla hans skador? Menar du att han ska starta i Barca som 34-åring?
Barcelona Blaugrana91
2011-07-31 18:05
elbraco - Bojan y Thiago

Det är därför Cesc är skadad så mycket, på grund utav Arsenals inkompetenta fysteam.

Jag är ganska säker på att om Cesc kommer hit så kommer han inte vara skadad lika ofta, Barca har nog världens bästa fysteam.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-07-31 17:59
Wilshere blev för övrigt skadad efter 10 mins i Arsenals match mot NY Red Bulls.
Arsenal kommer ha halva truppen skadad innan säsongen drar igång.. den som tar över efter Wenger bör sparka ut hela deras fysteam.

Barcelona Smogen
2011-07-31 17:59
Säljer vi jeffren tror jag inte det är något snack om att Fabregas värvas. Tror också att vi några gånger under säsongen kommer få se iniesta i anfallet, han är ju trots allt en rätt ok backup för de positionerna
Barcelona ALEXIS SANCHEZ...THE NEXT ONE
2011-07-31 17:58
Ingen Andrada eller Arauju
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-07-31 17:54
1.70-ligan

Ligan har bara börjat i september, tror att vi klarar oss med Villa, Sanchez, Messi och Pedro tills dess. I värsta fall kan Iniesta flytta upp eller Afellay (om han hinner återhämta sig). Jag tror att Soriano föredrar att bli en inhoppare i Barcelona än att spela i Salzburg eller dylikt. Han är inte heller så attraktiv pga. hans rätt så höga ålder.

elbraco

Man betalade 40 miljoner för Villa som lär dra om 2-3 år. Man kan nog betala så mycket för en katalan som har minst 10 år kvar.

Det folk glömmer bort är att om Cesc var öppen för alla lag så vågar jag nog påstå att hans prislapp hade varit runt 50-65 miljoner euro pga. han är den typen av spelare de flesta lagen behöver och som är sällsynta. Lägg till längden på kontraktet, hans status, hans ålder och potential.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-07-31 17:44
Cesc ska köpas om vi behöver en ordinarie mittfältare.
Köps Cesc i sommar blir jag besviken. visst, man kan vara kåt på att se honom i den blåröda tröjan men tänker man efter är en fyrtiomiljonersbänkvärmare ganska onödig. Detta gäller generellt sett, inte bara för Cesc.
Barcelona 1.70-ligan
2011-07-31 17:40
Hetfield

Tror du fortfarande man kan flytta upp Soriano då? Eftersom han är skadad tills september
Barcelona Silva21
2011-07-31 17:29
City mot Inter för er som vill se. City ställer upp med sin starkaste elva, Inter har Sneijder och Eto´o men luftar också några reserver.

City dominerar redan, Silva har det roligt med Chivu...det har alltså gått en minut.

Edit: Eto´o har det roligt med Lescott...
Barcelona Bojan#9
2011-07-31 17:27
Blaugrana91

Det är precis vad de har gjort med.
Barcelona Blaugrana91
2011-07-31 17:19
”Ingen Messi, inga problem”

Pinsamt om United skrivit så på sin hemsida,...Inga problem? nej var det därför dem blev utspelade stundtalas av Barcas ungdomsspelare.
Barcelona Blaugrana91
2011-07-31 17:12
Hetfield - Sanchez is the next star

Håller helt med!

el Maestro!

Tror också precis som du att nästa år kommer det handla om försvarare, jag ser gärna att man köper in Botia och jag är ganska säker på att klubben kommer att göra det.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-07-31 17:09
Flytta upp Soriano och köp Cesc. Laget är komplett.
Annons: