/spanien/barcelona/forum/11313.aspx/spanien/barcelona/forum/11313.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
daacun
2011-09-10 22:31
Och vad får cr på att filma ju han får belöning. Och såg ni hur käringen klagade i från bänken
Postat via SvenskaFans-appen
daacun
2011-09-10 22:20
Ja han är bäst på det Men jag menade på att filma. Världens bästa fick gul kort när han blev tacklad.
Barcelona 1.70-ligan
2011-09-10 22:20
LAM

exakt. Jäkligt onödigt, surt och dumt på alla sätt att tappa poäng nu direkt då i en match vi hade helt i våra egna händer.
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-09-10 22:15
L.A.M Nr 10

Vi hade ju samma sak förra säsongen när vi förlorade mot Hercules hemma och vi hade alla svåra matcher på början utav säsongen, men det löser sig. Kommer som sagt bli en wake up call som våra spelare behöver i början av varje säsong känns det som.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-09-10 22:15
daacun

Haha, ja. Världsklass på Ronaldo. Messi? Knappt korpennivå.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-09-10 22:14
På att suga lr?
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-09-10 22:14
Det jobbiga är att de tappade poängen kommer i en jobbig period. Nästa vecka är det Osasuna på CN, men efter det är det både Valencia på bortaplan och Atlético. Går vi vidare från dessa matcher är jag mer än nöjd. Blir det något till poängtapp är det dock inte bra, då Real har chans att dra ifrån med minst 4 poäng.

Kort sagt: Otroligt viktiga veckor framför oss nu.
daacun
2011-09-10 22:12
Idag har C.Ronaldo bevisad att han är bättre Messi på en sak och vet ni vad det är??
2011-09-10 22:10
Tackar!
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-09-10 22:10
Alvés - Por Que?
2011-09-10 22:09
Någon som har fin stream till Valencia - Atletico
Barcelona 1.70-ligan
2011-09-10 22:08
såg ju inte Villas bjudning innan, var och åt då. Nu såg jag den. Gjorde inte kvällen bättre om man säger så.. oerhört sura poäng att tappa som kan stå oss dyrt i slutändan. Vi hade marginalerna mot oss, real dom med sig. Men oavsett om vi så skulle åka ur primeran är jag stolt när jag drar på mig min barcatröja.. :)
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-09-10 22:07
Jag tror spelarna kommer vara extremt taggade mot Milan, som förhoppningsvis får sota för detta. Men snälla, kan alla bara sluta tippa på 4,5-0 segrar. Vi ser hur det slutar när man underskattar.

Jag vill att spelarna går in och tar tag i matchen helt på tisdag. Man ska ha koncentration, vara taggade och spela sitt spel, och attackera hela matchen. Då kan det gå bra.
Barcelona DM1982
2011-09-10 22:06
L.A.M Nr 10

Det är sådana här små ljusglimtar man måste leta efter för att peppa upp sig lite. Glöm heller inte att Real spelade på hemmaplan plus att domaren ger den sedvanliga straffen till dem.

Visst gör man plattmatcher, vi gjorde en idag. Men fram till deras första mål så var vårt spel helt ok, efter målet så tappar vi allt och lite till.

Jag fick Rijkaard-vibbar när vi spelade som sämst och då menar jag under hans sista period. Den stora skillnaden är att då ställde vi upp med det bästa laget och kunde spela som vi gjorde idag på slutet. Idag spelade vi så med en reservbetonad elva, plus spelare på, för dem, ovanliga positioner.

Kommer Real vinna alla matcher? Nej, för de möter ju oss. Kommer vi vinna alla matcher? Tydligen inte. Då är det lika bra att göra plattmatchen nu så att spelarna fattar att gamla meriter inte räknas. Villa måste skärpa till sig, annars är det bänken.

Det är bara att bita ihop och köra vidare.
Barcelona Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!
2011-09-10 22:02
Gonzalez_Barca

Haha, epic fail..
Såg det nu.
Då var det inte lika bra längre.

Nåväl, bara ta nya tag inför Milanmatchen.
På ett sätt är jag glad att vi förlorade poäng idag, kanske spelarna vaknar till.
Lär vara heltaggade mot Milan!

Barcelona Gonzalez_Barca
2011-09-10 22:00
Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!

Dock gjorde Getafe mål i 74:e, inte Real. Men grymt iaf :P
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-09-10 21:58
Real gör alltså en riktigt dålig match. Vi ställer upp med reserver och har kontroll på matchen fram till min 60, sen slappnar vi av. Real har dock knappt något spel på hela matchen och det är spännande hela vägen. Tycker inte de ser så farliga ut, i alla fall inte värre än förra året.
2011-09-10 21:58
Gio Style

Satte ju rätt på Ronaldo.

Jag är nog chockad att jag satte exakt tid på alla 3 RM mål förutom de första då som jag endast felade 4 minuter på.
Sen 1 målskytt rätt av 3.

Hade jag suttit målskyttarna också hade jag fan börjat funderar om jag var övernaturlig.:P

Khazal

Får göra´t i el Clasico.
Barcelona Khazal
2011-09-10 21:57
Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!

Fantastiskt gjort. Nästa gång kan du väl tippa åt andra hållet. :)
Barcelona Gio Style
2011-09-10 21:56
Fast du hade ju fel målskyttar Andres ;)
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-09-10 21:55
Tycker man ska ge cred till Getafe som står upp och kämpar och spelar faktiskt bra fotboll. I andra halvlek spelar man stundtals ut Real med sitt passningsspel, sen får Real i vanlig ordning en feldömd straff. Men Getafe kommer tillbaka och gör det spännande, och som sagt ska de ha cred.
Barcelona El Nino Maravilla
2011-09-10 21:50
Andreas V.V & DM1982

Så länge inga bevis kommer så som i Serie A, väljer jag själv åtminstone att tro att sådant inte är inblandad i La Liga. Visst är det så att Di Maria fått rätt många konstiga straffar, men enligt mig beror det på att det är Di Maria som är så pass bra på att filma så han lyckas att lura domarna.

Jag dömer själv och jag kan säga er att det är inte så enkelt som det ser ut på tv, och då dömer jag endast Div.4 i Sverige!
2011-09-10 21:49
"2-1 gör C.Ronaldo, minut 56.
3-1 Özil (om han spelar, har inte sett elvan) minut 74.
4-1 gör Ronaldo i 88 minuten."

Haha, satte 2 av 3 EXAKT på minuten.
2-1 målet felade jag 4 minuter på.
Barcelona MVP - 2011
2011-09-10 21:48
Real Madrid får förvånansvärt många straffar varje år i La Liga
2011-09-10 21:47
Gonzalez_Barca

Hahaha, nästan ; )
Barcelona Hetfield
2011-09-10 21:47
Messi fick gult kort för att han förstärkte. Om detta skulle gälla Real Madrid så skulle inte ens Di Maria (eller C.Ronaldo för delen) ens spela fotboll.

De får ju straff så fort någon andas i närheten av Real Madrid spelarna.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-09-10 21:46
Skulle inte bli förvånad om Pepe får psykbryt, och Getafe får straff.. som de missar sedan gör Higuain mål i anfallet efter..

Oj det har redan hänt....
Barcelona DM1982
2011-09-10 21:45
El Nino Maravilla

Jag är övertygad om att det mutas inom spansk fotboll, har självklart inga bevis för det. Calciopoli kom väl inte som överraskning för dig? Mängden billiga straffar Real får år efter år är väldigt konstiga, den idag är inget undantag.
Barcelona Gio Style
2011-09-10 21:45
Sjukt mycket beslut som går reals väg just nu...
2011-09-10 21:41
El Nino Maravilla

Jag blir inte förvånad om det är mutor inblandat i varenda fotbollsliga.
Skulle knappast förvåna mig.

Var ju till och med en lägg-match i Svenska Div 1 för någon vecka sen.
Annons: