/spanien/barcelona/forum/11300.aspx/spanien/barcelona/forum/11300.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ALEXIS SANCHEZ...THE NEXT ONE
2011-08-01 02:01
Everything Thiago Alcantara does at the moment turns into gold - Barcelona's Pep Guardiola
Barcelona Denyo
2011-08-01 01:54
Sami

tack för informationen men litar inte på svenska blaskor.

blaugrana

är du säker att han är på väg till oss? och ingen annan?

ALEXIS SANCHEZ

Du tänker inte längre en morgon dagen, Cesc är en naturlig arvtagare till xavi..
2011-08-01 01:48
JAG SÄGER SÅ HAR SKIT I FABREGAS OCH KÖR MED...............KOLLA PÅ LÄNKEN
Barcelona Blaugrana91
2011-08-01 01:48
En till grej gällande Cesc, Daily Mail skriver att Cesc inte ens såg klart Arsenals match i Emirates Cup mot Boca Juniors i söndgas, utan han lämnade arenan i halvtidsvilan och åkte sen i väg.
Ingen aning om det stämmer, det är ju trots allt skavallerblaskan Daily Mail som rapporterat det. Men om det stämmer så är det ytterliggare ett tecken på att han är på väg till oss.
,Sami
2011-08-01 01:36
Barça har "tre till fyra dagar" på sig att köpa Cesc Fabregas - annars stannar katalanen i London.
- Han framtid avgörs de kommande dagarna, säger Wenger efter Arsenals träningsmöte med New York Redbulls.

Fabregas har hittills inte medverkat under Arsenals försäsong, eftersom han är inställd på en flytt till Barcelona.
De senaste rapporterna från Spanien hävdar att Fabregas till och med sänker sin lön med 45 miljoner kronor – för att säkra flytten till sin moderklubb.
,Sami
2011-08-01 01:35
Denyo
Här kan du läsa.
2011-08-01 01:34
Aven om Afellay var eller icke var panik värvning så är det alltid vi som vann på det med det priset han kostade
tror att en affelay med lång kontarkt med PSV skulle kosta mellan 15-20 millioner euro
Barcelona Denyo
2011-08-01 01:28
Någon som har lite vettig CESC GATE UPDATE?

Länka gärna! :)
Atlético addeh
2011-08-01 01:21
Afellay y Thiago

Även om jag fortfarande hävdar att Afellay är ett panikköp så måste jag erkänna att jag också ställde mig upp och skrek hans namn efter framspelningen till Messis mål i CL-semifinalen på Bernabéu. Jag hoppas han motbevisar mig.
Barcelona Siempre Barça
2011-08-01 01:13
ska messi komma till usa den 3e eller den 8e
,Sami
2011-08-01 01:04
Adriano ends his holidays early and will tomorrow join the team in Miami.
Barcelona Afellay y Thiago
2011-08-01 01:01
Allt prat om Fabregas känns som det leder ingen stans. Spekulationer med Cesc i truppen, vad tjänar det till? Vi har inte honom just nu, och för att vara ärlig har jag svårt att se vad han tillför till laget mer än bredd, väldigt bra sådan är dock viktigt att tilläga. Men petar man Xavi eller Iniesta? Vi måste ha en defensiv mittfältare i form av t ex. Busquets/Keita alternativt Thiago. Tycker det känns som att drygt 400 miljoner kronor är förbaskat mycket pengar att ha på bänken, 400 miljoner ska gå rakt in i startelvan, i min mening.

Och sen vill jag hylla två personer, GIVETVIS Thiago Alcantara. Jag har alltid sagt till mina polare i klassen och liknande: Thiago lägg det namnet på minnet! Jag blir nästan inte förvånad längre över hur bra han är match efter match... Vilken lirare!

Jag vill också hylla, och jag vill gääärna höra era åsikter. Men är inte Ibrahim Afellay en enormt underskattad spelare? Jag tycker det är en spelare som alltid gör bra insatser så fort han befinner sig inne på planen, alltid stabil. Det är svårt att säga: ''Han är skitkass'' eller ''Han är bäst i laget'' med tanke på den högst begränsade speltid han ges, jag tycker det är orättvist att ge en grabb som jag personligen tycker besitter så mycket talang som Afellay gör. Matcha honom från start då och då, ge han minst en halvtimme per match och så vidare, jag vet det är svårt i och med den suveräne Alexis Sanchez intåg i laget, men Afellay gör mig aldrig besviken. Inhoppet emot Real i CL semin. Det första jag skrek när Messi gjorde mål va: AFELLAY! jag vet inte varför, jag har en otrolig för kärlek för honom, jag tycker det är en helt fantastisk lirare! Get well soon Ibrahim Afellay!
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-01 00:55
Hetfield
"Målvakt: Valdes, Pinto (suck)"
Va? Vadå suck?
Barcelona Barca4eva
2011-08-01 00:39
Unicef Var det inte 3:e Augusti för de flesta, 8:e för Sanchez?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Ladinho
2011-08-01 00:28
Guardiola är ju vän med Romario, ska han inte ringa till honom och be om att börja spela igen? För Messis och Romarios samarbete är riktigt bra :D:D
Barcelona Unicef
2011-08-01 00:07
Den 8e är det Vell sagt med alla CA spelare, alltså efter Chivas matchen?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barclasico
2011-07-31 23:57
en fråga bara, när kommer sanchez p börja träna ?
Barcelona Barclasico
2011-07-31 23:57
en fråga bara, när kommer sanchez p börja träna ?
Spanien Osito
2011-07-31 23:48
VizzlA^^ "Gracies Equip": Dos Santos är från Mexico men hans ena förälder(har för mig att det är farsan) är, så vitt jag vet, brasse. Ni har dessutom en till Mexikan i laget men har är typ 13(!) år.

Barca Barca: Tackar tackar! Jonathan väntas va/bli den spelfördelaren på innermittfältet som jag tycker att saknas i dagens "El Tri". Vad som än händer med honom så hoppas jag innerligt att han får kontinuerligt med speltid, vilket iof ser ut att bli svårt i erat A-lag.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-07-31 23:48
Om den andra streamen inte funkar så finns den här också.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-07-31 23:43
elbraco

Var det Riquelme som slog passningen till Osvaldos mål? Såg ut som det.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-07-31 23:38
Hetfield

Övriga namn jag tror jag har uppfattat är Joaquin Beltran, Ortega, Martin Palermo, Ortigoza och självaste Davids!
Och osvaldo.
Barcelona Abbe.
2011-07-31 23:37
VizzlA^^ "Gracies Equip"

Fast Dos Santos har brasilianskt medborgarskap.

På tal om brassar:

"Adriano ends his holidays early and will tomorrow join the team in Miami."
Barcelona VizzlA^^ "Gracies Equip"
2011-07-31 23:36
borde sova..
Barcelona Barca Barca
2011-07-31 23:35
Osito

Är jävligt säker på att vi behåller J. Dos santos, eftersom grabben gör ett bra jobb vart han än får spela och har bra relation med dom flesta i laget speciellt Thiago alcantara. Sen får man inte glömma att han aldrig gnäller över speltid och accepterar att spendera mer än halva säsongen i b laget.
Barcelona II Barça II
2011-07-31 23:34
Smogen

Du har nog rätt, men man kan ju alltid hoppas :-).
Barcelona Smogen
2011-07-31 23:32
II Barça II

Mourinho har sagt flera gånger att han vill behålla Kaka, vi ska nog inte hänga upp oss för mycket på vad en Barca tidning som mundodeportivo skriver....tyvärr. ;)
Spanien Osito
2011-07-31 23:30
Vad tror ni om Dos Santos framtid? Kommer ni trots allt att hålla kvar halvbrassen?
Barcelona II Barça II
2011-07-31 23:26
Mourinho verkar vilja bli av med Kaka. Konstigt hur han kunde bli så dålig i Real Madrid. Han var hur bra som helst i Milan. Hoppas han går tillbaka till Milan då jag gillar han :-).

Costa Rica spelar bra just nu.

ALEXIS SANCHEZ...THE NEXT ONE:
Dos Santos
2011-07-31 23:26
vem har imponerat på er i försäsongen utom thiago?

personligen fick jag en favorit Isaac Cuenca
Annons: