/spanien/barcelona/forum/113.aspx/spanien/barcelona/forum/113.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona messiooooxavii
2017-08-08 19:14
Sluta vara naiva grabbar, 120 -150 millar för Dembele, inte ent Barto är så dum. Finnis ingen möjlighet att vi ger så mycket för honom
Barcelona Barcaholic
2017-08-08 19:09
Köper vi Dembele & Coutinho för dessa priser det ryktas om så är det VI som är den stora anledningen till att priserna är som dem är. Presenterar vi en utav dessa spelarna ikväll för dessa priser efter Uefa cupen så har det helt plötsligt vänt helt från hur det var under Laportas tid. Vi firad nyförvärv, Madrid firar titlar. Vi värvar storstjärnor för överpriser, Madrid värvar talanger för småsummor.... Gör ont att läsa detta, får hoppas vi kan förhandla ner priserna samtidigt som United vinner.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Soko
2017-08-08 19:04
Hristo

Du hävdade att Lanzini inte nämns någonstans. Du fick svar. Nu går vi vidare.
Barcelona zigazaga
2017-08-08 19:03
Den här ledningen har alltid varit ett skämt och kommer fortsätta vara det så länge de sitter. Sen Laporta steg av tronen, så har Sandro Rosell skämt ut sig och hamnat i finkan, och vår käre Barto ligger illa till han med. Hela världen ser oss som ett skämt numera. Vi kan inte göra affärer för att vii köper numera spelare för fantasisummor och säljer de för kaffepengar eller lånar ut spelare till andra lag. La Masia? Nada, finns inget att hämta där längre för att vår ledning har förstört hela konceptet. Inga spelare vill längre till oss heller. Talangerna går istället till Real Madrid för att denna ledning har gjort oss oattraktiva på marknaden.
Barcelona Hristo var kungen
2017-08-08 19:01
@Soko:

Halva mitt inägg försvann när jag postade av någon anledning. En rubrik, var är källan? Resten hänvisar de till espn vilka i sin tur hänvisade till sport, och då är vi tillbaka där alla rykten startar
Barcelona Soko
2017-08-08 19:01
Jag tror inte att Dembélé kostar oss mer än Coutinho. Så hade det varit ifall Dembélé spelat för Liverpool och Coutinho för Dortmund. Priser i England är mycket högre och Dortmund är inte det lag som säljer spelare för miljarder. Dortmund är dessutom i mycket sämre ekonomiskt läge än Liverpool.
Barcelona Messi 4-ever
2017-08-08 18:57
Alltså wtf 120 - 150 miljoner euro för Dembele? Skojar dem. Fan vad PSG har förstört marknaden. Hoppas inte vi köper honom
Barcelona Soko
2017-08-08 18:56
@Hristo var kungen:

Ingenstans säger du ingenstans?!

Liverpool Transfer News: Manuel Lanzini is Liverpool's No.1 choice to replace Philippe Coutinho
Barcelona Barca Barca
2017-08-08 18:55
Smogen Vi var ute efter Dembele förra säsongen. Han kostade runt €10-15 miljoner. Vi köpte inte honom. Dortmund la ca 15 miljoner och nu kommer vi ett år senare och vill ha den rackaren för nästan 10 gånger priset, Jesus christ. Och alla såg att vi förra säsongen behövde ersättare som kunde avlasta Messi och Neymar.
2017-08-08 18:55
Hmm, kanske skulle öppna en transfersida på se
Barcelona Blaugrana91
2017-08-08 18:52
Intressant det här med tröjnummer förresten. Just nu har vi ingen med nummer 11 samt att Arda med nummer 7 verkar vara på väg bort. Coutinho 11 Dembele 7
Barcelona Barcaholic
2017-08-08 18:51
Vilka priser det ryktas om, märks alla klubbar vet vi är desperata. Tycker klubben bör stå på sig nu och inte falla för det. Jag skulle kunna tänka mig ge 100€miljoner var för Dembele & Coutinho och det är ENBART för att dagens priser har eskalerat, Morata gick liksom för 80-85... Men eftersom vi har så många onödiga trupp spelare och våran klubb är absolut sämsta på få ordentligt betald för våra försäljningar så hoppas jag vi kan sänka priserna lite genom att slänga in någon spelare i dealen. Dembele för 80€miljoner + Rafinha. Ser inte hur Rafinha skulle kunna säga nej till ett lag som Dortmund och dessutom spela i samma liga som sin storebror som han verkar väldigt nära med. För dortmunds del så får dem en ung bra spelare som med rätt utveckling kan bli bra, dessutom har han gjort sina bästa Barca matcher från just högerkanten, där Dembele spelat som mest. Jag älskar dock tanken av Dembele i Barca nu när Neymar stuckit. Jag personligen tycker han visat mycket mer än Mbappe, visst killen är lite ojämn men han är inget ego och är endast 20 år! Har han en bra dag så är han ett stort problem för vilket lag som helst i världen, har han en dålig dag är det bara byta in Deulofeu. Gillar tanken utav att dem två krigar om en startplats på våran vänsterkant. Sen angående Coutinho så har han för mig alltid varit i princip fjärde valet som mittfältare (efter Verratti, Thiago & Eriksen men ingen utav dem verkar aktuella) men anser ändå att han är ett måste för Iniesta ser verkligen inte ut att hålla hela säsongen, och det skulle bli perfekt för Coutinho att smälta in i laget genom att lära sig utav just Iniesta. Dock 130€ miljoner osv är ett stort överpris och jag hoppas Barca verkligen inte gör detta. Släng isåfall in Dennis Suarez som jag tycker inte alls har någon framtid i klubben och ett bud på cirka 95€ miljoner. Tar Liverpool det så fine, om inte så leta vidare. Tror Eriksen skulle gå för betydligt mindre. Jag vet inte om det är jag som är alldeles för optimistisk men jag ser inte hur detta skulle vara ej omöjlighet, eller ja kanske omöjlighet med tanke på hur usla våran ledning är på att förhandla. Sen hoppas jag vi fortsätter bli av med spelare som inte tillför någonting för laget, dock genom att sälja och INTE låna ut dem! Arda: Får vi 15-20€ miljoner är jag extremt nöjd. Munir: 10-20€ och jag tar emot direkt. Gomes: Jag ser absolut ingenting i killen, om jag är blind eller vad det är får andra avgöra men skulle vi få ett bud på cirka 30€ miljoner hade jag sålt direkt. Vermaelen: Bara bli av med killen, oavsett pris. Douglas: Exakt samma här som med Vermaelen. Med dessa försäljningar så får vi nästan ihop pengarna för både Seri och Martinez. Jag vill inte att vi har massa spelare i truppen och spelare från La masia bara för sakens skull (Munir, Dennis & Rafinha). Dock vill jag ha spelare som Roberto, Samper & Alena som backups och låta dem växa in i rollerna sakta men säkert, för detta är spelare som jag ser en framtid i Barcelona.
Barcelona ElRaval
Jag funderar på Dembele.

Stor talang, absolut, men hans målsnitt är inte det bästa..

Är tanken att ev en Coutinho på mittfältet ska kunna bidra med de "förlorade" målet i o m Neymars flytt?

Barcelona S.Eto'o
Nope dembele följer inte Barcelona i instagram..... Suck
Barcelona MessiTheLivingLegend

Varför köper man inte Hazard? Han är drömspelaren just nu på vänsterkanten.

Chelsea har börjat infinna sig i att man kan förlora Hazard.
Barcelona Soko
2017-08-08 18:49
Hristo

Liverpool Transfer News: Manuel Lanzini is Liverpool's No.1 choice to replace Philippe Coutinho
2017-08-08 18:47
@Soko:

Men allt det du skriver kommer ju från skit. Fan, jag kan göra en twitter eller instagram och se till att messi hamnar i real i morgon? I princip allt du skriver kommer ursprungligen från katalansk media som går i ledband hos barca. Ingen annanstan har lanzini ens nämnts, ingenstans har det rapporterats att coutinho skulle bråka sig bort. Tvärtom faktiskt.

Finns ingen mening med att skriva allt helt utan källkritik
Barcelona Soko
2017-08-08 18:46
Ett är också säkert, till 99% alltså, att Neymar inte kommer att bli glad att Coutinho spelar för Barca. I allas ögon är Barca ett större klubb än PSG. Medan Coutinho kommer att spela inför 100 000 så kommer Neymar att spela inför 40 000. Coutinho kommer att få mycket stor respekt och publicitet än han hade det i Liverpool.
Barcelona Smogen
2017-08-08 18:46
Dembele verkar alltså bli världens näst dyraste spelare genom tiderna, för mellan 120-140€m mille, , en spelare som ryktades bort förra sommaren för ca 80€ mille och då sa folk att det var ett sjukt pris.
Välkommen till desperationens Barcelona! Spelar hellre med Deulofeu, Paco och Arda en hel säsong än att jag ser Barcelona lägga sådana summor för en spelare som inte är topp 3 i världen.
Barcelona Lionel12
2017-08-08 18:45
Deu lo feu. Deulofeu. Så stavas det, och han ser ut att vara en bra back-up, men har mycket att bevisa.
Barcelona Blaugrana91
2017-08-08 18:43
[QUOTE=S.Eto'o]Blaugrana 91 Då låter det mer trovärdigt. Har du någon bild du kan länka till eller en trovärdig källa möjligtvis. [/QUOTE] Nej dessvärre inte, kolla på twitter.
Barcelona Treyh
2017-08-08 18:42
Vem bryr sig vad de kostar, så länge det inte dras från min sketna lön så tar jag emot Dembele och Couthinho med öppnar armar =) När det väl är match, hade ni velat förlita er på Delofeu(jag lär mig aldrig hur hans namn stavas), Denis Suarez, Andre Gomes, Rafinha "mr injury" Alcantara? Nej ger mig Couthino och Dembele hihi
Barcelona Blaugrana91
2017-08-08 18:41
Jag anser inte heller att Dembele är värd €120M, men samtidigt är vi inte i en position där vi ska snåla just nu. Vi ha råd och även om Bartomeu har sagt att man inte kommer använda hela beloppet på €222M till enbart värvningar så kommer man helt klart att använda så mycket som behövs för att få in dem spelare man vill ha. Det här var inget belopp klubben har räknat med sedan innan, så med andra ord så är det inget i klubben som kommer "blöda" om vi nu skulle använda allt till värvningar. Att sedan klubben föredrar att använda delar till annat är givetvis en helt annan femma. Dessutom har vi kvar av vår ursprungliga budget, vi kan också sälja någon mer, samt att som sista utväg använda delar av nästa års budget. Så med andra ord om vi verkligen behöver finns det säkert kapital på över €350M. Att då få in Coutinho för €120M, Dembele för €120M, Inigo för €32M samt kanske även Seri för €40M är inget problem.
Barcelona Barclasico
2017-08-08 18:40
Dembele följde precis Barca på insta
Barcelona Cúles
2017-08-08 18:39
Jaha, ledningen? Skulle vi inte få se några värvningar idag?

Jösses.
Barcelona Barclasico
2017-08-08 18:39
@S.Eto'o:

Barcelona The Gerrard
2017-08-08 18:35
Haha, kaos här inne.
Barcelona S.Eto'o
2017-08-08 18:31
Kom igen källkritik!!!!! Känns som ingen bryr sig om sånt utan postar vad som helst.... ser ingenting på denna moous23 insta story om dembele övergång alls
Barcelona Soko
2017-08-08 18:31
@Katalano:

När du väl lyfter upp läsförståelse bör du väl förstå att ordet säkert i det vardagliga inte nödvändigtvis behöver betyda 100% ?! Det finns bara ett som är säkert och det är att ingen kan undvika döden.
Att jag skriver säkert är att jag är nästan övertygat om att affären blir i hamn när som helst. Jag bygger min tro på allt som skrivs runt om och inte bara från ett håll, att våra representanter är på plats inklusive att Coutinho själv vill till oss, att han ser ofokuserat på träning, att han av den anledningen missat två sista matcher , att Liverpool redan siktat in ersättaren i Lanzini m m . Så ja jag är säker till 99% att han är vår spelare.
Barcelona Lion24
2017-08-08 18:28
150M för Dembélé? Finns ingen chans att nån är så dum. Jag kan aldrig acceptera detta, störtlöjligt. Till och med 120 är för mycket för en sån spelare. Helt absurt.
Annons: