/spanien/barcelona/forum/11294.aspx/spanien/barcelona/forum/11294.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona comprende
2011-08-04 01:32
Den sämsta försäljning är väl ändå ronaldinho, vi kunde ha fått en 1 miljard för honom året innan från Chelsea ! haha

Och vi sålde han för 200 miljoner !
Barcelona Rambla~
2011-08-04 01:26
Larsson1333

Hehe, Sevilla vill typ ha 10M nu för Cáceres. :P
Barcelona Larsson1333
2011-08-04 01:24
Det var väl ändå prat om 6-8 miljoner pund när Bolton var intresserad och även när Sevilla nämndes var det väl högre summor inblandade. Nu fattas det bara att Milito går gratis och nästa år säljs väl Keita och Maxwell för 5-6 miljoner ihop till Milan. Anser ändå att Caceres är ett av de största misslyckande ifrån klubbens sida, han borde vara värd minst 10 miljoner euro, och vi fick 3,5? Pinsamt det här
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Siempre Barça
2011-08-04 01:24
asså jag fattar inte varifrån hämtar vi alla talanger, u17 finns det 5,6 barcelona spelare, u19 5 spelare, u20 6 spelare, u21 6 spelare och i landslaget har vi 8 spelare som är med. det är helt sjukt.
Barcelona Rambla~
2011-08-04 01:20
För jävligt med priset på Jeffrén. Den här ledningen fortsätter med att rea iväg våra spelare. Pinsamt!
Barcelona Rambla~
2011-08-04 01:18
Vilket förarbete av Tello som lägger upp den så att Canales bara behöver peta in den nästan på mållinjen. Det blir väl Canales som får lovorden trots det. :P

Tello bäst i Spanien enligt min mening.
Barcelona Larsson1333
2011-08-04 01:17
Galet snygg framspelning av Tello
Barcelona Larsson1333
2011-08-04 01:13
Barta, mittback med nr 4, Planas, vänsterback med 12, Romeu, innermitt med nr 6, Tello, ytter med nr 18. Plus Kiko och Sergio Roberto på bänken
Barcelona barca111
2011-08-04 01:13
batra, planas och tello
Barcelona Siempre Barça
2011-08-04 01:10
finns det några barcelona spelare i spaniens U20 landslag som just nu spelar mot ecuadro??
Barcelona Silva21
2011-08-04 01:05
Jeffren är officiellt klar för Sporting för 3,7 miljoner euro. Lite lägre än vad det ryktades om (tror jag?)
Barcelona Larsson1333
2011-08-04 01:05
Ecuadors vänstermittfältare, Caiceido eller vad han heter måste antingen vara sjukt grym, eller göra sin livs match, lyckas med det mesta. Tycker han känna lite som Jeffren, nästan för snabb för sitt eget bästa och skotten sprids :D
Barcelona Rambla~
2011-08-04 00:57
Sergi Roberto gjorde en ganska så svag insats mot Costa Rica senast därav petningen. Dock är det lite konstigt att Tello går före Kiko. Tello har visserligen gjort det bra annars. För övrigt så spelar Spanien inte vidare bra om jag ska vara ärlig. Den press Equador sätter så högt upp i planen med många spelare borde man kunna spela ur. Då finns det oceaner av ytor bakom deras mittfält. Skärpning i andra halvlek. Tyvärr så är Isco allt för dålig än så länge i den här matchen. Det är ju han som ska stå för det kreativa i anfallsväg.
Barcelona Frodo
2011-08-04 00:51
Decinho

Jag tror att tränaren roterar. Sergi Roberto och flera andra som startade sist sitter på bänken. Om det visar sig vara en ren petning tyder det på att tränaren är dum i huvudet. Roberto borde komma in i andra halvlek då Spanien blir dominerade på mittfältet. Isco är en ruggig talang men han är svag i kroppen och förlorar alla närkamper. Han borde dock vara kvar på plan men flyttas upp samtidigt som en anfallare tas ut.

Larsson1333

Romeu dominerar. Koke och Isco hjälper knappt till på mitten. Däremot tycker jag att försäljningen är logisk och kan vara nyttig för både honom och Barca om han utvecklas i Chelsea.
Barcelona Larsson1333
2011-08-04 00:44
Är jag ensam om att kolla på u-20? Oriol Romeu dominerar ganska rejält anser jag, fruktansvärt duktig. Hoppas han skiter i Chelsea och stannar, skulle bli en viktig kugge i B-laget Tycker även de andra Barca spelarna sköter sig helt okej. Dock denne Amat eller vad killen heter, mittbacken, sjukt dålig tycker jag
Barcelona II Barça II
2011-08-04 00:39
Andreas V.V - J.Lo

Jag kanske blev lite missförtod, jag jobbar inte på Nickes.com. Jag jobbar på en resebyrå, vi säljer bara flygbiljetter. Där ligger vinstmarginalen på 6-10%.

Vad de resebolagen som säljer fotbollsresor har för tillslag kan jag tyvärr inte svara på.

Godnatt :-).

Barcelona Barca4eva
2011-08-04 00:31
And that, my friends, is Andreas "the traveler"!
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-08-04 00:26
II Barça II

Var bara tvungen att kolla hemsidao och jo, det är mer än 70-80% påslag.
I vissa fall hela över 150% påslag.
Tro mig, jag reser ..en del och bokar alltid var för sig, någon kanske du kan lura men inte mig min vän.

Priserna på resebolagen är ett skämt och kommer troligtvis alltid vara.
Dom finns endast där för att lura folk som är osäkra på att boka allt själva.

Bara el Clasico nu på Camp Nou har ni ett påslag på 5-600% (!) på matchbiljetterna.
600% (!) fattar du hur galet illa det är? Speciellt när det till och med finns biljetter kvar på Barcelonas hemsida.
Som sagt, folks misstag att inte kolla upp är ert levebröd.

Lev väl.

Godnatt.
Barcelona II Barça II
2011-08-04 00:15
Andreas V.V - J.Lo
Haha jag förstår vad du menar. Men då jag jobbar i en resebyrå så kan jag inte hålla med dig :-). Några 70-100% tillslag har vi inte :-). Men köper du från flygresor.se så kanske du trots allt köper från det företaget jag jobbar för, då vi samarbetar med de :).
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-08-04 00:05
II Barça II

Vem åker med resebolag år 2011?

Flygresor.se, hotels.com och matchbiljetter via hemsidan kan man köpa för sig, utan 75-100% tillslag.
Nej, resebolagen är samma kategori som SMS-lån. Usch.
Barcelona II Barça II
2011-08-03 23:59
På tal om att kolla på fotbollsmatcher live. Jag vet att man inte får göra reklam men ifall någon här inne vill åka på en fotbollsmatch så kan jag fixa billigare via nickes.com, några procent billigare. Det är samma bolag som finns här på Svenskafans. Ber om ursäkt om detta var emot reglerna.
Barcelona Decinho
2011-08-03 23:57
Frodo

Hur i h-lv-te kan Sergi Roberto sitta på bänken i U-20? Han borde vara gjuten i startelvan! Och att välja Tello före Kiko låter inte heller så värst begåvat. Vad för en pajas har U-20 som manager egentligen?
Barcelona markymaark
2011-08-03 23:41
tjena, ska dra och kolla på el classico den 17e, (sjukt billigt med biljetter tips!).
Någon som har kollar på hur de ser ut med matchdatumet verkar de vara spikat eller är de stor risk att de blir flyttat?
Barcelona Rambla~
2011-08-03 23:30
Aja, det får bli som det blir. Det är ändå inget vi kan göra för att påverka. Nu ska jag glo lite tv.
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-03 23:29
Rambla

Menade givetvis Dongou. Börjar bli trött :P
Barcelona Rambla~
2011-08-03 23:28
1.70

Etock kom inte längre än Juvenil A. Han har lämnat. Troligen för Chelsea.
Barcelona Rambla~
2011-08-03 23:27
Shanghai & 1.70

Pep kommer att använda spelare från B, men endast vid behov. Det är den bredd han talar om. Problemet är bara att detta drabbar Eusebio och Barca B. Nu är ju de till för att utveckla spelare och bistå A-laget när det är behövligt och inte till för att få sportsliga framgångar eller komma högre upp i seriesystemet. Åtminstone inte när de ligger i Segundan.

Personligen skulle jag vilja att Pep flyttar upp någon permanent men här bör han ju så klart veta bättre och framför allt ha bättre koll än vad jag har om de är redo för det. Det är därför jag skulle föredra någon värvning utifrån som är redo att gå in och ta kampen om speltid.
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-03 23:26
Blaugrana91

Glöm inte Kiko, Deulofeu, Rafinha och kanske tom Dongou :) Men som sagt, så länge Milito är kvar och inte ersätts med en ny back är jag inte nöjd :P
Kan köpa hur man resonerar i anfallet. Vi är starkare där nu än före sommaren - även om inte Soriano flyttas upp. Och det hade väl hindrat de yngre i Barca B att få några minuter. Jag hopppas att det är anledningen till att han inte flyttas upp, att Pep tror så mycket på dessa killar.
Barcelona Frodo
2011-08-03 23:22
Bartra, Planas och Tello från Barca startar för Spanien i U20-VM. Sergi Roberto och Kiko på bänken.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-03 23:22
1.70-ligan

Jag håller med dig.

Dock kan vi ju dessvärre utesluta Soriano nu, men samtidigt så är ju vårt anfall galet bra ändå, speciellt om Cesc kommer då kan ju Inietsa användas oftare i anfallet om det behövs. :)

Messi, Villa, Pedro, Sanchez, Afellay och Iniesta.
Annons: