/spanien/barcelona/forum/11270.aspx/spanien/barcelona/forum/11270.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barca111
2011-08-05 18:47
Frodo

aha, trodde han spelade i cadet a föregångna säsong.
Barcelona Frodo
2011-08-05 18:45
barca111

Jag tror att Xavi Quintilla är 96:a. Han spelade i Cadet B förra säsongen. Toral och Bellerin tillhörde Cadet A.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-05 18:44
Även AS rapporterar nu att Cesc inte följer med Arsenal till Portugal.
Barcelona barca111
2011-08-05 18:43
Rambla~

Om dem värvar xavi quintilla, så är det den tredje 95:an Arsenal värvar under en säsong.
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-08-05 18:41
Fyfan, tittar på St.Pauli - Aachen och en kille bröt nyss armen eller om han fick den grymt kraftigt ur led, äckligt var det hur som helst ..

Killen kan trösta sig med att se St.Pauli sätta 2-1 på straff när han transporteras av planen..

Måtte något sådant aldrig hända Barcelona :P
Barcelona Shanghai - 2 maj 2009
2011-08-05 18:39
Jag blir så arg när jag ser Albiols och Arbeloas namn finns med i truppen och när båda var med i Valencia respektive Liverpool så fick dom speltid, då sa jag inget för dom förtjäna att bli uttagna, men nu ingen speltid alls och ändå ser vi hur VDB tar ut truppen med såna medelmåttor. Till och med marängerna vill inte se Albiol i Real.

Amorebieta, San José, Victor Ruiz, Dominguez, och den bästa av dom alla Botia. Ingen blir uttagen så pinsamt, herregud.
Barcelona Rambla~
2011-08-05 18:37
barcetia

Jag misstänker det handlar om honom, Xavi Quintilla. Ännu en talang från Cadete A.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-05 18:35
Cesc-afärren fortsätter... AS skriver att Josep María Bartomeu ska ha rest till London för att slutföra värvningen av Cesc.

Hittade dessutom en väldigt intrssant kommentar i samma artikel

"According to rumors in the media (especially radio), agreement has been reached and Fabregas is already the club."
Barcelona barca111
2011-08-05 18:23
Vice-president Bartomeu and assistant sports director Sanllehi met this morning in London with Arsenal chief executive Ivan Gazidis. [ona]
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-05 18:22
Sports vice-president Josep Bartomeu and assistant sports director Raul Sanllehi have left the US tour and returned to Europe. [rac1 ona]

Vice-president Bartomeu and assistant sports director Sanllehi met this morning in London with Arsenal chief executive Ivan Gazidis. [ona]

Oj oj :)
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-05 18:22
el braco

Är det Grimaldo tar jag mitt liv.
Barcelona barca111
2011-08-05 17:51
Siempre Barça

Imorgon klockan 10 på kvällen
Barcelona Siempre Barça
2011-08-05 17:49
är det inatt vi kommer möta club amarika ellllllller
Barcelona DM1982
2011-08-05 17:45
Messi är redan i Barcelona men han ska börja träna först på måndag.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-05 17:41
elbraco - Bojan y Thiago

Fyfan vad äckliga Arsenal är, ska dem alltså sno ännu en spelare från La Masia...

Hoppas nu ännu mer på att Cesc kommer till Barca, vore kul att se Arsenal sjunka ännu mer.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-05 17:39
Barclasico

På måndag.
Barcelona Barclasico
2011-08-05 17:36
hallå när f*n kommer Messi, Alves och Sanchez tillbaka?
Barcelona Frodo
2011-08-05 17:36
addeh

Att Monreal och Didac inte tas ut till förmån för Arbeloa som är högerfotad och fullständigt inkompetent offensivt är märkligt. Botia var en ligans bästa mittbackar förra säsongen men ändå tas träfoten Albiol ut. Det verkar som att när man väl är inne i landslaget så spelar prestationerna mindre roll för vissa spelare. Det är ett år kvar till EM och om VDB planerar att starta med Arbeloa som vänsterback kommer det sluta i kaos.

barcetia

Att en medelmåtta som Negredo tas ut är fel när man redan har en targetanfallare av högsta klass i Llorente.
Barcelona Rambla~
2011-08-05 17:29
elbraco

På radio. Du har klippet i länktips. En hel del sägs om vad som är på gång bland PL-klubbarna.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-05 17:29
Jon Miquel Toral Harper
arsenal closing in on anothe barcelona youth. Will confirm tomorrow

Toral Harpers facebook :S. Vet inte om det är den officiella men det är den sidan med flest fans.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-05 17:24
Rambla

Var hörde du detta? Saftigt rykte!
Barcelona Rambla~
2011-08-05 17:19
barca111

Jag kan bara instämma med ditt senaste inlägg.

Förresten så hörde jag idag att Wenger och Nasri hade ett "major bust up" på planet under Asien-turnén i förra veckan. Enligt vittnesuppgifter så stod de och skrek på varandra på franska. Nasri vill tydligen inte stanna i Arsenal och försöker övertala Wenger att låta honom gå. Jag misstänker att Wenger i slutändan kommer låta Nasri lämna, för annars sticker han utan ersättning nästa sommar eftersom han vägrar att förnya sitt kontrakt som går ut då. Detta lär ju knappast hjälpa Barca i sin jakt på Cesc misstänker jag.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-05 17:17
" Man vet inte vad man ska tro på, därför är det vettigare att vänta på officiella uttalanden istället." Var det ett argument mot Rambla? :P

För övrigt är Fabregas skadad ändå eller? Samma anledning som han inte är uttagen till det spanska landslaget för...
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-05 17:15
Frodo

Negredo.. hahhaha fyfan vad skämmigt av VDB. Likaså Albiol som knappt fått spela under hela säsongen, finns två lirare i Victor Ruiz och Botiá som är mycket mer välförtjänta av den platsen.
Barcelona barca111
2011-08-05 17:14
Rambla~

Jag håller med dig om att sports trovärdighets halt är väldigt låg, men alla tidningar rapporterar om olika saker. Man vet inte vad man ska tro på, därför är det vettigare att vänta på officiella uttalanden istället.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-08-05 17:11
Håller med Rambla, SPORT är ju 95% bullshit och dessutom har dom ju dille på Cesc så alla nyheter vinklas på det sättet.

Har förresten Arsenal bekräftat att Cesc inte följer med?
Barcelona Rambla~
2011-08-05 17:08
barca111

Jaha, enligt Sport? Vad vet Sport? Hur ofta har de inte fel i sina aningar? Vad vet de om vad Wenger planerar och slutligen bestämmer sig för? Han kanske ändrade sig, vad vet jag.
Barcelona barca111
2011-08-05 17:06
ni säger att det spelar ingen roll om fabregas inte deltar i träningsmatchen mot benfica, men enligt sport var det planerat att Fabregas skulle göra det, det måste betyda något?
Barcelona Smogen
2011-08-05 17:06
Det enda jag vet med 100% säkerhet angående Cesc affären är att jag är förbannat jävligt trött på den.

Det är dags för Barcelona att erbjuda Arsenal 40€ miljoner, tackar dom ja, så kul för Pep o övriga som vill se honom i Barca,tackar Arsenal nej, så vore det skönt om alla gick ut och sa något i stil med "nu håller vi käft angående Fabregas till nästa silly seaon, han stannar i Arsenal till dess"...
Barcelona Rambla~
2011-08-05 17:03
Tw Marcos Malaquias (agent Keirrison): "Confirmed, Keirrison travels on Saturday to Barcelona, my brother Naor will accompany him."

Då kanske han får chansen att träna lite på tu man hand med Messi, som är tillbaka i staden. :)
Annons: