/spanien/barcelona/forum/11265.aspx/spanien/barcelona/forum/11265.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-08-19 18:18
Denyo ©

Kompisen och jag är sugna på att se Barcelona-Sevilla, om det blir just den matchen återstår att se. Måste passa på ta en match vars datum passar båda.

:P
Real Madrid josémariaGutiérrez
2011-08-19 18:16
Barca4eva

Det är allmänt känt att Blaugrana91 har psykiska problem. Låt han leva i sina bubbla.
Barcelona Denyo ©
2011-08-19 18:16
ride_the_big_one

Nobody blame you det finns mycket som går före!
men det är verkligen en upplevelse!

Vilken match hade du tänkt se?

jag ska åka ner 2 gånger i år är det tänkt
2011-08-19 18:12
Basaric

Potentialen som finns i Alexis är något utöver det normala, redan vid en sån ung ålder och besitta de egenskaperna han har är en enorm tillgång. Han har mycket att lära missförstå mig inte, men det kommer bli väldigt intressant och se han växa med uppgiften.

Jag gör förövrigt min första resa till Spanien/Barcelona iår, och det blir även min första gång som jag kommer se på en match live. Innan alla attackerar mig, så vill jag tillägga att personliga skäl,skola har hindrat mig ifrån att åka tidigare. So be easy on me. Är redan väldigt hård mot mig själv som inte rest dit, har alltid haft oturen att något stort kommit i min väg. Men inte iår, jag må vara över 20 men jag kommer fälla någon tår eller två när jag sitter och kollar på laget som förgyllnat min vardag sen jag var 13 år.

:)
Barcelona basaric - Cesc? No! Gago? Yes!
Mourinho har mött Barcelona 17 gånger som tränare. På dom 17 matcherna har hans spelare blivit utvisade 8 gånger medans Barcelona aldrig åkt på en utvisning mot hans lag.
Barcelona Barca4eva
Blaugrana91

Det roliga är ju att du bjuder in de när du fortsätter diskussionen, samtidigt som de har lämnat forumet.

Barcelona Blaugrana91
2011-08-19 18:09
Här har man varit borta ett tag och när man kommer in så är återigen fullt med massa realfan. Hur korkade är ni? Fattar ni inget? Kan ni SLUTA älta det här. Försvinn ut härifrån.

Att ni sen börjar säga att det är Barca som startade bråket bara för att man sprang fram till Cesc, är ni på allvar dumma? Som någon annan sa, Cesc hade precis anslutit till klubben för en stor summa pengar, spelaren ifråga har ofta besvärats av skador, självklart springer man fram och ser hur det gick med honom. Menar ni att Barca bara ska acceptera att svinet Marcelo brutalt sparkar ner honom? Real har i stort sett varje match stått för brutala tacklingar på Barcas spelare och ibland knappt ens fått kort för det, när alla i Barca nu sprang fram till Cesc så markerade man att detta är fan inte okej som Real håller på med.
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-19 18:06
Frodo

Haha bra råd! :-P

Ride

Alright mate. Sålänge någon analfabet från Puertan intw kommer in och leker allan ballan så kan vi glömma iförrigår.
2011-08-19 18:05
Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!

Ah, exakt. Hade varit kriminellt av Pep och bänka Alexis med tanke på hur bra han var första mötet. Men in Pep we trust!
Barcelona Frodo
2011-08-19 18:02
barcetia - BENVINGUT ALEXIS!

Ett råd i all välmening. Använd citationstecken när du skriver ner vad någon annan sagt. Annars kan man tro att det är du som skrivit något idiotiskt när det i själva verket är en madridista.:P

2011-08-19 18:02
Hetfield

Det spöregnar ju ute.
:P

Barcetia

Första steget till ett bättre välmående är väl ändå att stryka detta, vi har alla avreagerat åt oss, vissa mer än andra men nu kan vi väl ändå gå vidare eller?

Barcelona Trippeln
2011-08-19 18:01
Barca4eva

Intressant information...
Barcelona Trippeln
2011-08-19 18:00
Hetfield - Sanchez is the next star

Jag är lite irriterad det stämmer och det som jag skriver just nu handlar inte om det som är urpsrungs ämnet - Barca.

Men om en madrista tillika idiot anklagar dig för att skicka pm på det här sättet:

''har inte du skrivit flera PM till mig o bett mig att dra åt helvete massa gånger och skrivit fler idiotiska ord? ''

Då förstår du att man blir lagom upprörd för det värsta jag vet är när en madrista skriver till mig på pm eller när jag överhuvudtaget har en diskussion på pm vilket jag aldrig gör. Men madristas är allmänt kända patetiska nollor som hittar på saker och ting och det har Busuqets och Villa fått erfara senaste året tyävrr.
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-19 17:59

Det var ju Pep som började hoppa och gestikulera när Cesc vart fälld, det var han som triggade upp Barca bänken o spelarna, eller hur?

Omg.. Madridistas är så jävla tröga.
2011-08-19 17:58
basaric - Cesc? No! Gago? Yes!

OKej, en säkerhets åtgärd med andra ord?
Smart, vi har ju andra spelare så det var ett bra drag.

100% AntiMadridista

Vet inte om du följt Zlatan, men han är visserligen tuff i sitt sätt att spela men han bråkar sällan. Han hamnar i små tjaffs men sällan som han hoppas in när lagen bråkar. Ta en titt på youtube så förstår du vad jag menar. Sen så tvivlar jag på att Pepe skulle bråka med Zlatan, kalla det en giss men det är vad jag tror.
Barcelona Barca4eva
2011-08-19 17:56
Trippeln Jag har sett tillräckligt med PM där "Tough guy-wannabes" visar att sandlådan är deras hem.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-19 17:54
Tripppeln

Kan du inte bara gå ut på en promenad och lugna ner lite?
Barcelona Trippeln
2011-08-19 17:52
Barca4eva

''Tro mig, vi vet redan hur Trippeln är. He's lost in the woods. ''

Man ska inte kasta sten i glashus.
Barcelona Trippeln
2011-08-19 17:50
Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo.

''Jag kan PM:a dig imorn med bevisen för att nu ska jag iväg på middag sen utgång! ''

Ditt efterblivna fan, går och säger att jag skriver skit till honom och andra via pm sen när bevisen ska ställas på bordet så ska han på en ''middag'' . Att du har mod att anklaga andra för att försöka förnedra de, precis som jag sa innan. Du är ett skämt.
Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!

Jag tror inte att Sanchez är skadad. Guardiola svarade efter matchen att det fanns en risk att han skulle åka på en skada.
Barcelona 100% AntiMadridista
Det är sånna matcher som man saknar Zlatan... hade velat se en fight mellan Zlatan och åsnan Pepe.

Barca kan inte förlora bäst av två matcher mot Madrid...
2011-08-19 17:49
Kan vi dra ett streck nu Madrid och Barcelona fans?

Och alla ni utomstående fans, som kommer med ytterligare försök till att elda upp stämningen mellan Madrid och Barcelona är patetiska.

Hur ser det ut med Sanchez, vad för slags skada råkade han ut för?
Kan vi inte prata om saker som är viktigt och relavant istället?

Andreas-
2011-08-19 17:48
Bara ignorera nollorna som påstår sig vara Madridistas. Bilden i länktips säger allt.
2011-08-19 17:46
Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo.

Tack så jättemycket för dina varma ord, det betyder verkligen mycket för oss Barcelona fans att höra att du inte tycker att Barcelona är ett skämt.. Du anar inte hur mycket det betyder.

Men vill du höra sanningen? Real Madrid är världens största skämt just nu, inte bara spelarna. Era tränare också. Ni kan inte ta en förlust mot oss som män, det går bara inte. Ni måste ALLTID spela fult, slåss efter matcherna, klaga på domarna, klaga på det minsta lilla.

Du anklagar Villa för att han hånade islam? Du vet väl att det är ett rykte som startade på ett internetforum. Ett forum gjord för Özil. Det säger en hel del om dig. Att du inte tycker att Real Madrid är ett skämt med en sån tränare som Moruinho säger också en hel del om dig. Men ska jag vara ärlig så har jag aldrig tycker att Mou är "the special one". Men efter matcherna mot Barcelona så börjar jag fan tycka det.. Han är verkligen en speciell förlorare.
Barcelona CESC..4..FABREGAS
2011-08-19 17:44
Roligt att höra mina polare klädda i vitt säga att "ähh den där titeln är inte värt något" några minuter efter de skrek som om de vore efterblivna vid 2-2 målet.

Hoppas real fansens bubbla spricker snart så de får uppleva verkligheten istället för, fc Uefa HAHA. :P

Visca!
Real Madrid Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo
2011-08-19 17:43
Bara för att andra madrista så betyder det inte att jag också anklagar dom för att vara rasister! Jag kan PM:a dig imorn med bevisen för att nu ska jag iväg på middag sen utgång! Om någon annan vill något så PM:a ni med.
Ha en fin kväll!
Barcelona Trippeln
2011-08-19 17:40
Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo

Du är en madrista man förstår det, ni anklagar Busquets och Villa för att vara rasister utan belägg samtidigt som du säger att jag skickat meddelanden till dig. (Kan du vänligen ta fram dessa meddelanden och datum om det du säger är sant)

Jag kan också hitta på något ur luften och säga att du tex är en rasist eller dylikt utan bevis. Så snälla tänk efter innan du snackar.

Barca4eva
Att du alltid haft något emot mig på forumet är ganska uppenbart men det är lugnt jag hyser inga agg mot dig.
Barcelona JohnGalt
2011-08-19 17:39
Bollinnehavet för Real Madrid mot Barcelona senaste 9 matcherna i länktips.

Källa opta sports.
Länktips: alturl.com/kjeap
Barcelona Barca4eva
2011-08-19 17:32
Tro mig, vi vet redan hur Trippeln är. He's lost in the woods.
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid Real Madrid (L) "riktiga" Ronaldo
2011-08-19 17:30
Trippeln

Genom "Far åt helvete din inkompetenta förlorare. ". Har inte du skrivit flera PM till mig o bett mig att dra åt helvete massa gånger och skrivit fler idiotiska ord? Som nu " efterblivna 20 åring", hur moget är det? Aha, du var bara 18 då förstår jag varför du skriver så
Om jag hade skrivit att Barca är ett skämt hade jag blivit spärrad och fått alla på mig. Jag sjunker inte så lågt att skriva att Barca är ett skämt, vilket dom inte är och det är Real inte heller. Du verkar hata Real mer än du älskar Barca?
Annons: