/spanien/barcelona/forum/1124.aspx/spanien/barcelona/forum/1124.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Tridente
2016-02-21 16:22

Bränner öppet mål nu herregud hahahah
Barcelona Liunil Masse
Lag missar som hönshjärnor mot oss också. Mindre lagen skiter ner sig helt enkelt när man får lägen mot mäktiga Barca o Real.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
@El Tridente:

Jobbigt att läsa det du har skrivit.

Brukar aldrig kolla på R.madrid matcher när vi inte möter dem förstås.

Nu om en annan sak.

Såg nyss bilderna från dagens träning.
Märkte att ingen av MSN är med på bilderna. Är de lediga idag efter alla matcher de har spelat?

Någon som vet?
Barcelona Amo.38
2016-02-21 16:21
Juanpi wtf gör killen? Alltså hade ju fått tokspel som tränare. Fan är det för amatör uppträdande från en professionell fotbollspelare.
Barcelona Déu és Culé
Helvete vilket dåligt förvaltat friläge av Juanpi...
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
driiiiiiiiiiiiiver han ?????
Barcelona Diar Shekha
2016-02-21 16:20
Juanpi är ett skämt.
Barcelona BARCA-més que un club
Malaga får fri läge mot målvakten va gör man missar och stressar , hur fan ska man vinna när man missar såna lägen helt sjukt.
Barcelona Andresito
Herregud vilket dåligt avslut..
Barcelona Zyzz
Vilken jävla sopa!!!
Barcelona El Tridente

Juanpi bränner brutalt friläge herregud
Barcelona El Tridente
2016-02-21 16:18

Real Madrid bedrövliga på bortaplan, härligt :)
Barcelona Katalano
2016-02-21 16:13
Barca Barca

Även om jag instämmer med dig till viss del så är det trots allt en del av reglerna att inlägg om tippande inte är accepterade. Detta vet förstås Gabriel redan om och han har redan bett om ursäkt, men om du inte visste om det så gör du det nu också. Vill bara vara hjälpsam med detta inlägg, inte leka polis :)
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-02-21 16:11
Nu kan R.Madrid köra över Malaga idag ändå men vilket jobbigt lag de är.

Om jag inte minns fel så tog de poäng från R:Madrid föra säsongen eller hur.

Det skillnad på lag och lag. Malaga må vara grisiga men de är det mot alla till skillnad lilla Espanyol. Valencia, Sevilla, Villareal, Rayo, Celta o.s.v. Vet inte om det beror på att La liga lagen blir bättre och bättre för varje år. Det som måste erkännas är att de har get oss matcher hela den här säsongen.

Hoppas att Malaga tar poäng idag.
Barcelona Andresito
2016-02-21 16:10
@Mdawg:

Sevillas resultat på hemmaplan är häpnadsväckande. Man har vunnit samtliga hemmamatcher mot spanskt motstånd sedan 20 september då man förlorade mot Celta Vigo, det är 15 vunna hemmamatcher i rad (CL/EL inte inräknat).

På bortaplan har man endast vunnit 3 matcher, även med CL inräknat, alla tre har kommit i cupen.

Sevillas bortaresultat i ligan är 8 oavgjorda och 4 förluster. På hemmaplan är man ligans tredje bästa lag bakom Barca och Real, och på bortaplan ligger Sevilla på en 15e plats.

Det är otroligt hur ett lag kan ha så stora kontraster mellan hemma- och bortaplan.
Barcelona Barca Barca
2016-02-21 16:04
Jag förstår inte varför det ska behöva ett diskussions ämne när Gabriel beskriver sin tipp historia. Om det stör er så otroligt mkt så är det bara o ignorera det istället för att hacka på honom som en forums polis, det blir bara en sån otroligt dålig stämning mellan oss barca bröder här helt i onödan. Personligen tycker jag Gabriels tipp inlägg var intressant eftersom jag själv tippar en hel del, men hade jag inte varit en bettare så är det bara liksom bläddra igenom inlägget och sen är det nog med det. Messi Vs Ronaldo diskussionerna är för mig 10 gånger värre än det Gabriel skrev. Det har hållt på sen 2009, fatta vad trött jag börjar bli på det, men inte klagar jag dag in och dag ut. Bara skrolla igenom det och läsa det intressanta folk skriver. Nu håller vi tummarna för Malaga. En fantastisk fin stad förövrigt, något jag skulle rekommendera till er som vill turista i spanien.
Barcelona Reymar
2016-02-21 16:01
Idag blir de poängtapp för båda Madrid lagen och nästa vecka möter de varandra även där kommer ett av lagen att halka efter.

Ännu en ligatitel!! Visca Barca!
Barcelona Gabriel
2016-02-21 15:48
Smogen

Jag har redan bett om ursäkt för mitt beteende, men herregud jag är mänsklig och gick precis miste om, vad som verkade vara, relativt "säkra" 10.000 kr i vinst. Jag tror att vem som helst hade blivit förbannad. Oavsett så finns det vå styckna forumsmoderatorer här inne som håller koll på vad som skrivs och kan sköta det jobbet. Men som sagt, jag har redan bett om ursäkt och avslutat det. Låt oss koncentrera oss på andra saker. Real Madrid spelar nu utan både Benzema och James i en svår borta match, låt oss diskutera det istället. Eller varför inte våran match mot Arsenal på tisdag? Eller du kanske föredrar att komma med påpekelser om vad du inte vill läsa istället för att faktiskt själv bidra med något?

För sista gången, nu släpper jag det här med mitt misslyckade odds och ÅTERIGEN ber om ursäkt för att jag gick i den mänskliga fällan att skriva ut sin frustration innan man lugnat ner sig.
Barcelona Kröjff
2016-02-21 15:35
Barcelonistas. Sen en tid tillbaka har du fått flera tummar upp av mig, eftersom du gått från att vara något av en gossen Ruda till att faktiskt försöka föra riktiga resonemang. Men när det kommer till konflikten med mig, så är du likt en mygga som surrar i luften strax innan man ska till att somna. Den är inte farlig, verkligen ingenting att vara rädd för. Men lik förbannat håller den en vaken. Så man måste till slut ända göra slag i saken, kliva upp ur sängen i ren irritation och göra pinan kort en gång för alla. Så tummen ned nu. Capice?
Barcelona Smogen
2016-02-21 15:30
[QUOTE=Gabriel]Smogen Med all respekt, om du bara tar och läser mitt senaste inlägg så har jag både bett om ursäkt för mitt språk och för att jag kladdat ner forumet med odds snack... SAMT att jag har sagt att det var mitt sista inlägg om det. Så med all respekt, säg inte till en hund att sitta när den redan suttit sig. Tack! :) [/QUOTE] Du ser också att våra inlägg kom samtidigt va?
Barcelona DM1982
2016-02-21 15:23
[QUOTE=Awymard]Nästa ligamatch är mellan Barca och Sevilla. Dessa två lag har mött varandra 2 gånger den här säsongen och på dessa två matcher har Sevilla gjort 7 mål. Betyder detta att Sevilla kommer göra massor med mål mot Barca nästa vecka? Finns det en risk att vi förlorar matchen, med tanke på att vi spelar CL med Arsenal på tisdag och att Sevilla har väldigt lätt för att göra mål mot oss? [/QUOTE] Sevilla möter Molde borta på torsdagen så de har också en tuff uppladdning. Nu vann de visserligen första matchen med 3-0 men de kommer knappast ställa upp med ett helt b-betonat lag.
Barcelona Barcelonistas
2016-02-21 15:21
Kröjff - "Citatet ifråga som var endast ett och signerat Cruijff, handlade om Mourinho. Som holländaren ansåg vara en "coach of titles" som inte brydde sig om att fotboll i hög grad är en publik företeelse som härrör i folks behov av, att på någorlunda regelbunden basis få bli underhållna och som dom är beredda att betala priset för" Jag kanske var otydlig? Det är ju lite det jag också menar där du lägger in Lucho i samma fack som Mou. Att Lucho bara är en tränare för titlar som inte står för underhållning osv på samma sätt som Mou inte heller gör det. Det är så jag tolkar citaten. Underhållningen offras så länge laget vinner titlar det stämmer bra in på Mou. Så tolkar jag citaten från Cruyff. Jag håller inte alls med. Om Luchos Barca inte är underhållning vad är då underhållning? Är det bara Peps Barca? Rijkaards Barca ansågs som världen bästa lag spelade den vackraste fotbollen av alla lag. Hans Barca var betydligt närmare Luchos i sättet att spela än Pep Guardiolas. Säg ett lag som spelar mer underhållande än Luchos Barca? Just det, juuuust det. Det finns inga. Det betyder bara en sak att Peps Barca satt ribban så högt att allt som kmr upp nu framstås som korpfotboll. För mig är det inte viktigt att laget ska åka till en borta match mot LAS Palmas och spela underhållande. Det viktiga är att spela bra och effektivt mot dom bästa lagen. Det tycker jag laget gjorde i slutspelet i Cl föra säsongen. Vad är viktigast att vi ska åka runt till lag som LAS Palmas och spela under hållande men inte vinna titlar elr att vi åker runt till dom bästa lagen spelar underhållande mot dom + vinner titlar. Istället för 50 underhållande matcher så blir det kanske 35 underhållande matcher. Vad väljer man att vinna trippeln två gånger i rad elr att få 15+ underhållande matcher mer för säsongen? Hade det varit Chelsea 2012 spel på Luchos Barca elr Inter 2010 då hade jag hållit med dig och sättet du tänker på. Hasta la vista baby!
Barcelona Gabriel
2016-02-21 14:59
Smogen Med all respekt, om du bara tar och läser mitt senaste inlägg så har jag både bett om ursäkt för mitt språk och för att jag kladdat ner forumet med odds snack... SAMT att jag har sagt att det var mitt sista inlägg om det. Så med all respekt, säg inte till en hund att sitta när den redan suttit sig. Tack! :)
Barcelona Mdawg
2016-02-21 14:56
@[Carles Puyol 5:

@DianaKristinne:
"So Sevilla who haven't won away from home all season have to come to the Camp Nou next week without Banega who is suspended..."
Barcelona [Carles Puyol 5]
2016-02-21 14:50
Är det någon i Sevilla som missar matchen mot oss?
Barcelona Smogen
2016-02-21 14:42
[QUOTE=Gabriel]La vinst på celta Vigo, Barcelona matchen över 2,5 mål, PSG vinst, Sevilla vinst och Real Madrid vinst. Visst, Real Madrid skulle vinna då också såklart men det lär dom ju självklart göra nu när Sevilla gick o tappa deras jävla 2-0 ledning. Hur fan kan man tappa en stabil 2-0 ledning sådär. Herregud vad usla mittbackar dom har. De räcker att man byter in Manucho och hela matchbilden ändrar sig. två jävla skit inlägg och dom gör mål på båda inläggen. Sevilla missar 150 lägen. 10.000 hejdå. Tack Sevilla! Hoppas ni dör och ruttnar bort. Kräver en slakt på Camp Nou och i cupfinalen mot de här jävla pisslaget. Ursäkta min ilska men att gå miste om 10 lax när allt verkar så jävla säkert kan utan tvekan förstöra ens dag! [/QUOTE] Med all respekt, skriv det där på din FB sida eller något istället för på ett Barcaforum vill jag inte läsa om ditt spelande.
Barcelona Gabriel
2016-02-21 14:42
Flavia Om du kollar mitt inlägg igår så ser du att jag nämnde att Sevilla fortfarande inte tagit sin första bortaseger, så det var något jag var medveten om :) Men tänker inte smutsa ner forumet mer med min ilska och snack on odds.
Flavia
2016-02-21 14:14
Otippat att Sevilla fortfarande inte har tagit sin första bortaseger i La Liga för denna säsong. Något som hade varit värt att tänka på till nästa gång innan man satsar stort på andalusierna är det vankas ligaspel.
Barcelona Gabriel
2016-02-21 13:53
La vinst på celta Vigo, Barcelona matchen över 2,5 mål, PSG vinst, Sevilla vinst och Real Madrid vinst. Visst, Real Madrid skulle vinna då också såklart men det lär dom ju självklart göra nu när Sevilla gick o tappa deras jävla 2-0 ledning. Hur fan kan man tappa en stabil 2-0 ledning sådär. Herregud vad usla mittbackar dom har. De räcker att man byter in Manucho och hela matchbilden ändrar sig. två jävla skit inlägg och dom gör mål på båda inläggen. Sevilla missar 150 lägen. 10.000 hejdå. Tack Sevilla! Hoppas ni dör och ruttnar bort. Kräver en slakt på Camp Nou och i cupfinalen mot de här jävla pisslaget. Ursäkta min ilska men att gå miste om 10 lax när allt verkar så jävla säkert kan utan tvekan förstöra ens dag!
Barcelona Gabriel
2016-02-21 13:46
Trist att du inte vann men språket är inte ok.//Mod.
Annons: