/spanien/barcelona/forum/11231.aspx/spanien/barcelona/forum/11231.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rivaldo - The Greatest
2011-08-22 22:51
Haha va i helvete aftonbladet? Det är inte raketforskning!!!
Barcelona Criff -Llourinho
2011-08-22 22:50
Asså shit, sitter & kollar på United - Tottenham. Och kommentatorn total sågar De Gea. Defoe sparkade honom precis på handen, då säger kommentatorn att De Gea filmar. Fast man ser tydligt på reprisen att han sparkar han rätt hårt.
Snacka om att Engelsmän inte gillar De Gea :P
Barcelona Alvés - Por Que?
vafan

Elfsborg är med och slåss om SM-guldet.
Nu tappar de Amadou Jawo till värsta konkurrenten.
Enligt Helsingborgs Dagblad är anfallaren klar för serieledarna Helsingborg.???
Barcelona Barca4eva
Andreas, WTF
Postat via SvenskaFans-appen
BARCA-més que un club
2011-08-22 22:48
ALLA Barcelona splerare är Man of the match hahaha
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-08-22 22:47
Någon som har rökt på @ Sportbladet?
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-22 22:46
Detta känns fantastiskt bra. Vilket spel vi visar upp. Och som jag har sagt innan, att det såg lika bra matchen igenom, oavsett vilka som spelade är det bästa av allt. Det visar vilken stark trupp vi har. Kändes som alla bitar föll på plats ikväll. T.o.m Fontas pusselbit sitter, om än lite snett ;)

Och ovanpå detta väntar spelare som Puyol, Sanchez och Afellay på att förstärka detta lag ytterligare. Galet var ordet...

Om man ska leta efter något negativt (jag gillar ju det), är det att det tyvärr kommer bli svårt för många av dessa fantastiska B-lagspelare vi har att nå A-laget - just eftersom truppen vi har är så sjukt bra!
Som "tur" är kommer ett par platser dyka upp i takt med att vissa spelare blir till åren. Jag skulle vilja påstå att dörren kommer stå öppen för åtminstone 5 B-lagspelare om några år...frågan är bara vilka som tar klivet. Deulofeu, Bartra, Sergi Roberto och Rafinha känns ganska troliga. Men det finns ju fler :P
Barcelona Rivaldo - The Greatest
2011-08-22 22:46
Vem var fyllot som utnämnde keita till matchens spelare?? hur kan han överglänst Messi, fabregas pedro?? haha noway :)
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-22 22:45
Grejen är väl att alla i England vet att beter man sig illa på en arena så riskerar man fängelse precis som i övriga delar av samhället. I Sverige drabbas ju bara klubben men individen går oftast fri. Därmed kan den enskilde individen bete sig som ett svin för att ändå inte straffas typ.

elbraco - Bojan y Thiago
Sempre Cule

Dom verkar ha haft domänbesvär och har bytt till en sida som heter miniwig.eu eller liknande.
Hittade den nu, här är den!
Barcelona Blaugrana91
Seydou Keita has been chosen as man of the match #fcblive [via @fcbarcelona_cat]

NoGo hann före. ;)
Barcelona Decinho
Min stream hackade så ett tag efter slutsignalen kom endast ljud, men hörde jag rätt? Ropades Seydou Keitas namn upp i högtalarna? Och fick han i så fall ta emot något form av pris innan de två lagen fick höja sina bucklor?

Edit: Det NoGo skrev i inlägget under förklarar saken...
Barcelona NoGo™
2011-08-22 22:44
Seydou Keita has been chosen as man of the match #fcblive [via @fcbarcelona_cat]

Haha där ser man :P Keite gjorde en bra match.
Sempre Culé

Dom har bytt adress, kommer dock inte ihåg vad den heter nu men någon annan kanske kan svara på din fråga, annars bläddra några sidor i forumet (typ precis när matchen skulle börja)
Barcelona Barca4eva
Sempre Cule, rojadirecta.es?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Sempre Culé
2011-08-22 22:43
Hej vänner!

Jag måste fråga om det bara är jag som har problem med att kunna se matcher på myp2p.eu Jag försökte länge för att kunna se matchen ikväll men ingen lycka. Får bara upp en massa om att "sidan kan inte visas". Lite tråkigt om de lagt ner då de hade ALLT.

Tackar på förhand för hjälpen och vore tacksam för något gott alternativ där man kan se fotboll på nätet.
2011-08-22 22:42
DM1982

I England finns det inget våld, bara kärlek..
Eller hur var det nu???

Jag vet inte hur det är för de platserna men får jag gissa måste man gå igenom en sån där röntgen apparat men jag har ingen aning, annars verkar det faktiskt rätt sjukt då det finns psykopater överallt..
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-08-22 22:42
Hoppas Puyi kommer igång ordentligt till dom stora matcherna. Just nu känns det helt ok med Pique och Masken som mittbackar, eller Pique och Abidal.
Barcelona barca111
2011-08-22 22:41
Någon som kan länka presentationen av spelarena?
Barcelona DM1982
2011-08-22 22:41
Lite ot men det är helt galet att man kan sitta en bänkrad bakom Sir Alex på Old Trafford. Inga skydd utan spelarnas avbytarbänk är mer eller mindre en del av läktaren.
Barcelona NoGo™
2011-08-22 22:40
Cesc: "Playing as false centre forward? It's clear I'm no Messi, but I felt comfortable at that position." #fcblive

Det var intresant att se Cesc där, tyckte att han skötte sig mycket bra.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-22 22:39
Rambla

3 veckor..skönt att ha en tidspunkt på när man kan förvänta sig att capitano ska komma tillbaka, även om tre veckor är ett bra tag.

En positiv sak med strejken iaf :P Puyol hinner återhämta sig. Det var fanimej längesen jag såg el Corazon på plan, saknar det.
Barcelona basaric - Cesc? No! Gago? Yes!
2011-08-22 22:38
En bra insats av laget idag. Messi försätter att göra mål, Iniesta forsätter att dominera matcherna och Fabregas gjorde riktigt bra ifrån sig idag. Men den jag vill hylla mest är Adriano. Riktigt imponerad av denna spelare idag!

Jag hann inte se presentationen innan avspark, är det någon som kan länka?
Barcelona Rambla~
2011-08-22 22:37
Puyol kan vara tillbaka om ca 3 veckor enligt dr. Cugat.
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-22 22:36
Rambla

Tack! <3 Kvällen är fulländad ;)
Barcelona Rambla~
2011-08-22 22:35
Härliga nyheter som kommer göra 1.70 och några andra glada. Zubi har i kväll innan matchen helt uteslutit att Afellay lämnar. Det finns heller än så länge inga bud sa Zubi.
Thiago en mi corazón!
2011-08-22 22:34
Andreas

Rätt , jag har ingen aning vart jag fick 2 veckor ifrån ? Hm..
elbraco - Bojan y Thiago
Jävligt bra match idag, om ni ursäktar språket. Har inget att klaga på alls faktiskt :P

Man ska inte glömma bort att Napoli antagligen "vilar" inför helgens drabbning men 5-0 och den utklassningen som vi såg var...krossande.
Båda elvorna jobbar riktigt bra och många ungdomar var på plan. fyfan vilket skönt meddelande detta sände efter den dåliga försäsongen!!
Barcelona Blaugrana91
Thiago en mi corazón!

Kan bli ytterliggare en till om vi vinner mot Porto på fredag. ;)

Ska lägga till att den matchen sänds på TV10, bra så slipper man streama.
Barcelona Man1
2011-08-22 22:33
Campeones! :D
Annons: