/spanien/barcelona/forum/11230.aspx/spanien/barcelona/forum/11230.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2011-08-12 14:25
Tw Pique (to Cesc): "He's finally here!!"

Arsenal midfielder Cesc Fabregas has said goodbye to his team-mates. He leaves London happy, but nostalgic. [ona fm]
Barcelona Abbe.
2011-08-12 14:18
The official announcement of the transfer of Cesc is expected this afternoon. He could have his picture taken at the Camp Nou today. [rac1]

Att Cesc är i Barcelona verkar åtminstone vara bekräftat nu:

Tw Pique (to Cesc): "He's finally here!!"
Atlético addeh
2011-08-12 14:17
The last details of Cesc's transfer are at this moment being discussed between vice-president Bartomeu and Arsenal representatives. [rac1]
Barcelona Abbe.
2011-08-12 14:16
De katalanska tidningarna går ut ganska hårt. Jag antar att vi kommer få höra ett officiellt uttalande senare idag. Antingen en dementi eller en bekräftelse.

Tw Puyol: "Seeing the light at the end of the tunnel, hope it's not like other times a car driving in the wrong direction (Glass half full)"

Trodde först det hade med hans skada att göra, men börjar nu tro att det mycket väl kan handla om Cesc-affären.
Atlético addeh
2011-08-12 14:13
Lol, Mundo Deportivo kör Cesc-vaka. :P

Något är ju i görningen i alla fall. Ingen tillfällighet att Piqué skriver att han är "a bit nervous".
Tiki Taka
2011-08-12 14:13
Gerard Pique har på sin twitter skrivit "Aiaiaiaiaiaiaiaiaiai!!!! Quins nervis!! I'm a bit nervous!! Ooooooohh! Moc moc!". Nervös över vad?...säkerligen cesc återkomst till barcelon hehe
Barcelona Blaugrana91
2011-08-12 14:12
Är Cesc klar?? Vågar inte tro något förens Barcelona bekräftar det, men det känns ju som att det stämmer denna gång!! :D

RAC1 säger på sin twitter att Barcelona och Arsenal till 99,9 % är överens om Cesc.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-12 14:09
The transfer of Arsenal midfielder Cesc Fabregas (24) to Barcelona has been completed. He'll fly to Barcelona today. [sport]

Cesc Fabregas will tomorrow be officially presented as new Barcelona player. He'll travel with the team to Madrid. [md]

Arsenal midfielder Cesc Fabregas has around noon taken a flight to Barcelona after his transfer was completed. [sport]

Jag väntar tills klubbens sajt säger det, men det låter ju onekligen sant. Spännande indeed.
Barcelona Klint
2011-08-12 14:05
El Mundo Deportivo skriver samma sak och att han imorgon presenteras som ny Barcelona-spelare.
Barcelona Klint
2011-08-12 14:04
Sport går nu ut och säger att allt är klart och att Cesc flyger till Barcelona redan idag.

Ska fredagen den 12 augusti verkligen bli dagen då den här såpan får ett slut?
Barcelona Blaugrana són els colors!
2011-08-12 14:04
Nu börjar det hända grejer, eller det är iofs Sport som skriver,
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-12 14:03
Casillas är bättre än Valdés, Ramos bättre än Alvés, Pepe bättre än Piqué, Carvalho bättre än Puyol, Marcelo bättre än Abidal men ändå släpper vi in mindre mål än er?

Xabi bättre än Busquets, Özil bättre än Iniesta, men ändå slaktar vårt mittfält erat?

Ronaldo bättre än Messi, di Maria bättre än Pedro och Benzema bättre än Villa, men ändå så hyllas vårt anfall att vara det bästa i världen.

Madridismo är en sjukdom.
Spanien OTBAG
2011-08-12 13:58
Rambla~ @ 12.12 & 12.22//

Spot on.

Har alltid "rankat" dig som den mest objektiva skribenten på Les Rambles. Fler borde ta efter dig då det är alldeles för få som väljer att vända på myntet och se det från båda sidorna.

Keep up the good work.
Spanien OTBAG
2011-08-12 13:57
Dubbel.
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-08-12 13:56
iMadridista hasta que me muero!

Det var inte ett skämt, de jag nämnde har vunnit en massa titlar med sin klubb, vad fan harr Pepe bidragit med när det gäller titlar?

Finns många bra spelare, men vinner de inga titlar kan man väl inte ranka de som bäst? Men jag förväntar inte att du ska förstå.
Barcelona ALEXIS SANCHEZ...THE NEXT ONE
2011-08-12 13:55
FC Barcelonas målvakt har pratat på en pressträff efter dagens träning. Och han tvekar inte en sekund att säga att Cesc kommer bli klar inom några timmar. Jag är övertygad om att vi snart får mycket goda nyheter fortsatte Valdes.

Det kommer bli en mycket bra dag för en av mina bästa vänner det är jag övertygad om menade vår målvakt. Han avslutade med att ännu en gång säga att Cesc är klar inom några timmar. SPORT.ES
Barcelona Barca4eva
2011-08-12 13:53
B-Guden...väldigt onödigt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona B-Guden
2011-08-12 13:51

NI klagar på messi som skjuter på publiken, Alves och Busquet som filmar, medans ni har flera filmstjärnor i erat lag också. Ni Hyllar era spelare som trampar på våra Marcelo och Arberola, sen hyllar ni även Pepe för det han gjorde mot getafe och ramos när han sparka ner messi.

det värsta bara 1 match för Ramos Pinsamt! Så var snäll och lämna detta hycklare det kan man kalla det. Hur fan kan man hylla Pepe och ramos för det dom gör sen gnälla och allt för Messi skjuter bollen mot publiken, samt att Arberola och Marcelo Hyllades, HYCKLARE!!!
Barcelona Thiago - Next no.1
2011-08-12 13:47
Haha, gissa vem som är spelklar i real på söndag, Mr.Ramos.
Postat via SvenskaFans-appen
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-12 13:39
Vari låg diskussionen? Vad var syftet?
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-08-12 13:36
Dryg Pique är först skriver han

3gerardpique Gerard Piqué
Hoy será un gran día!! Today is gonna be a great day!!

Och nu så skriver han

Gerard Piqué
Aiaiaiaiaiaiaiaiaiai!!!! Quins nervis!! I'm a bit nervous!! Ooooooohh! Moc moc!
Barcelona Criff -Llourinho
2011-08-12 13:30
Shit inte för att dra vidare diskussionen med tanke på redaktionen, men den wikipedia sidan med Pepe.
Han kom till Real 2007, titlarna Real vunnit sen dess:

La Liga: 2007/2008
Supercopa de España: 2007/2008
Copa del Rey: 2010/2011

Det är ändå rätt sorgligt om man tänker på det! Då märker man hur dominanta vi varit under Pep :) Sjukt!
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
Jag gillar hur maränger poppar in här och frågar "Vem är bäst, X eller X", och förväntar sig att alla ska välja den spelaren de vill att vi ska välja.

Mindervärdeskomplex? Det måste vara förbjudet med sådana frågor i forum, leder till bara tjafs och inget konstruktivt.
Barcelona Trippeln

Kan inte säga detsamma till dig.
Real Madrid iMadridista hasta que me muero!
2011-08-12 13:28
Okej grabbar , det va kul och ha en "ärlig" diskussion med er.

Lycka till på Söndag !!
Real Madrid iMadridista hasta que me muero!
2011-08-12 13:27
Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!

Hahaha =)

http://www.youtube.com/watch?v=ZJdjgQ6YN6I&feature=related
Barcelona älskabarcelona
2011-08-12 13:26
Ge ditt liv kan jag säga då :D Jag såg alla hans VM matcher förra året . Jag såg alla hans stora matcher i serie a förra säsongen och alla matcherna som han spela i CA . Idag så fick jag hem min Alexis tröja också :D ( jag är ingen chillenare ) Men jag tyckte väldigt mycket om Alexis efter VM och jag tittade ofta på hans matcher efter VM .
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-08-12 13:25

Pique,T.Silva,Vidic (ingen nummer ordning) är top 3 bästa backarna i världen, vem fan är Pepe?
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-12 13:23
älskabarcelona

Tja, båda dom spelarna är ju bättre än sina respektive i Real Madrid. Dock har både Özil och Cesc dålig mentalitet i viktiga matcher. Men det är svårt att vinna i en loserklubb som Arsenal.
Redaktion
2011-08-12 13:23
Okej, då lägger vi ned diskussionen Pepe vs Piqué. Vi vet att den inte kommer leda någonvart. Acceptera nu detta så spärrar slipper delas ut.
Annons: