/spanien/barcelona/forum/11222.aspx/spanien/barcelona/forum/11222.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-12 22:39
2-0 Valencia. La liga har bara två lag?
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-12 22:37
Det dom är mest häpnadsväckande är hur korkade barcas spelare är. När de vet hur Arsenal är, varför göra såhär gång på gång? Och särskilt nu..
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-08-12 22:37
Cesc Fabregas, Fabregas, He kisses the badge on his chest, Then puts in a transfer request, Cesc Fabregas Fabregas.

Ha ha. . .
Barcelona NoGo™
2011-08-12 22:36
Fan så fula tröjor Valencia har då.. Kom igen nu Bojan!

Angående målet så tyckte jag det såg ut som ett klart självmål, men det var lite halv svårt att se :P
Barcelona Rambla~
2011-08-12 22:35
Roma behöver inte vara oroliga. De har inte sitt lag färdigt ännu och de lär heller inte stöta på något lag i Serie A som spelar lika snabbt som Valencia gör i kväll. Detta är bara nyttigt för spelarna att ställas mot ett lag som spelar ett så snabbt passningspel.
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-12 22:34
Andreas

Jag hade gråtit - orkar inte med ett år till av den här sagan
Rogge
2011-08-12 22:34
Andreas, de är nog ändå bra förbannade på hans uppträdande. Jag har dock förståelse för varför han gjort som han gjort, men lite mer rakryggad och ärlig kunde han allt varit. Dock besvärlig situation.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-12 22:32
Mujje

Soldado eller Piatti, det var grötigt framför målvakten så man såg inte riktigt. Tror målet tillskrevs Soldado dock.

Rambla var visst före, det kanske var Piatti :P
Barcelona Rambla~
2011-08-12 22:31
Mujje

Om det inte var självmål så var det Piatti som tryckte in den. Det var svårt att se även på reprisen.
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-08-12 22:30
Gud vad jag skulle garva om Arsenal backade ur affären nu, speciellt åt alla Gunners som bränt/slängt och vanärat sina Arsenal tröjor med #4 på.

Barcelona Mujje
2011-08-12 22:30
1.70-ligan Vem nätade, om man får vara besvärlig och fråga?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-12 22:25
Rogge

Jag håller med dig i det här fallet. Jävligt oproffsigt och det är fan inte första gången..
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-12 22:24
Vad spelar det för roll för Arsenal att skjuta upp den officiella bekräftelsen om de ändå är 100 på att sälja honom? Så länge det inte blir officiellt är det inte klar att de vill sälja. Och deras inställning till en försäljning blev nog inte bättre efter allt twittrande. Sjukt jävla seeegt.

...1-0 Valencia
Rogge
2011-08-12 22:22
Arsenal vill att locket ligger på tills Cescs ersättare är klar. Inte så konstigt egentligen men gubbarna kunde inte hålla käft ett par dagar till och deras twittrande bröt mot tystnadslöftet som man kommit överens om. Inte så smart och naturligtvis inte positivt för Arsenals framtida transfers, därav reaktionen. Detta är ju inte korpen, Blaugrana. Rätt mycket pengar inblandat och då är Piques och Puyols glädje ganska sekundär. Oproffsigt helt enkelt, även om du inte kan se det.
Gunner - Kanouté
2011-08-12 22:20
Rambla~

Aha, nu förstår jag dig!
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-12 22:17
Gunner

Han hade inte startat mot Real ändå, kanske ett inhopp men vad gör det?
Tycker det är lite för mycket tjöt om vad Pique, Puyol och Valdés gjorde.

Valencias tröjor är riktigt jävla fula förresten, designern skulle kunna vara en treåring som har fått leka med alldeles för skrikiga pastellfärger.

Bojan nära att spela fram till mål :)
Barcelona Rambla~
2011-08-12 22:17
Gunner - Kanouté

Nej det har de nog inte. Jag var nog lite otydlig. Det jag menade var att det gör ju knappast Arsenal något om pressen tror att det ligger till så och rapporterar det. Det köper ju Arsenal lite tid för att kunna hitta en ersättare.
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-12 22:14
elbraco - Bojan y Thiago

Inget är officiellt ännu och så länge det inte är det skulle Arsenal fortfarande kunna backa ur. Det hade faktiskt inte förvånat mig. Hur löjligt och befängt det än må låta
David Villa #7
2011-08-12 22:13
Gunner - Kanouté

Jaha.. man får väl hoppas att han blir klar så att Cesc kan presenteras någon gång.
Gunner - Kanouté
2011-08-12 22:11
David Villa #7

Ja, det ryktas om honom. Tror inte att han ersätter honom rakt av utan vi kommer nog ändra spelsystem (jag hoppas på det i alla fall).

Rambla~ , 1.70-ligan

Men har någon inom Arsenal uttalat sig om att det är Puyol eller Piques fel? Jag har måste har missat det i så fall..

elbraco

Jag tänkte på det när jag läste härinne. Han är ändå "klar" och kommer inte få spela mot Real Madrid så.. :)
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-12 22:10
Jag kanske har missat något men vad spelar det för roll om Cesc skriver på idag eller på måndag? Vem bryr sig liksom :P
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-12 22:10
Gunner - Kanouté

Men det måste ju ha varit så gott som klart? Som sagt, annars förstår jag verkligen inte Puyol/Piques twittrande. Min uppfattning är att Arsenal har börjat tjura pga det.
Barcelona Rambla~
2011-08-12 22:09
Gunner - Kanouté

Det verkar logiskt. Samtidigt så passar det ju bra att kunna använda andra saker som svepskäl. Låtsas tex vara lite irriterade på vad några barcaspelare har för sig. :)
Barcelona Blaugrana91
2011-08-12 22:08
Kan folk sluta kasta massa skit på Pique och Puyol här...
Dem blev glada för att Cesc, deras bästa vän kommer komma hit och skrev det bara, har dem inte rätt att visa glädje eller?

Om sen Arsenals ledning är så jävla mentalstörda att dem inte skickar iväg en bekräftelse för värvningen bara för det så är det knappast vårt problem. Cesc kommer hit ändå och Arsenal plågar bara sig själva, Cesc samt sina egna fans genom att dra ut på det.

Arsenals ledning verkar leva kvar på meddeltiden, "vi kräver respekt från allt och alla, annars går vi inte med på något". En pinsam och äcklig klubb är vad dem är.
Barcelona 1.70-ligan
Alltså det måste ju ha varit i det närmsta klart när P3 och P5 öppnade käften. Annars är det helt ofattbart att de skrev så. Hoppas inte Arsenal lägger ner allt nu. Det skulle inte förvåna mig, men Cesc vill väl hit så..
Barcelona Rambla~
Det gör ont att se Bojan i en annan tröja. :( Framför allt väldigt konstigt. Det lär ta lite tid att vänja sig.
David Villa #7
2011-08-12 22:07
Gunner - Kanouté

Ryktats om att Jadson från Shakhtar är Cesc's ersättare, eller har jag fel ?
David Villa #7
2011-08-12 22:06
Tror inte Thiago lämnar..
Gunner - Kanouté
2011-08-12 22:05
Rambla~ , 1.70-ligan

Arsenal vill handla in en ersättare/mittfältare utan att betala överpris. Därför ville inte Arsenal att affären skulle offentliggöras innan den blev kvar. Så uppfattade jag det som.

Har läst en miljon olika anledningar, mer än hälften måste vara skitsnack från pressen.
Barcelona Rambla~
2011-08-12 22:03
Jag visste att de skulle dyka upp och nu har det börjat. Rykten om Thiago alltså, speciellt nu när det ryktas vara klart med Cesc. Nu vill Luís Enrique ha honom till Roma. Ok Lucho, vi älskar dig och allt det där men nu får det räcka. Du får nöja dig med Bojan.

Ok, JDS kan du iofs ta om han går med på det. Fast bara på lån. :P
Annons: