/spanien/barcelona/forum/11212.aspx/spanien/barcelona/forum/11212.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid One club, one love. All Real Madrid.
2011-08-18 03:40
Blaugrana91

Alltså herregud, vadå fighting? Real Madrid spelar lika mycket fotboll som Barcelona, Villareal, Stoke eller vilket jävla fotbollslag i hela världen.

Du har verkligen överreagerat gällande detta.
Barcelona DaniAlves
2011-08-18 03:39
Jag har kollat upp och fått fram statistiken att Messi nätat totalt 13 gånger mot Madrid på 15 matcher. Finns det någon som har statistik på antal assist han har gjort mot madrid?

Tack på förhand!
Real Madrid Los mejores
2011-08-18 03:33
Tarrak

"Däremot ser jag inte att man som exempelvis Los Mejores hyllar spelarnas regelbrott"

Du får gärna förklara när jag gjorde detta? väntade bara tills du själv skulle kolla dig i spegeln och kunna erkänna ditt skrivande. Men du verkar ju inte vilja göra detta.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-18 03:33
One club, one love. All Real Madrid.

För att Real knappt spelar fotboll då dem möter Barca, är någon form av fightning...Inte fotboll enligt mig.

Stoke spelar schysst fotboll jämfört med Real....Bara det säger väl ett och annat.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-18 03:31
Los mejores

Sedär så många bra exempel, duktigt av dig..:)

Zlatan fick inte vara sig själv? Han är en diva som tror att han är störst bäst och vackrast, Barcelona accepterar inte sånt beteende, dessutom passade han inte heller in spelmässigt, därav åkte han ut.

Vad har Masken och Alves beteende på plan att göra med deras personligheter? Det var väl ändå det vi paratde om?
Barcelona comprende
2011-08-18 03:30
Los mejores

Men hur som så kickar vi inte legender ur klubben. Zlatan passade inte in och det hela slutade i en win/win situationen för bägge parterna.

Angående lönerna, vinner man så kostar det. Vi har ett vinnande lag, CL-mästare, VM/EM- mästare, liga-mästare. Så jo tro fan att lönerna höjs då dom förtjänar det. Så säg mig vad har pepe skänkt till eran klubb för att han ska få löneförhjöning?
Barcelona tarrak
2011-08-18 03:30
Los Mejores

Ja, det är inte konstigt att jag upprepar det du skrivit, då du slänger ur dig saker som du senare inte verkar vilja kännas vid eller ens kunna kommentera. Hade du bara kunnat stå för att det är jämförbart att hålla undan en boll och stoppa fingrarna i någons ögon, hade jag sluppit tjata.

Återigen, du har anklagat mig för att skriva dynga utan belägg, ändå kan du inte förklara vad? Inte konstigt att jag framstår som förbannad med sådan erbarmlig debatteknik från din sida. Skärp dig eller lägg ner diskussionen!
2011-08-18 03:28
Blaugrana91

På vilket sätt beter Real Madrid sig inte som en fotbollsklubb?

Varför är Stoke änglar jämfört med oss? För att dom inte är klubben du förmodligen hatar mest utav alla?
Barcelona Man1
2011-08-18 03:28
Är det inte dags för real att bjuda upp på lite skön fin fotboll snart? Senast det hände var ju maj 2008.
Barcelona Blaugrana són els colors!
2011-08-18 03:26
Grabbar, är det bara jag som ser glädjen i Cescs ögon?
Mesudine Zizil - ¡Nos vamos a la Cibeles!
2011-08-18 03:25
Gio Style // Asså driver du med mig eller? Vi gör såhär vi väntar tills det kommer upp ett klipp av det på youtube sen får du se, han reagerade fan efter typ 2-3 sekunder.
Real Madrid Los mejores
Blaugrana91

Zlatan fick inte vara sig själv, ni ströp ner honom till knäna och kastade ut honom ur er klubb.
Masken som tidigare vart känd för sin tuffa stil är mer vek i dueller än Busquets och di Maria, ligger och tar sig för ansiktet efter en axel smäll.
Alves, har förvisso blivit en mycket bättre spelare men har även avsevärt förbättrat sig ur ett teatralisk perspektiv.

Balotelli hade förmodligen varit självmordsbenägen efter en vecka i Barcelona.

-
Pengakåta divor var det ja.

Iniesta 80 mil/år
Xavi 80/mil år
Busi 55/mil år

Pepe hade innan denna sommaren 17 miljoner per år, och krigade till sig ett kontrakt värt 35 efter att ha fått ett ultimatum, slutbud eller vad du nu vill kalla det. Vår kapten Casillas sägs liga kring 50 miljoner.

Ändå är det vi som är pengakåta, du är medveten om att ni betalar ut högre löner än både City och Real Madrid. Intressant notering lite sådär.
Barcelona comprende
Påtal om Özil var han med idag ?
Barcelona Blaugrana91

Real Madrid beter sig inte som en fotbollsklubb....

Tro mig Stoke är änglar jämfört med Real...
Barcelona Gio Style
2011-08-18 03:23
Vänta VA!? Piques "ta i ansiktet" vid en hörna?
Såg du inte att Pepe svingade, som vanligt, sin arm på hans ansikte?
Adrianos ta sig för ansiktet eller kroppen? Ramos sket i bollen och hoppade in i Adriano med foten mot knät och en knuten hand mot huvudet. Titta på repris och ät upp dem orden
2011-08-18 03:23
Blaugrana91

Om du inte är helt bakom flötet så borde du veta att Özil nu spelar i en fotbollsklubb.

Hade det varit i Premier League hade det inte uppmärksammats på samma vis. Är lagen i Premier League också fighting clubs?
Barcelona Criff -Llourinho
2011-08-18 03:22
Haha nu ändrar Barcelona personligheten på våra spelare till mindre ödmuka också? :P Okej... Detta blir bara bättre & bättre..
"Nämn gärna vilka filmningar som Barcelona gjorde denna match.
Jag har själv några Di Maria filmningar kvar i skallen från idag. T.om Pepe filmade idag. "

Mascheranos dyk nära eget straffområde, Piques "ta i ansiktet" vid en hörna, Dani Alves filmning när Benzema vann tillbaka bollen vid erat straffområde, när adriano blev träffad av ramos(?) och kunde inte bestämma sig om han skulle ta sig för ansiktet eller vid knät. Vet att det finns mer men kommer inte ihåg i vilken situation det var.
Barcelona Blaugrana91
Los mejores

Vilka spelare har Barca försökt förändra menar du? bara för at vi är en klubb som vill ha ödmjuka spelare och inte pengakåta divor, fuskare, psykopater osv som i er klubb?
Real Madrid Los mejores
2011-08-18 03:20
Blaugrana91

Det är åtminstone inte en klubb som försökt ändra på hans personlighet och fantastiskt ödmjuka stil. Att ni inte tog Ozi är jag bara glad för, då han redan nu har en oerhört hög status hos oss supportrar och presidenten.

tarrak

Du använder en grej som jag använde i ett argument om att filosofen inte alltid agerade rätt. Men du nämnde det 4-5 gånger i rad. Verkar jag vara helt efterbliven och lida av analfabetism i dina ögon?
Sen när jag frågar dig om David Villa, whops så var det tillbaka om min lilla kommentar om Pep.

Jag du verkar ju av allt att döma oerhört förbanad, chilla ner.
Barcelona tarrak
2011-08-18 03:20
Los Mejores

Jag ska sansa mig? Det är du som som kommer med beskyllningar om att jag är utan belägg för den dynga jag skriver. Jag upprepar, vad är det jag inte har belägg för? Jag har utan att anklaga dig för någonting visat ett påstående du framfört utan det minsta belägg. Ändå kräver du bättrad samtalson!?!

Ja och varför försökte Mourinho sticka fingret i Vilanovas öga? Vi kan ju bara spekulera i allt fasansfullt han sagt om Mous familj, men det känns helt rätt att vi både anklagar och dömer utan minsta bevis. Eller?
Barcelona Criff -Llourinho
2011-08-18 03:18
Det är för det finns ingen annan tränare som försöker vinna matcherna med att fullständigt brutalisera våra spelare.
Inte Del Bosque, Pellegrini, Schuster, Capello... osv.. Respekten har alltid funnits där.
Men med Mourinho har det blivit en helt annan femma, tacklingar som borde ge solklart rött ges inte ens gult längre, nu när Mourinho satt på sig oskyldig hatten i media.
Barcelona Man1
2011-08-18 03:18
Det här hatet mellan klubbarna.. Jeez
Barcelona Blaugrana91
2011-08-18 03:17

Ja Barca har spelare som filmar, men det har inte Real då? Kasta inte sten i glashus dummer...

Jag tror ingen bryr sig om vad trasdockan Özil tycker om Barca, Barca ville inte ens ha honom därför fick ni honom, duktig spelare ja, men ingen plats för honom i Barca.

Undrar för övrigt vad Özil tycker om sin egen klubb? Han trodde han skulle komma till en fotbollsklubb, inte en fighting klubb...

Real Madrid Los mejores
2011-08-18 03:15
Frodo

kom igen, det där är sandlådenivå!
--
Tarrak

Det är väl inte så att jag officiellt stämplat att Pinto sade något idiotiskt i sann Pinto anda till Ozi. Jag försöker bara läsa av situationen, så som du hoppar fram och tillbaka nu och jag förstår att du egentligen inte har något att säga. Det är mer eller mindre A och O.

Är du ute efter tjafs är det inte något jag kan erbjuda dig, sansa dig och diskutera som man ska, annars känns det väl lönlöst.

Men vart är logiken, varför skulle Ozi helt enkelt bara flippa över utan anledning?
Jag antar att du direkt efter Zizous headbutt insåg att skitstöveln Matrix hade sagt något jävligt fult.
Barcelona Gio Style
2011-08-18 03:14
Mesudine Zizil

Nämn gärna vilka filmningar som Barcelona gjorde denna match.
Jag har själv några Di Maria filmningar kvar i skallen från idag. T.om Pepe filmade idag.
Barcelona Gio Style
2011-08-18 03:14
Är folk dumma i huvudet?
Förlåt, men Barcelonas filmningar har inte kommit till pga Guardiola.
Dessa har kommit till pga Mourinho och Mourinho only.

Ju fulare Real tillåts spela dessto mer kommer Barcaspelarna att filma.
Om Pepe får göra vad han vill utan att åka på en utvisning så måste man överdriva varenda grej för att den idiotiskt blinda domaren ska se foulen.
Svårare än så är det inte...
Barcelona Denyo ©
2011-08-18 03:13
off topic

bara jag som tycker moc moc fabregas borde klippa sig
2011-08-18 03:13
Criff // Så det är okej att filma när man möter mourinho? Det är som att säga att det är okej att spela fult när man möter Guardiola. Låter ju hur dumt som helst.

Blaugrana91 // Ville bara veta om du menade beteendet eller resultatet av matchen. Jag skäms för vad Marcelo gjorde, men frågan är om du skäms över alla de filmningar som ni gjorde.
2011-08-18 03:11
Hejsan!

Båda lagen gör fel, filmningar, tjuvnyp och allmänt fulspel är vardagsmat i El Clasico nuförtiden.

Det tråkiga är dock att felen Real Madrid gör är oftast de som uppmärksammas i media. Detta leder till att Barcelona trotsallt blir de "oskyldiga".

Undrar vad Özil tycker om eran klubb efter alla El Clasicos han hunnit spela. Barcelona sägs ju faktiskt ha varit Özils favoritklubb en gång i tiden.
Annons: