/spanien/barcelona/forum/11209.aspx/spanien/barcelona/forum/11209.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MC21
2011-08-14 14:50
Torres ser väldigt vass och rapp ut, han är på gång. Chelsea spelar dock uselt, riktigt uselt.
Barcelona Messi-Barca-10
2011-08-14 14:49
Andreas

Testa med att kolla när Iniesta skjöt Barca vidare till final mot Chelsea, funkade för mig ;) Eller när Ronaldinho dominerade 05-06 mot Real!
Barcelonistas
2011-08-14 14:49
Ladda upp med 2-6 och 5-0, samt min blogg så ska ni nog komma igång inför dagens match.
Barcelona J.Guardiola- King
2011-08-14 14:47
Är helt förvirrad, blir det El Pasillo ikväll eller inte ?
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-08-14 14:46
Andreas

Har samma känsla. Ingen nervositet eller något, antar att det kommer när matchen närmar sig. Ladda upp med ett par härliga el clásico videor på youtube så ska du nog komma i rätt mode ;)
Barcelona Messi-Barca-10
2011-08-14 14:46
Barcelonistas

Tror också att dem kör något sånt men tycker dock att man ska trycka in Adriano eller maxwell på vänster kanten så att Abidal spelar i mitten med pique, då får vi ju mer styrka i luftrummet också!
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-14 14:38
Är mest rädd för Benzema ikväll. Han håller på att bli den djävulskt bra forwarden alla trodde han skulle bli!
Barcelonistas
2011-08-14 14:33
Possible line-up (vs Real Madrid): Valdes - Alves Pique Mascherano Abidal - Xavi/Thiago Busquets Iniesta - Pedro Messi Villa #fcblive [efe]
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara <3
2011-08-14 14:29
okej andreas :D

------------------

Hur tror ni barca startar idag?
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-08-14 14:26
Cuule

Vänligen sluta spamma här, vi är inga banktjänstemän.
Ställ din fråga på något annat forum, alt flashback.org

-----

Känns som tiden går rätt snabbt idag, men det känns inte som att det är el Clasico som väntar - Känns som jag sitter och väntar på en träningsmatch.
Hur ska jag komma i rätt "mode"? ; )
Barcelonistas
2011-08-14 14:25
Rivaldo the greatest

Det kommer komma upp mycket mer om detta på bloggen i framtiden :).

Nu till matchen så ska det bli fullständigt underbart och se El pasillo, samt och se Barcelona spela igen.

Cuule

Har du skrivit in uppgifterna rätt?
Barcelona Cuule
2011-08-14 14:23
va tror ni de beror på ?
Barcelona Cuule
2011-08-14 14:15
Jag använde mina föräldrars :D
då måste de fungera väl ?
Barcelona Barca4eva
2011-08-14 14:14
Cuule

Vems kreditkort har du använt?

Ditt eget eller föräldrarnas? Antar att det är föräldrarnas men om det är ditt eget så bör du tänka på att man inte kan handla på internet under 18år.
Barcelona Cuule
2011-08-14 14:13
jag har oxå testat med ett kort som e veriferad av visa( kan handla på nätet)
men fick samma mail :(
2011-08-14 14:13
Cuule

Har du swedbank? Deras ungdomskort funkar inte för internetköp utomlands, helt värdelöst är det.
Har du pengar tillgängligt?

Annars vet jag inte.

Arash, kul.
Ta tunnelbanan, alltid trevligt innan match med sånger och så.
Helt fullproppat brukar det vara så håll hårt i grejerna och du får inte vara kräsen mot värme då det kan bli lite tight där inne (Inte mig emot när personen framför är en grymt snygg tjej men sånt får du tajma =)
Barcelona Rambla~
2011-08-14 14:11
Cuule

Detta är knappast något supportforum för internethandel.

Ditt betalkort blev helt enkelt inte godkänt, svårare än så var det inte. Du får kolla med din bank om det är tillåtet att handla med det via internet.
Barcelona Barca4eva
2011-08-14 14:11
Ja men då så, det är Barcelonistas som har skrivit den...inte undra på att det blev som det blev.
Barcelona Barca4eva
2011-08-14 14:09
Rivaldo - The Greatest

Det kan ligga en del sanning i det, det vet man inte. Det mesta jag har läst om det ämnet har nämnt det där med hot i CDR-mötet bl.a. Men om en sån dålig text, som är så dåligt detaljerad och enbart skrivet med hat i tanken, är värd att läsa så är det något fel med det här samhället.

Tycker synd om bloggaren...verkar som att han inte har några nära och kära.

Ps.Undra vart han fick sin fakta ifrån...
Barcelonistas
2011-08-14 14:08
Andreas

Om du inte är intresserad behöver du inte läsa sanningen. Detta är för er andra Barcelonistas. Och det är jag som har skrivit texten :).
Barcelona Cuule
2011-08-14 14:06
Jag har testat men de fick ett mail där det stod :

Unfortunately the card used for this order was declined by the card issuer (this can be for many reasons such as details held at the bank not matching the details given or the card has expired or an error on the details you have provided to us) and we are therefore unable to process your order.

Sorry for any inconvenience caused by this process if you still wish to order the item(s) please resubmit your order by clicking here or alternatively you can phone us on 0870 60 80 442 with details of an another method of payment.

If you have any queries please e-mail customerservices@prodirectsport.com or telephone our Customer Service Line on 0870 60 80 442 which is open between the hours of 9am-9pm Mon-Fri or 10am-4pm Sat-Sun & bank holidays.

:

Vet inte va jag ska göra :(
Barcelona El Príncipe Thiago
2011-08-14 14:04
Cuule

Här har du en riktigt bra hemsida! Massor att välja på och bra priser. Har själv beställt därifrån och fick hem det på 2 dagar! Rekommenderas varmt!
Barcelona Cuule
2011-08-14 14:03
Någon som vet var man kan köpa fotbollskor/ inomhusskor på nätet. asså nån bra hemsida o helst nån man kan lita på :D

Svara mig plz !
2011-08-14 14:02
Barcelonistas

Jag antar att det är din blogg för det var garanterat den fulaste hemsidan jag någonsin skådat, jesus f-king christ.

"Hej jag är 18 år gammal och är en stor Barcelonistas. Bästa minnen är cl vinsterna 06-09-11."

Sen kollade jag din profil:

"Barcelonistas
Online sen2011-08-14 13:23:53
Född 1993 från
Profilen läst: 9004 gånger
Skrivit: 5034 meddelanden
Skapad:
Poäng denna säsong: 0
Om mig
El Dios del futbol Andres Iniesta Lujan! (!)Barcellonista.Blogspot.Com " ()!

Lägg ner hemsidan/bloggen omedelbart och gå en kurs i webbdesign, lägg sedan ner ditt hat mot Real Madrid och sen ... kanske du kan börja skriva.
En stavkurs innan vore inte helt fel det heller.
Barcelona Rivaldo - The Greatest
2011-08-14 13:59
Barca4eva, hur han än formulerat sig så är det ju faktiskt sant.
Barcelona Cuule
2011-08-14 13:57
Någon som vet var man kan köpa fotbollskor/ inomhusskor på nätet. asså nån bra hemsida o helst nån man kan lita på :D

Svara mig plz !
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-14 13:57
Barcelonistas

Hur kan man skriva en sådan artikel om en president som blir mördad, utan att nämna vad presidenten heter? Josep Sunyol förövrigt. RIP.
Barcelona Barca4eva
2011-08-14 13:54
Barcelonistas

Sämsta läsningen någonsin. Man märker hur Real-hatet lyser igenom texten, vilket gör att man hellre gör en "facepalm" än klappar åt den. Och det kan jag säga utan att ens ha läst hela skiten.

Sann fakta? My ass.

Hoppas verkligen inte att det var du som skrev den.
Barcelona Hyder
2011-08-14 13:53
Arash

Det ska nog inte vara några problem även om man aldrig kan vara säker. När jag var på Camp Nou för att se en match för ett par år sedan hade min kompis på sig en Arsenal-tröja men han hade ju också Henry på ryggen. Lite mer "ok" då kanske. En Juventus-tröja kommer nog ingen bli arg av.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-14 13:53
Arash

Om du vill gå direkt till Camp Nou så kan du ta taxi eller tunnelbanan. Men det finns turistbussar som parkerar strax utanför Camp Nou, ifall du vill på en runda innan matchen börjar. Du kan köpa biljetterna till de bussarna i de flesta kioskerna. Du kan ju promenera, beror ju på vart hotellet ligger. Det lättaste är nog taxi.
Annons: