/spanien/barcelona/forum/11206.aspx/spanien/barcelona/forum/11206.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2011-08-13 11:27
barcetia - BENVINGUT ALEXIS!

Kan stämma. Fabregas senaste twitter-uppdatering handlar ju om att han köpt en ny Blackberry som tydligen ska vara riktigt "amazing". Han ville väl testa den :-).
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-13 11:25
Hutch

Agree. Det är inte Piqué och Puyols fel. Cescs om någon som förmodligen smsat Piqué och Puyol. Klart de blir glada, de är ju trots allt människor?
Barcelona Barca4eva
2011-08-13 11:25
1.70-ligan, vad jag vet så nämnde inte ens spelarna Cesc i deras twittrande...åtminstone inte Pique. Det var väl Valdes som snackade om det i en presskonferens annars. Dessutom, who the f*ck cares om han ändå är klar? Att du ska gå och kalla spelarna dumma bara för ett jävla meddelande som möjligtvis, det kanske inte ens är sant, skjutits upp. Jeez...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-08-13 11:22
Jag har alltid funderat på Madrids pokaler? Finns det inga bilder? Borde dom inte vara lika rostiga som Titanic?
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-13 11:15
Frodo

Genom att twittra innan affären var klar. De vet mycket väl om att Arsenal ogillar det. Jag tror självklart inte att affären går upp i rök pga det men det förenklar inte processen. Tror faktiskt Cesc hade varit officiellt klar nu om inte de öppnat käften. Affären måste ha varit väldigt nära när de twittrade som om att den var klar, annars är det än mer korkat av dem.
Barcelona Frodo
2011-08-13 11:11
Det är samma visa gång på gång. "Han är klar om två dar" etc etc. Nu verkar det bara vara en tidsfråga så varför inte bara vänta på det officiella beskedet från klubben?

1.70-ligan

På vilket sätt skulle våra mittbackar ha saboterat något igår?
Hutch
2011-08-13 11:09
Det var då ett jävla tjöt på Pique och Puyol. Dumma twittermeddelanden visst men detta är knappast något som kommer att förhindra en affär. Cesc kommer.

--------------------------

Vilken fantastisk bild i länktips. Den sparar man.
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-13 11:01
Det kommer inte bli klart idag, måndag är dagen D.. om inte våra mittbackar saboterade nåt igår då :P
Barcelona Jeffren
2011-08-13 10:37
Idag måste det bli 110% klart just nu är det ca 99% men 99% är ju inte 110%

Har champagnen på kylning så kom med nyheten att Fabregas nu till 100% är en spelare som tillhör Barcelona och att han äntligen fått lämna Alcatraz och fängelse diriktören Wenger
Barcelona Abbe.
2011-08-13 10:26
Dongou tränar med A-laget idag igen.
Barcelona Blaugrana són els colors!
2011-08-13 10:05
1.70-ligan

Det är en lång dag haha! Om inte idag så imorgon.
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-13 09:25
Fortfarande inga officiella bekräftelser om Cesc. Jag börjar faktiskt känna på mig att saker och ting vände efter Piques och Puyols twittrande - för vid den tidpunkten måste affären varit så gott som klar - men det sen blev det aldrig officiellt. Deras uttalanden var onödiga, men de tydde på att allt var klart. Allt som skrivits efter det är bara spekulationer och ingen vet egentligen hur läget är nu
Barcelona albanian4lifebarca
2011-08-13 05:13
HENRIK LARSSON, FC BARCELONA........!!!!!!
Barcelona Denyo
2011-08-13 05:10
Denna video fick den förlorade sonen att återvända
Barcelona Barca4eva
2011-08-13 02:55

You don't make any sense at all, sir.
Barcelona Katalano
2011-08-13 02:51

Det är ingen förlust iom att vi sålt killen.

Jag hoppas att han gör asbra ifrån sig och kommer tillbaka... förstås.
Men det finns inga som helst garantier för det och kraven på honom är skyhöga för att Barca ska vilja ha tillbaka honom.

Därav inget som helst köptvång över huvudtaget.
2011-08-13 02:43
Katalano

Så du är villig och ta risken att förlora möjligtvis 20 miljoner euro?
Barcelona Romario "Erat hat gör oss starkare"
2011-08-13 02:32
Pallar inte kolla om någon har postat den här länken tidigare så jag gör det, hahahha så jävla bra :D
Barcelona Katalano
2011-08-13 02:31
Inte alls tvång eftersom det inte finns några garantier alls att han kommer göra succé i Roma.

Allt annat är gissningar eller anus bananus!
2011-08-13 02:20
Tvång på ett sätt att man tappar i värde ifall man inte köper tillbaks honom och han exploderar totalt.
Barcelona Barca4eva
2011-08-13 01:06
Köptvång? Since when?
Barcelona FC Barcelona #10
2011-08-13 00:48
Det finns väl ingen tvång på att köpa tillbaka Bojan?
Vad jag förstod så var det att vi hade 2 år på oss att köpa tillbaka han annars tillhör han Roma.
Barcelona Rambla~
2011-08-13 00:36
Jo, det verkar som om vi är tvungna att värva tillbaka honom. Fast allt verkar väldigt luddigt formulerat. Vi får helt enkelt se.
Barcelona II Barça II
2011-08-13 00:22
Rambla:

Håller med det du skriver. Men tycker du inte att Bojan mer eller mindre är utlånad till Roma? Vi måste ju köpa tillbaka han om 2 år. Roma lånar honom och vi ger de 1 miljon Euro för det? Jag kan ha fattat det hela heeelt fel..
Barcelona Rambla~
2011-08-13 00:07
Good Guy Greg

Jo, jag tror visst att jag förstår vad du menar med farmarlag. Du tror att Barca ska skicka en massa spelare till Roma så att de utvecklas mer och sen ta hem dem. Du tolkar detta pga Bojan. Det du måste förstå är att numera, med den nya ledningen, så vill klubben inte släppa iväg spelare som man tror på utan att inkludera en återköpsklausul. Like it or not, är inte intresserad klubb med på detta. Fine inga problem, men då kan de också sig om efter spelare någon annanstans. De är inte tvingade att gå med på de villkoren. Barca vill inte längre bli rånade på talanger från den egna akademin utan att få någon som helst ersättning. Det är därför de insisterar på återköpsklausuler nu om de anser att spelarna kan ha någon framtid inom klubben.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-08-13 00:02
Vem är fotbollsspelaren? :P

"Han slog igenom i öklubb där även hans bröder spelat. Efter att ha varit väldigt nära en övergång till en klubb i ett annat land snodde istället en huvudstadsklubb talangen som precis debuterat i U21-landslaget."
Barcelona Good Guy Greg
2011-08-13 00:01
Rambla

Du verkar inte förstå vad jag menar med farmarlag...
Barcelona II Barça II
2011-08-12 23:59
Haha vi har lånat ut en spelare till Roma då blir de vårt farmarlag. Så då var Real Madrid farmarlag åt Man City när de lånade Ade? Folk är roliga :-).
Barcelona Rambla~
2011-08-12 23:50
Good Guy Greg

Ja det vet jag väl, men det var inte så där jätteseriöst. Man ville ha en ung vänsterback som kunde hoppa mellan A och B-lag. Vad har det med farmarlag och göra då? Han valde Roma för att de erbjöd ett mer intressant erbjudande för honom och hans framtid.
Atlético addeh
2011-08-12 23:49
Rambla

Jag har faktiskt ingen aning varför de använder sina senyera-tröjor ikväll. Möjligen för att det var spelarpresentation och att de därför ville bära senyera-tröjorna. Galet läckra är dem i alla fall.
Annons: