/spanien/barcelona/forum/11163.aspx/spanien/barcelona/forum/11163.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
BARCA-mes que un club
2011-08-17 06:29
lol detta blir bara roligare och roligare ju mer tiden går här på denna diskussionsforumet

alexis kommer vara på toppform så som han va i söndags, underbar talang barca värvat vill se mer av han ikväll. Han kommer sätta skräck i real madrids deffensiv längtar inför kvällens match

BARCA VICTORY !!!!

Peshmerge - AS9
2011-08-17 05:32
Marcelo Viera

HAHA! åh herre, The Road to the Oscars!
När du ändå skrev om nästan hela truppen, varför glömde du då att lägga till några "bra" ord om våra nya spelare Alexis och Fabregas?

Nu blev jag faktiskt nyfiken om hur dem också är på och utanför plan?!
Barcelona Éluc
2011-08-17 04:57
Jag behövde det där rage-inlägget. Tack, nu kan jag sova med ett leende på läpparna.
Barcelona XAVI6
2011-08-17 04:57
Marcelo viera Du är totalt körd! Nu vet jag vad det verkligen betyder när de säger kärleken är blind. Det bästa sättet att svara på en idiot som dig är när barca kör över er med 5-0. Då kan du hoppa från en bro eller sitta och hitta på förklaringar om varför ni förlora. Eller så kan du fylla dig med skitet om att ni är bäst i världen fortfarande.
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid Siempre_Maravilla
2011-08-17 04:36
Comprende

Efter matchen på Bernabeu där ni lyckades få med er ett 2-2 resultat, måste man inse att ni är favoriter. Ni spelar ju på hemma plan nu o dessutom kommer ni ställa upp med ett starkt manskap så inte konstigt att spelbolagen tippar er som segrare, men är man Madridista som jag är så tror jag naturligtvis på en seger i svåra Camp Nou. Tror att favoritskapet för Barca gynnar oss lite. Men jag hoppas på en trevlig tillställning som visar hur bra spansk fotboll är. Är jäkligt trött på all gullande till premier league från media. Hatar fan premier league.

Ps: Har Messi gått upp i vikt eller är det jag som ser fel?? Tyckte att Messi såg lite överviktig ut sist i Bernabeu.
Real Madrid || Marcelo Vieira da Silva Júnior ||
2011-08-17 04:33
Oj, imponerande många tecken du lyckades förmedla. Men trots din fantastiska insats belönas du med en spärr. /Red
Barcelona comprende
2011-08-17 04:26
Siempre_Maravilla

Nja ni är fortfrande favoriter ( iaf i mina ögon )
Real Madrid Siempre_Maravilla
2011-08-17 04:22
Hej Rivaler!!!

Först vill jag gratulera för er fina värvning i o med Cesc, tror att den killen ger er en ytterligare dimension på mittfältet. Vi får hoppas på en bra match utan några skandaler. Ni är skyhöga favoriter nu, men jag tror på mitt lag.

Lycka till. Hala Madrid
Barcelonistas
2011-08-17 04:13
Alex

Just därför jag säger att vi inte behöver fler på redaktionen. :)
Real Madrid Alex.K
2011-08-17 04:06
//Barcelonistas

Och du förresten. När jag ändå är vaken så kan jag ju passa på att rekommendera den här krönikan. Texten är väldigt intressant. Den känns igen på något sätt. Jag undrar vad det kan bero på.

God natt.
Barcelonistas
2011-08-17 04:01
Alex.K

Nej har aldrig varit med i redaktionen. Men ingen mer behövs vi har redan spektakulära skrivare här på Barcelona redaktionen. Den dagen det behövs fler i redaktionen kan jag tänka mig söka. Men Madrid redaktionen däremot behöver ju helt klart någon ny som kan ta över den där kaljic jobb.
Barcelona The Ball Tu mi
2011-08-17 03:57
Culés, hur hade ni tänkt att ladda upp inför matchen? Är väldigt nyfiken över hur Sanchez kommer överraska oss imorgon med sin dynamik och speed och även Cesc!
Real Madrid Alex.K
2011-08-17 03:35
Barcelonistas

Okej. Jag imponeras av ditt sätt att skriva. Är du eller har du möjligtvis varit med i Barcelonas redaktion här på SF? Om inte så borde du söka en plats.
Barcelonistas
2011-08-17 03:32
Alex.K

Ja och som du ser så är eran histoia inget att hänga i granen direkt. Sättet ni "värvade"(Förbundet) Di Stefano är så oerhört smutsigt att man blir illamående bara man tänker på det..
Barcelona Denyo ©
2011-08-17 03:31
ronaldo#9

Varför komma hit och ha en sådan onödig diskussion när man kan vända på båda mynten.

Båda lagen gör lika smutsiga saker så varför komma hit och påpeka saker? dina inlägg är minst lika patetiska man kan inget annat en att garva åt dig som kommer hit försöker läxa upp folk angående att barca gör fula saker, du skickar en länk på valdes när han knockar odouya, det finns en video på när pepe misshandlar en getefe spelare, jag menar om du ska lägga fram något så gör om det gör det rätt försök inte vinkla det. kasta inte sten i glashus har du hört det någon gång lilla gubben, jag upplever det att ni där emot inte kan erkänna något och gnäller på allt ii media och får er själva att framstå som något slags offer . saken är den att ni är inte på barcas nivå för tillfället. vi har visat det gång på gång.

sov gott lilla gubben
Barcelona comprende
2011-08-17 03:28
Pepe i all ära är en dåre på fotbollsplan. Men det största svinet som finns i Real är Marcelo. Pepe går iaf där bollen är. Medans Marcelo ska sparka, stämpla, armbåga folk som inte ens är närheten av bollen.

Sen att Real fansen jublar över det, säger en hel del vilken klass den klubben håller. Och allt det beror på en enda person MOU. ( kolla filmen Helter Skelter ) Handlar om något liknande det Mou gör i Real nu. Övertalar några vilsna själar att hela världen är emot dom and so on
Real Madrid Alex.K
2011-08-17 03:27
Barcelonistas

Intressant text. Är det du som har skrivit den?

Sorry för OT.
Barcelonistas
2011-08-17 03:25
Ronaldo9

Ursäkta men jag orkar inte läsa dina usla inlägg. Ciao.,..
Barcelona >The Reporter<
2011-08-17 03:22
Comprende

Om jag gör ! :)
------------------------

Skulle gärna vilja se Xavi Iniesta Cesc och Messi tsm på plan en stund på slutet, MEGA TIKI TAKA !
Barcelona comprende
2011-08-17 03:20
>The Reporter<

Kommer du ihåg hur vi fira CL/Liga-titeln ? :)
Real Madrid Ronaldo #9
2011-08-17 03:14
Barcelonistas ://

Haha kan bara skratta åt dina komiska inlägg, om du inte kallar det där medvetet att skada någon så vet jag inte vad jag ska säga. Ännu en gång se clipet och försök för en gång skull erkänna något. Dax att växa upp

Godnatt, trevligt att snackas vid. Hoppas att du någon dag kan bli vuxen Barcelonistas. Var lika dan en gång i tiden.
Barcelona >The Reporter<
2011-08-17 03:14
Ronaldo #9

Valdes ber om ursäkt t.sk ifrån Pepe, och Valdes har ju en aning samvete i sig jämnfört med Pepe ! PsykoPepe skulle fått 10 års fängelse om han hade gjort det han gjorde på Getafe-spelaren på gatan, det var brutalt !
Barcelonistas
2011-08-17 03:12
Ronaldo9

Visar bara hur patetisk du är en incident ha-ha-ha grattis. Finns 123456 sådana situationer som Psykopaten är inblandat i. Sen är det en otroligt stor skillnad då Valdes knappast är ute efter att skada någon till skillnad från eran Psykopat.
Barcelona >The Reporter<
2011-08-17 03:11
Ni kommer ihåg hur Real firade när de tog hem CDR, de ska få sota för det imorgon !
Real Madrid Ronaldo #9
2011-08-17 03:09
barcetia - BENVINGUT ALEXIS! ://

Highlights ses av hela världen för att se resultat,mål mm. . Clipet jag la ut väljer du själv att söka på för att nå barcas filmningar. Got it ?

Måste det vara våran spelare han skadat ? Det är det som är problemet med er, ni ser bara en del av det hela. ENDAST Real madrid ser ni. Ta ut skalan och du kommer se mer än någonsin.

Se clip det är ett gott exempel. Han kunde lika bra ha dött, eller är det inte värre om man nästa riskerar någons liv ? En skada kan man återhämta sig från men inte döden.

Ska strax sova snart så ni får skynda er.
Barcelonistas
2011-08-17 03:07
Ronaldo9

Snälla kan du åtminstone skriva ordentligt så man kan läsa skiten? Vad i helvete har Valdes gjort som du nu hela tiden tar upp?
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-17 03:04
Ronaldo9

Upplys mig, vad har Valdés gjort någonsin som kunnat skada era spelare?

Förövrigt, 3.8 miljoner tittare säger också en hel del ;-)
Real Madrid Ronaldo #9
2011-08-17 03:04

Ännu en gång gör det ett dumt inlägg, som sagt gubben lilla tänk om. Jag har aldrig gjort inlägg där jag påpekar att Valdes är en galning och bör ej spela fotboll osv..
Så igen tänk om. Nu snackar vi om dina inlägg som är patetiska och omogna, jag har inte skrivit såna inlägg. Jag kan erkänna saker men det kan inte många av er göra.

Du har nämnt Pepe flera gånger.
Barcelonistas
2011-08-17 03:00
Ronaldo9

Vänd på myntet så ser du att listan är lång hos er ochså. Du behöver inte helgon förklara Real Madrid nu.

Omg människa har du sneat på full tid eller? Jag snackar inte bara om Pepe utan Khedira-Ramos-Marcelina. Som sakt listan är lång :).

Nej nu orkar jag inte mer, men du är välkomen till min blogg där du kan läsa om eran historia.
Real Madrid Ronaldo #9
2011-08-17 02:55

Vill du att jag tar upp vad Valdes har gjort ? eller någon annan. Du vet nog vad jag syftar på. Listan är lång. Gör klokare inlägg för du sätter bara ditt dig själv.

Pepe kan göra grova tacklingar ibland men det gör alla någon gång vissa gör det fler gånger. Som sagt tänk om, sluta fokusera på att han spelare i Real
Annons: